Form of Work
Książki
(54)
Czasopisma
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(50)
available
(36)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(51)
Author
Gołembska Elżbieta
(4)
Duliniec Elżbieta
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Sulich Adam
(2)
Szymczak Maciej
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S
(2)
Abt Stefan
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Canwell Diane
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kalisz Anna
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan
(1)
Komor Marcin
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Królak-Werwińska Joanna
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Liberska Barbara
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Lipiński Jan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Maesincee Suvit
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik Radosław
(1)
Marcinkowska Anna
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Myjak Teresa
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(6)
Country
Poland
(58)
Language
Polish
(58)
Subject
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(44)
Przedsiębiorstwo
(20)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(14)
Marketing
(13)
Globalizacja
(10)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(8)
Gospodarka
(7)
Handel międzynarodowy
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Unia Europejska
(6)
Konkurencja
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Zarządzanie
(5)
Logistyka gospodarcza
(4)
Polska
(4)
Współpraca gospodarcza
(4)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Organizacja
(3)
Transport
(3)
Ceny transferowe
(2)
Controlling
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podatek
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rynek walutowy
(2)
Ryzyko
(2)
Usługi
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Akcjonariusze
(1)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Blogi
(1)
Choroby wirusowe
(1)
Cło
(1)
Dane osobowe
(1)
Demokracja bezpośrednia (system polit.)
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy personalni
(1)
Emerytura
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fotoradary
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grunty rolne
(1)
Handel
(1)
IKEA
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internacjonalizm
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kadry
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kataster nieruchomości
(1)
Konkurencja międzynarodowa
(1)
Konstytucja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Koszty
(1)
Kryzys gospodarczy 2008+
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logika rozmyta
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Michałowski, Feliks
(1)
Miejsce pracy
(1)
Monopol
(1)
Monopole
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Naród
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Offshoring
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Osobowość
(1)
Subject: place
Arktyka
(1)
Svalbard (Norwegia)
(1)
Turkmenistan
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
58 results Filter
Book
In basket
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2005. - 232 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-89355-65-5
1.Elementy marketingu na runku międzynarodowym, 2.Selekcja rynków zagranicznych i wybór formy działania na nich, 3.Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, 4.Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - studia przypadków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-02-07992-8
Zawiera: Cz. I Przedmiot rozważań – przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynkach międzynarodowych: Zmiany i rozwój natury biznesu międzynarodowego; Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynkach międzynarodowych. Cz. II Rola przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynkach międzynarodowych w MSG: Handel międzynarodowy, protekcjonizm i integracja; Inwestycje bezpośrednie; Rynki walutowe; Międzynarodowy system bankowy i rynki finansowe. Cz. III Kształtowanie środowiska funkcjonowania firm działających na rynkach międzynarodowych przez Unię Europejską: Polityka realizowana przez UE. Cz. IV Oddziaływanie makroekonomiczne na przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynkach międzynarodowych: Oddziaływanie stanu gospodarki i polityki gospodarczej na warunki funkcjonowania przedsiębiorstwa działającego na rynkach międzynarodowych. Cz. V Polska i pozostałe kraje postsocjalistyczne a biznes międzynarodowy: Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87251-66-6
Istota międzynarodowego biznesu; Teorie handlu i biznesu międzynarodowego; Inwestycje zagraniczne; Zarządzanie międzynarodowe; Marketing na rynkach zagranicznych; Korporacje transnarodowe; Finansowanie we współczesnym biznesie międzynarodowym; Zarządzanie ryzykiem walutowym i przepływami finansowymi w przedsiębiorstwie międzynarodowym; Euro jako katalizator rozwoju; Polska gospodarka a interesy zagranicznych inwestorów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1378-6
Globalizacja - siły sprawcze i mechanizmy, Globalizacja finansowa i jej konsekwencje, Wyzwania dla polityki państwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
ISBN: 978-83-7417-218-9
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka międzynarodowa / Elżbieta Gołembska, Maciej Szymczak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 158, [20] s. : rys, wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-208-1520-7
R.1 Istota globalizacji procesów w logistyce międzynarodowej, R.2 Przedmiot i zakres międzynarodowych operacji logistycznych, R.3 Międzynarodowa infrastruktura logistyki, R.4 Aspekty organizacyjne zarządzania międzynarodowym łańcuchem dostaw, R.5 Informatyzacja w logistyce międzynarodowej, R.6 Usługi jako produkt w logistyce międzynarodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89808-20-X
1. Logistyka globalna w globalizacji gospodarki, 2. Logistyka w biznesie międzynarodowym, 3. Logistyka międzynarodowa, geneza, cel, zakres, 4. Kierunki rozwoju transportu w logistyce międzynarodowej, 5. Eurologistyka, jako szczególna odmiana logistyki międzynarodowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7559-005-3
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89823-34-2
1. Przesłanki internacjonalizacji przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania i motywy procesu, 3. wybór rynków zagranicznych i segmentów nabywców, 4. strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych, 6. Przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-100-5
Cz. I. Modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 1. Problem ekspansji: Istota ekspansji przedsiębiorstw; Czynniki ekspansji przedsiębiorstw; Cel ekspansji; 2. Modele międzynarodowej ekspansji: Opis modeli międzynarodowej ekspansji; Istota form międzynarodowej ekspansji; Międzynarodowa ekspansja a wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstwa; Cz. II. Formy międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 3. Międzynarodowa ekspansja produktowa: Eksport jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; Kontrakty jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; 4. Międzynarodowa ekspansja zasobowa: Licencjonowanie jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Franchising jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Alianse strategiczne jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej ; 5. Międzynarodowa ekspansja kapitałowa: Joint venture jako forma międzynarodowej ekspansji kapitalowej; Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granica jako forma międzynarodowej ekspansji kapitałowej; Cz. III. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w liczbach i przykładach w oparciu o polską gospodarkę: 6. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w Polsce: Uwarunkowania rozwoju międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw w Polsce; Ocena wykorzystania form międzynarodowej ekspansji przez przedsiębiorstwa w Polsce; 7. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw i jej wpływ na wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstw- studium przypadków: LPP; Comarch; Bioton
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-025-9
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarcze go: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju go spodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Strare giczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formuło wanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa wiązek przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfe la przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki han dlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomi cznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodo wych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budo wania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strate gie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-13025-3
Wstęp; Podstwy koncepcji euromarketingowej; Warunki działania przedsiębiorstw na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego; Strategie euromarketingu w waru- nkach urzeczywistnienia ERW; Elementy strategii euro- marketingu-mix.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (6 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-139-0
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1213-5
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
ISBN: 83-01-11707-9
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14531-5(01)
1.Logistyka międzynarodowa w internacjonalizacji zarządzania, 2.Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką międzynarodową, 3.Logistyka międzynarodowaw praktyce polskich przedsiębiorstw, wyniki badań, 4.Swobody gospodarcze oraz polityka celna, transportowa i wobec MSP według Traktatu Wspólnot Europejskich a zmiany warunków obsługi logistycznej, 5.Polski rynek TSL po wejściu do Unii Europejskiej, 6.Uwarunkowania i kierunki rozowju logistyki europejskiej, 7.Logistyka w polityce gospodarczej wybrnaych państw, 8.Społeczno-kulturowe uwarunkowania logistyki międzynarodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 299 s. : tab., rys. ; 23 cm.
ISBN: 83-208-1518-5
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1787-4
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again