Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(21)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Gierszewska Grażyna
(7)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(3)
Jaksa Michael
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kot Joanna
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kędziora Karolina
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Malek William
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Morgan Mark
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mucharski Tomasz
(1)
Muszynski Michel
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Peterson Steven D
(1)
Radecki Edward
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Sasenko Lucjan
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sroślak Grzegorz
(1)
Stachowiak Zenon
(1)
Suproń Błażej
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szostak Daniel
(1)
Szpon Jakub
(1)
Tiffany Paul
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej (Szczecin)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
Przedsiębiorstwo
(31)
Analiza strategiczna
(27)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Planowanie strategiczne
(15)
Analiza SWOT
(11)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(6)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Start-up
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza wartości
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Biznesplan
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość usług
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Sieć handlowa
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Strefa czasowa
(1)
Służba celna
(1)
Towar
(1)
Umowa
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Przedsiębiorstwo- pojęcie, funkcje, rodzaje przedsiębiorstw. II. Analiza potencjału przedsiębiorstwa. III. Misja przedsiębiorstwa IV. Metody analizy strategicznej: 1. Metody scenariuszowe, 2. Metody symulacyjne, 3. Wykres Gantta, 4. Inne metody i techniki analizy sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa. V. Rodzaje strategii. VI. Planowanie: 1. Rodzaje planów (planowanie strategiczne), 2. Konieczność planowania, 3. Zadania i przesłanki
planowania, 4.Przeszkody w planowaniu, 5.Etapy plano wania, 6.Cechy planów. VII.Business plan i jego elementy : 1.Streszczenie kie rownicze, 2.Charakterystyka przedsiębiorstwa, 3.Plan produkcji, 4.Plan marketingowy, 5.Plan finasowy. VIII.Organizacja i kierowanie : 1.Elementy hierarchii,
2.Podział zadań i obowiązków, 3.System Gratyfikacji, 4.Sposoby komunikowania się, 5.Kierowanie. IX Kontrola : 1.Kontrola strategiczna, 2.Kontrola ex p ost, 3.Kontrola przez sprzężenie zwrotne, 4.Parametry kontroli, 5.Cechy skutecznych systemów kontroli. X.Przedsiębiorstwo "Fala" : 1.Historia przedsiębiorstw a, 2.Zasoby kadrowe, 3.Zasoby przedsiębiorstwa, 4.Wyni ki sprzedaży produktów firmy, 5.Analiza SWOT, 6.Wybór strategii. XI.Klub sportowy "OLIMP" : 1.Ogólna charakterystyka klubu, 2.Zorganizowanie przedsięwzięcia, 3.Zadania pod stawowe, 4.zarządzanie, 5.Konkurencja, 6.Osoby współ pracujące z klubem, 7.Analiza SWOT, 8.Strategia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia sukcesu firmy / Krzysztof Obłój. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 226 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; R.2 Koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa oraz analiza strategiczna; R.3 Metoda SWOT oraz modele portfelowe formułowania strategii przedsiębiorstwa; R.4 Konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów, krajów oraz zasobów i umiejętności; R.5 Koncepcje źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa strategia konkurencji; R.6 Strategie wzrostu i rozwoju firmy wyspecjalizowanej; R.7 Strategie dywersyfikacji działalności przedsiębiorstwa; R.8 Fuzje i przejęcia oraz alianse strategiczne; R.9 Umiędzynarodowienie oraz globalizacja przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna firmy, Analiza makrootoczenia, Analiza otoczenie konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Analiza potencjału strategicznego firmy, Analiza SWOT; Strategie rozwoju firmy, Pojecie i rodzaje strategii, Model strategii rozwoju, Strategia rozwoju rynku czyli od firmy lokalnej do globalnej, Sposoby rozwoju firmy; Strategie konkurencji, Wybór przewagi konkurencyjnej, Wybór obszaru konkurencji, Strategie wobec dostawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza przypadku jako metoda rozwiązywania problemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 2. Analiza strategii przedsiębiorstwa - zakres i metody, 3. Wykorzystanie scenariuszy w analizie zmian w makrootoczeniu - przykład Polskich Linii Lotniczych LOT SA, 4. Wykorzystanie metody punkotowej w analizie aktrakcyjności sektora naftowego, 5. Wykorzystanie metody pięciu sił konkurencyjnych M.E. Portera do analizy sektora na przykładzie przemysłu odzieżowego, 6. Wykorzystanie metod analizy portfelowej w ocenie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy UPC Poslka, 7. Wykorzystanie metody map kompetencji na identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej na przykładzie zastosowania systemów odczytu optycznego w wybrnaych bankach, 8. Wykorzystanie łańcucha wartości w analizie zasobów przedsiębiorstwa 0 kierunki działań związane ze zwiększeniem wartości dodanej, 9. Wykorzystanie analizy SWOT przy wyborze strategii "błękitnego oceanu" - próba interpreatacji na przykładzie firmy MArwit
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2015. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczne” Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka jest II tomem serii „Zarządzanie strategiczne” W drugim tomie podręcznika zaprezentowano wybrane metody służące do sprawdzenia, jakie zasoby i sposoby budowania potencjału strategicznego organizacji są najbardziej skuteczne. Wybrano nie tylko sprawdzone i skuteczne narzędzia analizy strategicznej wnętrza przedsiębiorstwa, ale ukazano także ich różnorodność. Omówiono m.in. macierze portfelowe, których celem jest stworzenie zrównoważonych aktywów organizacji, oraz ogólną ideę analizy portfelowej służącej do diagnozy otoczenia i rynku oraz wnętrza organizacji istniejącego w przedsiębiorstwie portfela produkcji, aż do zbudowania portfela docelowego. Następnie zapoznano czytelników ze Zrównoważoną (Strategiczną) Kartą Wyników, która jest uważana za jeden z najpopularniejszych modeli pomiaru wydajności biznesowej i zarządzania pomiarem osiągnięć wydajności. SKW podkreśla potrzebę integracji finansowych i niefinansowych miar wyników, z jednoczesnym powiązaniem strategii i pomiaru wyników, a cztery jej perspektywy: finansowa, klienta, procesów wewnętrznych, rozwoju, pozwalają na ocenę realizacji strategii z różnych punktów widzenia i uwzględnienie interesów wszystkich grup zaangażowanych w działalność przedsiębiorstwa. Kolejnym omawianym w opracowaniu narzędziem analizy poprawności działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo w celu wytworzenia wartości i budowania przewagi konkurencyjnej jest łańcuch wartości. Założeniem podstawowym modelu łańcucha wartości jest podział działalności przedsiębiorstwa na strategicznie istotne czynności, aby móc określić miejsca powstawania kosztów i zysków oraz potencjalne źródła przewag konkurencyjnych. Łańcuch wartości to sekwencja działań przekształcania zasileń, technologii i pracy ludzi na produkty finalne. Składa się on z funkcji podstawowych i pomocniczych oraz marży (zysku). Działalność podstawowa może być przedprodukcyjna, produkcyjna i sprzedaży, natomiast działalność pomocnicza koncentruje się w każdym przedsiębiorstwie na innych elementach. Kolejna zaprezentowana metoda to bilans strategiczny przedsiębiorstwa, czyli „teoretycznie prosta” metoda oceny potencjału strategicznego, wymagająca jednak skrupulatnego przestrzegania założeń analizy, czyli: wyodrębnienia obszarów analizy potencjału, określenia czynników/elementów organizacyjnych w ramach poszczególnych obszarów, zdefiniowania skali ocen i charakteru oceny, wyszczególnienie kluczowych czynników sukcesu w obszarach oceny itp. Następnie omówiono analizę SWOT, czyli metodę integrującą wszystkie istotne informacje uzyskane w trakcie diagnozowania organizacji i szacowania zmian w otoczeniu w procesie zmierzającym do sformułowania strategii. Jest to metoda bardzo trudna, gdyż wymaga udzielenia odpowiedzi dotyczących profilu działalności przedsiębiorstwa, zakresu jego działania, określenia klientów i ich potrzeb oraz orientacji naczelnego kierownictwa organizacji. Niezbędna jest też identyfikacja makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego organizacji oraz ich ocena w kategoriach szans i zagrożeń. To są podstawy do dokonania diagnozy oraz oceny słabych i mocnych stron organizacji, a także określenia wewnętrznych zasobów przedsiębiorstwa, którymi będzie ono dysponowało w przyszłości. Kolejnym krokiem jest sformułowanie wariantów strategicznych oraz określenie działań i taktyk, które musi podjąć przedsiębiorstwo, aby zrealizować cele strategiczne. Całościowy plan strategiczny wieńczy analizę. Ponieważ zarządzanie strategiczne jest procesem formułowania i wdrażania strategii, w którym wyróżnia się: etap analizy strategicznej, etap oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa oraz zdefiniowanie lub redefiniowanie misji oraz strategii i ustalenie celów strategicznych, końcowym etapem jest formułowanie i wybór strategii oraz jej wdrażanie. Z tego powodu podręcznik wieńczą modele strategii. Zaprezentowano modele „klasyczne” – strategie konkurencji M.E. Portera, macierz H. Ansoffa – oraz zbiór różnych strategii zbudowanych według kryterium pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa w sektorze i prognozy jego wzrostu. Pokazano także poszukiwania nowych rozwiązań w budowaniu przyszłości przedsiębiorstwa, odwołując się do metafor strategicznych i opisując modele strategii „nieoczywistych”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Istota zarządzania strategicznego; Główne czynniki determinujące zarządzanie strategiczne; Wyzwania wobec zarządzania strategicznego; 2. Analiza strategiczna: Analiza otoczenia dalszego; Analiza otoczenia sektorowego; Analiza wewnętrzna; 3. Formułowanie, wybór i wdrażanie strategii: Strategie na poziomie biznesu; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Wybrane strategie funkcjonalne; Wybór i wdrożenie strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej