Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Poździk Rafał
(1)
Rott-Pietrzyk Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Prawo handlowe
(2)
Handel agencyjny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Umowa
(1)
Umowa agencyjna
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
R.I. Wprowadzenie: 1. Geneza i znaczenie umowy agencyjnej, 2. Umowa agencyjna w ujęciu porównawczym. R.II Harmonizacja prawa w zakresie umowy agencyjnej:1. Uwagi wstępne, 2. Prace nad harmonizacją prawa w zakresie umowy agencyjnej, 3. Reżim agenta handlowego w świetle dyrektywy nr 86/653, 4. Umowy agencyjne a prawo antymonopolowe. R.III Unifikacja prawa w zakresie umowy agencyjnej: 1. Unifikacja prawa materialnego, 2. Unifikacja prawa kolizyjnego dotyczącego agencji, 3. Wzorzec umowy agencyjnej Międzynarodowej Izby Handlowej w Paryżu. R.IV Reżim agenta handlowego w prawie polskim: 1. Dostosowanie prawa polskiego do wymagań dyrektywy Rady EWG nr 86/653, 2. Definicja umowy agencyjnej, 3. Strony umowy agencyjnej i ich kwalifikacja, 4. Postacie umowy agencyjnej, 5. Zawarcie umowy agencyjnej, 6. Prawa i obowiązki stron umowy agencyjnej, 7. Wynagrodzenie agenta, 8. Agencja wyłączna, 9. Agencja del credere, 10. Zakończenie umowy agencyjnej, 11. Świadczenie wyrównawcze, 12. Ograniczenie działalności konkurencyjnej po zakończeniu umowy, 13. Przedawnienie i zabezpieczenie roszczeń z umowy agencyjnej, 14. Ogólna ocena nowelizacji przepisów o umowie agencyjnej. R.V Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Dystrybucja produktów. 1. Wprowadzenie. 2. Struktura rynku a dystrybucja produktów. 3. Strategie i rozwój konkurencji. 4. Pojęcie i znaczenie dystrybucji. 5. Kanały dystrybucji. 6. Podmioty uczestniczące w dystrybucji. 7. Rodzaje dystrybucji. Część II: Dystrybucja produktów na zasadzie wyłączności w prawie Unii Europejskiej. 1. Wprowadzenie. 2. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności (art. 81 TWE). 3. Nadużycie pozycji dominującej (art. 82 TWE). 4. Niedopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w porozumieniach w zakresie dystrybucji towarów i usług. 5. Porozumienia w zakresie praw własności przemysłowej. Część III: Klauzule wyłączności w prawie polskim. 1. Wprowadzenie. 2. Formy porozumień dystrybucyjnych. 3. Możliwości zastrzeżenia wyłączności w porozumieniach w świetle Kodeksu cywilnego. 4. Porozumienia dotyczące praw własności przemysłowej. 5. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w świetle polskiego prawa antymonopolowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej