Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Bernad Maria
(1)
Cierkosz Iwona
(1)
Fenyvesiová Lĺvia
(1)
Filipiak Maja
(1)
Gruszczyńska Katarzyna Agata
(1)
Hetmańczyk-Bajer Hewilia
(1)
Kollárová Dana
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna Maria
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Matusek Beata (1975- )
(1)
Pasuto Łukasz
(1)
Plachynda Tetiana
(1)
Wiejak Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(2)
Diagnoza
(1)
Dziecko
(1)
Pedagogika
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Konteksty diagnozy psychologicznej w edukacji: Cele i konteksty diagnozy psychologicznej. Cz. II standardy diagnozy psychologicznej w edukacji: Standardy etapu I. Rozpoznanie problemu; Standardy typu II. Planowanie procesu diagnozy; Standardy typu III. Gadanie diagnostyczne; Standardy typu V. Opracowanie wyników diagnozy; Standardy etapów V i VI. Planowanie i wdrożenie interwencji oraz ocena jej efektów i badanie kontrolne. Cz. III warunki realizacji standardów w praktyce: Kompetencje diagnostyczne psychologa oraz rozwój zawodowy w obszarze diagnozy psychologicznej dla potrzeb edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 8/2013)
Rocznik
1. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w placówkach oświatowych w "nowej odsłonie"; 2. Podstawowe zasady nauczania ortografii w edukacji wczesnoszkolnej; 3. Rozwój kompetencji językowych dzieci od urodzenia do rozpoczęcia nauki w szkole; 4. Walka nauczyciela z przewodnikiem zajęć w perspektywie twórczości plastycznej; 5. Wykorzystanie relaksacji i ruchu w pracy z dziećmi; 6. Instytucjonalne formy wsparcia w pomocy postpenitencjarnej; 7. Refleksje nad życiem i umieraniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej