Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(466)
IBUK Libra
(11)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(457)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(12)
Czasopisma
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(373)
dostępne
(309)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(319)
Czytelnia
(378)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Strużycki Marian
(9)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Duraj Jan
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Janasz Władysław
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Borkowski Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Jędralska Krystyna
(3)
Kostera Monika
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Sadowski Józef
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sokół Aneta
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Woźniak-Sobczak Barbara
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chomczyński Piotr
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Glinka Beata
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Gudkova Svetlana
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kondak Anna
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Konecki Krzysztof Tomasz
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kotlicki Rafał
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lewandowski Jerzy
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Lipka Anna
(2)
Lisiecki Marek
(2)
Majewski Kamil
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Merski Janusz
(2)
Michniewicz Grzegorz
(2)
Miszewski Maciej
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlak Marek
(2)
Piałucha Marek
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rydzkowski Włodzimierz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Samuelson William F
(2)
Skórska Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(347)
1990 - 1999
(55)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(478)
Język
polski
(475)
angielski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(364)
Zarządzanie
(125)
Organizacja
(102)
Zarządzanie strategiczne
(47)
Kadry
(44)
Zarządzanie wiedzą
(42)
Innowacje
(40)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(39)
Organizacja ucząca się
(38)
Zarządzanie jakością
(29)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(25)
Menedżerowie
(23)
Internet
(18)
Decyzje
(15)
Gospodarka
(15)
Informacja dla zarządzania
(15)
Kultura organizacyjna
(15)
Logistyka gospodarcza
(15)
Przedsiębiorczość (postawa)
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(15)
Globalizacja
(14)
Marketing strategiczny
(14)
Teoria organizacji
(14)
Gospodarka oparta na wiedzy
(13)
Logistyka
(13)
Marketing
(13)
Controlling
(12)
Motywacja pracy
(12)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(12)
Systemy informatyczne
(12)
Informatyka
(11)
Konkurencja
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Handel elektroniczny
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Praca
(9)
Polska
(8)
Produkcja
(8)
Przemysł
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Transport
(8)
Usługi
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Informacja
(7)
Inwestycje
(7)
Jakość
(7)
Jakość produktu
(7)
Outsourcing
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Przywództwo
(7)
Public relations
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Turystyka
(7)
Fuzja przedsiębiorstw
(6)
Informacja gospodarcza
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Negocjacje
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Organizacje
(6)
Rynek kapitałowy
(6)
Rynek pracy
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Benchmarking
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Konflikt
(5)
Kultura
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Projektowanie
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Płaca
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Umowa
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Audyt wewnętrzny
(4)
Banki
(4)
Ekorozwój
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Prawo gospodarcze
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo prywatne
(4)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(4)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(4)
Rynek
(4)
Spółki
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Baza danych
(3)
Bhp
(3)
COVID-19
(3)
Franchising
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Górnictwo
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Kariera
(3)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Arktyka (region)
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(35)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(13)
Czasopismo naukowe
(10)
Poradnik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(62)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
478 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ISSN 1899-9867 ; Tom 3/2009)
1. Cele współczesnych przedsiębiorstw: Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim; Paradygmat celu zagregowanego w funkcjonowaniu przedsiębiorstw; Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem przez cele; 2. Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Aspekty ontologiczne odpowiedzialności kierowniczej; Controlling w odniesieniu do systemu produkcyjnego; Ewolucja modelu biznesu na przykładzie Zoho.com; Restrukturyzacja przedsiębiorstw połowowych; Rola długofalowego planowania w nieprzewidywalnej współczesnej gospodarce; Strategia "Rzeczpospolitej"- w sprzecznościach misji, celów i otoczenia marketingowego; Struktura firm wiedzy; Teorie motywacji i postaw; Wielowariantowe strategie rozwoju- przykład fabryki mebli FORTE SA; Wykorzystanie pozycjonowania w procesie budowy strategii konkurencyjności firm; Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie- alians jako sposób na przetrwanie i rozwój; Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach jako kryterium przetrwania w warunkach globalnych; 3. Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Analiza porównawcza efektywności powszechnych towarzystw emerytalnych na przykładach firm z grup kapitałowych PZU i AIG; Klastry morskie jako czynnik konkurencyjności polskiej gospodarki morskiej; Nowe kanały dystrybucji kart kredytowych jako innowacje marketingowe współczesnych przedsiębiorstw handlowych; Oddziaływanie inwestycji publicznych na inwestycje przedsiębiorstw prywatnych w Polsce w latach 1995-2007; Rynkowe uwarunkowania lokalizacji centrum logistycznego w Gdańsku; Udział instytucji rządowej w działaniach na rzecz rozwoju regionu innowacyjnego na przykładzie Wschodniej Anglii; Zmiany w gospodarce jako przesłanki tworzenia organizacji sieciowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Controlling / Zbigniew Leszczyński, Tomasz Wnuk. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, 2000. - 620 s. : tab., wykr. ; 25 cm + CD ROM.
Budżetowanie kosztów w firmie produkcyjnej; Planowanie finansowe w firmie produkcyjnej; Kontrola wykonania budżetów operacyjnych i finansowych; Rachunek kosztów standardowych w budżetowaniu i kontroli, rachunek kosztów działań - ABC; Organizacja i informatyzacja controllingu we współczesnym przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 2000. - 313,[7] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz. - Wyd.3 rozsz. - Warszawa : PLACET, 2000. - 262,[2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : technologia zarządzania firmą. - Katowice : Profit, 2000. - 200 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Chodorski R.: Controlling jako podsystem zintegrowanego systemu zarządzania w przedsiębiorstwie elektroenergetycznym; Rychter T.: Organizacja działu controllingu w MPEC S.A. w Krakowie; Wojtaś A.: Ewolucja procesu budżetowania; Weber J.: Zadania i sukces controllera: rozważania zasadnicze i doświadczenia praktyczne; Błoch H.: Bariery rozwoju controllingu w polskich przedsiębiorstwach; Rynkiewicz P.: Zastosowanie kompleksowego rozwiązania informatycznego na potrzeby controllingu i rachunkowości zarządczej w firmie produkcyjno-usługowej na przykładzie Grupy Kapitałowej ComArch; Szary M.: Hurtownie danych jako platforma programowa budowy systemu Controllingu; Bramsermann R.: Praktyka planowania w dużym niemieckim przedsiębiorstwie logistycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling przedsiębiorstw handlowych / Grzegorz Lew. - Warszawa : Difin, 2004. - 279, [1] s. : tab. ; 23 cm.
1. Miejsce controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 2. Rachunek odpowiedzialności jako forma controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 3. Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w przedsiębiorstwach handlowych, 4. Budżetowanie w ośrodkach odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych, 5. Rachunek rezultatów działalności ośrodków odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja działalności przedsiębiorstwa - korzyści i ryzyko, 2. Logika controllingu w procesie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Architektura organizacji controllingu w przedsiębiorstwach zinternacjonalizowanych, 4. Infrastruktura informacyjno-analityczna controllingu, 5. Kultura organizacyjna a controlling międzynarodowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Polskie przedsiębiorstwa okresu transformacji - identyfikacja problemów dot. pracy i pracowników: Przedmiot działalności i miejsca pracy; Funkcjonowanie ludzi w przedsiębiorstwach - uwarunkowania rzeczowe, społeczne i kulturowe. Cz. II Warunki i narzędzia zmian w obszarze "człowiek i praca": Interesariusze przedsiębiorstwa a zatrudnienie i praca; Wiedza podstawa kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; Gospodarowanie potencjałem ludzkim - pożądane kierunki zmian. Podsumowanie; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wolność gospodarcza w Polsce; 2. Prawo do prywatności w kontekście prowadzenie działalności gospodarczej; 3. Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju organizacji gospodarczych; 4. Człowiek wobec zmiany w organizacji; 5. Wybrane organizacje wobec biznesu; 6. Uwarunkowania globalne a rozwój regionów Polski wschodniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / red. Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 351 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
R.1 Koncepcja orientacji przedsiębiorstwa. Orientacja marketingowa: Pojecie i rodzaje orientacji przedsiębio rstwa; Atrybuty przedsiębiorstwa o orientacji market tingowej; Zakres stosowania orientacji marketingowej; Nawiązywanie trawłych relacji pomiędzy uczestnikami wymiany; Orientacja marketingowa a konkurencyjność przedsiębiorstwa. R.2 Strategie przedsiębiorstwa a strategie marketingo we: Pojęcie strategii, decyzje strategiczne w przedsię biorstwie; Klasyfikacje strategii, relacje: strategia przedsiębiorstwa a strategie marketingowe; Proces form ułowania strategii marketingowej; Strategiczna analiza otoczenia oraz analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa; Strategiczne decyzje marketingowe. R.3 Decyzje marketingowe dot. produktu i asrotymentu: Pojęcie produktu, kształtowanie produktu i asortymentu Ustalenie wymaganej przez odbiorców jakości produktu; Dobór cech materialnych produktu; Kształtowanie opako wania; Ustalenie zakresu gwarancji i usług przy- i posprzedażnych; Kształtowanie marki; Ustalenie ilości produktu; Innowacje w produkcie- aspekty marketingowe; Kształtowanie struktury asortymentu. R.4 Decyzje marketingowe dot. ceny: Pojęcie ceny; Czyn niki mające wpływ na kształtowanie cen przez przedsię biorstwo; Etapy procesu podejmowania decyzji cenowych; Cele polityki cenowej; Szacowanie popytu; Ustalanie podstawowego poziomu cen; Metody ustalania cen; Dosto sowywanie podstawowego poziomu cen do warunków rynko wych; Decyzje dot. zmiany podstawowego poziomu cen; Cena a inne elementy marketingu; Kształtowanie cen na rynkach formalnych. R.5 Decyzje marketingowe dot. dystrybucji: Wpływ decy zji w zakresie dystrybucji na atrakcyjnoąść oferty przedsiębiorstwa; Zakres decyzji o dystrybucji; Poję cie kanału dystrybucji; Rodzaje ogniw handlowych two rzących kanały dystrybucji; Integracja ogniw w kana łach dystrybucji; Kryteria wyboru kanału dustrybucji; Nazdorowanie funkcjonowania kanałów dystrybucji; Prze miany w handlu towarami konsumpcyjnymi. R.6 Decyzje marketingowe dot. promocji: Ogólna ch-ka promocji i przydatność różnych jej form w marketingu; reklama; Akwizycja; Public relations; Promocja sprze daży (promocja uzupełniająca); Sponsoring; Targi jako kompleksowe przedsięwzięcia promocyjne; Zastosowanie Internetu w promocji. R.7 Marketing zakupów: Fazy rozwoju funkcji zakupów; Pojęcie marketingu zakupu; Badania rynku zakupu; Kształtowanie instrumentów marketingu zakupu; Kształto wanie relacji z dostawcami. R.8 Strategie marketingowe w ramach cyklu życia produ ktu (ewolucji rynku): Koncepcje cyklu życia produktu i ewolucji rynku; Analiza uwarunkowań działania i strate gii marketingowej w cyklu życia produktu; Koncepcja międzynarodowego cyklu życia produktu. R.9 System informacji marketingowych: Pojecie systemu informacji marketingowych; Struktura systemu informa cji marketingowych; Korzyści wynikające ze stosowania systemu informacji marketingowych; Tworzenie syst. informacji marketingowych; Ewolucja syst. informacji marketingowych. R.10 Plan marketingowy: Podstawowe funkcje oraz miej sce palnu marketingowego w procesie planowania; Budowa planu marketingowego. R.11 Organizacja służby marketingowej: Determinanty organizacji służby marketingowej; Ewolucja i formy organizacji służby marketingowej; Relacje między słu żbą marketingową i pozostałymi służbami organizacyjny mi; Sposoby organizacji służby marketingowej (pionu marketingu) w przedsiębiorstwie; Rola personelu w mark ketingu. R.12 Audyt marketingowy: Pojecie i zakres audytu marke tingowego; Cele i wykonawcy audytu; Przygotowanie audy tu; Audyt marketingowy w procesie planownia i jako narzędzie kontroli marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa, Schemat modelowania systemowego, Przedsiębiorstwo jako system działań, Strategie produkcyjne przedsiębiorstwa, Proces modelowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa, Cele strategiczne przedsiębiorstwa, Alternatywy rozwoju produkcji, Analiza finansowych możliwości realizacji celów, Wybór racjonalnych wariantów rozwoju; Planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem Komputerowe wspomaganie decyzji w symulacyjnej grze Przetarg; Podejmowanie decyzji o zakupie i sprzedaży produktu, Wspomaganie decyzji subiekta - organizatora przetargu, Proces wspomagania decyzji subiekta - uczestnika przetargu, Harmonogramowanie produkcji i sterowanie produkcją w systemach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ryzyko, którym nikt nie zarządza, 2. Prawdziwa twarz defraudacji i korupcji, 3. Ryzyko trzeba przyjąć do wiadomości i szanować, 4. Ocena ryzyka defraudacji i korupcji, 5. Jawność zapobiegania i wykrywania, 6. Zarządzanie incydentami, 7. Cel nadrzędny - odporność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2.Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Doskonalenie zarządzania - charakterystyka procesów zmian a świadomość menedżerska, 2. Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstw a zachowania kadry kierowniczej, 3. Uwarunkowani i bariery procesu zarządzania strategicznego w polskich przedsiębiorstwach w kontekście zmian świadomości menedżerskiej, 4. System informacyjny w przedsiębiorstwie, 5. Ewolucja w zarządzaniu marketingowym jako doskonalenia procesów zarządczych, 6.Wykorzystanie kontrolingu w polskich przedsiębiorstwach, 7. Doskonalenie zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwie - próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej