Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(7)
Autor
Mazur Marek
(2)
Bralczyk Jerzy
(1)
Colović Ivan
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Fras Janina
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Kula Henryk Mieczysła
(1)
Mojsiewicz Czesław
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Petryńska Magdalena
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Polityka
(7)
Propaganda
(6)
Marketing polityczny
(3)
Wybory
(3)
Język polski
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kraje dawnej Jugosławii
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Opinia publiczna
(1)
Socjotechnika
(1)
Władza
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2356)
Działania polityczne. Teoria i praktyka, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego, Wyborca na rynku politycznym, Strategie partii politycznych, Public relations w polityce, Promocja i reklama polityczna, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I O języku polskiej propagandy politycznej lat osiemdziesiątych: 1. Wprowadzenie, 2. Funkcje TP, 3. Funkcja informacyjna, 4. Funkcja rytualna, 5. Funkcja nakłaniająca, 6. Językowy kształt świata propagandy, 7.Pozajęzykowe aspekty modelu świata TP, Cz.II O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Serbski etnomit polityczny: Baśń; Czas; Natura; Granice; Europa; Wojownik; Panteon; Tożsamość; Bank; Krytyka. Cz.II Postaci i figury mocy - 32 studia przypadku: Duchowość; Polityka czasu; Tajemnica Bałkanów; Diabeł w Serbii; Zaczarowane lustro; Księga proroka; Serbska liryka; My?; Nienawiść; Geny plemienia; Relikwie; Gauss; "Combat"; Misato teatr; Tunel; Sozrecanje; New Age; "Inna serbska"; Góra Javor; Misja; "Pod dwoma jeleniami"; Święto książki; Ponury czas; Rozkosz; Wszyscy nad morze!; Fortepian; Gaudeamus; Zakład usługowy; Destylacja; Kucie; Kołdra; Moloch. Cz.III Czas tłumu: Piłka nożna, chuligani i wojna; Retoryka pokoju?; Wróżenie z dłoni serbskiej "garstki" Zamiast epilogu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym jest propaganda - istota i właściwości, 2. Propaganda i inne dziedziny działalności politycznej i społecznej, 3. Podstawowe pojęcia teorii propagandy, 4. Elementy procesu propagandowego, 5. Uwarunkowania efektywności procesu propagandowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarys rozwoju środków i metod oddziaływania na opinię społeczną, 2.Społeczno-polityczna tło współczesnej propagandy, 3.Psychospołeczne i psychologiczne problemy propagandy, 4.Metody i środki propagandowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Propaganda jako forma komunikowania; Klasyfikacja propagandy; System propagandowy; Opinia publiczna; Język propagandy politycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej