Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(8)
Autor
Kurczewska Urszula
(2)
Mazur Marek
(2)
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Królak Sławomir
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Scott John (1949- )
(1)
Skawiński Filip
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Woszczyk Barbara
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Grupy nacisku
(6)
Polityka
(6)
Marketing polityczny
(3)
Unia Europejska
(3)
Wybory
(3)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Integracja europejska
(1)
Komitet Regionów
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Polityka regionalna
(1)
Władza
(1)
Władza państwowa
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Referaty wygłoszone podczas konferencji. 1 Panel - Deficyt demokracji w Unii Europejskiej - uwarunkowania instytucjonalne i polityczne: Univeristy of Oxford; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Demos Europa. 2. Panel - Deficyt demokracji w Unii Europejskiej - oczekiwania społeczne: Instytut Spraw Publicznych; Parlament Europejski; Instytut Filozofii i Socjologii PAN. 3 Panel - Czy grupy interesów oraz inne formy zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego mogą mieć wpływ na ograniczenie deficytu demokracji w Unii Europejskiej?: Instytut Socjologii UW; Komisja Europejska; Wydział Nauk Ekonomicznych UW; PKPP "Lewiatan". BusinessEurope; NSZZ "solidarność" oraz ETUC. II. Rola grup interesów w przezwyciężaniu deficytu demokracji w Unii Europejskiej: Deficyt demokratyczny w UE i metody jego przezwyciężania; Konsolidacja demokracji w Europie Środkowej i Wschodniej po rozszerzeniu Unii Europejskiej; Czy grupy interesów oraz inne formy zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego mogą mieś wpływ na ograniczenie deficytu demokracji w UE? Dostrzegając quangos i nie wylewając dziecka z kąpielą; O lobbingu i demokracji w Radzie Europy; Ku skuteczniejszym regulacjom lobbingu na forum UE; Rola europejskich grup interesów ekonomicznych w kształtowaniu polityk sektorowych UE; Lobbing organizacji kobiecych w Unii Europejskiej; Specyfika rzecznictwa interesów we Francji; Miejsce lobbingu i grup interesu w systemie politycznym Włoch
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Dlaczego lobbing? I. Fenomen lobbingu w Unii Europejskiej: Proces europeizacji lobbingu; Lobbysta w krainie instytucji wspólnotowych; Procedury legislacyjne i kanały wpływu grup interesów; Lobbing w Parlamencie Europejskim- praktyczne wskazówki; Regulacje prawne i etyczne lobbingu w instytucjach UE. II. Europejskie grupy interesów: Europejskie organizacje zawodowe; Europejskie stowarzyszenia ekologiczne; Europejskie organizacje konsumenckie; Ugrupowania regionalne; Organizacje reprezentujące interesy społeczne; Agencje lobbingowe i firmy prawnicze. III. Polskie przedstawicielstwa w Brukseli: Polskie Biura Regionalne; Reprezentacje Polskich Organizacji Gospodarczych; Reprezentacja Polskich Organizacji Pozarządowych NGO's w Brukseli; Przedstawicielstwo Polskich Organizacji Rolniczych; Co przeszkadza w powstawaniu polskich przedstawicielstw w Brukseli?; W poszukiwaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, gezeza i specyfika lobbingu w Unii Europejskiej, 2.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej, 3.Metody i techniki lobbingu w Unii Europejskiej, 4.Proces decyzyjny jako przedmiot lobbingu w Unii Europejskiej, 5.Perspektywy rozwoju lobbingu w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2356)
Działania polityczne. Teoria i praktyka, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego, Wyborca na rynku politycznym, Strategie partii politycznych, Public relations w polityce, Promocja i reklama polityczna, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Regiony a Unia Europejska - wzajemne oddziaływania: W poszukiwaniu definicji regionu; Ogromne zróżnicowania w statusie polityczno - prawnym regionów; Wpływ integracji europejskiej na regiony na wielu płaszczyznach; Regionalizm i europeizacja regionów źródłami regionalizacji; Indywidualne i wspólne interesy regionalne. II. Reprezentacja interesów regionów za pośrednictwem rządów państw oraz za pomocą instrumentów prawa krajowego: Różnorodność sposobów reprezentacji interesów regionów przez rządy centralne w Radzie Unii Europejskiej i Radzie Europejskiej; Zdolność regionów do utrzymywania relacji poza granicami państwa. III. Pozycja regionów w prawie wspólnotowym i jej następstwa dla reprezentacji interesów regionów wobec głównych instytucji Unii Europejskiej: Region w prawie wspólnotowym: więcej ograniczeń niż możliwości; Usankcjonowane kontakty regionów z instytucjami Unii Europejskiej. IV. Komitet Regionów: oficjalny, lecz bardzo niedoskonały sposób reprezentacji interesów regionów w Unii Europejskiej: Powstanie Komitetu Regionów jako wynik kompromisu: zgoda na utworzenie za cenę ograniczenia reprezentatywności i kompetencji; Racjonalna strategia polityczna Komitetu Regionów. V. Lobbing i dialog w Unii Europejskiej: uzupełnienie niedoskonałości oficjalnych form reprezentacji interesów regionów: Bezpośredni lobbing regionów; Reprezentacja interesów regionalnych przez stowarzyszenia regionów: od lobbingu do dialogu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
1. Wzorce władzy; 2. Kierowanie i władza suwerenna; 3. Nacisk i kształtowanie polityki; 4. Ograniczenia i hegemonia; 5. Dyscyplina i władza epskpercka; 6. Protest i zbiorowa mobilizacja; 7. Władza międzyosobowa; 8. Koda
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej