Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(220)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(216)
Publikacje naukowe
(47)
Publikacje fachowe
(33)
E-booki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(3)
Czasopisma
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(145)
dostępne
(129)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(148)
Czytelnia
(146)
Autor
Cywińska Małgorzata (1958- )
(4)
Gajdzica Zenon (1970- )
(4)
Lipka Anna
(4)
Sęk Helena (1938- )
(4)
Kożusznik Barbara
(3)
Małasiewicz Alicja
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Augustyn
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Brol Michał
(2)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Dołęga Zofia
(2)
Gamian-Wilk Małgorzata
(2)
Janicka Iwona
(2)
Janicka-Olejnik Ewa
(2)
Korchut Aleksander
(2)
Kozak Stanisław
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kusztal Justyna
(2)
Lipka Justyna
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Mink Joanna
(2)
Piątek Karolina
(2)
Rostowska Teresa (1947- )
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Skorupa Agnieszka
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Szmalec Jacek
(2)
Szwejka Łukasz
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Abbrederis Katharina
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczewski Rafał
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk Marta (1970- )
(1)
Adams Scott
(1)
Agathos Monika (1969- )
(1)
Allen David
(1)
Arnold Wolfgang H
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Bailey Roy
(1)
Bajer Ewa
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Bernacka Ryszarda Ewa
(1)
Bełza Magdalena
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bidziński Andrzej
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bondyra Bożena
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borsich Szymon
(1)
Boryczka Stanisław (1949- )
(1)
Borzęcka Anna
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bronowski Paweł
(1)
Brzezińska Anna Izabela
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Brzęk Anna
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Bumeder Irmgard
(1)
Burghofer Karin
(1)
Buzan Tony
(1)
Bystrzanowska Ewelina
(1)
Bystrzanowska Maria
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Búgelová Tatjana
(1)
Bączek Karolina
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Charmaciński Marcin
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrapoński Dariusz
(1)
Chłopek Ryszard (1979- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(121)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
Kraj wydania
Polska
(226)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(227)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(5)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Nauczyciele
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Praca
(73)
Motywacja pracy
(33)
Psychologia pracy
(33)
Kadry
(25)
Zarządzanie
(22)
Stres
(19)
Wypalenie zawodowe
(18)
Organizacja
(17)
Menedżerowie
(15)
Stosunki interpersonalne
(15)
Zawód
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Relacje międzyludzkie
(14)
Prześladowanie w miejscu pracy
(12)
Psychologia
(12)
Kariera
(10)
Nauczyciele
(10)
Stres zawodowy
(10)
Bezrobocie
(9)
Mentoring
(8)
Praca zespołowa
(8)
Satysfakcja zawodowa
(8)
Motywacja
(7)
Osobowość
(7)
Poradnictwo zawodowe
(7)
Przywództwo
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Nauczanie
(6)
Osoby z niepełnosprawnością
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Psychologia kliniczna
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Socjologia pracy
(6)
Decyzje
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Mobbing
(5)
Molestowanie seksualne
(5)
Przemoc
(5)
Płaca
(5)
Radzenie sobie ze stresem
(5)
Rodzina
(5)
Socjologia rodziny
(5)
Sukces
(5)
Wsparcie społeczne
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Zachowanie
(5)
Agresywność
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Humanizacja pracy
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Kształcenie
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Patologia społeczna
(4)
Pedagogika pracy
(4)
Pracoholizm
(4)
Prawo pracy
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przemoc w rodzinie
(4)
Psychologia młodzieży
(4)
Psychologia rodziny
(4)
Uczniowie
(4)
Uczucia
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zatrudnienie
(4)
Autyzm
(3)
Czas pracy
(3)
Dobrostan psychiczny
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Integracja społeczna
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Konflikt
(3)
Leczenie
(3)
Motoryka mała
(3)
Myślenie
(3)
Mężczyzna
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Negocjacje
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacje
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pośrednictwo pracy
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przemoc w szkole
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Psychologia zdrowia
(3)
Rynek pracy
(3)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Czechy
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(61)
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(19)
Poradnik
(10)
Karty pracy ucznia
(5)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Raport z badań
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(76)
Socjologia i społeczeństwo
(42)
Zarządzanie i marketing
(36)
Edukacja i pedagogika
(26)
Medycyna i zdrowie
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
228 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Poznaj niezależnego i błyskotliwego stratega, twórczego i wrażliwego mentora oraz optymistycznego i ciepłego doradcę. Poznaj artystę, logika, entuzjastę, prezentera… Dowiedz się, czym wyróżniają się poszczególne typy osobowości, i sprawdź, czy rozpoznasz wśród nich swoich znajomych i bliskich. Czy rozpoznasz wśród nich siebie? Książka ta jest wprowadzeniem do typologii osobowości ID16. Dzięki niej poznasz profile poszczególnych typów osobowości i dowiesz się, jaki procent populacji stanowią. Typologie osobowości odwołujące się do teorii Carla Gustava Junga (do których należy ID16) są narzędziem powszechnie stosowanym w praktyce pedagogicznej, coachingu, zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz poradnictwie zawodowym i małżeńskim. Stanowią one również podstawę wielu programów wspierających rozwój osobisty i doskonalących relacje międzyludzkie. Jungowskie testy osobowości stały się standardowym narzędziem stosowanym przez większość globalnych przedsiębiorstw w procesie rekrutacji oraz w rozwoju zawodowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Narracje jako źródło wiedzy na temat agresji i przemocy – stan badań; O przemocy w filmie; Zjawisko patriotycznego rapu: Agresywna narracja w kontekście psychologii ewolucyjnej; „To nie ja jestem winien”. Narracje osadzonych; Przemoc ukryta i symboliczna w doświadczeniu osób z niepełnosprawnością; Małe wojny Farouka. Rysunek jako odbicie żołnierskich doświadczeń; Narracja na temat agresji u dzieci w rysunku projekcyjnym „Narysuj osobę w deszczu”; Biogramy autorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 121)
1. Aktywizowanie ucznia w konstruowaniu zintegrowanego obrazu świata: Kształcenie a konstruktywistyczna teoria wiedzy i poznawania; Edukacja zintegrowana w kontekście konstruktywizmu; Konstruktywistyczny model nauczania; 2. Aktywne nauczanie w kontekście zintegrowanym: Aktywizująca strategia nauczania w edukacji najmłodszych uczniów; Metody wyzwalające aktywność dziecka; Kompetencje nauczyciela aktywizującego najmłodszych uczniów; 3. Metodologiczna charakterystyka badań: Założenia i cele badań; Problematyka badawcza; Metody i techniki badawcze. Charakterystyka prób badawczych; 4. Strategie pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej: Metody nauczania wprowadzane przez nauczycieli do edukacji wczesnoszkolnej; Sposób wprowadzania nowego zagadnienia przez nauczycieli podczas zajęć z najmłodszymi dziećmi; Rodzaj zadań podejmowanych przez uczniów i sposób ich rozwiązywania; Stopień wpływu ucznia na sposób pracy podczas zajęć w szkole; Możliwości stawiania przez uczniów pytań i poszukiwania na nie odpowiedzi podczas zajęć szkolnych; Rodzaj działalności badawczej podejmowanej przez uczniów; Stopień wykorzystania przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej najbliższego otoczenia ucznia jako kontekstu nauczania; Charakterystyka nauczycieli wykorzystujących w pracy z dziećmi aktywizujące strategię kształcenia; 5. Umiejętności poznawcze uczniów edukacji wczesnoszkolnej: Rozwój umiejętności poznawczych; Umiejętność dostrzegania problemów przez uczniów klas III; Umiejętność projektowania rozwiązania przez uczniów aktywnych i biernych w procesie kształcenia; Umiejętność oceny użyteczności danych przez uczniów aktywizowanych i nieaktywizowanych w procesie kształcenia; Umiejętności wykorzystywania przez uczniów osobistej wiedzy w nowym kontekście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXII. Zeszyt 4)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Półrocznik, 2000-2013, Rocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
I. The issues of disability: 1. Current issues concerning the freedoms and rights of people with disabilities in the Ombudsman’s activities; 2. Perinatal palliative care in Poland – an introduction; 3. Gender equality plan for R&I. Observations based on the initial experiences of the Universtity of Silesia in Katowice; 4. Reflections on extending the term of office of local government units; 5. Compliance with ex lege quarantine law. II. Criminal law and criminal procedure issues: 1. The European Union and terrorist threats: the next step (part I); 2. Manipulation of the transfer of information on the example of the activities of Polish law enforcement agencies; 3. Body of crime in Czech and Polish criminal law; 4. Application of the more relative act in the field of administrative penalty in the light of analogy to criminal law. III. Procedural issues: 1. Some remarks about the public interest and the legitimate interest of citizens from the perspective of Article 7 of the Code of Administrative Procedure; 2. Suspension of execution of the final decision over the objection of the public prosecutor; 3. The issue of the execution of the penalty of restriction of liberty in the form of deduction of part of the remuneration; 4. Proceedings for the division of community property of spouses following the amendments to the Code of Civil Procedure introduced by the law of July 04, 2019; 5. Importance of documentary evidence in seperate proceedings in commercial cases. IV. Labor law and social security issues: 1. The organizational function of labor law; 2. Training pension as a benefit from social insurance supporting the process of vocational rehabilitation – selected problems and controversies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2374)
Bezradność w ujęciu socjo- i psychopedagogicznym: Socjopedagogiczne konteksty wyuczonej bezradności. Bezradność w ujęciu socjologii i psychologii. Kwestia społecznego konstruowania bezradności. Zagadnienia bezradności społecznej a polityka rozwoju rynku lokalnego. Wyuczona bezradność - przegląd koncepcji. Psychologiczne uwarunkowania poczucia bezradności. Bezradność ofiary przemocy wewnątrzrodzinnej. Wprowadzenie do problematyki. Odczuwanie bezradności przez kandytaów na nauczycieli - kilka refleksji z badań. Bezradność w życiu osoby niepełnosprawnej: Bezradność osoby niepełnosprawnej na tle przestrzeni życiowej. Użyteczność kategorii pojęciowej sytuacji w badaniu bezradności osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną. Sytuacja osób niepełnosprawnych i ich funkcjonowanie - na przykładzie wybranej grupy. Bezradność rodziców dziecka niepełnosprawnego. Symptomy wyuczonej bezradności u osób z niepełnosprawnością intelektualną. Kształcenie nawyków jako terapia bezradności głęboko upośledzonych umysłowo. Bezradność w refleksji filozoficznej i etycznej: Wyuczona bezradność moralna Polaków. Bezradność moralności. bezradność współczesnego stoika. Tylko dwie uwagi. Bezradność człowieka w kontekście "mocy" i "niemocy" człowieka jako podmiotu. Ludzka moc w kontekście restauracji zdewastowanej przyrody. Bezradność jako problem w nauczaniu filozofii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezrobocie i odpowiedzialność / Sylwiusz Rerowski. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2012. - 271, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Psychologiczne aspekty bezrobocia; 2. Bezrobocie a nieadekwatne zatrudnienie i brak pewności pracy; 3. Poczucie odpowiedzialności a bezrobocie; 4. Predyktory sukcesu u osób bezrobotnych; 5. Cel przeprowadzonych badań; 6. Badanie 1: Uwarunkowania osobowe i sytuacyjne oraz psychologiczne konsekwencje różnych sposobów radzenia sobie z bezrobociem; 7. Badanie 2 : Trwale bezrobotni- czy istnieje alternatywny model życia?; 8. Osobowe predykatory przewidywalnego oraz realnego sukcesu na rynku pracy- badanie podłużne; 9. Badanie 4: Uczestnictwo w Klubach Pracy a poczucie odpowiedzialności za podjęcie pracy. Rola osobowości; 10. Badanie 5: Psychologiczne i behawioralne konsekwencje uczestnictwa bezrobotnych w długotrwałym programie interwencyjnym; 11. Badanie 6: Modele radzenia sobie w sytuacji bezrobocia a reakcje osób udzielających pomocy; 12. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacja - sztuka kierowania sobą i innymi; Decyduje zasadnicza postawa; Wykorzystanie własnych możliwości; Motywator jako charyzmatyczna osobowość; Forsować? Tak! Ale, proszę, z wyczuciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Sukcesu)
Jak biegle komunikować się w angielskim języku biznesowym? Książka ta nie tylko uczy Cię, jak sobie radzić w sytuacjach biznesowych językowo- ona także udzieli Ci wielu porad natury psychologicznej i praktycznej. Dowiesz się między innymi jak: rozmawiać przez telefon; zdobyć zaufanie i sympatię w pracy; przygotować udana prezentacje; przeprowadzić biznesowe spotkania i skutecznie negocjować; radzić sobie ze stresem w pracy; czytać liczby, działania matematyczne i interpretować statystyki; napisać CV i list motywacyjny; pisać wiele innych PiS biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Witaj w świecie coachingu, 2. Odległość między dwoma punktami, 3. Trzy perspektywy, 4. Bądź panem swojego świata, 5. Wykorzystaj swoje talenty, 6. Zadbaj o zaspokojenie swoich potrzeb, 7. Pielęgnuj i chroń swoje priorytety, 8. Określ swoje normy i przestrzegaj ich, 9. Wytycz swoje granice i broń ich, 10. Wyeliminuj przyzwolenia, 11. Bliski doskonałości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pomiędzy potrzebą, możliwością, ochotą i wolą - jak coaching wspiera klienta w motywowaniu się. CZĘŚĆ 1. TEORIE MOTYWACJI A COACHING: Motywacja w coachingu - Model Warstw Motywacyjnych oraz narzędzia coachingowej praktyki z teorii potrzeb, neuronauk i grywalizacji; Coaching i autodeterminacja; Zastosowanie koncepcji flow w coachingu; Motywacja a emocje. CZĘŚĆ 2. MOTYWACJA POPRZEZ COACHING W DZIAŁANIU - NARZĘDZIA: Zaczyna się od wymówki; Wzmacnianie motywacji w procesie coachingu poprzez zwiększanie świadomości preferencji behawioralnych; Rola ćwiczeń coachingowych pomiędzy sesjami z coachem w podtrzymywaniu wewnętrznej motywacji w procesie coachingowym. CZĘŚĆ 3. WZROST MOTYWACJI POPRZEZ COACHING -OBSZARY ZASTOSOWAŃ: Budowanie motywacji wewnętrznej poprzez przywództwo oparte na empatii; Współpraca i motywacja w zespole -jak budować poprzez coaching; Coaching a motywacja pracowników sektora kreatywnego; Coaching a wewnętrzna motywacja kluczowego aktora w fazie przed adaptacją innowacji marketingowych; Szybciej, dalej, mocniej - coachingowo o motywacji w sporcie. CZĘŚĆ 4. FILOZOFIA COACHINGU - REFLEKSJE: Filozoficzne uwarunkowania motywujące coacha do pracy nad sobą; Użyteczne dopasowanie motywatorem w osiąganiu celów własnych i organizacji. CZĘŚĆ 5. MOTYWACJA W COACHINGU OKIEM PRAKTYKA -TEKSTY NIERECENZOWANE: Autentyczne życie w chaotycznym świecie. W drodze ku wewnętrznej motywacji; Transformujące podejście do życia i pracy - odkrywając drogę do motywacji wewnętrznej; Coachingjako metoda wspierająca motywację w skutecznej zmianie pracy; Autosabotaż w czasach sukcesu. Rozważania coacha praktyka; Pokonaj swoje wewnętrzne gremliny. Cztery sposoby sabotowania samego siebie i jak z nimi wygrać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Młode pokolenie w świecie technologii cyfrowych. Metodologiczne założenia badań; Introduction. Young generation in a world of digital technologies. Methodological studies assumptions; Rozdział I Dzieci w wielkiej sieci. Zjawisko i jego uwarunkowania. Wyniki i analiza badań. Rozdział II Wielka sieć i dzieci – między atrakcyjną aktywnością a destrukcyjną nadaktywnością. Wybrane problemy: 2.1. Wielka sieć – fenomen zjawiska i jego wielowymiarowe wpływy. 22 fakty na XXI wiek: Telewizja – medium nadal wiodące; Reklama w sieci – sprzedamy Ci wszystko; Tabletyzacja świata; Internet – dostępny dla każdego; Jeszcze szybciej – świat niekończących się możliwości; Elektronika dla najmłodszych; Smartfon – owoc pożądania najmłodszych; Digital book – będzie dalszy rozwój?; Wiek XXI – czas cyberprzestępców i planów cyberwojny; E-commerce – niebywałe tempo; Więcej, więcej, więcej…; Facebook; Sieci społecznościowe (social networking); Technopolizacja; „Struś pędziwiatr” – gonitwa za nowościami; Biznes – wokół sieci, w sieci i dzięki sieci; BILIONY POŁĄCZEŃ; Dzieci we władaniu mediów; Grywalizacja; Edukacja dla gospodarki opartej na wiedzy; Hejt rządzi, hejt niszczy; Cyfrowy „człowiek”. 2.2. Zachowania ryzykowne w sieci – wybrane problemy: Wprowadzenie; Istota i charakter problemu; Konkluzja. 2.3. Cyberprzestrzeń – próba diagnozy głównych zagrożeń: Wprowadzenie do problemu; Sexting; Wykorzystywanie, uwodzenie dzieci w sieci (child grooming); Cyberseks i cyberpornografia; Cyberbullying. 2.4. Cyberprzemoc rówieśnicza – analiza problemu i destruktywnego wymiaru zjawiska: Wprowadzenie do problemu, Cyberprzemoc – definicja i podstawowe wskaźniki diagnostyczne zjawiska; Przemoc rówieśnicza w cyberprzestrzeni a cyberbullying; Skala i skutki cyberprzemocy rówieśniczej; Konkluzje. 2.5. Pułapki cyfrowego dzieciństwa – zagrozenia subkulturami cyfrowymi: Pomiędzy moralną panika a kalkulacja zagrożeń; Subkultura pedofilii i on-line child grooming; „Podszeptywacze” używek – sieć destrukcyjnych wzorów; Restrykcyjne diety i pro-Ana; Konkluzje. 2.6. Reklama telewizyjna i internetowa oczami dziecka: Funkcje przekazu telewizyjnego (internetowego); Cechy współczesnego przekazu telewizyjnego – konteksty pedagogiczne; Dziecko i telewizja – wybrane zagadnienia; Reklama telewizyjna, czyli patrz i działaj tak, jak tobie podpowiadamy; Kilka uwag o formach reklamy telewizyjnej; Reklamy a dzieci; Konkluzje. 2.7. Kompetencje nauczyciela w społeczeństwie informacyjnym: Cyfrowi Tubylcy w szkole; Kompetencje nauczycieli i wychowawców w kontekście oczekiwań społeczeństwa informacyjnego; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli w dobie społeczeństwa informacyjnego – podstawowe dylematy; Konkluzje. 2.8. Psychologiczne konteksty aktywności dzieci i młodzieży w sieci: Internet „światem” współczesnej młodzieży; Psychologia wobec zjawiska; Dlaczego dzieci i młodzież lgną do sieci?; Postnowoczesność (ponowoczesność) oraz potrzeby i cechy człowieka; Zagrożenia ze strony cybermediów – wybrane kwestie; Kilka uwag wobec (i wokół) problemu nadużywania Internetu; Tożsamość i wartości w sieci; Trochę miodu do dziegciu; Konkluzje. Konkluzje – życie w cyfrowym świecie. Refleksja psychopedagogiczna; Słowo końcowe. Postulaty pedagogiczne; O autorach; Bibliografia; Netografia; Wykaz tabel; Wykaz grafik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej