Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(26)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(27)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Nowacki Robert
(3)
Chodyński Andrzej
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Woźniak Monika
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balon Urszula
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Black Sam
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Datko Marek
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kusterka-Jefmańska Marta
(1)
Lis Marcin
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Macełko Marta
(1)
Makowski Michał
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mararski Maciej
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Pachura Aneta
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Popielec Dominika
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Simonson Alex
(1)
Sipa Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Stefanów Piotr
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(35)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(35)
angielski
(1)
Temat
Reklama
(23)
Przedsiębiorstwo
(20)
Public relations
(11)
Marketing
(10)
Reklama internetowa
(6)
Promocja handlowa
(5)
Sponsoring
(5)
Targi i wystawy
(5)
Internet
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Public relations*
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Rynek
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biopaliwa
(1)
Branding (marketing)
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekologia
(1)
Estetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Intuicja
(1)
Izrael
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kobieta
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Okładki czasopism
(1)
Parki technologiczne
(1)
Parlament
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Retoryka
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Terroryzm
(1)
Unia Europejska
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama w przedsiębiorstwie / Robert Nowacki, Marian Strużycki. - Warszawa : Difin, 2002. - 265,[6] s. : 80 rys., 55 tabel ; 23 cm.
R.1 Zarządzanie marketingiem a działalność reklamowa przedsiębiorstwa: Strategia marketingowa i taktyka działania przedsiębiorstwa; Proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Instrumenty promocji; Programowanie działalności reklamowej w przedsiębiorstwie. R.2 Procesy decyzyjne w zakresie doboru mediów: Ch-ka mediów reklamy; Uczestnicy procesu doboru mediów i środków reklamy; Dobór mediów i środków reklamy jako proces decyzyjny; Kryteria doboru mediów i środków reklamy w przedsiębiorstwie; Zewnętrzne bariery doboru mediów i środków reklamy. R.3 Zarządzanie działalnością reklamową w polskich przedsiębiorstwach- założenia i praktyka: Strategia reklamy w działalności przedsiębiorstwa; Preferencje przedsiębiorstw w zakresie mediów i środków reklamy; Stopień wykorzystania poszczególnych mediów i środków reklamy; Kryteria doboru mediów i środków reklamy; Struktura działań reklamowych w przedsiębiorstwie; Ograniczenia działalności reklamowej przedsiębiorstw; Preferencje konsumentów a proces zarządzania reklamą w przedsiębiorstwie. R.4 Wpływ działalności reklamowej przedsiębiorstw na kształtowanie preferencji i zachowań konsumentów na rynku: Ch-ka postaw konsumentów wobec reklamy; Ocena poszczególnych mediów, środków i technik reklamy; Ocena atrybutów reklamy i stopnia ich wyrażania przez poszczególne media i środki reklamy. R.5 Stan i perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce: Ch-ka rynku reklamy w Polsce; Perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce na tle innych krajów europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Sponsoring jako instrument promocji: Istota sponsoringu; Czynniki rozwoju sponsoringu; Sponsoring w systemie promotion mix; Rodzaje i formy sponsoringu. R.2 Strategia sponsoringu: Formułowanie strategii sponsoringu; Realizacja zaplanowanych działań; Kontrola strategii. R.3 Komunikacja sponsoringowa: Teoretyczne podstawy działania sponsoringu; Nagłośnienie sponsorowania; Sponsoring i środki masowego przekazu. R.4 Metody badania działań sponsoringowych: Badania strategiczne; Pretesting; Badania w trakcie przedsięwzięcia; Badania kontrolne (posttesting). R.5 Obszary sponsorowania: Sponsoring sportowy; Sponsoring kultury; Inne obszary sponsorowania. R.6 Zagrożenia i dylematy sponsoringu: Ryzyko w sponsoringu; Bariery w sponsoringu; Dylematy sponsoringu; Perspektywy sponsoringu. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2007)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Problem odpowiedzialnego zarządzania przestrzenią publiczną. Nibymiejsca i miejsca, czyli o miastach i autostradach, 2. Regionalne systemy innowacji, 3. Regionalne strategie innowacyjne środkiem rozwoju przedsiębiorczości (na przykładzie województwa małopolskiego), 4. Parki naukowo-technologiczne a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, 5. Rozwój sektora ochrony środowiska, 6. Kluczowe miary biznesowe w budowie wartości firmy, 7. Napotykane trudności w procesie wykorzystywania wiedzy i zasobów intelektualnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem cz. 1, 8. Rynek marketingowych badań internetowych, 9. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych. CzII. Intuicja, 10. Strategiczne zarządzanie potencjałem ludzkim w bibliotece.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Działalność Marketingowa Polskich Przedsiębiorstw, Rola Promocji w Kształtowaniu Zachowań konsumpcyjnych, Wykorzystanie Symbolu dla Kształtowania Skutecznego Przekazu Reklamowego w Procesie Komunikacji z Nabywcami, Polityka Dystrybucji w Polskich Bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej