Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(27)
Czasopisma
(4)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(21)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Cieślik Jerzy
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kwieciński Leszek
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bober Magdalena
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błaszczyk Mateusz
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chorób Roman
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danik Lidia
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gosik Blanka
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Górka-Chowanie Agnieszka
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hyjek Katarzyna
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Joachimiak Izabela
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jędrzeja Bogusław
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karpińska Marzena Edyta
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Koliński Adam
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Kosendiak Jan
(1)
Kosendiak Maria
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lis Maciej
(1)
Makieła Zbigniew J
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniec Berenika M
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Margoński Marek
(1)
Mazurek-Czarnecka Agnieszka
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Nehring Anna
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Olszewski Leon
(1)
Pachura Aneta
(1)
Patten Dave
(1)
Pawnik Wojciech
(1)
Pelle Dorota
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Puślecki Łukasz
(1)
Regulski Lech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
angielski
(1)
Temat
Innowacje
(26)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(22)
Przedsiębiorstwo
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Internet
(4)
Kadry
(4)
Zarządzanie
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Parki technologiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Unia Europejska
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Audyt zewnętrzny
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Facebook
(1)
Finansowanie działalności gospodarczej w Polsce
(1)
Fundusze
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informatyka
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce lokalnej
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niemcy
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka publiczna
(1)
Postęp
(1)
Private equity
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Public relations
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sieć komputerowa korporacyjna
(1)
Siła robocza
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Metodyka badania aktywnosći innowacyjnej przedsiębiorstw, 2. Potencjał innowacyjny Pomorza i Kujaw oraz charakterystki badanych przedsiębiorstw, 3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, 4. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw, 5. Proinnowacyjna działalność przedsiębiorstw, 6. Proinnowacyjna współpraca przedsiębiorstw, 7. Finansowanie działalnośći innowacyjnej przedsiębiorstw, 8. Rezultaty warsztatów przedstawicieli przedsiębiorstw regionu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Library of Labour Pedagogy ; vol. 189.)
Zawiera: New technologies in counselling, education and work - Introduction. 1. Educational strategy of micro-enterprise development: 1.1. Determinants of innovation and competitiveness in micro-enterprises (Creating mechanisms for developing innovation; Competitiveness: concept and mechanisms of increasing; Determinants of and barriers to micro-enterprise development); 1.2. Continuing education of employees; 1.3. EQUAL Community initiative in Poland - Project: Entrepreneurship in the Web - Internet - an opportunity to increase competitiveness. 2. Knowledge transfer with the use of information technologies: 2.1. Principles of the knowledge-transfer model; 2.2. Situation diagnosis and micro-enterprise support needs (Barriers to micro-enterprise development; Competitive strategy-industrial sector-related specificity; Support needs; Educational needs of micro-enterprises); 2.3. Internet Counsellor for an Entrepreneur; e-Counselling with the use of IT tools; 2.5. e-learning-„Micro-entrepreneurship" in the Vortal; 2.6. e-work; 2.7. Innovation and cooperation networks (ENTERPRISE for EUROPE Transnational Partnership; TENKO Transnational Partnership; European Network of Enterprises; Polish Network of SME Innovation and Co-operation; Study visits as an element of benchmarking; i-Lab NET-International network of innovation laboratories); 2.8. Incorporating model elements into the main and local policy streams (Results, strategy, dissemination; Publication, radio and television; Conferences and seminars; Activation - Employee Knowledge Competitiveness - information and educational campaign; In the mainstream of policy). 3. Monitoring and evaluation: 3.1. Project monitoring and evaluation; 3.2. Verification of model elements. 4. Literature. 5. Annexes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Fundusze unijne w rozwoju regionalnym Polski - priorytety, działania i zmiany; Znaczenie venture capital w finansowaniu innowacyjnych przedsiębiorstw; Prawne uwarunkowania emisji obligacji przychodowych a potencjalne szanse i zagrożenia dla jednostek samorządu terytorialnego jako emitentów; Portal społeczności owy Facebook jako kanał przepływu informacji wśród studentów szkół wyższych w województwie śląskim; udział podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w kształtowaniu lokalnej polityki ochrony zabytków; Rewitalizacja małych i średnich miast Mazowsza w latach 2007-2013. Dylematy i wyzwania; Rola prezydenta w moderowaniu dyskursu publicznego na podstawie rozmów o przyszłości Republiki Słowenii, zainicjowanych przez prezydenta Janeza Drnovška.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Change as an objective in marketing communication management. Persuasive strategies in audiovisual social advertising; 2. Cooperation of small enterprises with their environment; 3. Modernity and quality of public services; 4. Environmental labels and declarations as an expression of the improvement of environmental quality management in the example of textile industry; 5. The concept of sponsorship in brand management; 6. Formation the financial fluency of chosen enterprises; 7. Pro-quality information on chosen mills' websites in Silesian Voivodeship; 8. Academic entrepreneurship in the network model of innovation - conditions in the Silesian Voivodeship; 9, Range of innovative changes carried out in small and medium sized enterprises; 10. Determinants of implementing controlling it systems
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawy działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, 1.1. Przedsiębiorstwo innowacyjne.Rola MŚP, 1.2. Strategie przedsiębiorstw innowacyjnych-ujęcie modelowe, 1.3. Istota strategii internacjonalizacji, 1.3.1. Strategia internacjonalizacji oparta na macierzy, H.1. Ansoffa, 1.4. Bariery związane z internacjonalizacją małych firm, 2. Innowacyjne MŚP w polityce polskiej i unijnej, 2.1. Polityka wobec innowacyjnych MŚP w Polsce.Rodzaje i zanczenie pomocy publicznej, 2.2. Stan sektora MŚP w Polsce, 2.3. Polityka Unii Europejskiej wobec innowacyjnych MŚP, 2.3.1. Wspólnotowa kategoryzacja MŚP, 2.3.2. Geneza polityki UE wobec innowacyjnych MŚP, 2.3.3. Współczesne uwarunkowania polityki wobec innowacyjnych MŚP, 2.4. Stan sektora europejskich MŚP w zakresie działalności innowacyjnej oraz w perspektywie funkcjonowania Jednolitego Runku Europejskiego, 2.4.1. Główne założenia Strategii Lizbońskiej oraz oceny ich realizacji, 2.4.2. Polityka wobec innowacyjnych MŚP w kontekście przyszlości Jednolitego Rynku Europejskiego, 3. Innowacyjne MŚP z terenu województwa dolnośląskiego w aspekcie internacjonalizacji ich działalności, 3.1. Informacje o projekcie INNOVINT, 3.2. Sytuacja innowacyjnych MŚP z województwa dolnośląskiego, 3.3. Charakterystyka działalności małych firm innowacyjnych z 2005 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Innowacyjność jako źródło przewagi konkurencyjnej firm na jednolitym rynku europejskim w dobie globalizacji, 2.Rola innowacyjności w umiędzynarodoweieniu małych i średnich przedsiębiorstw. Aspekty teoretyczne, 3.Dywersyfikacja działalności badawczo-rozwojowej jako źródło zwiększenia innowacyjności korporacji transnarodowych, 4.Innowacyjność japońskich korporacji transnarodowych, 5.Standardy międzynarodowe i proces innowacji w dobie globalizacji, 6.Jednolity rynek usług telekomunikacyjnych w krajach Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Innowacyjność organizacji; 2. Innowacyjność w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 3. Zarządzanie innowacjami w globalizacji; 4. Wzrost innowacyjności gospodarki europejskiej warunkiem przeciwdziałania marginalizacji Europy na globalnym rynku; 5. Problemy zarządzania w społeczeństwie nowoczesnym; 6. Wpływ wiedzy i kultury na innowacje w przedsiębiorstwach usługowych; 7. Kreatywność, twórczość i innowacyjność a przyszłość przedsiębiorstw; 8. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem- wykorzystanie metody Kazein; 9. Czy region łódzki jest innowacyjny czy tylko jego metropolia; 10. Innowacje w e-commerce; 11. Zarządzanie innowacjami w sieci produktowej; 12. Rola komunikacji w kreowaniu rozwoju organizacji; 13. Innowacje i przedsiębiorczość jako determinanty kształtowania nowoczesnej architektury; 14. Klastry nowy sposób na konkurencyjność; 15. Innowacyjne Lokalizacje Hipermarketów w Polce; 16. Strategiczne zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności w przedsiębiorstwie; 17. Rynkowe uwarunkowania innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Uwagi ogólne na temat konkurencyjności technologicznej i innowacyjnej polskich MŚP, 3. Przegląd potrzeb technologicznych polskiego sektora MŚP w branżach: tworzyw sztucznych, produkcji mebli oraz aparatury medycznej, 4. Programy wspierające podniesienie poziomu technologicznego polskich MŚP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sieciowe organizacje wirtualne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Konfigurowanie łańcuchów dostaw na bazie internetowych giełd - wyzwaniem dla MŚP. Implementacja procesów biznesowych na platformie BPEL-WEB Services. Opisywanie procesów biznesowych z wykorzystaniem przypadków użycia. Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania strategicznego. Optymalizacja w planowaniu produkcji. Od systemu ERP do systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Komputerowo wspomagany controlling w średnim przedsiębiorstwie produkcyjnym z wykorzystaniem systemu proALPHA. Faktury elektroniczne w łańcuchach dostaw i płatności w małych i średnich przedsiębiorstwach. Biznesowe aspekty funkcjonowania technologii elektronicznej wymiany danych XML/EDI. Rozwiązania Business Inteligence - naturalne dopełnienie systemów informatycznych przedsiębiorstwa. Eksploracja danych - wybrane metody i zastosowania w analizie danych o klientach. Technologie mobilne i bezprzewodowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przegląd wybranych metod reklamy w Internecie - propozycja prezentacji ogłoszeń osadzonych w kontekście znaczeniowym i geograficznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1 Teorematy rozwoju regionalnego a praktyka polityczna: 1.1. Rozwój regionalny i wzrost gospodarczy w ujęciu regionalnym; 1.2. Teorie rozwoju jako problem makroekonomii; 1.3. Miejsce regionu w teoriach rozwoju gospodarczego; 1.4. Wiedza i innowacja jako przedmiot polityki rozwoju regionalnego; 1.5. Produkowanie innowacji; 1.6. Innowacyjność jako strategia rozwoju regionalnego. Rozdział 2 Współczesne tendencje internacjonalizacji firm: 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Istota i motywy procesu międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw; 2.3. Tradycyjne modele internacjonalizacji a etapowość jej przebiegu; 2.4. Modele sieciowe; 2.5. Born-global - zjawisko firm globalnych od początku działalności; 2.6. Holistyczne ujęcie internacjonalizacji; 2.7. Bariery internacjonalizacji. Rozdział 3 Konceptualizacja młodych innowacyjnych przedsiębiorstw (Knowledge Intensive Companies - KIC): 3.1. Definicje KIC; 3.2. Klasyfikacje KIC; 3.3. Działalność innowacyjna. Rozdział 4 Miary internacjonalizacji i innowacyjności przedsiębiorstw: 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw - zarys problemu; 4.3. Miary innowacyjności przedsiębiorstw - zarys problemu. Rozdział 5 Parki technologiczne jako narzędzie rozwoju gospodarczo-społecznego: 5.1. Teoretyczny wymiar procesów rozwojowych - parki technologiczne w ujęciu paradygmatu polityki rozwoju; 5.2. Parki technologiczne jako kluczowi animatorzy sieci prorozwojowych; 5.3. Generacje, funkcje oraz modele parków technologicznych; 5.4. Nowy wymiar aktywności parków - internacjonalizacja działalności; 5.5. Bariery i obecny stan rozwoju parków technologicznych. Rozdział 6 Przedsiębiorstwa - rezydenci parków technologicznych: innowacyjność, internacjonalizacja i pomoc publiczna. Wyniki badań ilościowych: 6.1. Rola innowacji w działalności przedsiębiorstw; 6.2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw-lokatorów parków technologicznych w Polsce; 6.3. Uwarunkowania internacjonalizacji przedsiębiorstw w parkach: determinanty i bariery; 6.4. Park technologiczny jako instytucja wsparcia innowacyjności i internacjonalizacji swoich lokatorów. Rozdział 7 Polskie parki technologiczne: kondycja i perspektywy rozwoju. Wyniki badań jakościowych: 7.1. Obszar problemowy: parki technologiczne - modele, sposób działania, współpraca; 7.1.1. Definiowanie parku technologicznego, model biznesu, formy organizacyjne; 7.1.2. Specjalizacja parków technologicznych; 7.1.3. Zasoby, partnerstwo, współpraca i otoczenie parków technologicznych; 7.1.4. Polityka wobec parków; 7.1.5. Perspektywy rozwoju parków technologicznych; 7.2. Obszar problemowy: lokatorzy parków technologicznych; 7.2.1. Przedsiębiorstwa współpracujące z parkami; 7.2.2. Selekcja firm do parków; 7.2.3. Oferta parków technologicznych; 7.3. Obszar problemowy: internacjonalizacja firm-lokatorów oraz internacjonalizacja parku technologicznego; 7.3.1. Stosunek parków technologicznych do internacjonalizacji przedsiębiorstw; 7.3.2. Przejawy internacjonalizacji przedsiębiorstw w parkach technologicznych; 7.3.3. Wsparcie parków technologicznych dla internacjonalizacji przedsiębiorstw; 7.3.4. Dalsze plany parków technologicznych w zakresie wspierania internacjonalizacji lokatorów; 7.3.5. Internacjonalizacja parków technologicznych. Podsumowanie, wnioski, rekomendacje; Dylematy rozwojowe parków technologicznych; Par k technologiczny jako środowisko wsparcia rozwoju innowacji i umiędzynarodowienia - perspektywa lokatorów; W stronę modelu IV generacji parków technologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczne znaczenie parków technologicznych. 2. Doświadczenia Polski. 3. Empiryczna analiza wpływu parków technologicznych na rozwój i innowacyjność przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2689)
1.Makroekonomiczne aspekty procesów globalizacji i regionalizacji, 2.Współpraca regionalna, 3.Prawne i ekonomiczne aspekty stosunków polsko-niemieckich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
Zawiera: Część I. Przedsiębiorczość Rozdział 1. Przedsiębiorczość i innowacyjność – wprowadzenie: 1.1. Przedsiębiorczość; 1.2. Wprowadzenie do innowacyjności – analiza pojęciowa; 1.3. Innowacyjność a przedsiębiorczość; 1.4. Przedsiębiorcza, innowacyjna organizacja. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 2.1. Klasyfikacja uwarunkowań kształtowania przedsiębiorczości; 2.2. Kompetencje przedsiębiorcze i motywacja w podejmowaniu działalności gospodarczej; 2.3. Stan rozwoju przedsiębiorczości w Polsce; 2.4. Studium przypadku – koncepcja i uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie przedsiębiorstwa cukierniczo-piekarskiego. Rozdział 3. System i instytucje wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Systemy wsparcia MSP; 3.2. Polityka Unii Europejskiej na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Systemy i instrumenty wspierania MSP w wybranych krajach UE; 3.4. System i instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 3.5. Studium przypadku – przykłady wsparcia dla MSP. Rozdział 4. Przestrzenne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 4.1. Przesłanki rozwoju przedsiębiorczości; 4.2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie klastrów; 4.3. Studium przypadku – Klaster Life Science w Krakowie. Rozdział 5. Przedsiębiorczość akademicka: 5.1. Kanały komercjalizacji innowacji; 5.2. Definicje przedsiębiorczości akademickiej – analiza pojęciowa; 5.3. Koncepcje (modele) przedsiębiorczości akademickiej;5.4. Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej; 5.5. Rekomendacje dla przedsiębiorczości akademickiej;5.6. Studium przypadku – przedsiębiorczość akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rozdział 6. Cechy modelu przedsiębiorczego uniwersytetu – analiza przypadku polskiej uczelni publicznej: 6.1. Wprowadzenie do przedsiębiorczości uniwersyteckiej; 6.2. Ewolucja uczelni w kierunku modelu przedsiębiorczego – wybrane zagadnienia; 6.3. Studium przypadku – przedsiębiorcza Akademia Górniczo-Hutnicza. Część II. Zarządzanie innowacjami Rozdział 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo: 7.1. Czynniki innowacyjności przedsiębiorstwa w kontekście zmian w postrzeganiu procesów innowacyjnych; 7.2. Innowacyjne przedsiębiorstwo – istota pojęcia; 7.3. Miary innowacyjnego przedsiębiorstwa; 7.4. Refleksje nad innowacyjnym przedsiębiorstwem; 7.5. Studium przypadku – innowacyjne przedsiębiorstwa. Rozdział 8. Innowacyjne metody zarządzania: 8.1. Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA); 8.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) a dom jakości (HoQ); 8.3. Statystyczne sterowanie procesem (SPC); 8.4. Studium przypadku – projektowanie nowej usługi edukacyjnej z zastosowaniem techniki budowy domu jakości w ramach analizy QFD. Rozdział 9. Zarządzanie innowacjami: 9.1. Zarządzanie innowacjami – analiza pojęciowa; 9.2. Źródła innowacji; 9.3. Strategie innowacji; 9.4. Modele zarządzania innowacjami; 9.5. Źródła finansowania innowacji; 9.6. Uwarunkowania wdrażania innowacji; 9.7. Studium przypadku – plan zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie branży Motoryzacyjnej. Rozdział 10. Techniki zarządzania innowacyjnym projektem: 10.1. Uwarunkowania projektów innowacyjnych; 10.2. Techniki stosowane w praktyce zarządzania projektem innowacyjnym; 10.3. Studium przypadku – firma Flukar Sp. z o.o. Rozdział 11. Działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce; 11.1. Rola międzynarodowych organizacji outsourcingowych we wdrażaniu innowacji; 11.2. Rola kultury organizacyjnej wpływająca na poziom innowacyjności organizacji; 11.3. Rola specjalistów personalnych we wdrażaniu innowacji; 11.4. Studium przypadku – zastosowania employer brandingu w Grupie INTERIA.PL (wywiad z Agatą Łotowską). Rozdział 12. Rola informacji w pobudzaniu innowacyjności: 12.1. Pojęcie informacji z perspektywy innowacyjności; 12.2. Zasilanie informacją procesu kreowania innowacyjnych rozwiązań; 12.3. Informatyczne wsparcie zasilania informacją procesu pobudzania innowacyjności; 12.4. Doskonalenie systemu informacyjnego podnoszące potencjał innowacyjności; 12.5. Studium przypadku – innowacyjność jako źródło oraz efekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego SAP na Uniwersytecie Jagiellońskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

W książce zidentyfikowano atrybuty innowacyjnych przedsiębiorstw typu startup, scharakteryzowano kluczowych elementów ekosystemu startupowego oraz omówiono jego wpływ na powstawanie i rozwój startupów na przykładzie Wrocławia. W części analitycznej opracowania przedstawione zostały wyniki badania jakościowego przeprowadzonego wśród lokalnych przedsiębiorców tworzących startupy, przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu oraz ekspertów, mierzących się z zagadnieniami natury finansowej, marketingowej, kadrowej, technologicznej oraz prawno-instytucjonalnej, związanymi z innowacjami w biznesie. W publikacji dowiedziono korzyści wynikających z funkcjonowania ekosystemu, wskazano także na jego zasadnicze mankamenty. Zgromadzony materiał empiryczny stał się podstawą do uogólnień oraz rekomendacji w zakresie dobrych praktyk tworzenia i rozwoju ekosystemów startupowych w innych regionach kraju i za granicą, dzięki czemu książka ma walor aplikacyjny.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ innowacji na rozój gospodarki opartej na wiedzy, 2. Funkcjonowanie parków naukowo-technologicznych w nowoczesnych gospodarkach opartych na wiedzy, 3. Znaczenie działalności parków naukowo-technologicznych we wspieraniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej