Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(187)
Forma i typ
Książki
(187)
Publikacje naukowe
(41)
Publikacje fachowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(138)
tylko na miejscu
(128)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(141)
Czytelnia
(128)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Filipiak Beata (1967- )
(4)
Machała Robert
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Juruś Jerzy
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shim Jae K
(2)
Siegel Joel G
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Śliwa Jan
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Bućko Józef
(1)
Capiński Marek
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Evans Christina
(1)
Faulhaber Peter
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Frąckowiak Waldemar
(1)
Gajdka Jerzy
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Golawska-Witkowska Gabriela
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Głodek Zenon
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hajduk-Popławska Krystyna
(1)
Helin Andre
(1)
Hutt Michael D
(1)
Idzikowski Lesław
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jakubczyc Jerzy
(1)
Janik Beata
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jog Vijay
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Karpuś Piotr
(1)
Kay John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(123)
1990 - 1999
(41)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(184)
Rosja
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(185)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(139)
Zarządzanie
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Zarządzanie strategiczne
(23)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(20)
Zarządzanie finansami
(19)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(15)
Analiza strategiczna
(14)
Organizacja
(14)
Planowanie strategiczne
(14)
Finanse
(13)
Kapitał
(12)
Marketing
(12)
Rynek finansowy
(11)
Otoczenie firmy
(9)
Controlling
(8)
Decyzje
(8)
Konkurencja
(8)
Wartość ekonomiczna
(8)
Inwestycje
(7)
Leasing
(7)
Rachunkowość
(7)
Ryzyko
(7)
Teoria organizacji
(7)
Środki obrotowe
(7)
Analiza SWOT
(6)
Bilans księgowy
(6)
Innowacje
(6)
Kadry
(6)
Konkurencyjność
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Płynność finansowa
(6)
Sprawozdawczość finansowa
(6)
Turystyka
(6)
Usługi
(6)
Analiza finansowa
(5)
Decyzje finansowe
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Przedsiębiorstwo usługowe
(5)
Usługi turystyczne
(5)
Wycena przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Franchising
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Koszty
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Produkt turystyczny
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(4)
Badania marketingowe
(3)
Banki
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(3)
Internet
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Planowanie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- zarządzanie -- podręcznik
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(3)
Ryzyko gospodarcze
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Badania rynku
(2)
Biznesplan
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Forfaiting
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Holdingi
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Prakseologia
(2)
Prognozy
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Rachunek kosztów
(2)
Rachunkowość przemysłowa
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Strategia
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Upadłość
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(130)
Praca zbiorowa
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(129)
Zarządzanie i marketing
(107)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Transport i logistyka
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
187 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Proces przejęcia przedsiębiorstwa; Przekształcenie spółek kapitałowych; Fuzje (łączenie) spółek kapitałowych; Zasady rachunkowości w przypadku nabycia i łączenia spółek kapitałowych; Przekształcanie spółki kapitałowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Przedsiębiorstwo w burzliwym otoczeniu; Wymagania rynku i zmiany w marketingu; Nasilanie się konkurencji w sektorze, Troska o wizerunek własny, Zmiany i innowacje w działalności przedsiębiorstwa, Przekształcanie struktury organizacji i systemu pracy; Innowacje, ich rodzaje i klasyfikacja, Źródła innowacji i proces innowacyjny, Zmiany radykalne i strategiczne, Reorganizacja procesów działania, Restrukturyzacja i reorientacja firmy; Reakcje na zmiany w organizacji; Strategia i taktyka wprowadzania zmian.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd stosowanych instrumentów zarządzania, 2. Wybrane metody usprawniające funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 3. Rola narzędzi informatycznych w zarządzaniu procesowym, 4. Pomiar wydajności jako instrument zarządzania łańcuchem dostaw, 5. Instrumenty oceny jakości usług, 6. Zmiany w przedsiębiorstwach, 7. Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Wybrane aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa, 9. Instrumenty prawne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Private equity - zagadnienia wstępne, 2. proces inwestycyjny private equity, 3. Polityka funduszy private equity, 5. Uwarunkowania prawne działalności funduszy private equity, 5. Rynek funduszy private equity, 6. Przykłady inwestycji funduszy private equity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Wprowadzenie do bieżącego zarządzania finansami, 2. Monitorowanie poziomu płynności, 3. Strategie zarządzania kapitałem pracującym netto, 4. Zarządzanie zapasami, 5. Polityka kredytu kupieckiego i zarządzanie należnościami, 6. Zarządzanie gotówką, 7. Krótkoterminowe źródła finansowania, 8. Planowanie finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tożsamość i wizerunek- koncepcja i znaczenie: Pojęcie tożsamości i wizerunek; Różnice między tożsamością a wizerunek firmy; Wizerunek firmy a autowizerunek konsumenta; Znaczenie dobrego wizerunku firmy. R.2 Adresaci wizerunku firmy: Wewnętrzni adresaci wizerunku; Zewnętrzni adresaci wizerunku. R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiortswa: Znaczenie wyróżników tożsamości; Ogólne kryteria wyboru wyróżników; Trwałość i zmienność wyróżnkiów; Przykładowe rozwiązania. R.4 Tożsamość i wizerunek firmy a startegie marketingowe. R.5 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie: Etapy rozwoju wizerunku; Etapy zmian i dylematy z tym związane. R.6 Badanie wizerunku firmy: Ogólne zasady i cele badań; Wybór kryteriów pomiaru; Dynamika pozycji i konkurencji a częstotliwość pomiaru wizerunku; Źródła pozyskiwania informacji o kryteriach pomiaru wizerunku firmy; Obiekty odniesienia; Metody i techniki badań wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 476 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki; 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce; 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki; 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych; 5. Struktura procesów logistycznych i problem jej kształtowania; 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego; 7. Koncepcja logistycznie zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami; 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania; 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie; 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki; 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menedžment : učeĕnoe posobie dlâ SPO / Е. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatel’stvo Ûrajt , 2017. - 190, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professional’noe obrazovanie)
Zawiera: Тема 1. Возникновение современного менеджмента: Истоки современного менеджмента; Смена парадигмы управления в России; Современные концепции управления. Тема 2. Методологические аспекты менеджмента: Сущность и необходимость менеджмента; Развитие теории и практики менеджмента; Научные школы менеджмента; Сравнительный анализ моделей менеджмента; Составляющие понятия «менеджмент»; Цели и задачи менеджмента; Деятельность менеджера и его задачи; Характерные черты эффективного менеджмента. Тема 3. Принципы и функции менеджмента: Законы менеджмента; Принципы менеджмента; Функции менеджмента; Содержание общих функций менеджмента. Тема 4. Методы менеджмента: Сущность методов менеджмента, их характеристика; Экономические методы менеджмента; Административно-правовые методы менеджмента; Социально-психологические методы менеджмента. Тема 5. Организационные формы управления предприятием в рыночной Экономикс: Система менеджмента на предприятии как социально-управляемая система; Понятие организационной структуры управления, ее элементы, принципы проектирования, базовые модели организаций; Типы организационных структур, их характеристика; Тенденции в системе организации и управления производством в современных условиях. Тема 6. Технология принятия решений в менеджменте: Сущность управленческих решений, их характеристика; Виды управленческих решений; Требования, предъявляемые к управленческому решению; Информационное обеспечение управленческих решений. Тема 7. Управление трудом: Эволюция теории управления трудом; Влияние теорий управления на природу человека; Теории мотивации в менеджмен те; Человек и организация. Тема 8. Менеджмент и производственный потенциал предприятия: Потенциал предприятия; Управление конкурентоспособностью; Менеджмент в инновационной стратегии предприятия; Управление производительностью; Менеджмент и показатели хозяйственной деятельности предприятия. Тема 9. Кадры управления. Стиль управления: Правила эффективного менеджмента; Стиль руководства; Правила хорошего менеджера. «Решетка» Р. Блейка; Управление конфликтами; Менеджер и стресс; Деловая карьера и ее организация. Тема 10. Элементы функционального менеджмента: Элементы стратегического менеджмента; Управление рисками; Работа менеджеров в кризисной ситуации; Элементы этики делового общения; Элементы инновационного менеджмента; Элементы производственного менеджмента; Элементы финансового менеджмента; Элементы корпоративного управления. Заключение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartość pieniądza w czasie, 2. Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, 3. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie, 4. Zarządzanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie, 5. Krótkoterminowe źródła finansowania działalności przedsiębiorstwa, 6. Analiza źródeł finansowania inwestycji, 7. Koszty i struktura kapitału przedsiębiorstwa, 8. Ocena opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, 9. Planowanie finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej