Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(16)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Allen David
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bączek Karolina
(1)
Clutterbuck David
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Halicka Ewa
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Huczek Antoni
(1)
Januś Ewa
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Józwiak Wojciech
(1)
Kabaj Mieczysław
(1)
Kacprzyńska Beata
(1)
Kaczorowska Joanna
(1)
Klepacka Anna M
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Koziolek Adam
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kucia-Guściora Beata
(1)
Leary-Joyce Judith
(1)
Lis Stanisław (1928-2018)
(1)
Malcherek Monika
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mirkowska Zofia
(1)
Pacyniak Patrycja
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Rock David
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Stanek Piotr
(1)
Szczebyło Agata
(1)
Szostek Dawid
(1)
Sztaudynger Jan Jacek
(1)
Taszarek Bożena
(1)
Turek Dariusz
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wołoszyn Ewelina
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Ziomek Agnieszka
(1)
Ziętara Wojciech
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żółkiewski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(26)
angielski
(1)
Temat
Produktywność pracy
(20)
Praca
(7)
Czas pracy
(4)
Kadry
(4)
Motywacja pracy
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Produkcja
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Jakość życia
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia pracy
(2)
BHP
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Dywidenda
(1)
Efektywność
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kanada
(1)
Kapitalizm
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Kreatywność
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka pracy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Pracownicy wysoko wykwalifikowani
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność (ekon.)
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Protekcjonizm
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Sukces
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziękowania; Wstęp; Dlaczego liderom powinno zależeć na udoskonaleniu myślenia? Część pierwsza. Najnowsze odkrycia dotyczące mózgu, które zmieniają naszą dotychczasową wiedzę: Mózg to maszyna tworząca połączenia; Gdy przyjrzeć się z bliska, nie ma dwóch podobnych do siebie mózgów; Mózg automatyzuje wszystko, co się da; Zautomatyzowanie mózgu oznacza automatyczną percepcję; Rozmontowanie już istniejącego okablowania mózgu jest praktycznie niemożliwe; Stworzenie nowego okablowania nie jest trudne; Podsumowanie wyników najnowszych badań dotyczących mózgu. Część druga. Sześć kroków do transformacji efektywności: Sześć kroków w zarysie; Krok pierwszy: Myśl o myśleniu; Pozwól pracownikom myśleć; Skoncentruj się na rozwiązaniach; Pamiętaj o gimnastyce; Akcentuj pozytywy; Najpierw proces, potem treść; Krok drugi: Nasłuchuj potencjału; Nowy sposób słuchania; Klarowność dystansu. Krok trzeci: Mów z intencją; Wyrażaj się zwięźle; Trzymaj się konkretów; Mów szczodrze; Słowo komentarza odnośnie do komunikacji elektronicznej. Krok czwarty: Taniec ku olśnieniu; Cztery twarze ku olśnieniu; Taniec olśnienia; Przyzwolenie; Umiejscowienie; Stawianie pytań; Przyzwolenie, umiejscowienie i stawianie pytań ukierunkowanych na myślenie stosowane łącznie; Klaryfikacja; Wszystkie kroki tańca olśnienia. Krok piąty: ROZPAL nowe myślenie; Rzeczywistość obecna; Zbadaj posiadanie alternatywy; Ludzie i ich energia; Wszystkie fazy techniki ROZPAL. Krok szósty: Śledzenie postępów; „Co?”; Emocje; Zachęta; Uczenie się; Implikacje; Cel; Podsumowanie sześciu kroków. Część trzecia. Sześć kroków w praktyce: Sześć kroków jako pomoc w rozwiązywaniu problemów; Sześć kroków jako pomoc w podejmowaniu decyzji; Wykorzystywanie sześciu kroków w udzielaniu informacji zwrotnej; Wykorzystanie sześciu kroków w zarządzaniu zespołem; Sześć kroków o pomoc w relacjach z dziećmi; Sześć kroków jako pomoc w zarządzaniu cała organizacją; Na zakończenie; Glosariusz; Polecana literatura; Przypisy; O Autorze; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Wykonywanie pracy jako klucz do zrozumienia efektów organizacyjnych 1.1. Wykonywanie pracy jako przedmiot badań na gruncie nauk o zarządzaniu 1.2. Problematyka wykonywania pracy - przegląd wybranych podejść badawczych 1.3. Wykonywanie pracy jako konstrukt wielowymiarowy 1.3A. Behawioralny wymiar wykonywania pracy 1.4. Wykonywanie pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 1.5. Wykonywanie pracy a efektywność, wydajność i produktywność pracy Rozdział 2. Organizacyjny kontekst wykonywania pracy 2.1. Uwarunkowania wykonywania pracy - refleksje wprowadzające 2.2. Wewnętrzny kontekst organizacyjny jako pryzmat do wyjaśniania procesów wykonywania pracy 2.3. Cechy destruktywnego kontekstu organizacyjnego - konceptualizacja modelu teoretycznego 3. Mechanizm tłumaczący oddziaływanie destruktywnego kontekstu organizacyjnego na wykonywanie pracy 3.1. Teoretyczne perspektywy tłumaczenia związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy 3.2. Rola postaw pracowniczych w wyjaśnianiu związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a procesami wykonywania pracy 3.3. Postawy wobec pracy jako mediator relacji pomiędzy destruktywnym kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 4. Założenia, cele i strategia badania wykonywania pracy w destruktywnym kontekście organizacji 4.1. Cele, problemy badawcze i ich uzasadnienie 4.2. Założenia dotyczące testowania modelu teoretycznego 4.3. Przyjęta strategia badawcza 4.4. Metodyka analizy danych i procedury kontroli jakości badań 5. Wykonywanie pracy - charakterystyka zjawiska w perspektywie badań własnych 5.1. Cele badania i problemy badawcze 5.2. Metoda i przebieg badania 5.3. Postrzeganie wykonywania pracy - wyniki badania jakościowego FGI 5.4. Estymacja modelu wykonywania pracy - wyniki badania ilościowego 6. Zasoby organizacyjne i indywidualne a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 1 6.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 6.2. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 6.3. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 7. Klimat pracy i przywództwo a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 2 7.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 7.2. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 7.3. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 8. Wnioski z badań i rekomendacje praktyczne w zakresie wiedzy o efektach zawodowych pracowników funkcjonujących w destruktywnych kontekstach organizacyjnych 8.1. Wnioski z badań w kontekście dotychczasowej wiedzy o efektach zawodowych 8.2. Rekomendacje praktyczne dla zarządzania pracownikami; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; ANEKSY; Aneks 1. Scenariusz wywiadu FGI z ekspertami ZZL. Aneks 2. Scenariusz wywiadu IDI z pracownikami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć diversity management; 2. Diversity management w Polsce i na świecie; 4. Diversity management w organizacji- wybrane aspekty; 4. Różnorodność w strategii personalnej organizacji- wybrane aspekty; 5. Optymalizacja skuteczności realizacji funkcji motywacyjnej we współczesnej organizacji a diversity management- analiza w oparciu o wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne konteksty kompetencji; 2. Problematyka kompetencji w perspektywie pedagogicznej; 3. Kompetencje jako problem kształcenia na poziomie wyższym w świetle wyników badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Funkcje produkcji i wydajności pracy, 2.Funkcja nierównowagi czynników produkcji - "wąskich gardeł", 3.Funkcja wydajności z parametrem zależnym od deprecjacji środków trwałych, 4.Ekonomiczne szacowanie efektów prywatyzacji oraz inflacji, 5.Wydajność jako logistyczna funkcja stopy inwestycji, 6.Kapitał społeczny a wzrost gospodarczy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
R.1 W poszukiwaniu modelu kapitalizmu partycypacyjnego dla Polski; R.2 Podstawy partycypacyjnego systemu wynagrodzeń; R.3 Elementy partycypacyjnego systemu wynagrodzeń; R.4 Porduktywność a wynagrodzenia; R.5 Wyniki badań efektywności systemu wynagrodzeń w 110 przedsiębiorstwach; R.6 System partycypacji bezpośredniej i udział w zysku w karajach Unii Europejskiej i w Japonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Idea humanizacji pracy produkcyjnej; Przystosowanie człowieka do pracy; Przystosowanie warunków pracy do możliwości człowieka; Społeczne środowisko pracy; Wybrane zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy z zakładzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Polityka ekonomiczna to kolejna publikacja wydana w „Pracach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, stanowiąca drugą część cyklu pt. Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych (część pierwsza wydana w „Pracach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego” nr 509). Jej składowe stanowią dorobek uczestników konferencji pod tym samym tytułem, skupiającej grono pracowników najbardziej liczących się w Polsce ośrodków naukowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Pandemia COVID-19 przyniosła katastrofalne skutki dla zdrowia, a także jest katalizatorem powstawania nowych form pracy. Praca zdalna, wykonywana najczęściej w miejscu zamieszkania, stała się obecnie powszechna na całym świecie. Autorzy poświęcili uwagę produktywności w warunkach pracy zdalnej. Wyniki podjętych badań, w tym badań literaturowych, ankiet i wywiadów, pozwoliły określić główne determinanty produktywności pracy zdalnej. Należą do nich czynniki jakościowe i kosztowe, takie jak wynagrodzenie otrzymywane w warunkach pracy zdalnej, autonomia, samodzielność czy też „samoprzywództwo” przy ograniczonej kontroli pracownika. Wnioski z tych jednorazowo przeprowadzonych badań mogą być traktowane jako wskazania do szerszych analiz na gruncie naukowym i praktycznym. Stanowią również sugestię dotyczącą określonych działań w zakresie polityki gospodarczej, które powinny być podejmowane zarówno przez poszczególne przedsiębiorstwa produkcyjne lub usługowe, jak i w skali całej gospodarki. Istotnym kierunkiem oddziaływania w skali mikro powinna być pomoc techniczno-organizacyjna dla osób pracujących zdalnie oraz system ich szkolenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Produktywność-pojęcia podstawowe; Ocena i analiza produktywności; Metody i techniki aktywizowania pracowników; Programy poprawy produktywności; Ruch produktywności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I O potrzebie, korzyściach i słabościach programów praca - życie: O równowagę między pracą i życiem - UE -Polska; Czy istnieje życie poza firmą?; Programy praca-życie jako sposób budowania kapitału ludzkiego organizacji; E-learning, czyli elektroniczny system edukacji - szansą rozwoju kapitału ludzkiego; E-learning - pomaga czy przeszkadza w budowaniu równowagi między pracą a życiem. Cz. II Styl zarządzania a równowaga miedzy pracą i życiem: Gdy zaciera się granica między pracą zawodową a życiem prywatnym; Czas wolny jako obszar rozwoju współ czesnego menedżera; Równowaga między pracą i życiem w kulturze organizacyjnej nastawionej na efekty; Styl zarządzania i otwarta komunikacja - czyli jak przedostać się do katakumb, w których funkcjonują pracownicy; Odkryj swoje silne strony jak znaleźć, zrozumieć i efektywnie wykorzystać własne talenty w życiu zawodowym i osobistym?; Od kierownika do coacha - rozwój menedżerów sprzedaży w PTK Centertel. Cz. III Elastyczne formy zatrudnienia i organizacji czasu: Less work... more jobs; Reforma czasu pracy we Francji; Elastyczny czas pracy - ułatwia czy utrudnia godzenie pracy z życiem pozazawodowym?; Zarządzanie czasem pracy w handlu; Zarządzanie czasem - zarządza nie sobą w czasie. Umiejętności niezbędne współczesne mu menedżerowi; Przestrzeganie przepisów o czasie pracy w świetle kontroli Państwowej Inspekcji Pracy. Cz. IV Firma przyjazna pracownikom i ich rodzinom: Firma przyjazna rodzinie; "Moderator" - program wspierania pracowników w polskiej telefonii cyfrowej; Równowaga pomiędzy życiem osobistym a pracą zawodową; Inwestycja w przyszłość; Zmiany a dialog w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Ile pracy, ile życia poza nią?; 2. Działania na rzecz równowagi między pracą a życiem pozazawodowym; z doświadczeń wybranych krajów; 3. Koncepcja badań; 4. Zakłócenia równowagi praca-życie i ich skutki w opinii pracodawców; 5. Ekonomiczna opłacalność działań wspierających WLB. Punkt widzenia pracodawców; 6. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opiniach pracowników; 7. Studia przypadków: kształtowanie WLB; 8. Wnioski końcowe i rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; Wprowadzenie: diabelski cyrograf? 1. Argumenty ekonomiczne za równowagę między życiem zawodowym a osobistym. 2. Wojna światów. 3. Zasady działania i procesy. 4. Komunikacja i szkolenia. 5. Zadania menedżera liniowego. 6. Równowaga między życiem zawodowym a osobistym z perspektywy zawodu. 7. Koordynacja procesu zmiany kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN: 1509-4995 W numerze [Contents] Marta Götz: The Winner Takes It All? – Syntetyczna i wieloaspektowa ocena czynników wzrostu w niemieckich krajach związkowych [Does the Winner Take It All? – A Synthetic and Multidimensional Evaluation of Growth Factors in the German Federal States], s. 5–25; Ryszard Czyszkiewicz, Włodzimierz Durka: Regionalne i środowiskowe granice rekrutacji na uczelnię wyższą. Przykład Uniwersytetu Szczecińskiego [Regional and Environmental Recruitment Ranges of Universities. The Szczecin University Example], s. 26–41; Paulina Rychlewska: Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rozwój województwa podkarpackiego [The Impact of FDI on the Development of the Podkarpackie Voivodeship], s. 44–60; Monika Murzyn-Kupisz: Podmioty na rynku dziedzictwa kulturowego [The Cultural Heritage Market, its Producers and Consumers], s. 61–80; Klaudia Kozłowska: Zróżnicowanie rozwoju zrównoważonego województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2004–2007 w świetle wyników analizy taksonomicznej [Differentiation of a Balanced Development of the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the Years 2004–2007 in the Light of the Results of a Taxonomic Analysis], s. 81–98; Roman Kosmalski: Zróżnicowanie poziomu wydajności pracy i jego przyczyny w polskich województwach w latach 1998–2008 [Differentiation of Productivity Levels and its Causes in Polish Voivodeships in the Years 1998–2008], s. 99–114. RECENZJE Maciej J. Nowak: Wojciech Radecki (red.), Instytucje prawa ochrony środowiska. Geneza – rozwój – perspektywy, s. 115–118; Bohdan Jałowiecki: Jan Gehl, Życie między budynkami. Użytkowanie przestrzeni publicznych, s. 119–121. Periodyk wydawany przez Wydawnictwo Naukowe Scholar Sp. z o.o. wraz z Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I Istota - problemy - determinanty: 1. Koncepcja high performance woek system. Źródła i rozwój , 2. Dwie koncepcje proefektywnościowego zarządzania zasobami ludzkimi, 3. HPWS z perspektywy ewolucji. Cz. II O konstrukcji filarów wysoce efektywnego ZZL: 1. Wynagrodzenie za efekty w wysoce efektywnych systemach zzl, 2. Dobór i rozwój pracowników w procesie budowy HPWS, 3. Zarządzanie wiedzą w powiązaniu z HPWS: zastosowanie w spółkach high-tech, 4. Rozwój wiedzy kluczowym elementem HPWS, 8. Partnerstwo społeczne a HPWS, 9. Praca zespołowa kluczowym elementem wysoko efektywnych systemów pracy, 10. Komunikacja a High performance work systems, 11. Kulturowe uwarunkowania wzrostu zaangażowania pracowników w wysoko efektywnych systemach pracy. Cz. III W perspektywie dalszych badań: 12. Perspektywa HPWS w pomiarze efektywności zarządzania zasobami ludzkimi, 13. HPWS: doświadczenia zagraniczne, 14. Wysoko efektywne systemy pracy w przedsiębiorstwach, 15. Odporność psychiczna a wysoko efektywne systemy pracy. Cz. IV Głos praktyków: 16. Źródła wysokiej efektywności i metody jej osiągania, 17. Benchmarking a efektywność organizacji, 18. Bank premii jako narzędzie zwiększające efektywność systemów wynagrodzeń, 19. Komunikacja filarem HPWS, 20. Jak zwiększać efektywność projektów szkoleniowych, 21. Coaching grupowy skuteczną metodą rozwoju zawodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej