Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(134)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(130)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(15)
E-booki
(7)
Czasopisma
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(108)
dostępne
(98)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(105)
Czytelnia
(110)
Autor
Bieniok Henryk (1940- )
(5)
Ingram Jolanta
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Bieda Jolanta
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Hofstede Geert
(3)
Mikołajczyk Zofia
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Albigowski Marek
(2)
Aniszewska Grażyna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Ingram Marian
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Królik Grażyna
(2)
Lipka Anna
(2)
Majewski Maciej
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Wójcik Marian
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adams Scott
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Augustyniak Monika
(1)
Bach-Golecka Dobrochna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Baran Beata
(1)
Barcik Jacek
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bosek Leszek
(1)
Brache Alan P
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Cadle James
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dercz Maciej (1963- )
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Dolot Anna
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Faerman Sue R
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gardocka Teresa (1947- )
(1)
Germain Juliette
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glanowski Grzegorz
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(141)
Język
polski
(139)
angielski
(2)
Temat
Organizacja
(63)
Zarządzanie
(49)
Praca
(38)
Przedsiębiorstwo
(37)
Motywacja pracy
(35)
Kadry
(32)
Menedżerowie
(24)
Organizacja pracy
(18)
Przywództwo
(15)
Praca zespołowa
(13)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Organizacja ucząca się
(11)
Decyzje
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Kultura organizacyjna
(7)
Płaca
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Ocena pracowników
(6)
Globalizacja
(5)
Konflikt
(5)
Kultura
(5)
Kultura pracy
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Planowanie
(5)
Psychologia pracy
(5)
Rynek pracy
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Zatrudnienie
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Zawód
(4)
COVID-19
(3)
Czas pracy
(3)
Edukacja miedzykulturowa
(3)
Etnopsychologia
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Motywacja
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Pluralizm społeczny
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Współdziałanie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Administracja
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Decentralizacja (administracja)
(2)
Dojrzałość procesowa organizacji
(2)
Ekonomia
(2)
Humanizacja pracy
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Internet
(2)
Job crafting
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kontrola
(2)
Mentoring
(2)
Metodologia
(2)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(2)
Mobbing
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Oceny pracowników
(2)
Polska
(2)
Pracodawcy
(2)
Prawo pracy
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo społeczne
(2)
Przemoc
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stres
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Teoria organizacji
(2)
Urzędnicy
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Władza
(2)
Zarządzanie czasem pracy
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Alokacja
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Irlandia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Norwegia
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Praca zbiorowa
(22)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(54)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kierowanie: Kierowanie jako funkcja zarządzania; Proces zarządzania; style i techniki kierowania; R. 2 Menedżerowie w procesie zarządzania: Rola menedżera w organizacji; Funkcje kierownicze; Umiejętności menedżera; Kompetencje menedżera; R. 3 Najlepsze wzorce zarządzania: Analiza największych trudności w kierowaniu ludźmi; Najlepsze praktyki w zakresie rozwiązywania problemów w zarządzaniu ludźmi; Zbiór kompetencji menedżera niezbędnych w procesie zarządzania ludźmi; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania innowacyjności w gospodarce; 2. Przedsiębiorstwo innowacyjne; 3. Kompetencje organizacji; 4. Kultura organizacyjna w perspektywie międzynarodowej; 5. Kultura innowacji; 6. Kompetencyjno-kulturowy model innowacyjności przedsiębiorstw; 7. Przedsiębiorstwa innowacyjne w perspektywie międzynarodowej - studia przypadków; 8. Doskonalenie innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kompetencje pracowników: Kompetencje pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Definiowanie kompetencji; problemy definicyjne i pomiarowe kompetencji; Różnorodność kompetencji zawodowych; Wykorzystanie kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji. R. 2 Satysfakcja z pracy: Satysfakcja z pracy jako kluczowa postawa pracowników; Satysfakcja a zachowania pracowników; Indywidualne i środowiskowe wyznaczniki satysfakcji z pracy; Pomiar satysfakcji pracowniczej; Nie tylko satysfakcja - różnorodność postaw pracowniczych. R. 3 Dopasowanie pracownika do stanowiska, zawodu i organizacji: Koncepcja dopasowania pracownika do środowiska pracy; Dopasowanie do pracy - wykonywanego zawodu i stanowiska; Dopasowanie pracownika do organizacji; Wieloaspektowe podejście do dopasowania pracownika do środowiska pracy. R. 4 Metodyka badań: Problem badań i hipotezy badawcze; Tury badań i próba badawcza; Analizowanie zmienne i narzędzia badawcze. R. 5 Kompetencje pracowników - ocena i charakterystyka wymagań: Identyfikacja skupisk kompetencyjnych; Wymagania kompetencyjne na różnych stanowiskach pracy; Znaczenie kompetencji dla podejmowania i efektywności pracy o różnym charakterze; Kompetencyjna charakterystyka pracowników - determinanty zróżnicowania. R. 6 Satysfakcja z pracy - czynniki środowiskowe i poziom oczekiwań: W poszukiwaniu kluczowych organizacyjnych wymiarów satysfakcji z pracy; Waga czynników środowiskowych w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Determinanty satysfakcji z pracy. R. 7 Luka kompetencyjna a poziom satysfakcji i inne postawy pracownicze: Dopasowanie pracownika do wymagań stanowiska pracy; Rola dopasowania w zakresie posiadanych kompetencji w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Inne negatywne skutki poczucia niedopasowania do wymagań stanowiska pracy. R. 8 Zarządzanie oparte na kompetencjach - implikacje praktyczne prowadzonych badań: Proces wdrażania zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach na różnych stanowiskach. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja konkurowania czasem; Geneza strategii konkurowania czasem; Aspekty stosowania i ewolucja koncepcji konkurowania czasem; Koncepcja wartości dodanej a kompresja czasu; Czas w procesach firmy; Wdrażanie strategii konkurowania czasem; Kompresja czasu w sferze produkcji; Ewolucja strategii wytwarzania; System produkcji masowej na przykładzie zakładów produkcyjnych Forda; Just in time - walka z marnotrawstwem; Elastyczne systemy wytwarzania; Lean production - wyszczuplona produkcja Quick response manufacturing - koncepcja szybkiego wytwarzania; Kompresja czasu w sferze badań i rozwoju; Kompresja czasu w zintegrowanym łańcuchu dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie. Część I: Polacy i inni. 1. Obywatele świata. O znaczeniu i wartości pracy menadżerów międzykulturowych. 2. O wizerunku i rożsamości Automovilistico Company Poland. 3. Przedsionek prawdziwego świata: etnografia międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego.Część II: Szefowie, zespoły, wizje. 4. Warszawskie plemię: Team-building i szkolenia. 5. Wiedza explicite a wiedza w działaniu w pracy konsultanta. 6. Kapłan, wizja i zakon, czyli zarządzanie świątynią sztuki. 7. Proces rekrutacji - realia. Część III: Ideały, mity, archetypy. 8. Dekalog badacza-pielgrzyma, czyli trochę doświadczeń z obserwacji bardzo uczestniczącej. 9. Klan spółdzielców - opowieść o pewnym warszawskim sklepie. 10. Filadelfia - organizowanie jako walka na murach oblężonej twierdzy. 11. Społeczne konstruowanie miejsca pracy. 12. Harcerski autorytet - istota oraz kształtowanie. Część IV: W poszukiwaniu tożsamości. 13. "Drugi Dom?" Etnografia organizacji humanitarnej. 14. W poszukiwaniu organizacji - zdrowe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna / Czesław Sikorski. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - 161, [5] s. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Rola kultury organizacyjnej w środowisku pracowniczym: Pojęcie kultury organizacyjnej; Składniki kultury organizacyjnej; Siła i funkcje kultury organizacyjnej; Typologie kultur organizacyjnej R.2 Dysonans kulturowy a zarządzanie kulturą organizacyjną: Zjawisko dysonansu kulturowego; Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacyjnej; Strategie integrowania subkultur; Studia przypadków. R.3 Kultura dominacji: Cechy kultury dominacji; Strategie zarządzania kulturą dominacji; Konsekwencje kultury dominacji; Studia przypadków. R.4 Kultura rywalizacji: Cechy kultury rywalizacji: Strategie zarządzania kulturą rywalizacji; Konsekwencje kultury rywalizacji; Studia przypadków. R.5 Kultura współdziałania: Cechy kultury współdziałania; Strategie zarządzania kulturą współdziałania; Konsekwencje kultury współdziałania; Studia przypadków R.6 Kultura adaptacji: Cechy kultury adaptacji; Strategie zarządzania kulturą adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Studia przypadków. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna / Czesław Sikorski. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : C.H.Beck, 2006. - 174 s. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Rola kultury organizacyjnej w środowisku pracowniczym: Pojęcie kultury organizacyjnej; Składniki kultury organizacyjnej; Siła i funkcje kultury organizacyjnej; Typologie kultur organizacyjnej R.2 Dysonans kulturowy a zarządzanie kulturą organizacyjną: Zjawisko dysonansu kulturowego; Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacyjnej; Strategie integrowania subkultur; Studia przypadków. R.3 Kultura dominacji: Cechy kultury dominacji; Strategie zarządzania kulturą dominacji; Konsekwencje kultury dominacji; Studia przypadków. R.4 Kultura rywalizacji: Cechy kultury rywalizacji: Strategie zarządzania kulturą rywalizacji; Konsekwencje kultury rywalizacji; Studia przypadków. R.5 Kultura współdziałania: Cechy kultury współdziałania; Strategie zarządzania kulturą współdziałania; Konsekwencje kultury współdziałania; Studia przypadków R.6 Kultura adaptacji: Cechy kultury adaptacji; Strategie zarządzania kulturą adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Studia przypadków. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Kultury narodowe; Ja, my i oni; On, ona, on(a); Inne znaczy niebezpieczne; Piramidy, maszyny, targowi- ska i rodziny, Prawda a prawość; Kultury organizacyjne Od szaleństwa do metody; Wnioski, Kontakty międzykul- turowe, sztuka przetrwania w środowisku wielokulturo- wym, Odczytywanie zaprogramowania umysłowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: zasady gry społecznej, Cz. I Wymiary kultur narodowych; 2. Równi i równiejsi, 3. Ja, my i oni; 4. On, ona, on(a); 5. Inne znaczy niebezpieczne; 6. Kiedyś, teraz czy potem? Cz. II Kultury organizacyjne: 7. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym jak się ludzie organizują w różnych kulturach, 8. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian. Cz. III Wnioski: 9. Kontakty międzykulturowe, 10. Sztuka przetrwania w środowisku wielokulturowym,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Koncepcja kultury: 1. Zasady gry społecznej; 2. Badanie różnic kulturowych; Cz. II.: Wymiary kultur narodowych: 3. Równi i równiejsi; 4. Ja, my i oni; 5. On, ona, on(a); 6. Inne znaczy niebezpieczne; 7. Kiedyś, teraz czy potem?; 8. Droga do szczęśliwości; Cz. III.: Kultury organizacyjne: 9. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym, jak się ludzie organizują w różnych kulturach; 10. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian; Cz. IV.: Wnioski: 11. Kontakty międzykulturowe; 12. Ewolucja kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jutro: R.I Zmiany w otoczeniu firmy: 1. Globalizacja, 2. Informatyzacja, 3. Profil konsumenta. R.II Nowy model firmy 1. Firma globalna, 2. Organizacja oparta na wiedzy. R.III Koncepcje zarządzania. Cz. II Menedżer: R.IV Treść pracy menedżera, R.V Sylwetka menedżera, R.VI Styl pracy menedżera
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie w społecznym podziale pracy. Pojęcie menedżera w myśli potocznej, literaturze socjologicznej i ekonomicznej; Pojęcie podziału pracy; Skutki podziału pracy. 2. Menedżerowie w świetle teorii i praktyki organizacji i zarządzania. Miejsce kierownictwa w refleksji teoretycznej na gruncie nauki organizacji i zarządzania; Odpowiedzialność jako fundamentalna kategoria w teorii i praktyce organizacji i zarządzania; Nowe formy organizacji pracy; Władza w organizacji; Style kierowania; Wartościowanie pracy a położenie menedżerów. 3. Klasy menedżerskie. Znaczenie kategorii "klasa społeczna" w analizie pozycji społeczno-ekonomicznej menedżerów; Pojęcie klasy społecznej; Ekonomiczno-socjologiczne a prawne ujęcie własności; Teleskop i mikroskop w badaniu zróżnicowania społecznego; Rola klas w życiu społecznym; Makroklasa menedżerów a klasy i stany kierownicze; Makroklasa jako kategoria nie tylko heurystyczna; Organizacje menedżerskie; Menedżerowie a elita władzy i technostruktura łady produkcji a mikroklasy; Wykształcenie jako czynnik kariery menedżerskiej i niezbywalny obiekt własności ergodynamis; Wykształcenie i kwalifikacje a praktyka zarządzania przedsiębiorstwami; Etyka menedżerów; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych; Menedżerowie jako beneficjenci przemian; Płace menedżerów jako wskaźnik ergodynamis; Mikroklasa korporacyjnych dyrektorów naczelnych a właściciele kapitału; Szacunek społeczny w położeniu klasowym menedżerów. 4. Styl życia menedżerów. Miejsce w podziale pracy, własność ergodynamis a styl życia menedżerów; Postawy wobec pracy i pracowników; Uczciwość; Bezpieczeństwo zatrudnienia i ocena szansy utraty pracy; Codzienne i niecodzienne zachowania menedżerów; Menedżerowie i polityka. Preferencje i zachowania wyborcze; Menedżerowie i specjaliści. Zafascynowani reengineringiem i downsizingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej