Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(14)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(19)
Autor
Mućko Przemysław
(3)
Sokół Aneta
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Contiego Dave
(1)
Duncan Kevin
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Flis Iwona
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gorczyca Aleksandra
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Kłosiewicz Urszula
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Sikorski Piotr M
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Słomińska Bożena
(1)
Ward Michael
(1)
Zembrzycki Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Przedsiębiorstwo
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zarządzanie
(6)
Organizacja
(5)
Podatek
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MArketing
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Organizacja pracy
(1)
Outsourcing
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Patologia społeczna
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Samorealizacja
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Spedycja
(1)
Spedytorzy
(1)
Sukces
(1)
Testy
(1)
Towary
(1)
Transport
(1)
Transport kobinowany
(1)
Transport morski
(1)
Transport powietrzny
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wnioski i podania
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych : Rodzaje funduszy unijnych, Beneficjenci, Przeznaczenie programów operacyjnych. 2.Przedsięwzięcia i projekty : Elementy wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych, Przedsięwzięcie i projekt - podstawowe definicje, Typy projektów, Procedura składania wniosków, Zarządzanie projektami, Zasady konstrukcji biznesplanu (studium wykonalności), Plan finansowy jako istotny element biznesplanu (studium wykonalności), Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, Dostosowanie wzorcowego biznesplanu do wymogów SPO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Innowacje - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
1. Innowacje- podstawowe pojęcia; 2. Misja, strategia, strategii innowacji; 3. Skąd wziąć innowacje dla firmy?; 4. Transfer technologii do przedsiębiorstwa; 5. Jak finansować innowacje?; 6. Własność intelektualna; 7. Jak to robią inni?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej; 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej; 3. Paneuropejskie formy przedsiębiorstw; 4. Procedura zakładania firmy; 5. Ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej; 6. Stan i kierunki rozwoju wybranych elektronicznych ułatwień zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; 7. Formy opodatkowania małej firmy w Polsce; 8. Ewidencje podatkowe polskich małych przedsiębiorstw; 9. Zatrudnienie pracowników- prawne formy zatrudnienia; 10. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych; 11. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej; 12. Biznesplan- jak go przygotować; 13. Procedura zakładania działalności gospodarczej w wybranych krajach europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Procedura zakładania firmy, 4. Formy opodatkowania małej firmy, 5. Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem, 6. Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia, 7. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 8. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Procedura zakładania firmy, 4. Formy opodatkowania małej firmy, 5. Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem, 6. Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia, 7. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 8. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Idea własnej firmy R.2 Rejestracja firmy: 1. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Inne urzędy i instytucje, 3.Urząd Skarbowy, 4. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 5. Inspekcja Sanitarna i Inspekcja pracy. R.3 Formy opodatkowania: 1. Wprowadzenie, 2. Karta podatkowa, 3. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, 4. Podatkowa księga przychodów i rozchodów, 5. Podatek VAT, 6. Podatek akcyzowy. R.4 Rachunkowość: 1. Przychody, 2. Koszty uzyskania przychodów, 3. Procedury fakturowania, 4. Karta podatkowa, 5. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, 6. Podatkowa księga przychodów i rozchodów. R.5 Rozliczanie podatku VAT: 1. Wprowadzenie, 2. Odliczyć VAT, 3. Ewidencja podatku VAT, 4. Deklaracja VAT, 5. VAT w Unii Europejskiej. R.6 Ubezpieczenia: 1. Wprowadzenie, 2. Obliczanie składek ubezpieczeniowych, 3. Deklaracje zusowskie, 4. Przekazywanie składek do ZUS, 5. Świadczenie zusowskie. R.7 Odliczenia i ulgi podatkowe: 1. Wprowadzenie, 2. Odliczenia od przychodu lub dochodu, 3. Odliczenia od podatku. R.8 Roczne zeznania podatkowe: 1. Wprowadzenie, 2. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, 4. księga przychodów i rozchodów. R.9 Rynek: 1. Kto jest twoim klientem?, 2. Nie sprzedajesz - rozwiązujesz problemy, 3. Jak wyglądasz?, 4. Jak dotrzeć do klienta? R.10 Prosta analiza rachunkowa: 1. Wskaźniki kluczowe, 2. Kalkulacja ceny
księga przychodów i rozchodów. R.4 Roliczanie podatku VAT : 1.Wprowadzenie, 2.Odliczy ć VAT, 3.Ewidencja podatku VAT, 4.Deklaracja VAT, 5. VAT w Unii Europejskiej R.5 Ubezpieczenia : 1.Wprowadzenie, 2.Obliczanie skła dek ubezpieczeniowych, 3.Deklaracje zusowskie, 4.Prze kazywanie składek do ZUS, 5.Świadczenia zusowskie. R.6 Odliczenia i ulgi podatkowe : 1.Wprowadzenie, 2.Od liczenia od przychodu lub dochodu, 3.Odliczenia od pod atku. R.6 Roczne zeznania podatkowe : 1.Wprowadzenie, 2.Ry czałt od przychodów ewidencjonowanych, 3.Księga przy chodów i rozchodów. R.7 Rynek : 1.Kto jest Twoim klientem?, 2.Nie sprzeda jesz - rozwiązujesz problemy, 3.Jak wyglądasz?, 4.Jak dotrzeć do klienta? R.8 Prosta analiza rachunkowa : 1.Wskaźniki kluczowe, 2.Kalkulacja ceny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Helion, 2007. - 563 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie w problematykę książki i kilka uwag praktycznych. 2. Działalność gospodarcza - przedsiębiorca i firma w polskim prawie. 3. Indywidualnie i w spółce - procedury wstępne i obowiązki informacyjne. 4. Przedsiębiorca i podatki. 5. Zrozumieć VAT.6. Ubezpieczenia społeczne - konieczność i obowiązek. 7. Przedsiębiorca jako pracodawca. 8. Przedsiębiorca - podatnik, płatnik, ubezpieczony. 9. Samochód w firmie. 10. Płynność finansowa. 11. Planowanie, marketing i reklama. 12. Trochę porad praktycznych. 13. Preferencje, ułatwienia, źródła finansowania. 14. Likwidacja działalności. 15. Dodatkowe informacje przydatne przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy spedycji. 2. Jak zarobić na gestii transportowej? 3. Outsourcing - jaki zakres pracy firmy może przejąć dobry spedytor?. 4. Spedycja lądowa. 5. Spedycja morska. 6. Spedycja lotnicza. 7. Wystawy i targi. 8. Przewozy specjalne. 9. Przewozy kombinowane. 10. Magazynowanie. 11. Projekty/obsługa lotnicza. 12. Zagadnienia celne. 13. Jak czytać i porównywać oferty spedytorów? 14. Podstawowe akty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zaczynamy od zera; 2. Nie rozdrabniaj się; 3. Styl życia czy sprzedaż?; 4. Akt wiary; 5. Szczerość, skromność, śmiech; 6. Pracować ciężko, pracować inteligentnie; 7. Nabieranie prędkości, obniżanie lotów; 8. Zmieniaj się każdego dnia; 9. Znaczenie marketingu; 10. Podaj dalej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 252)
1. Jakość w zarządzaniu firma; 2. Fenomen norm dot. systemów zarządzania; 3. Korzyści z systemu zarządzania jakością; 4. Zarządzanie jakością a małe firmy; 5. Rodzina norm ISO 9000; 6. Wymagania normy ISO 9001; 7. Zakres systemu zarządzania jakością i możliwe wyłączenia wymagań; 8. Metodyka wdrażania systemu zarządzania jakością; 9. Wskaźniki skuteczności dla elementów systemu jakości; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Jak szacować przyszłe wolne przepływy pieniężne?; R.2 Jak określić koszty i strukturę kapitału finansującego przedsiębiorstwo?; R.3 Jak ocenić przedsięwzięcia przedsiębiorstwa?; R.4 Jak uwzględnić ryzyko?; R.5 Wybór formy organizacyjno-prawnej; R.6 Zakładamy firme krok po kroku; R.7 Podatki w firmie; R.8 Obowiązki przedsiębiorstwa wobec ZUS; R.9 Zatrudniamy pracowników; R.10 Dobór oprogramowania; R.11 Moja firma w Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu; 1. Sali klienci. Kto to taki?: Najważniejsze słowo w biznesie; Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara; Skup uwagę na swoich klientach; 2. Rozpoznawalne ofert. Co możesz zaoferować klientom?: Czym się rzeczywiście zajmujesz?; Gdzie materialne styka się z emocjonalnym; Szukaj swojego atutu w głębi; 3. Strategie perswazji. Jak przekonać klientów?: Twoja własna platforma; Wyróżniaj się , stojąc z boku; Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć; 4. Działania kreatywne. Wyraź to: Nie przestawaj podkreślać swojego atutu; Działanie powszechnie stosowane i nieprzeciętne; Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zanim rozpoczniesz działalność gospodarczą, Cz.II Prowadzenie działalności gospodarczej, Cz.III Twoje rozliczenia, Cz.IV Twoja firma w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady działania marketingowego małych i średnich przedsiębiorstw; Podstawy formułowania strategii marketingowej; Informacje jako narzędzie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem; Decyzje w zakresie produktu i ceny; Wybór strategii dystrybucji; Promocja w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej