Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(130)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(129)
E-booki
(20)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(101)
dostępne
(78)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(79)
Czytelnia
(102)
Autor
Budzyński Wojciech
(5)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(3)
Syrek Ewa
(3)
Woynarowska Barbara
(3)
Achtelik Aleksandra
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Cudak Romuald
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Dzimińska Małgorzata
(2)
Karski Jerzy B
(2)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Korporowicz Violetta
(2)
Krzewińska Aneta
(2)
Krzyżyk Danuta
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Mazur Jan
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Miodunka Władysław
(2)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(2)
Nowacki Robert
(2)
Ożóg Kazimierz
(2)
Pawłowski Adam
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Praszałowicz Dorota
(2)
Seretny Anna
(2)
Smereczniak Małgorzata
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Stawowska Karolina
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Szul Roman
(2)
Tambor Agnieszka
(2)
Tambor Jolanta
(2)
Walerjan Dorota
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojciechowski Jacek
(2)
Zgółka Tadeusz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Aouil Bassam
(1)
Barry Pete
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Brittain Paul
(1)
Brodniak Włodzimierz A
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Datko Marek
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Denys Andrzej (1939-2022)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gaś Zbigniew B
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Graboń Karolina
(1)
Graboń współudz. Karolina
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górska Grażyna
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Ind Nicholas
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janikowski Ryszard
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karski Jerzy Bohdan (1934-2009)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(149)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(150)
Temat
Promocja handlowa
(62)
Marketing
(38)
Promocja zdrowia
(37)
Reklama
(33)
Przedsiębiorstwo
(18)
Promocja
(16)
Zdrowie publiczne
(11)
Public relations
(10)
Marketing strategiczny
(8)
Ceny
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Służba zdrowia
(7)
Edukacja zdrowotna
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Reklama internetowa
(6)
Badania marketingowe
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Internet
(5)
Turystyka
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Jakość życia
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Rodzina
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sponsoring
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Choroby psychiczne
(3)
Edukacja ekologiczna
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Młodzież
(3)
Obsługa klienta
(3)
Patologia społeczna
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Rynek
(3)
Sprzedaż
(3)
Targi i wystawy
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Uczniowie
(3)
Usługi
(3)
Znaki towarowe
(3)
Agresywność
(2)
Alkohol
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Choroby
(2)
Chorzy
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dietetyka
(2)
Dziecko
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Higiena
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Leki
(2)
Ludzie starzy
(2)
Menedżerowie
(2)
Merchandising
(2)
Metody badawcze
(2)
Nałóg
(2)
Nowy produkt
(2)
Opakowania
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Prawo autorskie
(2)
Psychologia zdrowia
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjologia
(2)
Sport
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Stres
(2)
Strony WWW
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Towar
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Agrosturystka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropologia medyczna
(1)
Auksologia
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Budżet
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Medycyna i zdrowie
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
150 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; Wódka Absolut; Komunikacja miejska Oslo; Płyn do mycia naczyń Persil; Magazyn "Rolling Stone"; Bry tyjski węgiel; Ryzyko AIDS; Elektronika użytkowa RCA; Harvey Nichols; BMW; Dżinsy Lee; Karta kredytowa Bar claycard; Nike; Snacki Philepas Fogg; Komputery APPLE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 31)
Wstęp; Etap wprowadzania w cykl życia produktu; Potrze by informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek Proces akceptacji nowego produktu na rynku przemysło wym; Marketingowy charakter nazwy nowego produktu; Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzonego na rynek (na przykładzie produ któw częstego zakupu); Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indy widualnych; Instrumenty promocji sprzedaży wykorzysty wane we wprowadzaniu na rynku nowego produktu; Zarzą dzanie produktami wysokiej techniki w fazie wprowadze nia na rynk (uwarunkowania marketing dóbr produkcyj nych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Reklama a miejsce przedsiębiorstwa na rynku, II. Skuteczność reklamy i jej uwarunkowania, III. Reklama a narodowość, IV. Metody pomiaru skuteczności reklamy, V. Analiza skuteczności reklamy telewizyjnej na przykładzie reklamy piwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarządzać agencją reklamową; Jak zdobywać klientów; Jak zatrzymać klientów; Jak być dobrym klientem; Jak tworzyć świetne kampanie reklamowe; Jak pisać dobre teksty reklamowe; Jak ilustrować ogłosze- nia; Jak robić dobre reklamy telewizyjne; Jak robić dobre kampanie reklamowe produktów spożywczych, turystyki i lekarstw; Jak wspiąć się na czubek drzewa; Czy reklama powinna być zabroniona?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zagrożenia zdrowia publicznego : wybrane zagadnienia / red. nauk. Andrzej Denys. - Stan prawny na 15.04.2014 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 320 s. : tab. ; 24 cm.
1. Problemy zdrowia Polaków w trzecim tysiącleciu; 2. Zagrożenia dla zdrowia związane z rozwojem współczesnej cywilizacji; 3. Starość nie jest chorobą; 4. Odżywianie osób starszych; 5. Choroby zakaźne; 6. HIV/AIDS; 7. Środowiskowe uwarunkowania rozwoju chorób cywilizacyjnych; 8. Zakażenia w opiece zdrowotnej; 9. Genetyka drobnoustrojów, znaczenie zmian dla zdrowia człowieka; 10. Terroryzm- zagrożenia w Polsce; 11. Bezpieczny dom; 12. Szczepienia ochronne, preparaty immunostymulujace; 13. Aktywność fizyczna a zdrowie człowieka; 14. Edukacja zdrowotna, terapia, promocja zdrowia i prewencja; 15. Aktywność ludzi w podeszłym wieku; 16. Strategia, zagrożenia, organizacja, polityka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Choroba i zdrowie; Determinanty chorób i zdrowia; Definiowanie promocji zdrowia; Różnice między profilaktyką a promocją zdrowia; Teoria promocji zdrowia; Praktyka promocji zdrowia; Charakterystyka współczesnej promocji zdrowia: Sprawiedliwość w zdrowiu; Społeczne determinanty zdrowia i nierówności w zdrowiu; Salutogeneza; Samodzielność; Społeczność; Uczestnictwo, posiadanie; Międzysektorowość, partnerstwo; Wielotorowość; Planowanie; Odpowiedzialność; Trwałość; Internacjonalizm. Kwintesencja promocji zdrowia: Polityka prozdrowotna; Ocena wpływu na zdrowie; Edukacja zdrowotna i edukacja pacjenta; Informacja o zdrowiu; Komunikacja między lekarzem i pacjentem; Prawa pacjenta; Recepta na promocję zdrowia. Samoopieka i samoleczenie; Rzecznictwo zdrowotne; Polemika z głównymi zarzutami wobec promocji zdrowia; Przykłady projektów promocji zdrowia; Miejsce promocji zdrowia w systemie zdrowotnym: Stare i nowe zdrowie publiczne; Kodeks etyki zdrowia publicznego; Zasoby kadrowe zdrowia publicznego; Struktura i organizacja promocji zdrowia w Polsce; Podstawowa opieka zdrowotna; Karta Pracowników Służby Zdrowia Papieskiej Rady ds. Duszpasterstwa Służby Zdrowia; Narodowy Program Zdrowia. Potencjał promocji zdrowia: Bariery rozwoju promocji zdrowia; Kształcenie i doskonalenie zawodowe dla promocji zdrowia. Efektywność i opłacalność promocji zdrowia oraz wczesnego zapobiegania chorobom: Efektywność; Opłacalność; Inwestowanie dla zdrowia. Uwagi na zakończenie; Piśmiennictwo; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1.Przedmiot zarządzania nowym produktem; 2.Nowe generacje produktów dla XXI wieku; 3.Badania rynku w procesie kształtowania nowego produktu; 4.Cykl życia produktu; 5.Strategie nowego produktu; 6.Proces rozwoju nowego produktu w wybranych firmach USA; 7.Znaki towarowe i usługowe; 8.Procedura poszuki wania nowych produktów; 9.Koszty przygotowania i wdro żenia nowych produktów w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie nowym produktem / pod red. Alina Sosnowska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa, 2000. - 202,[1] s. : tab.,wykr. ; 24 cm.
Wstęp; 1.Przedmiot zarządzania nowym produktem; 2.Nowe generacje produktów dla XXI wieku; 3.Badania rynku w procesie kształtowania nowego produktu; 4.Cykl życia produktu; 5.Strategie nowego produktu; 6.Proces rozwoju nowego produktu w wybranych firmach USA; 7.Znaki towarowe i usługowe; 8.Procedura poszuki wania nowych produktów; 9.Koszty przygotowania i wdro żenia nowych produktów w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zdrowie jako podstawa optymalnego funkcjonowania człowieka: Znaczenie znajomości czynników wpływających na wydolność narządu głosu w procesie edukacyjnym pedagogów jako podstawy optymalnego funkcjonowania zawodowego; Rola higieny psychicznej w procesie wychowania dzieci i młodzieży; Badania profilaktyczne jako element zachowań zdrowotnych (doniesienie z badań); Zagrożenia zdrowotne dorastającej młodzieży wynikające z jej stylu życia wyzwaniem dla edukacji szkolnej i wychowania w rodzinie; Wiedza na temat HIV/AIDS a zachowania seksualne młodzieży akademickiej; Wiedza nauczycieli wychowania fizycznego w zakresie typowych objawów po użyciu niektórych środków psychoaktywnych przez młodzież; Zagrożenie anoreksją i bulimią dziewcząt z intelektualną niepełnosprawnością; Średni personel medyczny wobec ciężkiej choroby i śmierci pacjenta- dziecka; Wokół psychospołecznych aspektów opieki paliatywnej; Wsparcie społeczne w chorobie nowotworowej piersi- analiza deficytów i nadmiaru wsparcie w aspekcie sieci społecznej; 2. Edukacja do starości i w starości: Starość, jej sens i znaczenie w procesie wychowania i rozwoju człowieka; Syndrom pustego gniazda. Małżeństwo i rodzicielstwo po usamodzielnieniu się dzieci; Stereotyp starości; Starość w opinii młodzieży szkół średnich; Studenci o starości i seniorach; Edukacja do starości i w starości w kontekście kamieni milowych na drodze życia seniorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Socjologia zdrowia, choroby i medycyny. W poszukiwaniu partnerów i nowej tożsamości 2. Promocja zdrowia w teorii i działaniu 3. Stan zdrowia psychicznego Polaków. Próba diagnozy 4. System ochrony zdrowia w transformacji. Percepcja społeczna 5. Granice medykalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 538)
1. Ekonomiczno-społeczna refleksja o zdrowiu. Ujęcie teoretyczne, 2. Zdrowie a urzeczywistnianie celów społecznych, 3. Potrzeby zdrowotne a polityka ochrony zdrowia, 4. Badania nad zdrowiem społecznym oraz społeczne uwarunkowania zdrowia, 5. Społeczny wymiar promocji zdrowia, 6. Projektowanie programów promocji zdrowia, 7. Ewolucja programów promocji zdrowia, 8. Promocja zdrowia w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykład 1. Zdrowie i choroba w odbiorze indywidualnym i społecznym. Wykład 2. Wielowymiarowość zdrowia publicznego. Wykład 3. Zdrowie publiczne - millenium walki z chorobami. Wykład 4. Zdrowie publiczne w systemie opieki zdrowotnej. Wykład 5. Etyczne aspekty działań zdrowia publicznego. Wykład 6. Determinanty zdrowia i czynniki ryzyka zdrowotnego. Wykład 7. Globalne czynniki ryzyka - palenie tytoniu i alkoholizm. Wykład 8. Zapobieganie chorobom i wczesne ich rozpoznawanie. Wykład 9. Rola i znaczenie promocji zdrowia w działaniach zdrowia publicznego. Wykład 10. Zdrowie w polityce państwa - wyzwania i ograniczenia. Wykład 11. Światowa Organizacja Zdrowia i jej polityka zdrowotna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zamieszczone w zeszycie artykuły, które są efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych w różnych ośrodkach akademickich, zawierają wiele ciekawych poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W zgromadzonych tu publikacjach Czytelnik może znaleźć sporo oryginalnych ujęć teoretycznych dotyczących prawnych aspektów promocji zatrudnienia osób bezrobotnych, metod poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy, zasad i przepisów prawnych ochrony własności intelektualnej oraz kierunków rozwoju edukacji w zakresie ergonomii i ochrony środowiska w sektorze turystycznym i energetycznym. Głównym celem tej publikacji jest zebranie wybranych, ważniejszych elementów, które decydują o efektywnym i kreatywnym zarządzaniu zasobami materialnymi i niematerialnymi w przedsiębiorstwie. Zeszyt ten może posłużyć jako skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń podręcznik i przewodnik po zagadnieniach produktywności, ergonomii oraz ochrony pracy. Problematyka zawarta w artykułach ergonomicznych została zaprezentowana na II Międzynarodowym Kongresie Ergonomii w Poznaniu w 2015 roku, zorganizowanym przez Polskie Towarzystwo Ergonomiczne i Politechnikę Poznańską. Teksty te są rezultatem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, jak również stanowią pokłosie ożywionej dyskusji odbywającej się w trakcie obrad Kongresu, prezentując wiele interesujących informacji. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej