Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(221)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(217)
Publikacje naukowe
(48)
Publikacje fachowe
(33)
E-booki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(3)
Czasopisma
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(145)
dostępne
(126)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(149)
Czytelnia
(146)
Autor
Cywińska Małgorzata (1958- )
(4)
Gajdzica Zenon (1970- )
(4)
Lipka Anna
(4)
Sęk Helena (1938- )
(4)
Kożusznik Barbara
(3)
Małasiewicz Alicja
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Augustyn
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Brol Michał
(2)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Dołęga Zofia
(2)
Gamian-Wilk Małgorzata
(2)
Janicka Iwona
(2)
Janicka-Olejnik Ewa
(2)
Korchut Aleksander
(2)
Kozak Stanisław
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kusztal Justyna
(2)
Lipka Justyna
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Mink Joanna
(2)
Piątek Karolina
(2)
Rostowska Teresa (1947- )
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Skorupa Agnieszka
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Szmalec Jacek
(2)
Szwejka Łukasz
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Abbrederis Katharina
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczewski Rafał
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk Marta (1970- )
(1)
Adams Scott
(1)
Agathos Monika (1969- )
(1)
Allen David
(1)
Arnold Wolfgang H
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Bailey Roy
(1)
Bajer Ewa
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Bernacka Ryszarda Ewa
(1)
Bełza Magdalena
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bidziński Andrzej
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bondyra Bożena
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borsich Szymon
(1)
Boryczka Stanisław (1949- )
(1)
Borzęcka Anna
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bronowski Paweł
(1)
Brzezińska Anna Izabela
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Brzęk Anna
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Bumeder Irmgard
(1)
Burghofer Karin
(1)
Buzan Tony
(1)
Bystrzanowska Ewelina
(1)
Bystrzanowska Maria
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Búgelová Tatjana
(1)
Bączek Karolina
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Charmaciński Marcin
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrapoński Dariusz
(1)
Chłopek Ryszard (1979- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(121)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
Kraj wydania
Polska
(227)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(228)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(5)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Nauczyciele
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Praca
(73)
Motywacja pracy
(33)
Psychologia pracy
(33)
Kadry
(25)
Zarządzanie
(22)
Stres
(19)
Wypalenie zawodowe
(18)
Organizacja
(17)
Menedżerowie
(15)
Stosunki interpersonalne
(15)
Zawód
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Relacje międzyludzkie
(14)
Prześladowanie w miejscu pracy
(12)
Psychologia
(12)
Kariera
(10)
Nauczyciele
(10)
Stres zawodowy
(10)
Bezrobocie
(9)
Mentoring
(8)
Praca zespołowa
(8)
Satysfakcja zawodowa
(8)
Motywacja
(7)
Nauczanie
(7)
Osobowość
(7)
Poradnictwo zawodowe
(7)
Przywództwo
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Osoby z niepełnosprawnością
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Psychologia kliniczna
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Socjologia pracy
(6)
Decyzje
(5)
Mobbing
(5)
Molestowanie seksualne
(5)
Przemoc
(5)
Płaca
(5)
Radzenie sobie ze stresem
(5)
Rodzina
(5)
Socjologia rodziny
(5)
Sukces
(5)
Uczucia
(5)
Wsparcie społeczne
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Zachowanie
(5)
Agresywność
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Humanizacja pracy
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Kształcenie
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Patologia społeczna
(4)
Pedagogika pracy
(4)
Pracoholizm
(4)
Prawo pracy
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przemoc w rodzinie
(4)
Psychologia młodzieży
(4)
Psychologia rodziny
(4)
Uczniowie
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zatrudnienie
(4)
Autyzm
(3)
Czas pracy
(3)
Dobrostan psychiczny
(3)
Dzieci
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Integracja społeczna
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Konflikt
(3)
Leczenie
(3)
Motoryka mała
(3)
Myślenie
(3)
Mężczyzna
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Negocjacje
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacje
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pośrednictwo pracy
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przemoc w szkole
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Psychologia zdrowia
(3)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Czechy
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(62)
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(19)
Poradnik
(10)
Karty pracy ucznia
(5)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Raport z badań
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(77)
Socjologia i społeczeństwo
(43)
Zarządzanie i marketing
(36)
Edukacja i pedagogika
(27)
Medycyna i zdrowie
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
229 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej)
CZĘŚĆ I Podstawy teoretyczne Rozdział 1 Zachowania kontrproduktywne w pracy - konceptualizacje, sposoby pomiaru, skala zjawiska: 1.1. Próba zdefiniowania zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.2. Zachowania kontrproduktywne w pracy z perspektywy teorii agresji; 1.3. Cechy zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.4. Sposoby pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.5. Wybrane narzędzia do pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.6. Skala zjawiska zachowań kontrproduktywnych w pracy w Polsce i na świecie. Rozdział 2 Wybrane typologie zachowań kontrproduktywnych w pracy: 2.1. Typologia Hollingera i Clarka; 2.2. Typologia Robinson i Bennett; 2.3. Typologia Gruys i Sacketta; 2.4. Typologia Spectora i Fox. Rozdział 3 Modele zachowań kontrproduktywnych w pracy: 3.1. Model zachowań odwetowych Skarlickiego i Folgera; 3.2. Model rewanżu Biesa i Trippa; 3.3. Model moralnego zdystansowania Bandury; 3.4. Model stresory-emocje Spectora i Fox. Rozdział 4 Stresory w pracy jako źródło zachowań konrtrproduktywnych: 4.1. Pojęcie stresorów w pracy; 4.2. Typologia stresorów w pracy; 4.3. Stresory w pracy a zachowania kontrproduktywne. Rozdział 5 Rola emocji w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 5.1. Funkcje emocji pozytywnych i negatywnych; 5.2. Wrogie i instrumentalne motywy; zachowań kontrproduktywnych w pracy; 5.3. Style radzenia sobie ze stresem a zachowania kontrproduktywne; 5.4. Pośrednicząca funkcja emocji - przegląd badań. Rozdział 6 Rola wypalenia zawodowego w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 6.1. Ewolucja podejścia do wypalenia zawodowego; 6.2. Wybrane koncepcje wypalenia zawodowego; 6.3. Pośrednicząca rola wypalenia zawodowego - przegląd badań. Rozdział 7 Rola kontroli i wsparcia w pracy w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 7.1. Pojęcie kontroli w pracy; 7.2. Rodzaje kontroli w pracy; 7.3. Kontrola w pracy a zachowania kontrproduktywne; 7.4. Pojęcie i rodzaje wsparcia społecznego; 7.5. Mechanizmy oddziaływania wsparcia społecznego - efekt główny, addytywny i buforowy; 7.6. Wsparcie społeczne a zachowania kontrproduktywne; 7.7. Wspierające przywództwo a zachowania kontrproduktywne; 7.8. Model wymagania-kontrola-wsparcie. Rozdział 8 Rola osobowości w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 8.1. Wielka Piątka a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.2. Style atrybucji a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.3. Negatywna afektywność a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.4. Gniew i lęk jako cechy a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.5. Samokontrola a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.6. Umiejscowienie źródła kontroli a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.7. Cechy Ciemnej Triady a zachowania kontrproduktywne w pracy. CZĘŚĆ II Badania własne Rozdział 9 Cel, uzasadnienie i plan badań własnych: 9.1. Cel badań; 9.2. Uzasadnienie problemów badawczych; 9.3. Plan badań. Rozdział 10 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na ogólne zachowania kontrproduktywne (badanie 1): 10.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 10.2. Metoda; 10.3. Wyniki badań; 10.4. Dyskusja. Rozdział 11 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na cztery rodzaje zachowań kontrproduktywnych (badanie 2): 11.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 11.2. Metoda; 11.3. Wyniki badań; 11.4. Dyskusja. Rozdział 12 Relacja: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty negatywnych emocji i wypalenia zawodowego oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 3): 12.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 12.2. Metoda; 12.3. Wyniki badań; 12.4. Dyskusja. Rozdział 13 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty wyczerpania i braku zaangażowania oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 4): 13.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 13.2. Metoda; 13.3. Wyniki badań; 13.4. Dyskusja. Rozdział 14 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt makiawelizmu (badanie 5): 14.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 14.2. Metoda; 14.3. Wyniki badań; 14.4. Dyskusja. Rozdział 15 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt Ciemnej Triady i kontroli w pracy (badanie 6): 15.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 15.2. Metoda; 15.3. Wyniki badań; 15.4. Dyskusja. Rozdział 16 Ogólna dyskusja: 16.1. Podsumowanie i dyskusja wyników; 16.2. Ograniczenia badań własnych oraz kierunki dalszych badań; 16.3. Implikacje praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania ludzi w organizacji / Czesław Sikorski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 300 s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
Wstęp; Cz.I: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ: Warunki otoczenia organizacji, Cechy struktury organi-zacyjnej; Cz.II: TYPY ZACHOWAŃ: Zachowania na tle relacji władzy, Zachowania na tle relacji funkcjonalnych Zachowania na tle kooperacji, Zachowania na tle komunikacji; Cz.III: SPOŁECZNOKULTUROWE SKUTKI ZACHOWAŃ: Kultura organizacyjna, Wymagania stawiane członkom organizacji w epoce postprzemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1- 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 220 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ n a człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 104)
I. Osobowość i działalność zawodowa osób zdolnych w literaturze przedmiotu. II. Program badań własnych. III. Prezentacja i analiza uzyskanych wyników. IV. Prezentacja i analiza między zmiennymi-weryfikacja hipotez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Od przedmiotowego do podmiotowego rozumienia pracy człowieka 1. Praca człowieka w ujęciu historycznym: Rozumienie pracy w ustroju wspólnoty rodowej; Rozumienie pracy w okresie niewolnictwa; Rozumienie pracy w feudalizmie; Rozumienie pracy w kapitalizmie; Rozumienie pracy w czasach nowożytnych. 2. Teoretyczne konteksty myślenia o pracy: Praca w kontekście uniwersalistycznym; Praca w kontekście pragmatycznym; Praca w kontekście materialistycznym; Praca w kontekście chrześcijańskim. Teologia pracy; Praca w kontekście personalistycznym. Część II. Wielowymiarowość pracy w humanistyce 1. Potrzeba systemowego ujęcia: Wielowymiarowość pojęcia praca człowieka; Prymat człowieka nad pracą; Funkcje pracy człowieka; Zmienność treści pojęcia praca człowieka; Systemowe ujmowanie pracy człowieka. 2. Praca w znaczeniu prakseologicznym: Praca jako splot postępowań człowieka; Praca jako jedna z form działalności człowieka; Inne formy działalności człowieka. 3. Moralne aspekty pracy człowieka: Praca człowieka jako kategoria aksjologiczna; Moralne aspekty pracy człowieka; Właściwości pracy źródłem wartości moralnych; Odpowiedzialność w zjawiskach pracy; Odpowiedzialność a wolność i godność pracy człowieka. 4. Praca w społecznej nauce Kościoła katolickiego: Założenia teologii pracy; Pojęcie pracy w społecznej nauce Kościoła katolickiego; Wartości podmiotowe i społeczne pracy; Praca w ujęciu św. Tomasza z Akwinu; Praca człowieka w ujęciu Leona XIII; Koncepcja pracy człowieka w ujęciu Stefana Wyszyńskiego; Koncepcja pracy człowieka w nauczaniu Soboru Watykańskiego II; Koncepcja pracy człowieka w ujęciu Jana Pawła II. 5. Praca jako zjawisko kultury: Kultura i praca człowieka; Kultura pracy; Kultura techniczna, organizacyjna i ekonomiczna komponentami kultury pracy; Reinterpretacja pojęcia kultura techniczna. 6. Sens pracy a sens życia człowieka: Sens życia; Usensowienie pracy człowieka; Zagubienie sensu pracy. 7. Jakość życia człowieka podstawą wartościowania pracy: Rozumienie pojęcia jakość życia człowieka; Styl życia urządzonego; Styl życia wartościowego; Kryteria wartości (jakości) pracy człowieka. 8. Praca jako źródło i teren rozwoju postaw życiowych: Praca jako konieczność życiowa człowieka wywołana przymusem ekonomicznym; Praca jako obowiązek człowieka; Praca jako możliwość realizacji potrzeby identyfikacji i tożsamości osobowej; Praca jako droga i teren samorealizacji człowieka; Praca jako oznaka prestiżu społecznego; Praca jako szansa na budowanie więzi społecznych oraz możliwość zaspokojenia potrzeby kontaktów społecznych; Praca jako kreacja własnego życia. 9. Praca zawodowa: Pojęcie praca zawodowa; Prawo do pracy; Kariera i awans zawodowy; Związek kariery zawodowej z podziałem pracy; Samozatrudnienie; Identyfikacja z pracą zawodową; Zadowolenie z pracy zawodowej z i jego formy; Kryteria jakości pracy. Część III. Wybrane problemy psychopatologii pracy człowieka: 1. Ambiwalencja charakteru pracy i postaw wobec pracy; 2. Obciążenie człowieka pracą; 3. Zmęczenie, znużenie człowieka pracą zawodową; 4. Sytuacje trudne w zawodzie: Charakterystyka trudności wewnętrznych w pracy zawodowej; Charakterystyka trudności zewnętrznych w pracy zawodowej. 5. Stres w pracy; 6. Wyuczona bezradność; 7. Uzależnienia w pracy i przez pracę: Źródła uzależnień od pracy; Zła praca, zniewolenie pracą, zniewolenie przez pracę; Przedmiotowe i podmiotowe ujmowanie pracy; Uzależnienia w procesach pracy. 8. Pracoholizm, dobrowolne zagubienie się w pracy: Istota pracoholizmu; Przyczyny pracoholizmu; Cechy pracoholika wskaźnikami pracoholizmu; Rodzaje pracoholizmu. 9. Niewolnictwo dawniej i dziś: Formy współczesnego niewolnictwa; Obozy pracy, lagry i łagry metodą zniewolenia człowieka przez pracę; Praca w literaturze lagrowej i łagrowej. 10. Wypalenie zawodowe: Wypalenie zawodowe – przegląd wybranych koncepcji; Przyczyny powstawania wypalenia zawodowego. 11. Choroby zawodowe. Część IV. Bezrobocie jako zjawisko cywilizacyjne 1. Bezrobocie jako zjawisko współczesności: Definicje bezrobocia; Rodzaje bezrobocia; Bezrobocie w Polsce; Przyczyny bezrobocia; Skutki bezrobocia; Bezrobocie a godność człowieka; Społeczne skutki bezrobocia; Bezrobocie a struktura zatrudnienia w Polsce; Ekonomiczno-społeczne wymiary bezrobocia. Wykluczenie i spirala nędzy; Bezrobocie a procesy degradacji społecznej; Pozytywne skutki bezrobocia; Cechy polskiego bezrobocia; Niezbędność rozwiązywania problemów bezrobocia; Rola edukacji zawodowej w rozwiązywaniu problemów bezrobocia. 2. Psychologiczne problemy bezrobocia: Koncepcje psychologiczne opisujące powstawanie zaburzeń wskutek bezrobocia. 3. Psychologiczne reakcje na bezrobocie: Emocjonalne reakcje na bezrobocie; Samoocena; Zaburzenia zdrowia psychicznego. 4. Zaburzenia postępowania u bezrobotnych: Agresja u bezrobotnych; Rezygnacja u bezrobotnych/ 5. Obronne sposoby radzenia sobie przez bezrobotnych. Część V. Rozwój cywilizacji informacyjnej a problem pracy 1. Wyzwania globalne cywilizacji informacyjnej: Kierunki analiz przemian cywilizacyjnych; Przemiany cywilizacyjne determinantami cech rynku pracy w społeczeństwie informacyjnym; Wyzwania współczesnego społeczeństwa wiedzy; Od społeczeństwa trzech prędkości ku społeczeństwu wiedzy; Zmienność funkcji wiedzy w pracy człowieka w nowym modelu społeczeństwa; Edukacja zawodowa wobec wyzwań społeczeństwa wiedzy; Zmiana funkcji wykształcenia wyższego w społeczeństwie wiedzy. 2. Rynek pracy w społeczeństwie informacyjnym: Zakres problematyki; Trudny rynek pracy; Tendencje rozwojowe współczesnego rynku pracy; Przyszłość pracy człowieka; Zmiany aksjologiczne w społeczeństwie informacyjnym; Zmienność treści i funkcji pracy człowieka; Zmiany w technologiach czynnikiem przemian procesów pracy; Nowy rynek pracy człowieka; Zagrożenia na rynku pracy; Edukacja jako inwestycja w ludzi; Od kwalifikacji do kompetencji; Oczekiwane cechy pracownika na nowym rynku pracy. 3. Nowe technologie a nowe formy i rodzaje pracy zawodowej człowieka: Ciągłość przemian technologicznych; Zmiany strukturalne w gospodarce a nowe zawody; Nowe technologie a ewolucja zawodów; Wzrost znaczenia kwalifikacji/kompetencji zawodowych; Przykłady nowych technologii a świat zawodów; Dziesięć technologii współczesnych nadzieją na nowe miejsca pracy; Zawody przyszłości. 4. Ewolucja zawodów problemem jutra edukacji zawodowej: Geneza zjawiska; Istota ewolucji zawodów; Przykłady zjawisk ewolucji zawodów; Konsekwencje dla edukacji zawodowej; Człowiek – maszyna. Człowiek – komputer; Mobilność zawodowa pracowników a ewolucja zawodów; Dalsze konsekwencje dla edukacji zawodowej. 5. Nowe formy organizacji i świadczenia pracy. Telepraca: Elastyczne formy zatrudnienia; Pojęcie i cechy telepracy; Praca lokalna a telepraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Socjologia współczesna)
1. Życie prywatne: Badani zarządzania emocjami; Uczucie jako wskazówka; Zarządzanie uczuciem; Reguły odczuwania; Spłacenie długu emocjonalnego. Wymiary społeczne; 2. Życie publiczne: 6. Zarządzanie uczuciami- od zastosowań prywatnych do komercyjnych; 7. Między kijem a marchewką. Zawody wymagające pracy emocjonalnej; 8. Płeć, status i uczucie; 9. W poszukiwaniu autentyczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Zarządzanie stresem: podstawy teoretyczne, 2. Nowatorskie techniki zarządzanie stresem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 2. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Praca i zatrudnienie; 4. Zachowanie organizacyjne; 5. Projektowanie i rozwój organizacji; 6. Pozyskiwanie zasobów ludzkich; 7. Zarządzanie wydajnością; 8. Uczenie się i rozwój; 9. Wynagradzanie pracowników; 10. Stosunki pracy; 11. Bezpieczeństwo, higiena i dobrostan pracownika; 12. Polityka, procedury i system zzl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja oparta na wartościach - implikacje dla procesów zarządzania zasobami ludzkimi; Kompetencje społeczno-psychologiczne niezbędnym składnikiem kompetencji pracowników współczesnych przedsiębiorstw; Kompetencje przenośne wymogiem współczesnego rynku pracy; Kierowanie karierą we współczesnym przedsiębiorstwie; Zaangażowanie pracowników a psychospołeczne warunki pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach niedoboru siły roboczej - aspekty ilościowe i jakościowe; Kosztowne optimum zatrudnienia; Inwestowanie w kapitał ludzki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada Dilberta / Scott Adams ; przekł. Andrzej Milcarz. - Warszawa : Amber, cop. 2001. - 303 s. : rys. ; 21 cm.
(Twoja Kariera)
Wielkie otwarcie; Dlaczego biznes jest taki absurdalny; Zasada Dilberta; Jak zdołować personel; Komunikowanie się w biznesie; Wielkie kłamstwa Dyrekcji; Metody makiaweliczne (napisał Piesbert); Strategie pracownicze; Oceny okresowe; jak udawać pracowitego; Zaklnij jaj szewc. Klucz do sukcesu dla dam; jak postawić na swoim; Marketing i komunikacja; Doradztwo menedżerskie; Biznesplan; Inżynierowie, naukowcy, programiści; Zmiana; Budżet; Sprzedaż; Zebrania; Projekt; ISO 9000; Redukcja; Jak poznać, że firma goni w piętkę; Restrukturyzacja; Cementowanie drużyny; Liderzy; Nowy model firmy: WO5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zachowań w organizacji, Podstawy zachowania jednostki, Osobowość i emocje, najważniejsze teorie motywacji, Motywacja: od koncepcji do zastosowań, Indywidualne podejmowanie decyzji, Grupy w organizacji, Podstawy zachowań grupowych, Charakterystyka zespołów roboczych, Komunikacja, Przywództwo i budowanie zaufania, Władza a polityka, Konflikt i negocjacje, System organizacyjny, Podstawy struktury organizacyjnej, Technologia i projektowanie pracy, Systemy ocen i wynagrodzeń, Kultura organizacji, Zmiana i rozwój organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (12 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy z perspektywy ogólnej : R.1 Istota zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Powody wzrostu zainteresowania zawodoznawstwem, doradztwem zawodowym i pośrednictwem pracy, 2.Istota zawodoznawstwa, 3. Istota doradztwa zawodowego, 4. Istota pośrednictwa pracy. R.2 Ewolucja zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Problemy zawodoznawstwa oraz doradztwa zawodowego w perspektywie historycznej, 2. Doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy w perspektywie historycznej, 3. Współczesny kontekst doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, 4. Kontinuum doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy. R.3 Specyfika zawodoznawstwa, doradztwa i pośrednictwa pracy w instytucjach świadczących pomoc bezrobotnym : 1. Ewolucja systemu pomocy zawodowej w związku ze zmianami na rynku pracy, 2. Specyfika pośrednictwa pracy - doradztwo zawodowe w urzędach pracy świadczących pomoc bezrobotnym , 3. Pośrednictwo pracy w sieci doradztwa zawodowego i konsultacji. Cz. II Psychologiczne problemy profesjonalnej tożsamość zawodowego funkcjonowania doradcy oraz pośrednika pracy : R.4 Profesjonalna tożsamość doradcy zawodowego oraz pośrednika pracy : 1. Profesjonlan tożsamość doradcy i pośrednika pracy w latach dziewięćdziesiątych, 2. Prawne i etyczne podstawy doradztwa i pośrednictwa pracy. R.5 Wiarygodność i odpowiedzialność etyczna psychologa jako eksperta w dziedzinie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Rola ekspertów w okresie transformacji gospodarczej, 2. Wierygodność psychologów w doradztwie zawodowym, 3. Tożsamość teoretyczna i metodologiczna psychologa jako eksperta. R.6 Psychologiczna na tura doradztwa i pośrednictwa pracy : 1. Indywidualne doradztwo i pośrednictwo pracy, 2. Doradztwo i pośrednictwo grupowe, 3. Strategia doradztwa i pośrednictwa prac y w zintegrowanym modelu psychoekologicznym. Cz. III Psychologiczne prawidłowości rozwoju zawodowego grup klientów korzystających z doradztwa w systemie pośrednictwa pracy : R.7 Praca w cyklu życia człowieka jako źródło kryzysów stwarzających zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo zawodowe w systemie pośrednictwa pracy : 1. Praca i zawód a kryzysy rozwojowe, 2. Rozwój osobowości zawodowej, 3. Fazy rozwoju zawodowego, 4. Teorie rozwoju zawodowego, 5. Wsparcie społeczne jako przyczyna i skutek profesjonalnego doradztwa w systemie instytucjonalnym pośrednictwa pracy. R.8 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania wzwodowego młodzieży jako grupy potrzebującej wsparcia w instytucjach pośrednictwa pracy : 1. Charakterystyczne problemy psychologiczne wieku młodzieńczego, 2. Charakterystyczne problemy psychologiczne okresu przejścia z systemu oświatowego do rynku pracy, 3. Zadania i cechy charakterystyczne doradztwa dla młodzieży w systemie pośrednictwa pracy. R.9 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania zawodowego dorosłych z perspektywy doradztwa - pośrednictwa pracy : 1. Problemy dorosłych związane z rozwojem, 2. Psychologiczne problemy dorosłości związane z karierą zawodową, 3. Rola rodziny w karierze zawodowej i w radzeniu sobie z bezrobociem. R.10 Problemy psychologiczne związane z karierą zawodową osób specjalnej troski : 1. Okres "późnej dojrzałości" i jego implikacje dla doradztwa i pośrednictwa pracy, 2. Specyficzne problemy zawodowego funkcjonowania oraz bezrobocie u osób niepełnosprawnych. Cz.IV Zawodoznawstwo jako narzędzie optymalizacji doradztwa i pośrednictwa pracy : R.11 Zawodoznawstwo w równoważeniu lokalnych rynków pracy i w przeciwdziałaniu bezrobociu : 1. Informacje zawodoznawcze niezbędne w doradztwie zawodowym, 2. Zmiany w strukturze zatrudnienia i w popycie na pracę, 3. Podaż oraz popyt na pracę i zawody w latach dziewięćdziesiątych, 4. Psychologiczne wyznaczniki postaw pracodawców do rynku pracy. R. 12 Źródła wiedzy zawodoznawczej: 1. Zawodoznawstwo bierne i aktywne, 2. Klasyfikacje i nomenklatury zawodów na świecie, 3. Polskie nomenklatury i klasyfikacje zawodów. R. 13 Poznańska klasyfikacja oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”: 1. Teoretyczne podstawy nowej klasyfikacji, 2. Budowa klasyfikacji oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”, 3. Praktyczne wykorzystanie „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”. Cz. V Doradztwo zawodowe w teorii i praktyce pośrednictwa pracy: R. 14 Modele doradztwa zawodowego i ich praktyczna użyteczność w pośrednictwie pracy: 1. Modele doradztwa wyrastające z idei orientacji zawodowej, 2. Modele doradztwa wyrastające z praktycznych potrzeb przeciwdziałania bezrobocia. R. 15 Modele doradztwa optymalizujący proces diagnostyczno-prognostyczny pośrednictwa pracy: 1. Pomoc diagnostyczna w wyjaśnianiu klientowi sytuacji problemowej i potencjału zawodowego, 2. Pomoc specjalistyczna w ocenie przydatności zawodowej bezrobotnych. R. 16 Model doradztwa optymalizujący pośrednictwo pracy jako „bycie z klientem” w planowaniu kariery oraz nowych scenariuszy życia: 1. Pomoc klientom w przyjęciu nowych scenariuszy kariery pracy, 2. Pomoc klientom w tworzeniu oraz realizacji zaplanowanych strategii działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy z perspektywy ogólnej : R.1 Istota zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Powody wzrostu zainteresowania zawodoznawstwem, doradztwem zawodowym i pośrednictwem pracy, 2.Istota zawodoznawstwa, 3. Istota doradztwa zawodowego, 4. Istota pośrednictwa pracy. R.2 Ewolucja zawodoznawstwa, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Problemy zawodoznawstwa oraz doradztwa zawodowego w perspektywie historycznej, 2. Doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy w perspektywie historycznej, 3. Współczesny kontekst doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, 4. Kontinuum doradztwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy. R.3 Specyfika zawodoznawstwa, doradztwa i pośrednictwa pracy w instytucjach świadczących pomoc bezrobotnym : 1. Ewolucja systemu pomocy zawodowej w związku ze zmianami na rynku pracy, 2. Specyfika pośrednictwa pracy - doradztwo zawodowe w urzędach pracy świadczących pomoc bezrobotnym , 3. Pośrednictwo pracy w sieci doradztwa zawodowego i konsultacji. Cz. II Psychologiczne problemy profesjonalnej tożsamość zawodowego funkcjonowania doradcy oraz pośrednika pracy : R.4 Profesjonalna tożsamość doradcy zawodowego oraz pośrednika pracy : 1. Profesjonlan tożsamość doradcy i pośrednika pracy w latach dziewięćdziesiątych, 2. Prawne i etyczne podstawy doradztwa i pośrednictwa pracy. R.5 Wiarygodność i odpowiedzialność etyczna psychologa jako eksperta w dziedzinie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy : 1. Rola ekspertów w okresie transformacji gospodarczej, 2. Wierygodność psychologów w doradztwie zawodowym, 3. Tożsamość teoretyczna i metodologiczna psychologa jako eksperta. R.6 Psychologiczna na tura doradztwa i pośrednictwa pracy : 1. Indywidualne doradztwo i pośrednictwo pracy, 2. Doradztwo i pośrednictwo grupowe, 3. Strategia doradztwa i pośrednictwa prac y w zintegrowanym modelu psychoekologicznym. Cz. III Psychologiczne prawidłowości rozwoju zawodowego grup klientów korzystających z doradztwa w systemie pośrednictwa pracy : R.7 Praca w cyklu życia człowieka jako źródło kryzysów stwarzających zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo zawodowe w systemie pośrednictwa pracy : 1. Praca i zawód a kryzysy rozwojowe, 2. Rozwój osobowości zawodowej, 3. Fazy rozwoju zawodowego, 4. Teorie rozwoju zawodowego, 5. Wsparcie społeczne jako przyczyna i skutek profesjonalnego doradztwa w systemie instytucjonalnym pośrednictwa pracy. R.8 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania wzwodowego młodzieży jako grupy potrzebującej wsparcia w instytucjach pośrednictwa pracy : 1. Charakterystyczne problemy psychologiczne wieku młodzieńczego, 2. Charakterystyczne problemy psychologiczne okresu przejścia z systemu oświatowego do rynku pracy, 3. Zadania i cechy charakterystyczne doradztwa dla młodzieży w systemie pośrednictwa pracy. R.9 Psychologiczne problemy rozwoju i funkcjonowania zawodowego dorosłych z perspektywy doradztwa - pośrednictwa pracy : 1. Problemy dorosłych związane z rozwojem, 2. Psychologiczne problemy dorosłości związane z karierą zawodową, 3. Rola rodziny w karierze zawodowej i w radzeniu sobie z bezrobociem. R.10 Problemy psychologiczne związane z karierą zawodową osób specjalnej troski : 1. Okres "późnej dojrzałości" i jego implikacje dla doradztwa i pośrednictwa pracy, 2. Specyficzne problemy zawodowego funkcjonowania oraz bezrobocie u osób niepełnosprawnych. Cz.IV Zawodoznawstwo jako narzędzie optymalizacji doradztwa i pośrednictwa pracy : R.11 Zawodoznawstwo w równoważeniu lokalnych rynków pracy i w przeciwdziałaniu bezrobociu : 1. Informacje zawodoznawcze niezbędne w doradztwie zawodowym, 2. Zmiany w strukturze zatrudnienia i w popycie na pracę, 3. Podaż oraz popyt na pracę i zawody w latach dziewięćdziesiątych, 4. Psychologiczne wyznaczniki postaw pracodawców do rynku pracy. R. 12 Źródła wiedzy zawodoznawczej: 1. Zawodoznawstwo bierne i aktywne, 2. Klasyfikacje i nomenklatury zawodów na świecie, 3. Polskie nomenklatury i klasyfikacje zawodów. R. 13 Poznańska klasyfikacja oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”: 1. Teoretyczne podstawy nowej klasyfikacji, 2. Budowa klasyfikacji oraz „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”, 3. Praktyczne wykorzystanie „Charakterystyki zawodów i ofert pracy”. Cz. V Doradztwo zawodowe w teorii i praktyce pośrednictwa pracy: R. 14 Modele doradztwa zawodowego i ich praktyczna użyteczność w pośrednictwie pracy: 1. Modele doradztwa wyrastające z idei orientacji zawodowej, 2. Modele doradztwa wyrastające z praktycznych potrzeb przeciwdziałania bezrobocia. R. 15 Modele doradztwa optymalizujący proces diagnostyczno-prognostyczny pośrednictwa pracy: 1. Pomoc diagnostyczna w wyjaśnianiu klientowi sytuacji problemowej i potencjału zawodowego, 2. Pomoc specjalistyczna w ocenie przydatności zawodowej bezrobotnych. R. 16 Model doradztwa optymalizujący pośrednictwo pracy jako „bycie z klientem” w planowaniu kariery oraz nowych scenariuszy życia: 1. Pomoc klientom w przyjęciu nowych scenariuszy kariery pracy, 2. Pomoc klientom w tworzeniu oraz realizacji zaplanowanych strategii działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia; 14. Zmobilizuj się; 15. Maksymalne wykorzystanie energii; 16. Zmuś się do działania; 17. Nie daj się uzależnić technice; 18. Plasterki salami i ser szwajcarski; 19. Strategia wydzielania czasu; 20. Stan wyższej konieczności; 21. Każde zadanie traktuj indywidualnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Fenomen GDT; 2. Fenomen GDT; 3. Jak sprawić by wszystko działało- proces; 4. Podstawy zarządzania samym sobą; 5. Odzyskiwanie kontroli: uchwycenie; 6. Przejmowanie kontroli: rozjaśnianie; 7. Przejmowanie kontroli: organizowanie; 8. Odzyskiwanie kontroli: refleksja; 9. Przejmowanie kontroli: zaangażowanie; 10. Przejmowanie kontroli: wykorzystanie metody w życiu i w pracy; 11. Odzyskiwanie perspektywy; 12. Osiąganie perspektywy na rozbiegu: następne działanie; 13. Osiąganie perspektywy na poziomie 10 000 stóp: projekty; 14. Osiąganie perspektywy na poziomie 20 000 stóp: obszar skupienia i odpowiedzialności; 15. Osiąganie perspektywy na poziomie 30 000 stóp: cele i zamierzenia; 16. Osiąganie perspektywy na poziomie 40 000 stóp: wizja; 17. Osiąganie perspektywy na poziomie 50 000 stóp: przyczyna i zasady; 18. Odzyskiwanie perspektywy: ponowne odwiedziny w Ogrodach Gracie; 19. W prawdziwym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej