Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(10)
Autor
Bednarczyk Henryk
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Cichocki Ryszard
(1)
Cynalewska Joanna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dziewięcka-Bokun Ludmiła
(1)
Gawlik Tadeusz
(1)
Jas Małgorzata
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kupidura Tomasz
(1)
Ochmański Marian
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Rządca Piotr
(1)
Schneider Małgorzata
(1)
Smak Ewa
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Stanek Janusz (1968- )
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szczurkowska Stefania
(1)
Widelak Dariusz
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Ładyżyński Andrzej
(1)
Łopaciński Mariusz
(1)
Łysak Krzysztof
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Unia Europejska
(9)
Polska
(5)
Szkolnictwo
(5)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Kształcenie
(3)
Nauczyciele
(3)
Oświata
(3)
Polska a Unia Europejska
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Studenci
(2)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja europejska
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Erasmus (program)
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Leonardo da Vinci (program)
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Pedagogika
(1)
Polska -- a Unia Europejska -- gospodarka
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Rynek pracy
(1)
Siła robocza
(1)
Socrates (program)
(1)
Uczniowie
(1)
Unia Europejska -- a Polska -- gospodarka
(1)
Unia Europejska -- gospodarka -- polityka
(1)
Wykształcenie
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / pod red. Marian Duczmal ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Edukacja w perspektywie polityki Unii Europejskiej: Edukacja w Polsce wobec strategii lizbońskiej Unii Europejskiej; Strategiczne kierunki i zadania rozwoju edukacji w Polsce; Kierunki przeobrażeń polskiego szkolnictwa wyższego w perspektywie strategii bolońskiej; Idea edukacji europejskiej; Edukačné trendy v europskóm kontente; Wyzwania edukacji w zmieniającej się rzeczywistości społecznej; Czy Unia Europejska stanowi zagrożenia dla grup narodowościowych i etnicznych?; O doskonaleniu zawodowym nauczycieli w zakresie edukacji międzykulturowej i regionalnej; Kształcenie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wybranych krajach Unii Europejskiej. Z teorii pedagogicznej - doniesienia z badań: Edukacja dwujęzyczna wobec integracji europejskich systemów szkolnych (na przykładzie szkół podstawowych województwa opolskiego); Nauczyciel w świecie techno ewolucji; Učitel'ská profesionalita v aktualnych trendoch; Nauczyciele przedszkola wobec wyzwań edukacji europejskiej; Pracownicy oświaty a komputeryzacja szkół w dobie reformy systemu edukacji w Polsce; Wychowawcza rola rekreacji fizycznej w domach dziecka (refleksje z badań); Program edukacyjny "Pedagogika Pamięci" a pamięć historyczna w dobie integracji europejskiej; Koncepcje - rola i miejsce polskiej publicznej szkoły podstawowej w przestrzeni szkolnictwa europejskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Szkoła na przełomie wieków: Kompetencje autorskie nauczyciela a obywatelskość jako wymiar tradycji europejskich; Polityka edukacyjna a konkurencyjność kapitału ludzkiego; Podstawowe zasady edukacji w społeczeństwie demokratycznym; Prawa człowieka i wychowanie do wartości w edukacji szkolnej Unii Europejskiej. Zarys problematyki; Dylematy aksjologiczne w pedagogice resocjalizacyjnej; Orientacja proeuropejska - rozważania o naturze pojęcia; Integracja Europy - problemy wychowawcze i społeczne; Aspekt europejski w poszukiwaniu optymalnego modelu polskiej edukacji; Margines czy integralna część Europy - młodzi uczestnicy Modelu Parlamentu Europejskiego o byciu Polakiem w Europie; Humanistyczna wizja współczesnej szkoły i nauczyciela; Szkoła na przełomie wieków. O potrzebie stawiania pytań; Zasady rozwoju systemów edukacyjnych XX wieku; Średnia szkoła Montessori. Z doświadczeń Szkoły Woods w Houston w stanie Teksas; Edukacja przedszkolna w krajach Unii Europejskiej; Recepcja europejskich metod wychowania fizycznego w polskich placówkach przedszkolnych; Współdziałanie nauczyciela przedszkola z rodziną; Koncepcja "szkoły wychowawczej" Józefa Mirskiego (1882-1943); Edukacja wielokulturowa jako problem kształtu polityki oświatowej; Szkoła zawodowa w perspektywie integracji Europy; Koncepcja sukcesu życiowego młodzieży szkół średnich w kontekście wpływu wychowawczego szkoły; Nowy typ szkoły policealnej i jej słuchacze (na przykładzie Policealnego Studium Detektywów i Pracowników Ochrony w Krakowie); Problemy szkolnictwa ukraińskiego na przełomie wieków; Niektóre problemy rozwoju kształcenia zawodowo-technicznego na Ukrainie w okresie przemian społecznych; Ukraińskie średnie i wyższe szkolnictwo na ziemiach zachodnich w okresie międzywojennym w kontekście integracji europejskiej; Cz. II Przygotowanie nauczycieli do pracy w reformowanej szkole: Konteksty rozwoju kompetencyjności zawodowej nauczyciela; Podmiotowość nauczyciela w procesie reformy edukacyjnej; psychospołeczne uwarunkowania postaw nauczycieli wobec reformy oświaty (raport z badań); Obszary wiedzy nauczyciela na temat twórczej aktywności dziecka w aspekcie potrzeb edukacyjnych integrującej się europy; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli w świetle celów Unii Europejskiej - propozycje rozwiązań; Kształtowanie kompetencji zawodowych nauczyciela a umiejętności kluczowe; Metody aktywizujące w kształceniu kompetencji zawodowych nauczyciela. Kształtowanie kompetencji nauczycieli w zakresie pełnienia funkcji wychowawczej; Sposoby rozwijania kompetencji nauczycieli związanych z komunikowaniem się; Nauczyciel współdziałający; Kształcenie nauczycieli dla potrzeb edukacji integracyjnej; Aktualne problemy edukacji dzieci z dysfunkcją wzroku; Przygotowanie nauczycieli do pracy w klasach integracyjnych; Przygotowanie pedagogów specjalnych do pracy w zreformowanym systemie oświatowym - w opinii studentów; Zagrożenia młodego człowieka w świadomości kandydatów na nauczycieli; Warunki wspomagające rozwoju dziecka - deklaracje i fakty; Problemy edukacyjne w świetle paradygmatów Unii Europejskiej; Kształtowanie kompetencji nauczyciela w zakresie edukacji zdrowotnej wobec nowego paradygmatu nauki o zdrowiu; Osobowość nauczyciela wychowania fizycznego w opinii uczniów klas VII i VIII; Przygotowanie do pracy zawodowej nauczycieli liceów ogólnokształcących w Zamościu (stan i perspektywy - sondaż diagnostyczny); Syndrom wypalenia zawodowego nauczycieli - badania porównawcze (główne tezy referatu); Cz. III Uczeń w procesie edukacji: Interakcje nauczyciela i ucznia a obraz nauczyciela w oczach ucznia; Pułapki i zagrożenia stwarzane młodzieży przez świat dorosłych przyczyną narastającej patologii społecznej. Implikacje edukacyjne; Diagnoza bezradności intelektualnej uczniów klas VI; Twórczy wymiar funkcjonowania nauczyciela i ucznia w kontekście wyzwań współczesnej edukacji; Myślenie dialogiczne a możliwość przekroczenia subiektywizmu w relacji nauczyciel - uczeń; Komunikacja między nauczycielem a uczniem; O potrzebie kształcenia umiejętności niewerbalnego komunikowania się nauczyciela z uczniami (komunikat z badań); Rola wzmocnień pozytywnych i negatywnych w edukacji szkolnej; Unisex zachowań społecznych - wybór czy konieczność w procesie socjalizacji; Sytuacje stresowe w szkole - próba diagnozy i propozycje działań profilaktycznych; Przemoc wśród dzieci jako realne zagrożenie dla współczesnej szkoły podstawowej - możliwości profilaktycznych oddziaływań; Zagrożenia dzieci i młodzieży agresją i przemocą; Przeciwdziałanie zagrożeniom młodzieży na przykładzie Centrum Kompetencyjnego Młodzieżowego Ośrodka Wczesnej Terapii "Maraton" w Głogowie; Tożsamość młodzieży w sytuacji pogranicza; Wpływ środków masowego przekazu na rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży w świetle Konwencji o Prawach Dziecka; Możliwości i ograniczenia terapii psychopedagogicznej uczestników procesu edukacyjnego (nauczyciele, uczniowie, rodzice); Współpraca szkoły z rodzicami w świetle reformy systemu oświatowego; Możliwości i bariery współpracy szkoły z rodziną; Wychowawcze i społeczne konsekwencje niektórych zaburzeń rozwojowych dziecka we współczesnej rodzinie; Pedagogizacja rodziców - szansą nowej edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, Szanse i zagrożenia wynikające z nowej ustawy o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 roku, Uwarunkowania i założenia przemian edukacyjnych w XXI wieku, Jedność w różnorodności-szkolnictwo wyższe w Unii Europejskiej, Wyzwania dla polskiej szkoły w kontekście europejskiego rynku pracy, Kształcenie i kariera pedagogów we Francji, Praca, kariera i studia w organizacjach nowego typu, Rola mentora jako osoby przygotowujacej do wykonywania zawodu, Jak znaleźć swój port-czyli o planowaniu kariery zawodowej, Profil absolwenta uczelni wyższej (wyniki badań), Wyuczona bezradność z perspektywy współczesnego rynku pracy, Internetowy serwis pracy jako dynamiczna platforma wymiany informacji, Realizacja,przez samorząd województwa śląskiego,zadań z zakresu promowania zatrudnienia wśród młodzieży,przy udziale europejskiego funduszu społecznego, Organizacje studenckie-drogą do kariery, Teraźniejszość i przyszłość dydaktyki, Edukacja dla aktywności.Kształcenie ciągłe jako edukacyjny wymiar zmian społecznych, Zagrożenia społeczne i ich edukacyjne implikacje, Nauczyciel w nowej rzeczywistości społecznej, Rola technologii informacyjnej w przemianach edukacyjnych w kontekście społeczeństwa informacyjnego, Doskonalenie nauczycieli-glos instrumentem kreowania własnego wizerunku i narzędziem pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Europejskie spektrum edukacji - program Erasmus; Zarządzanie oświatą w świetle wytycznych Unii Europejskiej; Europa anglojęzyczna czy różnorodność językowa? Polityka edukacyjna w Unii Europejskiej - programy wspólnotowe: Socrates, Leonardo da Vinci; Założenia i charakterystyka podstawowych elementów Strategii Lizbońskiej w dziedzinie edukacji; Prognoza polskiej polityki społecznej w dobie jednoczącej się Europy; Europejski wymiar edukacji w procesie kształcenia polskich nauczycieli; Wirtualna mobilność kampusów uczelnianych; Technologie e-learningu - nowym narzędziem edukacji; Mobilność studentów i kadr akademickich w świetle priorytetów Strategii Lizbońskiej; Droga ku zmianie. Z doświadczeń wydziałowego koordynatora programu Socrates-Erasmus; Sprawozdanie z wymiany studenckiej w ramach programu Erasmus do Porto; Sprawozdanie z wymiany studenckiej w ramach programu Erasmus do Londynu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.133)
Europejskie wyzwania edukacyjne - wprowaeddzenie. I. Prawo do edukacji i kształcenia. II: Europejska strategia zatrudnienia - inwestowanie w ludzi (Proces Luksemburski). III: Strategia lizbońska - posiedzenie Rady Europejskiej w Lizbonie, 23 i 24 marca 2000 r. Wnioski Prezydencji. IV: Deklaracja Bolońska (Proces Boloński) - szkolnictwo wyższe w Europie. V. Polskie plany i strategie edukacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik beneficjenta)
Sytuacja w obszarze systemu kształcenia - najważniejsze wydarzenia; Polityka edukacyjna państwa; Program rozwoju szkół/placówki oświatowej; Wsparcie dla systemu oświaty w ramach PO KL. Projekty realizowane w Priorytecie III i IX; Projekt edukacyjny jako sposób realizacji programu rozwojowego szkoły. Etapy przygotowania projektu; Przykłady dobrej praktyki, czyli jakie projekty udało się zrealizować w polskich szkołach ze środków Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał społeczny jako wyzwanie edukacji; Czy istnieją wyzwania edukacyjne w Polsce związane z członkostwem w Unii Europejskiej?; System szkolnictwa wyższego w Polsce wobec zadania pernamentnej edukacji; Edukacja - wyzwanie integrującej się Europy; Czy możemy wykreować Polaków portret własny?; Edukacja w świetle praw człowieka; Samorządowe podmioty polityki edukacyjnej; Oferta edukacyjna kształcenia ponadgimnazjalnego na Dolnym Śląsku. Pożądane przesłanki modernizacji; Wyzwania stojące przed współczesnym nauczycielem; Szkoły niepubliczne w Polsce w latach 1989-2002; Edukacja zdrowotna ze szczególnym uwzględnieniem lecznictwa uzdrowiskowego; Rola sektora pozarządowego w sferze edukacji na przykładzie Programu Edukacji Humanitarnej PHA; Znaczenie pomocy materialnej dla studentów w upowszechnianiu kształcenia; Aktywna polityka rynku pracy a zapotrzebowanie gospodarki rynkowej w Niemczech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Charakterystyka programu badawczego: 1. Zleceniodawaca projektu. 2.Wykonawca projektu.3.Opis programu badawczego. 4.Główny cel programu badawczego. 5.Główny problem badawczy. 6. Szczegółowe problemy badawcze. 7.Metody, techniki i narzędzia badawcze. 8.Populacja badania. 9.Próba badawcza. 10.Czas realizacji badania. 11. Stopień realizacji próby. II.Prezentacja wyników z badań ilościowych: 1.Dwustopniowy system kształcenia. 2.Suplement do dyplomu 3.ECTS - punktowy system rozliczania osiągnięć studenta. 4.Problematyka europejska w kształceniu. 5.Studenci a Proces Boloński. 6.Mobilność studentów i pracowników naukowych. 7.Współpraca między uczelniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie - Strategia Lizbońska - założenia i ich realizacja; Cz.I Startegia Lizbońska w realizacji makroekonomicznych celów polskiej gospodarki i nowa architektura finansowa: Zdrowe finanse publiczne warunkiem przystapienia Polski do sfery euro i jej przyspieszonego rozwoju; Redukcja deficytu i długu celem polityki fiskalnej Polski; Finansowe instrumenty wspierania przedsiębiorców w świetle Strategii Lizbońskiej; Determinanty rozwoju gospodarki Irlandii w ostatniej dekadzie XX wieku - możliwość adaptacji rozwiązań do warunków polskich; Nowa architektura finansowa - istota i perspektywy; Nowa architektura nadzoru bankowego na jednolitym rynku finansowym. Cz.II Efektywność i sprawność funkcjonowania instytucji finansowych i dostęp do różnych form finansowania: Efektywność działalności polskich banków na tle banków europejskich; Wpływ zarządzania jakością na wzrost wartości i konkurencyjności banku; Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych, a wartość przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego w świetle Strategii Lizbońskiej; Integracja rynku usług finansowych na przykładzie transgranicznego systemy ochrony ofiar wypadków drogowych. Cz.III Idee strategii lizbońskiej we wzroście konkurencyjności sektorów i regionów: Liberalizacja rynku usług pocztowych a strategia rozwoju poczty polskiej; Zarządzanie wartością firmy przez operatora satelitarnego w świetle Strategii Lizbońskiej; Fuzje, przejęcia i podziały jako sposoby zwiększania konkurencyjności podmiotó komunalnych; Wyższe uczelnie ekonomiczne w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw: nowe warunki, nowe możliwości; Implementacja rozwiązań Strategii Lizbońskiej w sektorowym programie LeaderSHIP 2015. Cz.IV Społeczne i środowiskowe aspekty wdrażania Strategii Lizbońskiej: Wykorzystanie metody Benefit-Cost-Analysis w ocenie społecznych przedsięwzięć inwestycyjnych; Międzynarodowe systemy zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwach; Koncepcja najlepszej dostępnej techniki instrumentem wzorstu konkurencyjności działań proekologicznych; Działania Polski na rzecz ochrony środowiska naturalnego w ramach Strategii Lizbońskiej - odnawialne źródła energii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przemiany infrastruktury edukacyjnej w Polsce w kontekście integracji europejskiej: Nauczyciel jako kreator nowej rzeczywistości edukacyjnej, Europeizm w kształceniu nauczyciel wspólnej Europy, Polscy nauczyciele w procesie integracji europejskiej, Euroedukacja w działalności nauczycieli województwa śląskiego. 2. Metodologiczny i terytorialny wymiar podjętych badań: Charakterystyka badanego środowiska, Metodologia badan własnych. 3. Deskrypcja i interpretacja wyników badań empirycznych: Nauczyciele i studenci specjalności nauczycielskich wobec integracji europejskiej. 3. Uwarunkowania dotyczące przestrzeni zawodowej i osobistej w procesie integracji. 4. Wiedza nauczycieli i studentów specjalności nauczycielskich o Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Edukacja w Polsce w drugiej połowie XX wieku. 2. Europejski wymiar edukacji - stan i oczekiwania. 3. Reforma systemu edukacji w Polsce na tle wymiaru europejskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2304)
Szekspir i widma Europy; Kultura w erze globalizmu. W oczekiwaniu na nowy paradygmat; Partnerstwo społeczne, czyli jak budować kapitał społeczny w środowisku lokalnym; Rola odpowiedzialności społecznej firmy w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Wpływ kultury narodowej i kultury organizacji na współpracę z przedstawicielami różnych kultur w świecie biznesu; Rozwój zawodowy - przedsiębiorczość - kapitał ludzki; Ludske zdroje a problemy ich vyuzitia v procese vstupu Slovenskiej republiky do Eruopskej unie; Kapitał społeczny i jego wpływ na zmiany zachodzące w firmie; Perspektywy szkolnictwa wyższego po wejściu Polski do Unii Europejskiej; Regulowanie wpływu kierowniczego. Koncepcja świadomego osłabiania wpływu - deinfluentyzacji; Kultura organizacyjna a efektywność wykorzystania metod zarządzania w przedsiębiorstwie; Deklaracja misji jako sposób zarządzania przedsiębiorstwem; Społeczny kontekst rekrutacji. Konsekwencje uczestnictwa w wywiadzie kwalifikacyjnym; Rekrutacja i dobór jako sytuacje eskalacji a zarządzanie zasobami ludzkimi; Szachowa metafora organizacji - nowy instrument zarządzania strategicznego; Skuteczne zarządzanie organizacją przez twórcze wykorzystanie kapitału ludzkiego w kontekście metody Thomas International Management System; Pracownicze prawo do wypoczynku. Uwagi de lege lata i de lege ferenda. Wybrane zagadnienia; Język negocjacji na przykładzie ubezpieczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej