Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Sławińska Maria
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gospodarka
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Doktorantów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ISSN 1895-9970 ; 3)
1. Globalne i regionalne uwarunkowania rozwoju gospodarki: Polityka przemysłowa państwa a sektor małych i średnich przedsiębiorstw; System kontroli w procesie zarządzania programami operacyjnymi finansowanymi z funduszy strukturalnych; Klastry w ewolucji podejścia do rozwoju regionalnego; Współpraca czy rywalizacja technologiczna krajów w kształtowaniu globalnej gospodarki opartej na wiedzy i globalnego społeczeństwa informacyjnego; Realna konwergencja krajów CEE-4 w świetle dekompozycji wzrostu gospodarczego; Rola małych i średnich przedsiębiorstw sektora wysokiej techniki (high-tech) w gospodarce polskiej. 2. Marketingowe ujęcie budowania relacji w usługach bankowości elektronicznej wspomagających procesy zarządzania dla korporacji/instytucji finansowych; Kryteria wyboru dostawcy na rynku B2B w procesie zaopatrzenia w branży drzewnej; Porównanie systemu organizacyjno -prawnegorynku usług szkoleniowych w Szwajcarii i Polsce; Struktura pierwotnych nośników energii a bezpieczeństwo energetyczne państwa; Tendencje rozwoju lokalnego rynku mieszkaniowego na przykładzie miasta Poznania. III. Zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce: Amortyzacja środków trwałych w prawie podatkowym a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; Syntetyczna ocena zmian corporate governance w świetle współczesnych zasad odpowiedzialności społecznej; Wykorzystanie zarządzania projektami w warunkach organizacji procesowej na przykładzie spółki MAN Accounting Center Sp. z o. o. należącej do grupy MAN AG; Metodyka myślenia sieciowego w systemie uwarunkowań rozwoju przedsiębiorczości wewnętrznej; Wartość jako nadrzędny cel działalności przedsiębiorstwa; Klient jak źródło kreowania wartości przedsiębiorstwa; Powiązania sieciowe jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Analiza wybranych aspektów finansowania i funkcjonowania oczyszczalni ścieków w Polsce; Strategie ekologiczne przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w Unii Europejskiej; Internalizacja zewnętrznych kosztów ekologicznych jako warunek zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa; Dylematy rozwoju dużych firm handlowych na rynku polskim - rola fuzji i przejęć w rozwoju sieci handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej