Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
ebookpoint BIBLIO
(7)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(20)
E-booki
(12)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(13)
Autor
Aronson Elliot
(2)
Bralczyk Jerzy
(2)
Chomczyński Piotr
(2)
Dubicki Andrzej
(2)
Dymarczyk Waldemar
(2)
Ferenc Tomasz
(2)
Fiołek-Lubczyńska Bogumiła
(2)
Mazur Marek
(2)
Migodzińska Maria
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Rekść Magdalena
(2)
Sepkowski Andrzej
(2)
Stawikowska-Marcinkowska Agnieszka
(2)
Worsowicz Monika
(2)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Colović Ivan
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Fras Janina
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grabarczyk Tadeusz
(1)
Głowiński Michał
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Kula Henryk Mieczysła
(1)
Mojsiewicz Czesław
(1)
Newcourt-Nowodworski Stanley
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Petryńska Magdalena
(1)
Rumińska Joanna
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Szkopiński Łukasz
(1)
Szurmiński Łukasz
(1)
Sławek Jolanta
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Woch Agnieszka
(1)
Świtek Gabriela
(1)
Świątek Włodzimierz
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Propaganda
(13)
Polityka
(7)
Środki masowego przekazu
(5)
Język polski
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing polityczny
(3)
Perswazja
(3)
Wybory
(3)
Komunikacja polityczna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Propaganda wizualna
(2)
Propaganda wojenna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo polityczne
(2)
Akcja "N"
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Konflikt 1998- w Kosowie
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kraje dawnej Jugosławii
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Maski
(1)
Multimedia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Propaganda -- metody
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Sfera publiczna
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjotechnika
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Wojna 1939-1945 r.
(1)
Wojna psychologiczna
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Esej
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Potęga oddziaływania plakatu, mierzona choćby stopniem rozpoznawalności przez odbiorców treści posterów, jest bezdyskusyjna. Wyrazem ich nieprzemijającej popularności (a nawet swoistej mody) są dzisiaj np. reprinty i kalendarze zawierające przedruki starych posterów, stające się częścią dekoracji przestrzeni zarówno publicznych, jaki i prywatnych. Często też dawne postery wykorzystywane są w działaniach promocyjnych i marketingowych. Ich przekaz jest prosty, zazwyczaj jednoznaczny i eksponowany w przestrzeni publicznej.
Po książkę warto sięgnąć, dlatego że: pokazuje ono efektywność i przydatność analiz wizualnych w rozumieniu życia społecznego, ich użyteczność w uprawianiu, zwłaszcza współczesnej, socjologii; jest ona doskonałym kompendium wiedzy na temat propagandy wizualnej, pokazuje jej historyczne przykłady i współczesne rozwinięcia, a także to, jak bardzo ten rodzaj komunikatów przenika codzienność, jak jest on wszechobecny i to w każdym z możliwych do pomyślenia aspektów życia społecznego.
Czytelnik znajdzie w niej wiele trudnych do pozyskania informacji na temat ikonicznych przedstawień wojny obecnych w zachodniej kulturze wizualnej, słabo dotąd rozpoznane przykłady kampanii propagandowych z przeszłości, a także wiele niezwykle trafnych interpretacji współczesnych przekazów perswazyjnych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej