Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(58)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(53)
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(53)
Autor
Bieda Jolanta
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Nowacki Robert
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Allaire Yvan
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grant Robert G
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Król Marianna
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Lewandowska Małgorzata
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Madyda Aneta
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Muller Uwe Renald
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Nowosielski Stanisław
(1)
Obora Hubert
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Panfil Marek
(1)
Pawlak Marek
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Schauz Ewa
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Simon Herman
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sokołowski Jerzy
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Temat
Przedsiębiorstwo
(54)
Zarządzanie
(29)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Organizacja
(10)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Innowacje
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Kadry
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Konkurencja
(4)
Benchmarking
(3)
Decyzje
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Marketing
(3)
Outsourcing
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Jakość
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Praca
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przemysł
(2)
Rynek
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Czas
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Globalizacja
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Odpady
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Produkcja
(1)
Projekty
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie -- Polska
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reengineering*
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprawozdawczość
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Sukces
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Testy
(1)
Towary
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Nowoczesne koncepcje i tendencje oraz dyskusja wokół podstaw zarządzania strategicznego: Otoczenie biznesu a współczesny marketing; O wyborach strategicznych w sferze organizacji i zarządzania oraz ich przesłankach; Od wzrostu do rozwoju przedsiębiorstwa; Mechanistyczna i organiczna perspektywa patrzenia na strategię przedsiębiorstwa - ujęcie ewolucyjne; Kontekst interdyscyplinarny "Zarządzania strategicznego" i jego konsekwencje poznawcze i aplikacyjne; Zarządzanie strategiczne w organizacji uczącej się; Cele proekologiczne w systemowym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Strategiczny wymiar doskonałości w zarządzaniu; Przewodzenie jako element zarządzania strategicznego; Kierunki rozwoju zarządzania strategicznego; Zarządzanie strategiczne w firmach rodzinnych; Kształtowanie atrakcyjności sektora przez jego uczestników; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; Rachunkowość zarządcza w praktyce światowej i polskiej na początku XXI w. - aspekty strategiczne; Strategiczna szkoła kultury organizacyjnej; Regionalność w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Myślenie strategiczne w małych i średnich firmach Górnego Śląska; Niektóre kontrowersyjne problemy dotyczące przedsiębiorstwa jako instytucji; Wymiar myślenia strategicznego w praktyce polskich przedsiębiorstw; Równowaga w zarządzaniu strategicznym; Rozdział II: Procesy zarządzania strategicznego oraz procesy podejmowania decyzji strategicznych: Cele strategiczne jako czynnik zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Problemy komunikowania w procesach transformacji przedsiębiorstw; Operacjonizacja celów strategicznych; Kaskadowanie Strategicznej Karty Wyników; Dwa wymiary zarządzania strategicznego jako wyznaczniki strategicznych sytuacji przedsiębiorstw - prezentacja wyników badań; Wybrane problemy operacjonalizacji zasobowego podejścia do strategii przedsiębiorstwa; Wartość nie tylko dla właścicieli; Warunki skutecznego wdrażania strategii; Problemy z wdrażaniem strategii w praktyce polskich przedsiębiorstw; Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie z perspektywy VBM; Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z interesariuszami; Wdrażanie strategii poprzez procesową strukturę zarządzania; Kryzys w przedsiębiorstwie - ujęcie diagnostyczne; Motywy decyzji strategicznej dotyczącej fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa - teoria a praktyka; Dynamiczna strategia jako kluczowy czynnik sukcesu polskich przedsiębiorstw; Planowanie strategiczne na przykładzie Powszechnych Towarzystw Emerytalnych; Fazy procesu zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach; Zarządzanie projektami rozwojowymi przedsiębiorstwa; Strategiczne aspekty profesjonalizacji zarządzania firmą rodzinną w rozwiniętej gospodarce rynkowej; Wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu strategicznym; Wspomaganie informacyjne zarządzania strategicznego; Rozdział III: Metody analizy i planowania strategicznego: Łańcuch wartości jako koncepcja zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna SWOT w opracowaniu strategii grupy kapitałowej- analiza przypadku; Modelowanie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa wspomagane analitycznym systemem doradczym opartym na eksperckich bazach danych; Słabości i problemy metodologiczne wybranych metod analizy strategicznej; Identyfikacja grup strategicznych z wykorzystaniem wielowymiarowych metod statystycznych (na przykładzie polskiego sektora bankowego); Modyfikacja wybranych metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa; Produktywność kapitału w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Metoda dwustopniowej oceny wariantów planów strategicznych; Koncepcja usprawnień analizy SPACE; Metody wyceny czynników strategicznych w inwestycjach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju organizacji : praca zbiorowa. - Kraków : Antykwa, 2002. - 173,[3] s. : 42 rys., 17 tabel ; 21 cm.
R.1 Modele rozwoju organizacji: Modelowe ujęcie organizacji; Analogie organizacji; Istota i rodzaje zmian organizacyjnych; Teoria pola sił K.Lewina; Modele rozwoju organizacji; Zintegrowany model rozwoju organizacji Quinna-Camerona; Metody diagnozowania faz rozwoju organizacji. R.2 Analiza strategiczna w procesie formułowania strategii rozwoju organizacji: Istota, cechy i zakres analizy strategicznej; Analiza makrootoczenia; Analiza strukturalna konkurencji w branży; Badanie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa. R.3 Strategie rozwoju organizacji: Pojęcie strategii - struktura, cechy; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Strategie konkurowania firm na rynku. R.4 Strategie przedsiębiorstwa wirtualnego w środowisku komputerowego zintegrowanego wytwarzania: Rozwój i trendy standardów światowych; Uwarunkowania logistyki w produkcji; Zarządzanie łańcuchem dostawczym; Korzyści rynkowe wynikające z zarządzania łańcuchem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Nieznani mistrzowie: kim są?; Cele liderów; Rynek; Świat; Klient; Innowacyjność: Konkurencja; Partnerzy; Zespół; Kierownictwo; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Teorie organizacji i zarządzania: 1. Geneza nauki o organizacji i zarządzaniu, 2. Klasyczne teorie zarządzania, 3. Klasyczne teorie zarządzania, 4. Nurt behawioralny, 5. Nurt neoklasyczny, 6. Szkoła systemowa, 7. Teoria chaosu. II. Podstawy zarządzania organizacjami: 1. Tworzenie organizacji, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Zarządzanie pertycypacyjne, 4. Zarządzanie projektami, 5. Zarządzanie jakością. III. Wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem; 1. Reenginiering, 2. Benchmarking, 3. Outsourcing, 4. Zarządzanie wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Interpretacja pojęć kluczowych; 2. Planowanie: Metoda i techniki planowania strategicznego; Metoda i techniki planowania operacyjnego; 3. Organizowanie: Metody organizowania; Wartościowanie pracy; 4. Motywowanie; 5. Kontrolowanie: Kontrola sterująca; Zarządzanie przez obchód; inwigilacje, controlling; 6. Całościowe koncepcje zarządzania: Reengineering; Benchmarking; Total Quality Management; Outsourcing; Lean management; Zarządzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejście procesowe w przedsiębiorstwie: Koncepcja podejścia procesowego w przedsiębiorstwie; Podejście procesowe w wybranych koncepcjach zarządzania; Charakterystyka procesów biznesowych przedsiębiorstwie; 2. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja zarządzania procesami biznesowymi; Identyfikacja procesów biznesowych; Modelowanie procesów biznesowych; Wdrażanie i controlling procesów biznesowych; Systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami; 3. Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja struktury organizacji procesowej; Społeczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologie zarządzania projektami, 2. Wdrażanie metodologii zarządzania projektami, 3. Styl działania firmy a zarządzanie projektami, 4. Struktura organizacyjna zarządzania projektami, 5. Negocjowanie dostępu do zasobów, 6. Prognozy i szacunki dotyczące projektu, 7. Planowanie projektu, 8. Przygotowanie harmonogramów projektu, 10. Kontrolowanie projektów, 11. Zarządzanie ryzykiem projektów, 12. Zarządzanie konfliktem, 13. Etyka i moralność, 14. Radzenie sobie ze zmianami zakresu projektu, 15. Pensje i wynagrodzenie, 16. Zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Koncepcje zarządzania, Organizacja fraktalna, Przedsiębiorstwo inteligentne, Modele zarządzania, Organizacja wirtualna, Organizacja ucząca się, Zarządzanie procesami, Organizacja sieciowa, Benchmarking, Outsourcing, Zarządzanie przez cele, Zarządzanie przez motywowanie, Zarządzanie przez wyjątki, Zarządzanie przez innowacje, komunikowanie Zarządzanie przez partycypację, Zarządzanie przez konflikt, Zarządzanie przez kryzysy, Zarządzanie przez zadania, grupy autonomiczne, Zarządzanie przez formalizację, ryzyko, nadzór i kontrolę, Zarządzanie przez koła jakości, Zarządzanie czasem, Zarządzanie przez intuicję, kulturę, Zarządzanie przez układy macierzowe, Zarządzanie przez marketing wewnętrzny, Zarządzanie przestrzenią organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rzeczywistość w przedsiębiorstwie; Opinie na temat obecnej sytuacji; Machiavelli; Ewolucyjny system kierowania; Systemy kierowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej