Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(61)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(44)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(50)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(5)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Sulich Adam
(2)
Szymczak Maciej
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Canwell Diane
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forsthoff Ulrich
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Grabitz Eberhard
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hilf Meinhard
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kalisz Anna
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Komor Marcin
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Królak-Werwińska Joanna
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Leible Stefan
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Liberska Barbara
(1)
Limański Andrzej
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Lipiński Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Temat
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(49)
Przedsiębiorstwo
(18)
Globalizacja
(12)
Marketing
(10)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(10)
Konkurencja
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Gospodarka
(6)
Handel międzynarodowy
(6)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(5)
Unia Europejska
(5)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Współpraca gospodarcza
(4)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Ceny transferowe
(2)
Controlling
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podatek
(2)
Polska
(2)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Rynek walutowy
(2)
Ryzyko
(2)
Swobodny przepływ osób
(2)
Swobodny przepływ usług
(2)
Transfer technologii
(2)
Transport
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Akcjonariusze
(1)
Alokacja
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Choroby wirusowe
(1)
Cło
(1)
Demokracja bezpośrednia (system polityczny)
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy personalni
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Emerytura
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fotoradary
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grunty rolne
(1)
Handel
(1)
IKEA
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internacjonalizm
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kataster nieruchomości
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(2)
Arktyka (region)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Zarządzanie i marketing
(16)
Transport i logistyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Elementy marketingu na runku międzynarodowym, 2.Selekcja rynków zagranicznych i wybór formy działania na nich, 3.Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, 4.Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Przedmiot rozważań – przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynkach międzynarodowych: Zmiany i rozwój natury biznesu międzynarodowego; Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynkach międzynarodowych. Cz. II Rola przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynkach międzynarodowych w MSG: Handel międzynarodowy, protekcjonizm i integracja; Inwestycje bezpośrednie; Rynki walutowe; Międzynarodowy system bankowy i rynki finansowe. Cz. III Kształtowanie środowiska funkcjonowania firm działających na rynkach międzynarodowych przez Unię Europejską: Polityka realizowana przez UE. Cz. IV Oddziaływanie makroekonomiczne na przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynkach międzynarodowych: Oddziaływanie stanu gospodarki i polityki gospodarczej na warunki funkcjonowania przedsiębiorstwa działającego na rynkach międzynarodowych. Cz. V Polska i pozostałe kraje postsocjalistyczne a biznes międzynarodowy: Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Istota globalizacji procesów w logistyce międzynarodowej, R.2 Przedmiot i zakres międzynarodowych operacji logistycznych, R.3 Międzynarodowa infrastruktura logistyki, R.4 Aspekty organizacyjne zarządzania międzynarodowym łańcuchem dostaw, R.5 Informatyzacja w logistyce międzynarodowej, R.6 Usługi jako produkt w logistyce międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota międzynarodowego biznesu; Teorie handlu i biznesu międzynarodowego; Inwestycje zagraniczne; Zarządzanie międzynarodowe; Marketing na rynkach zagranicznych; Korporacje transnarodowe; Finansowanie we współczesnym biznesie międzynarodowym; Zarządzanie ryzykiem walutowym i przepływami finansowymi w przedsiębiorstwie międzynarodowym; Euro jako katalizator rozwoju; Polska gospodarka a interesy zagranicznych inwestorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalizacja - siły sprawcze i mechanizmy, Globalizacja finansowa i jej konsekwencje, Wyzwania dla polityki państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logistyka globalna w globalizacji gospodarki, 2. Logistyka w biznesie międzynarodowym, 3. Logistyka międzynarodowa, geneza, cel, zakres, 4. Kierunki rozwoju transportu w logistyce międzynarodowej, 5. Eurologistyka, jako szczególna odmiana logistyki międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki internacjonalizacji przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania i motywy procesu, 3. wybór rynków zagranicznych i segmentów nabywców, 4. strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych, 6. Przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 1. Problem ekspansji: Istota ekspansji przedsiębiorstw; Czynniki ekspansji przedsiębiorstw; Cel ekspansji; 2. Modele międzynarodowej ekspansji: Opis modeli międzynarodowej ekspansji; Istota form międzynarodowej ekspansji; Międzynarodowa ekspansja a wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstwa; Cz. II. Formy międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 3. Międzynarodowa ekspansja produktowa: Eksport jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; Kontrakty jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; 4. Międzynarodowa ekspansja zasobowa: Licencjonowanie jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Franchising jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Alianse strategiczne jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej ; 5. Międzynarodowa ekspansja kapitałowa: Joint venture jako forma międzynarodowej ekspansji kapitalowej; Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granica jako forma międzynarodowej ekspansji kapitałowej; Cz. III. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w liczbach i przykładach w oparciu o polską gospodarkę: 6. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w Polsce: Uwarunkowania rozwoju międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw w Polsce; Ocena wykorzystania form międzynarodowej ekspansji przez przedsiębiorstwa w Polsce; 7. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw i jej wpływ na wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstw- studium przypadków: LPP; Comarch; Bioton
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Logistyka międzynarodowa w globalizacji, regionalizacji i internacjonalizacji gospodarki światowej 1.1. Logistyka w warunkach globalizacji 1.2. Regionalizacja w gospodarce i logistyce 1.3. Formy i miary internacjonalizacji przedsiębiorstwa i logistyki ROZDZIAŁ 2. Istota i znaczenie współczesnej logistyki międzynarodowej w biznesie 2.1. Biznes międzynarodowy w procesie globalizacji 2.2. Istota i funkcje teorii logistyki międzynarodowej 2.3. Metody zarządzania logistyką międzynarodową ROZDZIAŁ 3. Logistyka międzynarodowa w wymianie towarów i usług 3.1. Współczesne determinanty rozwoju wymiany międzynarodowej 3.2. Rola logistyki w międzynarodowej wymianie towarów 3.3. Logistyczne uwarunkowania międzynarodowej wymiany usług ROZDZIAŁ 4. Znaczenie logistyki w międzynarodowych przepływach czynników wytwórczych 4.1. Międzynarodowe przepływy czynników wytwórczych: koncepcje, metody, zadania 4.2. Międzynarodowy łańcuch dostaw jako podstawa przepływów czynników wytwórczych 4.3. Zadania konfiguracji sieci logistycznej w przepływach czynników wytwórczych ROZDZIAŁ 5. Wpływ logistyki na poziom międzynarodowej konkurencyjności krajów i przedsiębiorstw 5.1. Ważniejsze mierniki konkurencyjności przedsiębiorstw 5.2. Logistykochłonność jako miara konkurencyjności regionów i sektorów 5.3. Ocena logistykochłonności różnych regionów na świecie ROZDZIAŁ 6. Miejsce logistyki w strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego i korporacji transnarodowej 6.1. Współczesne teorie przedsiębiorstwa i korporacji transnarodowych 6.2. Logistyka w strategii i strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.3. Kierunki rozwoju logistyki międzynarodowej w KTN i gospodarce światowej; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Marketing jako działalność związana z rynkiem, R.2 Międzynarodowe otoczenie marketingowe, R.3 Segmentacj a rynku międzynarodowego i wybór rynku docelowego, R.4 Marketing-mix na rynku miedzynarodowym, R.5 Marketing na rynku Unii europejskiej.Wybrane problemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ceny transferowe -istota i model ekonomiczny, R.2 Ceny transferowe w przedsiębiorstwach zdywizjonalizowanych -przejście od modelu ekonomicznego do praktyki, R.3 Ceny transferowe w korporacjach ponadnarodowych, R.4 Ceny transferowe w sprawozdaniach finansowych, R.5 Trzy aspekty problemu cen transferowych-próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie internacjonalizacji i globalizacji, R.2 Teoretyczne podstawy internacjonalizacji i globalizacji, R.3 motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 Strategie internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębiorstwa; controlling, R.8 Internacjonalizacja i globalizacja polskich przedsiębiorstw
R.3 Motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 St rategie internacjonalizacji i gloabalizacji przedsiębi orstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji p rzedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globa lizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębior stwa, controlling, R.8 Internacjonalizacja i gloabaliz acja polskich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej