Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(61)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(22)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(57)
Autor
Obara Małgorzata
(21)
Misiorowska Ewa
(19)
Dominiczak Dorota
(10)
Skwark Dorota
(8)
Bereźnicki Franciszek
(3)
Gajda Janusz
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Konarzewski Krzysztof
(2)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(2)
Siemieniecki Bronisław
(2)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(2)
Vityuk Alexander
(2)
Wenta Kazimierz
(2)
Zhaldak Mirosław
(2)
Adamek Irena
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bernad Maria
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Cierkosz Iwona
(1)
Cyrańska Ewa
(1)
Cyrański Bohdan
(1)
Czajka Monika
(1)
Czekaj Katarzyna
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dzielnicka Ewa
(1)
Fenyvesiová Lĺvia
(1)
Goroshko Y
(1)
Hetmańczyk-Bajer Hewilia
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kollárová Dana
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Król Dorota
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Laska Eugenia Iwona
(1)
Marczak Monika
(1)
Matusek Beata (1975- )
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Nęcka Monika
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Pasuto Łukasz
(1)
Piekarski Jacek
(1)
Piątek Teresa
(1)
Plachynda Tetiana
(1)
Półturzycki Józef
(1)
Rokoszewski Konrad
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemińska-Łosko Agnieszka
(1)
Skarbińska Aleksandra
(1)
Skierska-Pięta Katarzyna
(1)
Smyrnova-Trybulska E
(1)
Stanek Janusz (1968- )
(1)
Stecyk Adam
(1)
Surma Barbara
(1)
Szczurkowska Stefania
(1)
Vinnychenko E
(1)
Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie
(1)
Zając Bożena
(1)
Zhaldak M
(1)
Łopaciński Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Temat
Programy nauczania
(36)
Nauczanie początkowe
(32)
Nauczanie zintegrowane
(31)
Kształcenie
(9)
Nauczanie
(9)
Programy edukacyjne (informat.)
(6)
Edukacja medialna
(5)
Informatyka
(4)
Komputery
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Nauczyciele
(4)
Program nauczania
(4)
Szkolnictwo
(4)
Internet
(3)
Matematyka
(3)
Multimedia
(3)
Uczenie się
(3)
Erasmus (program)
(2)
Leonardo da Vinci (program)
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika
(2)
Programy komputerowe
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Samokształcenie
(2)
Socrates (program)
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telewizja
(2)
Unia Europejska
(2)
Wartość
(2)
Dostęp do oświaty
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja europejska
(1)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Film
(1)
Historia
(1)
Innowacje
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
LOGO
(1)
Metoda projektów
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pedagogika penitencjarna
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Photoshop
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Programy graficzne
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Programy szkoleń
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sztuka
(1)
Służba więzienna
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Tradycja
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uznawalność wykształcenia i kwalifikacji zawodowych
(1)
Wiedza
(1)
Więźniowie
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zawód
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Program nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
64 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka kształcenia ogólnego / Franciszek Bereźnicki. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 493 s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Przedmowa: O procesie kształcenia; Słowo wstępne: Literackie przystanki pod Giewontem; R.1 Nowa podstawa programowa i reforma programów nauczania: Edukacja polska wobec wyzwań i zadań do roku 2020; Przygotowanie kompetentnych nauczycieli do realizacji praktyk pedagogicznych w kontekście nowych podstaw programowych; Cele edukacji zdrowotnej w nowej podstawie programowej a kompetencje studentów wychowania fizycznego do ich realizacji; R.2 Uczniowie i nauczyciele w szkole jutra: Strategie kształtowania kompetencji komunikacyjnych w nowoczesnej szkole; Trudny dialog w przestrzeni; W stronę przywództwa w edukacji jutra; Sylwetka ucznia Xxi wieku w globalnej szkole; Charakterystyczne cechy osobowości współczesnego nauczyciela; Uczniowie i nauczyciele w szkole jutra (teoria i wyniki badań prowadzonych w dolnośląskich gimnazjach); Rozwój uczniów w kontekście przystosowania do procesu edukacyjnego; Możliwości kształtowania i rozwijania sfery emocjonalno-uczuciowej uczniów w kulturach szkolnych; Koncepcje efektywnego uczenia się wyzwaniem dla współczesnego nauczyciela; Współczesny nauczyciel i oczekiwania wobec niego; [Nie]możliwości edukacyjnego przywództwa w pracy nauczyciela; Znaczenie inteligencji emocjonalnej w adaptacji do zawodu nauczyciela; Nauczyciele w obliczu migracji zawodowych rodziców - refleksje wokół szkoleń; R.3 Wczesne rozpoznawanie uzdolnień dzieci. Wyrównywanie szans edukacji szkolnej. Niepowodzenia szkolne: Wczesne rozpoznawanie uzdolnień dzieci jako warunek ich własnego rozwoju; W poszukiwaniu przyczyn niskiej efektywności kształcenia wyższego; Szanse edukacyjne dzieci i młodzieży w zmieniającym się systemie oświatowym; Społeczno-wychowawczy wymiar niepowodzeń szkolnych jako problem edukacji jutra; Wyuczony optymizm atrybutem szkoły jutra; Uczeń zdolny w edukacji wczesnoszkolnej - rzeczywistość a projektowane zmiany; Optymalizacja szans rozwojowych uczniów w szkoła twórczych i aktywnych; Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze na terenie powiatu kolbuszowskiego i ropczycko-sądziszowskiego; R.4 Możliwości i ograniczenia edukacji medialnej: Edukacja medialna potrzebą współczesności; Koncepcja kształcenia na odległość ADL (Advanced Distributed Learning) na bazie LMS ILIAS (Learning Management System ILIAS); Prognoza zastosowania e-learningu w procesie doskonalenia kadr organizacji wojskowej; Nabywanie wiedzy w kontekście doświadczeń związanych z kulturą elektroniczną; Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania poprzez zabawowe formy wykorzystania komputera; R.5 Kwalifikowanie wiedzy uczniów i studentów oraz efektywność kształcenia: Pedagogika testów jako triumf encyklopedyzmu; W poszukiwaniu nowych wskaźników efektywności kształcenia; Aktywność studentów w procesie dydaktycznym a efektywność kształcenia; Efektywność kształcenia poprzez twórcze edukowanie; W poszukiwaniu twórczych metod dyskusji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz. I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz. II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz. III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz. IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz.I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz.II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz.III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz.IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Europejskie spektrum edukacji - program Erasmus; Zarządzanie oświatą w świetle wytycznych Unii Europejskiej; Europa anglojęzyczna czy różnorodność językowa? Polityka edukacyjna w Unii Europejskiej - programy wspólnotowe: Socrates, Leonardo da Vinci; Założenia i charakterystyka podstawowych elementów Strategii Lizbońskiej w dziedzinie edukacji; Prognoza polskiej polityki społecznej w dobie jednoczącej się Europy; Europejski wymiar edukacji w procesie kształcenia polskich nauczycieli; Wirtualna mobilność kampusów uczelnianych; Technologie e-learningu - nowym narzędziem edukacji; Mobilność studentów i kadr akademickich w świetle priorytetów Strategii Lizbońskiej; Droga ku zmianie. Z doświadczeń wydziałowego koordynatora programu Socrates-Erasmus; Sprawozdanie z wymiany studenckiej w ramach programu Erasmus do Porto; Sprawozdanie z wymiany studenckiej w ramach programu Erasmus do Londynu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I. Komputer na lekcjach planimetrii. Program GRAN-2D; 1. Początek pracy z programem. Korzystanie z opcji programu; 2. Płaszczyzna współrzędnych; 3. Obiekty geometryczne; 4. Przekształcenia obiektów; 5. Makrokonstrukcje; 6. Własności obiektów; 7. Obliczanie odległości oraz kątów; 8. Wielomian interpolacyjny; 9. Obliczanie wartości wyrażeń; 10. Obliczanie całek oznaczonych; 11. Obliczanie wartości pochodnej funkcji w punkcie; 12. Wyrażenia dynamiczne; 13. Obliczanie objętości oraz pól powierzchni brył obrotowych; 14. Zapisywanie, otwieranie i usuwanie tworzonych obiektów; 15. Ustawienia programu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyzwania edukacji XXI wieku -innowacje i ICT w nowoczesnym procesie nauczania; 2. ICT w warsztacie nauczyciela i praktyce szkolnej; 3. Nauczanie zdalne (e-learning); 4. Innowacyjna Szkoła - przegląd nowoczesnych trendów i rozwiązań z zakresu metodologii nauczania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Początek pracy z programem; Stosowanie poleceń programu; 2. Wprowadzanie danych; 3. Płaszczyzna współrzędnych. Współrzędne prostokątne i biegunowe; 4. Linia łamana. Długość łamanej; 5. Przekształcanie łamanej; 6. Najprostsze zadania planimetryczne. Rozwiązywanie trójkątów; 8. Funkcja logarytmiczna- scenariusz zajęć; 9. Zależność dana niejawnie; 10. Parametryczne zdanie funkcji; 11. Zależność we współrzędnych biegunowych; 12. Funkcje dane w postaci tabel i ich przybliżenie wielomianami; 13. Graficzne rozwiązywanie równań i układów równań; 14. Graficzne rozwiązywanie nierówności i układów nierówności; 15. Znajdywanie największych i najmniejszych wartości funkcji w danym zbiorze punktów; 16. Tworzenie siecznych i stycznych do wykresów funkcji; 17. Obliczanie całek oznaczonych; 18. Obliczanie długości łuku krzywej; 19. Obliczanie objętości i pola powierzchni brył obrotowych; 20. Elementy analizy statystycznej danych eksperymentalnych; 21. Wprowadzanie danych eksperymentalnych; 22. Graficzne przedstawienie wyników analizy statystycznej danych eksperymentalnych; 23. Określenie zgodności z zaobserwowanymi danymi hipotezy o rozkładzie częstości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Logo Komeniusz - środowisko i podstawy języka, 2. Podstawowe narzędzia i metody programowania multimedialnego w Logo Komeniuszu, 3. Przykłady edukacyjnych projektów w Logo Komeniuszu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Powody niepokoju o dydaktykę; 2. Niepokojące opracowania dydaktyki ogólnej; 3. Współczesna edukacja akademicka a standardy opracowane przez Radę Główną Nauki; 4. Wskazania dla dydaktyki w Raporcie Komisji Delorsa: Learning- the treasure within; 5. Aksjologia podstawą rozwoju teorii kształcenia; 6. Potrzeba prawdy w dydaktyce i wychowaniu; 7. Kształcenie ustawiczne nową wartością dydaktyki; 8. Modernizacja kształcenia w dobie przemian edukacyjnych; 9. Wartościowe propozycje dydaktyczne; 10. Nowe ujęcie zasad kształcenia; 11. Lekcja i jej kontynuacja w edukacji pozaszkolnej; 12. Lekcja Grunwaldu; 13. Podręczniki i środki dydaktyczne w procesie kształcenia; 14. Komputery w edukacji; 15. Kontrola i ocena w procesie kształcenia; 16. Badanie wyników nauczania; 17. Samokształcenie w dobie przemian oświatowych; 18. Kształcenie otwarte- założenia i doświadczenia; 19. Odbudowa systemu kształcenia zaocznego w ujęciu Elżbiety Zawadzkiej; 10. Potrzeby i kierunki doskonalenia dydaktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 8/2013)
Rocznik
1. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w placówkach oświatowych w "nowej odsłonie"; 2. Podstawowe zasady nauczania ortografii w edukacji wczesnoszkolnej; 3. Rozwój kompetencji językowych dzieci od urodzenia do rozpoczęcia nauki w szkole; 4. Walka nauczyciela z przewodnikiem zajęć w perspektywie twórczości plastycznej; 5. Wykorzystanie relaksacji i ruchu w pracy z dziećmi; 6. Instytucjonalne formy wsparcia w pomocy postpenitencjarnej; 7. Refleksje nad życiem i umieraniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Z historii wychowania przedszkolnego; 2. Aktualny stan wychowania przedszkolnego w Polsce; 3. Uczestnicy (podmioty) procesu edukacyjnego w przedszkolu; 4. Placówki wychowania przedszkolnego w Polsce; 5. Założenia metodyczne pracy pedagogicznej w przedszkolu; 6. Planowanie pracy pedagogicznej w przedszkolu; 7. Diagnozowanie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Książka zawiera rozważania na temat pedagogicznego znaczenia praktyk, sposobu pojmowania wiedzy, procesu kształcenia w trakcie praktyk oraz zasad budowania programu, który traktować można jako proces przyczyniający się do konstruowania wiedzy. Kształcenie to polega na tworzeniu warunków, w których doświadczenia wszystkich uczestników mogą być wykorzystane jako podstawa do kreowania nowej jakości wiedzy i jej twórczego konstruowania. Sposób, w jaki wiedza odnoszona jest do doświadczenia, ma też uzasadnienie w procesie kształcenia osób dorosłych. Uczenie staje się używaniem wiedzy (praktykowaniem) – ugruntowanym w całokształcie doświadczenia.
Wśród zasad budowania programu praktyk należy wymienić: zasadę doskonalenia jakości wiedzy i doświadczeń. Zaangażowanie traktuje się jako podstawę i warunek spełnienia innej zasady – atrakcyjności praktyk pedagogicznych. Jakość i atrakcyjność stanowią ważkie reguły o tyle, o ile znajdują one swe potwierdzenie w sposobie organizacji praktyk. Jego celowość – jako regułę uporządkowania czasowego i tematycznego, a także przesłankę włączenia w strukturę treściową całości programu studiów – traktować należy jako kolejną ważną zasadę. Wiąże się ona częściowo z charakterem uporządkowania tematycznego, na którym opierają się aktualna konstrukcja programów studiów, a także rozwiązania formalno-organizacyjne.
Praktyki studenckie mogą być pojmowane jako dziedzina wspólnego, twórczego używania wiedzy w jej sensownym, pozytywnym kształtowaniu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesne standardy profilaktyki; 2. Systemowe czynniki rozwoju; 3. Ewaluacja praktycznych działań profilaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola programu w edukacji. 2. Programy kształcenia zintegrowanego. Analiza podstaw teoretycznych. 3. Struktura celów i ich operacjonalizacja. 4. Strategie dydaktyczne w programach kształcenia zintegrowanego. 5. Pedagogiczna interpretacja programów przez nauczycieli-praktyków. 6. Wnioski dla praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacja dorosłych- geneza i rozwój koncepcji; 2. Rozwój człowieka dorosłego; 3. Charakterystyka odrębności uczenia się osób dorosłych; 4. Formy i metody kształcenia ludzi dorosłych; 5. Modele szkolenia pracowników w organizacjach; 6. Projektowanie szkolenia; 7. Realizacja szkolenia; 8. Analiza i ocena efektów szkoleń; 9. Cechy i umiejętności trenera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej