Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(42)
Autor
Noga Marian
(3)
Stawicka Magdalena Kinga
(3)
Jędralska Krystyna
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Szymański Władysław
(2)
Berdowski Janusz B
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Herman Andrzej
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kucharska Barbara
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Nawrot Wioletta
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Olszewski Leon
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Piontek Franciszek
(1)
Pyka Irena
(1)
Pyka Jan
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szwajca Danita
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Wasilczuk Julita
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Wójtowicz Krzysztof
(1)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(1)
Zorska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(49)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Przedsiębiorstwo
(39)
Globalizacja
(38)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Polska
(7)
Unia Europejska
(7)
Konkurencja
(6)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Integracja europejska
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Euro (pieniądz)
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gospodarka
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Marketing
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Pieniądz
(3)
Rynek
(3)
Rynek pracy
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Monopole
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Regiony przygraniczne
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Upadłość
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Akcjonariusze
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Emerytura
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internacjonalizm
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klasyfikacja kredytowa
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Koszty
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nafta
(1)
Niemcy
(1)
Normalizacja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(1)
Postępowanie naprawcze
(1)
Praca
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie -- Polska
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Rachunkowość
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Włochy
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / red. Aneta Kordek ; Scientific Publishing Group)
1.Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec procesów integracji gospodarki światowej - teoria i metodologia badań, 2.Integracja europejska a sektor małych i średnich przedsiębiorstw-doświadczenia włoskie, 3.Internacjonalizacjia małych i średnich przedsiębiorstw we Włoszech - przykład regionu Marche, 4.Francuskie małe i średnie przedsiębiorstwa wobec jednolitego rynku europejskiego oraz internacjonalizacji - przegląd literatury francuskojęzycznej, 6.Ewolucja systemu pomocy dla małych i średnich przedsiębiorstw we Francji, 7.Jednolity rynek europejski: implikacje dla polsich małych i średnich przedsiębiorstw, 8.Studia przypadków internacjonalizacji małych i srednich przedsiębiorstw we Francji i włoszech, 9.Małe i średnie przedsiębiorstwa w Republice Czeskiej wobec jednolitego rynku europejskiego w świetle badań empirycznych, 10.Polscy właściciele/menedżerowie wobec jednolitego rynku europejskiego, 11.Postrzeganie otoczenia ekonomiczno-politycznego oraz możliwości i zagrożeń związanych ze wstapieniem do Unii Europejskiej-porównanie wyników badań polskich i czeskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych: Produkt, Cena, Dystrybucja, Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Powrót do transformacji systemowej, 2. Konsesus Waszyngtoński a stabilizacja makroekonomiczna i wzrost gospodarczy, 3. Modele endogenicznego wzrostu gospodarczego jako próba projekcji aktywności gospodarczej w warunakch integracji i globalizacji, 4. Jaka społeczna gospodarka rynkowa?, 5. Modele rozwoju gospodarczego dla Poslki - czy Polska moze być solidarna, 6. Wykorzystanie taksonomicznej miary rozowju Z. Hellwiga do określenia poziomu rozowoju polskiej gospodarki na tle krajów należących do Unii Europejskiej, 7. Globalizacja a mikor, małe i średnie przedsiębiorstwa, 8. Cywilizacja zachodnia - konsumpcja społeczeństwa, 9. Wybrane czynniki zróznicowania rozwoju regionów - na przykładzie województwa pomorskiego i wielkopolskiego, 10. Transgenicznośc krajów i regionów, 11. Polityka innowacyjna państwa w okresie transformacji, 12. Perspektywy wprowadzenia przez Polskę wspólnej waluty euro, 13. Wejście Polskie do strefy euro - najkrótsza droga fo pełnej integracji, 14. Analiza strukturalna upadłości przedsiębiorstw w województwie pomorskim, 15. Powiązania międzya indeksami PPI i CPI w Polsce, 16. Rozkład regionalny i społeczny wpływ kredytów i lokat na nierówność, 17. Miejsce klastrów przedsiębiorstw w gospodarkach o różnym stadium rozowju, 1. Polityka konkurencji wobec problemu regulacji sektorowej, 19. Podstystem pozyskiwania środków w systemie finansowania przedsięwzięć ekologicznych w Polsce, 20. Konsorcja eksporotwe jako instrument stymulowania wzrostu polskiego eksportu, 21. Deregulacja prawa dewizowego w Polsce a swoboda przedsiębiorstw, 22. Implikacje zmian finansowania Wspólnej Polityki Rolnej dla modelu rolnictwa polskiego po roku 2013, 23. Wdrażanie koncepcji zrównoważonego rozowju do polityki energetycznej Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 7)
Część I: Przesłanki zmian globalnych w organizacji. Główne czynniki determinujące przemiany w organizacjach funkcjonujących w nowej gospodarce. Komunikowanie się w organizacjach sieciowych. Wybrane aspekty. Organizacja sieciowa uczelni, studium wykonalności. Zmiany w szkolnictwie wyższym po wprowadzeniu ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym. Zmiany potrzeb kształcenia w dziedzinie zarządzania i marketingu. Nowoczesne metody matematyczne w zarządzaniu projektami a praktyka. Rozwój i zmiana zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie w policji. Zmiany w zarządzaniu środowiskiem. Kształtowanie kultury organizacyjnej w aspekcie procesów globalizacyjnych. Motywacja w procesie zmian w organizacji. Stres zawodowy w otoczeniu organizacyjnym. Rozwój lokalny a kultura organizacji szkół. Wybrane zmiany w ścieżce awansu zawodowego nauczyciela. Część II: Procesy zmian globalnych w przedsiębiorstwach. Wpływ zmian globalnych na doskonalenie procesów zarządzania w przedsiębiorstwach. Metody badań konkurencyjności przedsiębiorstw w makrootoczeniu międzynarodowym. Wybrane zagadnienia zmian w funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw. Negocjacje gospodarcze w warunkach zmian globalnych. Czynniki determinujące przepływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich w okresie wzrostu ekspansji kapitałowej korporacji międzynarodowych w latach 1985-2000. Bariery realizacji zmian organizacyjnych w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych. Państwowe czy prywatne? Ocena wyników finansowych polskich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo innowacyjne technologicznie. badanie kultury technicznej przedsiębiorstwa w aspekcie zmian. Zapobiegawcze utrzymanie ruchu - wybór czy konieczność? Transformacja struktur systemów wytwarzania. Globalizacja jako przyczyna zmian w systemach zarządzania przepływem pracy. System zarządzania środowiskowego według normy ISO 14001 w przedsiębiorstwach w Polsce. Zarządzanie jakością według standardów międzynarodowych jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa. Zarządzanie przez jakość według filozofii TQM jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie IPS Przedsiębiorstwo Informatyczne. Społeczna odpowiedzialność wybranych przedsiębiorstw. Metody uwzględniania ryzyka w kształtowaniu struktury finansowej przedsiębiorstwa. Wybrane finansowe problemy działalności holdingów. Zmiany prawa a rozwój przedsiębiorstw. Ujęcie teoretycznoprawne. Część III: Implikacje zmian globalnych na rynkach kapitałowych. Metody badania atrakcyjności inwestowania na rynku kapitałowym. Zarządzanie ryzykiem w inwestycjach rzeczowych. Techniki i narzędzia zarządzania ryzykiem inwestycyjnym. Ekonomiczne skutki wprowadzenia euro w Polsce. Fluktuacja zatrudnienia w bankach komercyjnych jako implikacja zmian zachodzących w sektorze bankowym. Zmiany w zarządzaniu kanałami dystrybucji na rynku funduszy inwestycyjnych. Zmiany na polskim rynku ubezpieczeń na życie. Sekurytyzacja - technika wspierająca rozwój organizacji gospodarczych w warunkach integracji i globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wybrane problemy procesów globalizacyjnych, 2.E-biznes w przedsiębiorstwie, 3.Handel elektroniczny, 4.Przedsiębiorstwo działalności e-biznesowej, 5.Wybrane aspekty prawne e-biznesu, 6.Internetowa infrastruktura e-biznesu, 7.E-biznes w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2689)
1.Makroekonomiczne aspekty procesów globalizacji i regionalizacji, 2.Współpraca regionalna, 3.Prawne i ekonomiczne aspekty stosunków polsko-niemieckich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kompetencje i luka kompetencyjna organizacji 2. Wymagania rynku globalnego 3. Lokalne przedsiębiorstwa na rynkach globalnych 4. Kompetencje menedżerskie i kultura organizacyjna a luka kompetencyjna 5. Luka kompetencyjna w procesie tworzenia i implementacji strategii przedsiębiorstwa 6. Wpływ luki kompetencyjnej na osiąganie i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej 7. Luka kompetencyjna a równowaga organizacji 8. Rola wiedzy we współczesnym zarządzaniu 9. Kapitał intelektualny a luka kompetencyjna 10. Kapitał relacyjny w identyfikowaniu luki kompetencyjnej przedsiębiorstwa 11. Zarządzanie relacjami z klientem a luka kompetencyjna 12. Poziom innowacyjności przedsiębiorstw jako skutek luki kompetencyjnej 13. Luka kompetencyjna w strukturach kapitałowych 14. Metody i sposoby identyfikowania luki kompetencyjnej 15. Studium przypadków 16. Pragmatyka identyfikacji i likwidacji luki kompetencyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.84)
Cz. I Globalizacja i konkurencja: Rozstrzygająca rola przedsiębiorstw w dostosowaniu gospodarki do integracji europejskiej i globalizacji; Kontekst ponadnarodowy współczesnych przeobrażeń polskich przedsiębiorstw; Konkurencja a dostosowanie polskich przedsiębiorstw do standardów europejskich; Polskie przedsiębiorstwa dystrybucyjne a warunki konkurowania na rynku Unii Europejskiej; Rola państwa w dostosowaniu gospodarki do integracji i globalizacji; Polskie przedsiębiorstwa wobec wyzwań globalizacji gospodarki; Szanse polskich przedsiębiorstw na globalizację - globalizacja szansą dla polskich przedsiębiorstw; Mechanizm rynkowy w warunkach globalizacji; Restrukturyzacja przedsiębiorstw w warunkach globalizacji. Cz. II Sytuacja przedsiębiorstw: Systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw - standardem europejskim; Sytuacja polskich przedsiębiorstw przemysłowych w kontekście integracji z Unią Europejską; Wspieranie międzynarodowej konkurencyjności polskich przedsiębiorstw; Kapitał zagraniczny a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce; Procesy globalizacyjne w polskiej branży browarniczej; Globalizacja i integracja europejska a małe i średnie przedsiębiorstwa; Przeciwdziałanie bezrobociu poprzez wspieranie przedsiębiorczości. Cz. III Standardy i dostosowania: Outplacement - europejskim standardem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi; Technologie informacyjne w dochodzeniu do europejskich standardów obsługi klienta polskich firm; Dostosowania polskich przedsiębiorstw do nowoczesnych standardów konkurowania przez innowacje; Wpływ funduszy inwestycyjnych na możliwości dostosowania się polskich przedsiębiorstw do standardów Unii Europejskiej; Polskie przedsiębiorstwa wobec europejskich pozataryfowych środków ochrony przed nieuczciwą konkurencją - regulacje celne; Zamówienia publiczne w perspektywie integracji europejskiej. Cz. IV Normy jakościowe: Dostosowania polskich firm sektora rolno-spożywczego do wymagań unijnych; Realizacja unijnych standardów jakościowych w polskim przemyśle spożywczym; Polski przemysł spożywczy wobec integracji z Unią Europejską; Jakość w dostosowaniach do standardów europejskich; Normy - instrumentem podnoszenia konkurencyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria firmy a zmiany wynikające z procesu globalizacji i integracji, 2.Rola przedsiębiorstw w dostosowywaniu się gospodarki do warunków globalizacji i integracji, 3.Dostosowanie instytucjonalnych uwarunkowań konkurencji na polskim rynku do wyzwań integracji, 4.Wpływ globalizacji na finansowanie przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw, 5.Wpływ funduszy inwestycyjnych na zarządzanie polskich przedsiębiorstw i ich możliwość dostosowywanie się do standardów Unii Europejskiej, 6.Dostosowanie polskich przedsiębiorstw w zakresie ochrony środowiska do wymogów Unii europejskiej, 7.Niezbędne zmiany polskiego rynku rolno-spożywaczego w procesie dostosowywania się do integracji z Unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 5)
1. Przemówienie rektora WSEiA, dr Andrzeja Juszczyka, z okazji pięciolecia Uczelni 2. Rynek pracy w Polsce. Szanse i zagrożenia (wykład inauguracyjny, wygłoszony w dniu 5 października 2002 r.). 3. Polska droga do Unii (za i przeciw integracji). 4. Unia Europejska, a korzyści w skali lokalnej - doświadczenia szwedzkie na przykładzie powiatu Ostersund w prowincji Jamtland. 5. Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w Unii Europejskiej. 6. Polityka regionalna Unii Europejskiej. 7. Układ z Schengen a wybrane aspekty polityki wewnętrznej państw Unii Europejskiej. 8. Regulacja u ochrona konkurencji w dziedzinie środków masowego przekazu w europejskim prawie wspólnotowym. 9. Integracja z Unią Europejską jako czynnik globalizacji zarządzania w polskich przedsiębiorstwach. 10. Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie integracji Polski ze strukturami Unii Europejskiej. 11. System kart płatniczych i instrumentów pieniądza elektronicznego wobec wymagań Unii Europejskiej. 12. Polska na tle państw Unii Europejskiej w świetle syntetycznych miar potęgi. 13. Badanie za pomocą metod analizy wielowymiarowej regionalnego zróżnicowania pod względem potencjału demograficznego Unii Europejskiej i krajów z nią stowarzyszonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kreowanie systemów zarządzanie wiedzą podstawową dla osiągania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. R.2 Globalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw przyszłości: Myślenie strategiczne w organizacji XXI wieku; Przedsiębiorstwo między rozwojem lokalnym a globalizacją. Studium przypadku; Organizacja przyszłości oparta o globalnych liderów i globalną kulturę; Szanse i bariery globalizacji krajowych firm; Przedsiębiorczość organizacyjna w strategicznej mozaice czasu; Aspekty humanizacji pracy w przedsiębiorstwie przyszłości. R.3 E-Economy a przedsiębiorstwo przyszłości: Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach nowej ekonomii; Eeconomy jako tło dla "przedsiębiorstwa przyszłości"; Proces rozwiązywania problemów w świetle doświadczeń przedsiębiorstw; Technologia e-szkoleń w zarządzaniu wiedzą. R.4 Modelowanie i projektowanie przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się - model uczenia się konkurentów; Hierarchia w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa przyszłości; Projektowanie i wdraża nie zmian innowacyjnych w przemyśle w warunkach zaawansowanych technologii; Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym - doświadczenia meksykańskie; Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie przyszłości. Kulturowe i organizacyjne uwarunkowania jej realizacji. R.5 Budowanie przewagi konkurencyjnej - zarządzanie wartością firmy: Zarządzanie wartością klienta; Ochro na znaku towarowego w przedsiębiorstwie; Zarządzanie poprzez wartości a proces wdrażania Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie - Makrootoczenie międzynarodowe przedsiębiorstwa jako czynnik rozwoju; Przedsiębiorstwo w otoczeniu międzynarodowym - wprowadzenie do problematyki studiów; Metody badań międzynarodowych aspektów makrootoczenia przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo w międzynarodowej polityce ekonomicznej - teoria i praktyka; Makrootoczenie przedsiębiorstwa - rodzaje systemów gospodarczych; Przedsiębiorstwo wobec procesów internacjonalizacji i globalizacji; Otoczenie walutowe przedsiębiorstwa; Wpływ polityki pieniężnej na działalność banków komercyjnych; Zewnętrzne alternatywne formy finansowania przedsiębiorstw (factoring, forfaiting, franchising, venture capital); Zewnętrzne instrumenty finansowania przedsiębiorstw (spółka joint ventures jako kapitałowa forma współpracy międzynarodowej); Przedsiębiorstwo w otoczeniu finansowym UE - wsparcie inwestycji w polskich przedsiębiorstwach funduszy strukturalnych; Otoczenie internetowe przedsiębiorstwa; Rynek pracy wobec wyzwań globalizacji; Przedsiębiorstwo a problem ochrony środowiska; Polityka naukowa, naukowo-techniczna i innowacyjna a doświadczenia polskie; Wsparcie przedsiębiorczości poprzez działania edukacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo jako podstawowy podmiot działalności gospodarczej, 2. Znaczenie analizy otoczenia przedsiębiorstwa dla strategii o charakterze globalnym, 3. Globalne alianse strategiczne i inne strategiczne powiązania integracyjne, 4. Globalne powiązania strategiczne na przykładzie sytuacji linii lotniczych Swissaie (studium przypadku)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Globalizacja a konkurencja i mikroekonomiczne podstawy równowagi makroekonomicznej. Globalizacja a teoria firmy. Wyznaczniki przygotowania polskich przedsiebiorców do wyzwań konkurencyjnych. Konsekwencje integracji z Unią Europejską dla polskich przedsiębiorstw. Globalizacja i integracja a wyzwania konkurencyjne dla przedsiębiorstw sektora finansowego. Warunki rozwoju i konkurencyjność firm wirtualnych w Polsce. Wpływ funduszy inwestycyjnych na konkurencyjność przed siębiorstw. Wyzwania konkurencyjne wynikające z globalizacji i in tegracji dla przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Doświadczenia procesu restrukturyzacji przedsiębiorstw; R.1 Przedsiębiorstwo jako podmiot i przedmiot restrukturyzacji w warunkach transformacji. R.2 Restrukturyzacja w procesie zarządzania zmianami w przedsiębiorstwach. R.3 Obszary zmian i rodzaje restrukturyzacji przedsiębiorstw w pierwszym etapie przeobrażeń (restrukturyzacja operacyjna, finansowa, własnościowa-prywatyzacja). Cz.2 Bieżące przekształcenia i perspektywy krajowych przedsiębiorstw. R.4 Konsolidacja jako kolejny etap restrukturyzacji przedsiębiorstw. R.5 Zarządzanie procesem konsolidacji przedsiębiorstw. R.6 Kierunki dalszych przeobrażeń krajowych przedsiębiorstw. Perspektywa globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii. 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe. 4. Nisze - części większych rynków. 5. Wielkie problemy małych nisz. 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy. 7. Dziewięć strategii niszowych. 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych. 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych. 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ 1. Gospodarka oparta na wiedzy śwaitowej jako nośnik rozwoju i integracji gospodarczej : Gospodarka oparta na wiedzy wkracza w świat paradygmatów; Paradygmat "Nowej Gospodarki" jako wyzncznik konkurencyjności gospodarki krajowej; Unia Europejska: w poszukiwaniu nowej strategii rozwoju; cechy i tendencje rozwojowe teorii handlu międzynarodowego; wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na handel międzynarodowy; Rynki wschodzące - ocena potencjału rozwoju gospodarczego; Nowa ekonomia instytucjonalna jako nowa perspektywa badawcza w analizowaniu procesów gospodarczych; CZĘŚĆ 2. Determinanty przedsiębiorczości i konkurencyjności w praktyce gospodarczej : Znaczenie przedsiębiorstw w Polsce w podnoszeniu wartości kapitału ludzkiego jako źródła przewagi konkurencyjnej; Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju gospodarczego; Przedsiębiorczość indywidualna i zespołowa w świetle teorii ryzyka. Ryzyko w bankowości; Makroekonomiczne warunki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; metody zwalczania bezrobocia w Polsce - przykład regiony lubelskiego; Dylematy systemów emerytalnych w Polsce i w innych państwach Unii Europejskiej; Etyczna i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w dobie globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej