Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(456)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(431)
Publikacje naukowe
(126)
Publikacje fachowe
(94)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(4)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(334)
tylko na miejscu
(306)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(352)
Czytelnia
(311)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Bugaj Justyna M
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Detyna Beata
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(219)
1990 - 1999
(84)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(455)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(456)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(301)
Zarządzanie
(88)
Marketing
(62)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Kadry
(49)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Organizacja
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(35)
Innowacje
(33)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(32)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zarządzanie jakością
(28)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Marketing strategiczny
(23)
Konkurencyjność
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Planowanie strategiczne
(20)
Otoczenie firmy
(19)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(19)
Konkurencja
(18)
Logistyka gospodarcza
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Menedżerowie
(17)
Public relations
(17)
Decyzje
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Badania marketingowe
(15)
Turystyka
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Zatrudnienie
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Usługi
(14)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Globalizacja
(12)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Teoria organizacji
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Informacja gospodarcza
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Obsługa klienta
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Marketing partnerski
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Analiza SWOT
(7)
Bibliotekarstwo
(7)
Internet
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Logistyka
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Outsourcing
(7)
Reklama
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Analiza finansowa
(6)
Banki
(6)
Efektywność ekonomiczna
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Środki obrotowe
(6)
Badania rynku
(5)
Biznesplan
(5)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Diagnostyka przemysłowa
(5)
Etyka biznesu
(5)
Gospodarka
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Temat: czas
2001-
(67)
1989-2000
(24)
1901-2000
(16)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(75)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Niemcy
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(170)
Opracowanie
(76)
Praca zbiorowa
(75)
Czasopismo naukowe
(24)
Poradnik
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(17)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(390)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(242)
Transport i logistyka
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
460 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys analizy finansowej. 2. Analiza procesu podejmowania decyzji finansowych w przedsiębiorstwie. 3. Analiza sprawozdań finansowych. 4. Analiza wskaźnikowa kondycji finansowej firmy. 5. Wykorzystanie dźwigni w planowaniu zysku i ocenie ryzyka. 6. Model zrównoważonego wzrostu. 7. Prognozowanie. 8. Strategia finansowa i strategia finansowania. 9. Struktura kapitału w teorii finansów i praktyce zarządzania przedsiębiorstwem. 10. Wartość pieniądza w czasie. 11. Metody oceny inwestycji rzeczowych. 12. Inwestycje finansowe przedsiębiorstwa. 13. Modele stosowane w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. 14. Analiza kosztu kapitału. 15. Wycena przedsiębiorstw. 16. Fuzje i przejęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i przedmiot analizy finansowej przedsiębiorstwa; Metody a.f.; Źródła a.f. w przedsiębiorstwie i prezentacja wyników; Syntetyczna analiza wyniku finansowego przeds.; Analiza ogólna bilansu oraz rachunku zysków i strat; Analiza wskaźnikowa danych bilansu oraz rachunku zysków i strat; Analiza rentowności w wielkościach bezwzględnych i względnych; Analiza przychodów ze sprzedaży i kosztów ich uzyskania; Analiza wartości do danej; Analiza przepływów finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna w przemyśle / Andrzej Kaleta. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 238, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Cz. I: STRATEGIA WE WSPÓŁCZESNYM PRZEMYŚLE (Rola strategii w przemyśle, Cechy dobrej strategii, Ogólna procedura budowy strategii w przemyśle); Cz. II: ANALIZA STRATEGICZNA (Metoda analizy konkurencji, Techniki analizy konkurencji, Strategie konkurencji w przemyśle
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej