Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(57)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Czytelnia
(60)
Autor
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Begg David
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Limański Andrzej
(2)
Nowacki Robert
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bowman Cliff
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Duraj Jan
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Faulkner David
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grabowski Jan
(1)
Grant Robert G
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hoc Stanisław (1948- )
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Karaszewski Włodzimierz
(1)
Kay John
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kozłowska-Kalisz Patrycja
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Muszynski Michel
(1)
Nehring Anna
(1)
Niemczynowicz Benedykt
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Ogiegło Leszek
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Piałucha Marek
(1)
Pietrzykowski Tomasz
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Popiołek Wojciech
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sajnóg Artur
(1)
Samuelson William F
(1)
Samul Joanna
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(86)
Język
polski
(86)
Temat
Konkurencja
(65)
Przedsiębiorstwo
(58)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Zarządzanie
(11)
Globalizacja
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing
(7)
Prawo gospodarcze
(6)
Analiza strategiczna
(5)
Innowacje
(5)
Decyzje
(4)
Organizacja
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Prywatyzacja
(4)
Rynek
(4)
Unia Europejska
(4)
Zamówienia publiczne
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Integracja europejska
(3)
Internet
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Konsumenci
(3)
Mikroekonomia
(3)
Monopol
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo państwowe
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek pracy
(3)
Ryzyko
(3)
Siła robocza
(3)
Upadłość
(3)
Analiza SWOT
(2)
Banki
(2)
Benchmarking
(2)
Controlling
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kultura
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nieruchomości
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podatek
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Polska a Unia Europejska
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Prognozy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rynek finansowy
(2)
Strategia
(2)
Swobodny przepływ kapitału
(2)
Transport
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Umowa
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Usługi
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Adopcja
(1)
Akcjonariusze
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Bezrobocie
(1)
Branża TSL
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Ceny
(1)
Dumping
(1)
Edukacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekorozwój
(1)
Emerytura
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktoring
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacje niejawne
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(3)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Zarządzanie i marketing
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
86 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przewaga konkurencyjna firmy: od lokalizacji do strategii globalnych, 2. Nieporozumienia wokół konkurencyjności, 3. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako warunek rozwoju, 4. Warunki konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej, 5. Czynniki rozwoju MSP w Unii Europejskiej i w Polsce, 6. Projektowanie podjęcia i/lub rozszerzenia działalności gospodarczej przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 7. Wybór optymalnego źródła finansowania przedsiębiorstwa w dobie wzmożonej konkurencyjności gospodarki, 8. Realizacja innowacji w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 9. Wrażliwość przedsiębiorstwa na zmieniające się potrzeby klienta, 10. Efekty dostosowań strukturalnych w przemyśle Polski w okresie przedakcesyjnym do Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie strategiczne - podstawowe pojęcia i koncepcje; R.2 Zewnętrzne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw; R.3 Ocena możliwości firmy na tle konkurentów oraz wybór strategii; R.4 Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.5 Rozwiązywanie problemów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Walka konkurencyjna przedsiębiortsw / Frantisek Bartes. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 193 s. : wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz. I Istota walki konkurencyjnej: 1. Optymalne skon centrowanie sił, 2. Moment zaskoczenia i wybór miejsca walki, 3. Komunikacja między "dowódcą" i "jednostkami", 4. Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w praktyce przedsiębiorczej, 5. Zadania specyficznego systemu informacyjnego w alce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia - Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz. II Praktyka walki konkurencyjnej: 7. Praktyka walki konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji. Przykłady, 8. Możliwości integracji systemu Spefis z innymi systemami zarządzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy - traktowane jako wspólny integrator dla tych systemów, 9. Innowacje jako efektywna broń w walce konkurencyjnej, Załączniki
4.Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w prakty ce przedsiębiorczej, 5.Zadania specyficznego systemu informacyjnego w walce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia-Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz.II Praktyka walki konkurencyjnej : 7.Praktyka walki
konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji.Przykłady, 8.Możliwo ści integracji systemu Spefis z innymi systemami zarzą dzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy-traktowanie jako wspólny integrator dla tych systemów, 9.Innowacje
jako efektywna broń w walce konkurencyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 15)
1. Informacyjno-decyzyjne aspekty systemu logistycznego przedsiębiorstwa produkcyjnego, 2. Zarządzanie własnością intelektualną w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3. Podejmowanie działalności gospodarczej i uwarunkowania rozwoju MSP, 4. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy w Polsce, 5. Zarządzanie małymi przedsiębiorstwami, 6. Potencjał pracy jako krytyczny czynnik sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw, 7. Tworzenie systemu wspomagania małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie eksportu w regionie opolskim, 8. Mikroprzedsiębiorstwo jako szczególna kategoria małej firmy. analiza i ocena działalności mikroprzedsiębiorstw w latach 1993-2001, 9. Zasady opodatkowania VAT małych przedsiębiorstw, 10. Specyfika motywowania w dziale marketingu, 11. Opis działania menedżera firmy radiowej na przykładzie radia wrocławskiego, 12. Tanie i skuteczne, 13. Prawa konsumentów w działalności małych i średnich przedsiębiorstw, 14. Możliwości oraz bariery wykorzystania Internetu przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 15. Wybrane problemy eksploatacji maszyn i u rządzeń w małych i średnich przedsiębiorstwach, 16. Internetowe możliwości wspierania procesu decyzyjnego w przedsiębiorstwie na przykładzie województwa lubuskiego, 17. Dylematy polskich oraz europejskich małych i średnich przedsiębiorstw wobec możliwości ich rozwoju, 18. Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i Strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorządu do spierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki, 19. Budowanie lojalności klientów jako sposób na uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
średnich przedsiębiorstw wobec możliwości ich rozwoju , 18.Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorz ądu do wspierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki, 19.Budowanie lojalności klient ów jako sposób na uzyskanie przewagi konkurencyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Эволюция сетевой концепции в экономике; Rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnej organizacji; Wzornictwo przemysłowe a wartość dla klienta; Znaczenie komunikacji marketingowej marek własnych sieci handlowych w Polsce; Изучение случаев относящихся к избранию методик коммуникации торговой фирмы с окружением; Marketing internetowy a kampania społeczna; Rola i znaczenie elementów werbalnych w reklamie; Istota i uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu; Социалъная ответственностъ бизнеса в условиях кризиса; Оценка рисков инвестирования доходов домашних хозяйств (украинские реалии); System oceny pracowników elementem zarządzania przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu; Social media marketing – współczesna biznesowa konieczność; Rola marketingu komunikacyjnego w budowaniu relacji inwestorskich przedsiębiorstwa; Internet jako narzędzie komunikacji na rynku globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rowój przedsiębiorstwa w zmieniającym się otoczeniu Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem; Otoczenie; Główne czynniki otoczenia - szanse i zagrożenia wpółczesnego przedsiebiorstwa; Globalizacja i regionalizacja; Wspólczesny klient; Inwestycje bezpośrednie jako czynnik dynamizujący otoczenie; Czynniki wewnetrzne przedsiębiorstwa kształtujące jego zdolność do konkurowania; Istota konkurencyjności przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw; Dystrybucja i komunikacja; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie ryzykiem; Wybory strategiczen - uwarunkowania przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu miedzynarodowym; Ogólne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa; Startegie umiędzynarodowienia; Wybor strategii umiedzynarodowien ia i jego następstwa dla przedsiebiorstwa; Umiędzynarodowienia polskich przedsiebiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Geneza i ewolucja mechanizmu rynkowego, R.II Przedsiębiorca na współczesnym rynku konkurencyjnym, R.III Otoczenie firmy i metody jego analizy: 1. Wprowadzenie, 2. Makrootoczenie i jego główne elementy, 3. Mikrootoczenie i jego główne elementy. R.IV Strategie konkurencji, R.V Współczesne odmiany strategii firmy, R.VI Współzależność pomiędzy zmianami w otoczeniu a strategią firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ekonomia jako dyscyplina naukowa, 2.Zarys historii i ogólne założenia ustroju liberalnego, 3.Gospodarka rynkowa, 4.Teoria wyboru konsumenta, 5.Przedsiębiorstwo i koszty produkcji, 6.Konkurencja w gospodarce rynkowej, 7.Pieniądz i system bankowy, 8.Rynek finansowy i rynek papierów wartościowych, 9.Rynek pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Studia Ekonomiczna / Oficyna Ekonomiczna)
Wprowadzenie; R.1 Rozszerzenie Unii Europejskiej na wschód; R.2 Specyfika rozszerzenia Unii Europejskiej na wschód; R.3 Procedura akcesji do Unii Europejskiej; R.4 Wyniki negocjacji akcesyjnych w poszczególnych obszarach; R.5 Ocena procesu akcesyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Międzynarodowa konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw a procesy internacjonalizacji, 2. Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, 3. Zachowania eksportowe małych i średnich przedsiębiorstw, 4. Rozwój kooperacji jako kluczowa determinanta internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo w sytuacji kryzysowej: 1. Sytuacja kryzysowa, 2. Rozpoznawanie sytuacji kryzysowej, 3. Systemy wczesnego ostrzegania przed kryzysem. R.2 Przedsiębiorstwo konkurencyjne: 1.Rozwój jako cel zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3. Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa w kryzysie. R.3. Sukces w zarządzaniu kryzysem: 1. Przykłady udanych transformacji, 2. Przejście przedsiębiorstwa z sytuacji kryzysowej do rozwoju, 3. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie.
zarządzania przedsiębiorstwem, 2.Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3.Ocena konkurencyjności przedsię biorstwa w kryzysie. R.3 Sukces w zarządzaniu kryzysem : 1.Przykłady uda nych transformacji, 2.Przejście przedsiębiorstwa z sy tuacji kryzysowej do rozwoju, 3.Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Pojęcie i istota zarządzania strategicznego; Ewolucja zarządzania strategicznego. R.2 Model zarządzania strategicznego: Podstawowe typy decyzji w przedsiębiorstwie; Etapy zarządzania strategicznego; Pojęcie, rodzaje i poziomy strategii firmy; Misja przedsiębiorstwa; Wizja przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Analiza zew. (otoczenia) przedsiębiorstwa; Analiza wew. przedsiębiorstwa; Alternatywy strategiczne; Wybór strategiczny; Programy strategiczne; Kontrola strategiczna. R.3 Strategie konkurencyjne przedsiębiorstwa: Rodzaje strategii przedsiębiorstwa; Strategie konkurencyjne Portera. R.4 Podstawowe strategie rozwoju przedsiębiorstwa: Strategia integracji poziomej; Strategia integracji pionowej; Strategia dywersyfikacji; Strategia zawężania pola działalności 9divestment); Strategia likwidacji; strategia restrukturyzacji; Strategia rozwoju rynku; Strategia rozwoju produktu. R.5 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa: Metoda analizy strategicznej; Analiza otoczenia przedsiębiorstwa Metody analizy makrootoczenia; Metody analizy mikrootoczenia. R.6 Metody portfelowe jako narzędzie badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa: Cykl życia; Metoda Boston Consulting Group (BCG); Macierz McKinseya; Macierz ADL Macierz Hofera i Schendla. R.7 Kompleksowe metody analizy strategicznej: Metoda SWOT; Metoda SPACE; Metoda Credit Commerciale de France (CCF). R.8 Rola analizy finansowej w kompleksowej diagnozie strategicznej przedsiębiorstwa: Wykorzystanie analizy finansowej w zarządzaniu strategicznym; Mierniki standingu finansowego przedsiębiorstwa; Generalna sytuacja strategiczna przedsiębiorstwa. R.9 Przykład diagnozy i wyboru strategii przedsiębiorstwa: Ogólna ch-ka przedsiębiorstwa; Prezentacja firmy Analiza otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza strategiczna browaru X; Ocena ekonomicznej kondycji browaru X; Wybór strategii rozwoju browaru X. R.10 Pakiet "Zarządzanie Strategiczne Przedsiębiorstwem"(ZSP): Informacje ogólne oraz instalacja pakietu ZSP; Uruchomienie pakietu ZSP; Opis menu wyboru; Praca w trybie "Przykładowy" lub "Roboczy"; Praca w trybie "Kreator".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze Strukturalne UE)
1.Zasady funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw na Jednolitym Rynku Europejskim, 2.Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 3.Rodzaje kwalifikujących się projektów, 5.Zasady kwalifikowania kosztów, 6.Zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.Skwantyfikowane wnioski realizacji celów projektu, 8.Zgodność projektu z założeniami polityki horyzontalnej Uniii Europejskiej, 9.Powiązanie projektu Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjnośći Przedsiębiorstw z innymi projektami realizowanymi z Funduszy Strukturalnych i Krajowych, 10.Wymogi formalne i merytoryczne sporządzania wniosku, 11.Kryteria formalne i merytoryczne oceny wniosku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej