Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(563)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(538)
Publikacje naukowe
(127)
Publikacje fachowe
(94)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(6)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(406)
tylko na miejscu
(394)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(424)
Czytelnia
(402)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Borkowski Stanisław
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Nowacki Robert
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Limański Andrzej
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Pachura Aneta
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Ulewicz Robert
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Łopalewski Piotr
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(2)
Bednarski Lech
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(138)
2000 - 2009
(301)
1990 - 1999
(93)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(564)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(565)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(370)
Marketing
(107)
Zarządzanie
(88)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Kadry
(55)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Marketing strategiczny
(44)
Organizacja
(41)
Innowacje
(36)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(35)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(32)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zarządzanie jakością
(28)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(27)
Public relations
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Konkurencyjność
(22)
Planowanie strategiczne
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(21)
Konkurencja
(20)
Otoczenie firmy
(20)
Logistyka gospodarcza
(18)
Marketing partnerski
(18)
Menedżerowie
(18)
Reklama
(18)
Turystyka
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Decyzje
(17)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(17)
Usługi
(17)
Badania marketingowe
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Globalizacja
(16)
Internet
(16)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(16)
Zatrudnienie
(16)
Marketing elektroniczny
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo usługowe
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Promocja handlowa
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Obsługa klienta
(12)
Teoria organizacji
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(11)
Informacja gospodarcza
(10)
Marketing międzynarodowy
(10)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Rynek
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Analiza SWOT
(8)
Banki
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Logistyka
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
Outsourcing
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Wartość ekonomiczna
(8)
Bibliotekarstwo
(7)
Efektywność ekonomiczna
(7)
Firma (nazwa)
(7)
Gospodarka
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorstwo handlowe
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Analiza finansowa
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(6)
Marketing personalny
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Praca
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Promocja
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Środki obrotowe
(6)
Temat: czas
2001-
(70)
1989-2000
(27)
1901-2000
(18)
1945-1989
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(78)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Niemcy
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(173)
Opracowanie
(77)
Praca zbiorowa
(76)
Poradnik
(25)
Czasopismo naukowe
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(18)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(7)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(390)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(249)
Transport i logistyka
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
569 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo, 2. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa, 3. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Strategia jest firmie potrzebna: 1. Czas i strategia firmy: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; 2. Nie każda firma musi mieć (wielka) strategie; 3. Nowe koncepcje nie są złe, ale przereklamowane; 4. Stare teorie strategii są dobre. Część 2. Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość: 5. Zarządzaj bagażem przeszłości: zniszcz lub wykorzystaj; 6. Radź sobie z teraźniejszością: poprawiaj i zmieniaj; 7. Buduj przyszłość: eksperymentuj i ryzykuj.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 14)
R.1 Orientacja rynkowa - zagadnienia teoretyczne i dotychczasowe doświadczenia w restrukturyzacji podmio tów gospodarczych: Polskie MSP w "Przedsiębiorczej Europie"; Analiza SWOT potencjalnej konkurencyjności sektora polskich MSP na rynku unijnym; Kontroling jako system wspierający dla strategii marketingowych w przedsiębiorstwie usługowym u progu wejścia do Unii Europejskiej; Influence of consumer symbolism on marke ting in European Union; Przedsiębiorczość struktur terytorialnych (uwarunkowania rozwoju w ramach UE). R.2 Związki polskiej gospodarki z państwami Unii Euro pejskiej - doświadczenia i wnioski dla krajowych firm: Skutki zniesienia kontroli granicznej (po przystąpie niu Polski do Unii Europejskiej); Venture capital - jako sznasa pozyskania kapitału przez MSP w Polsce; Polskie przedsiębiorstwo transportu pasażerskiego na rynku Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne; Orienta cja rynkowa Zakładów Samochodowych Jecz SA; Kształce nie jako czynnik konkurencyjności rynkowej przedsię biorstwa; Rola samorządów w zwiększeniu konkurencyjno ści przedsiębiorstw z sektora MSP w perspektywie inte gracji z UE; Procesy dostosowawcze polskiego transpor tu samochodów do wymogów UE. R.3 Polskie przedsiębiorstwo w Unii Europejskiej - bar iery, sznase i zagrożenia: Bariery rozwoju przedsię biorstw polskich a warunki ich sukcesu na rynkach unij nych; Dylematy i szanse polskich MSP wobec przystąpie nia do Jednolitego Rynku Unii Europejskiej; Zarzązanie zasobami ludzkimi w świetle wyzwań związanych z inte gracją Polski ze strukturami UE: Rola i znaczenie funk cji personalnej w procesie konsolidacji podmiotów sek tora bankowego; Reengineering - a Great Disappointment Biopaliwa - paliwami przyszłości; Informatyzacja i wir tualizacja filharmonii elementem budowania orientacji rynkowej instytucji kultury; Outsourcing usług w bran ży budowlanej w perspektywie integracji z UE; Broker unijny; Zagrożenie i bariery dla polskich przedsiębior stw handlowych po wejściu Polski do UE; Zagraniczne przedsiębiorstwa handlowe w Polsce w dobie integracji europejskiej - szansa czy zagrożenie; Perspektywy roz woju polskiego rynku usług ochrony osób i mienia w kon tekście przystąpienia Polski do UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie marketing -badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbowe; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁANIA (Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produktów; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY (Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZANIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownictwa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marketingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promocja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLANU, NADZOROWANIE I KOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zaczynamy od zera; 2. Nie rozdrabniaj się; 3. Styl życia czy sprzedaż?; 4. Akt wiary; 5. Szczerość, skromność, śmiech; 6. Pracować ciężko, pracować inteligentnie; 7. Nabieranie prędkości, obniżanie lotów; 8. Zmieniaj się każdego dnia; 9. Znaczenie marketingu; 10. Podaj dalej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota zarządzania kluczowymi klientami; Spojrzenie z perspektywy klienta; Przygotowania do zarządzania kluczowymi klientami; Identyfikacja kluczowych klientów; Stratgie wyjścia; Zaspakajanie potrzeb klienta; W drodze do zarządzania kluczowymi klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, Segmentacja rynku turystycznego, Analiza sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego, Ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego, Analiza sytuacji produktów przedsiębiorstwa, cele i strategie marketingowe przedsiębiorstwa turystycznego, Planowanie produktu turystycznego, Planowanie ceny produktu turystycznego, Planowanie dystrybucji na rynku turystycznym, Planowanie promocji na rynku turystycznym, Plan marketingowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Rozdział 1.Co to jest marketing?.Produkt czy usługi?;K im jest odbiorca?;Oddzielenie człowieka od jego pienię dzy.Czy cena jest najważniejsza?. Zalety i korzyści.Zn ajdź swój segment rynku.Niech twój towar się wyróżnia. Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu.Pozycjono wanie (plasowanie) produktu.Poszukując miejsca dla sie bie.Sieć dystrybucji.Marża i zysk.Identyfikacja marki towaru.W poszukiwaniu stałych klientów.Klient nasz pan .Ustalenie cen a zysk.Polityka cenowa.Niektóre problem y związane z usługami marketingowymi.Cykl życia produk tu.Marketing mix.Plan marketingowy.Podsumowanie. Rozdział 2 Badania rynku. Przydatna literatura.Targi i wystawy.Ocena konkurencji .Raporty firm.Testowanie akceptowalności produktu.Szuk ając nowych rynków zbytu.Zakres badań rynkowych. Rozdział 3 Reklama Myśląc o odbiorcy.Ustalenie celów.Pozycjonowanie.Gdzi się reklamować.Na jakie medium się zdecydować.Nieco ża rgonu reklamowego.Korzystanie z usług profesjonalnej a gencji reklamowej.Samodzielne projektowanie reklam.Nie które często popelniane błędy.Niektóre techniki reklam owe.Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze.Język rekla my.Reklama łączona.Praca nad pozytywnym wizerunkiem fi my . Materiały drukowane.Drukowanie na biurku.Garść te rminów drukarskich.Zdięcia.Odpowiedzialność za produkt . Podsumowanie. Rozdział 4 DIRECT RESPONSE MARKETING -Marketing bezpośredni. Gdzie należy szukać zysków.Wykorzystaj do maksimum spr zedaż wysyłkową.Dlaczego poczta bezpośrednia jest efek tywna finansowo.Listy konsumentów z uwzględnieniem upo dobań.Co wysyłać? Jak powinien wyglądać dobry list inf ormujący.Testuj,testuj i jeszcze raz testuj.Wszystko t o kosztuje.Strefy rozwoju.Od drzwi do drzwi.Załuż klub Party plan. Poczta elektroniczna i inne atrakcje. Po czta. Marketing telefoniczny. Network marketing. R.5 Public Relations: Cele public relations. Rozumie nie zasad funkcjonowania mediów. Inne techniki public relations. R.6 Sprzedawanie: Ludzie, którzy kupują innych ludzi. Wyznaczanie celu. Poznaj swój produkt. Planując oszczę dzasz czas. Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki. Prezentacja. Czym się martwi kupujący? Naucz sie słuchać. Trudni klienci. Znaki gotowości do zakupu.Taktyka ustępstw. Jak sobie radzić z zastrzeżen iami.Dodatkowy dostawca.Zamykając transakcję.Inne prod ukty i inni klienci.Minusy sprzedaży na zasadzie" sprz daż lub zwrot".Sztuka demonstracji.Rachunki,faktury i warunki płatności.Korzystanie z agentów i pośredników. Sprzedaż telefoniczna.Podsumowanie. Rozdział 7.Inne techniki sprzedaży. Promocja sprzedaży .Manipulacja cenami.Budowanie lojalności klientów.Konk ursy.Prezenty promocyjne.Opakowanie i produkt sprzedaż y.Franchising. Rozdział 8.Wystawy itargi.Jak wybrać właściwe targi.Ce le.Koszty.Wystrój stoiska.Reklama przed targami.Szkole nie personelu i sprzedawanie.Ciepłe powitanie.Jeszcze o literaturze.Zachowaj styl.Po zakończeniu targów.Pods umowanie. Rozdział 9. Zabierając się za eksport.Jak się to robi w Anglii.Eksport bezpośredni.Spedytorzy.Gdzie eksporto wać? Otrzymanie zapłaty.Kontakty z prasą.Garść terminó w związanych z eksportem. Rozdział 10.Nowe produkty:innowacje,patenty,licencje i wzornictwo.O co właściwie tyle zamieszania?Bądź reali stą.Zachowaj tajemnicę.Własność intelektualna.Licencje .Jakich można się spodziewać zysków? Opowieść z morałe m.Dwanaście przykazań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2000. - 247, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (12 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Znaczenie państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym: 1.Teoretyczna interpretacja znaczenia państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym z punktu widzenia ekonomii globalnej, 2.Znaczenie zbiorowej hegemonii mocarstw i korporacji transnarodowych w globalizacji systemu światowego, 3.Znaczenie organizacji międzynarodowych w procesie globalizacji systemu światowego. CZ.II Znaczenie globalizacji marketingu politycznego i ekonomicznego (marketingu mix) jako narzędzia korporacji transnarodowych w walce o hegemoniczną pozycję w systemie światowym: 4.Znaczenie globalizacji strategii marketingu politycznego jako narzędzia wpływu korporacji na politykę państw, 5.Globalizacja produktu i marki, 6.Globalizacja ceny, 7.Globalizacja strategii promocji, 8.Globalizacja kanałów dystrybucji. Cz. II Perspektywy zmian systemu światowego w następstwie globalizacji: 9.:Koszty i korzyści globalizacji. Perspektywy zmian systemu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej