Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(11)
Autor
Bielski Ireneusz
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Budner Waldemar
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Floyd Steven W
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jania Magdalena
(1)
Kowal Witold
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Meyer Ron
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schermerhorn John R. Jr
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Styś Aniela
(1)
Terjesen Siri
(1)
Wożniczka Jarosław
(1)
de Wit Bob
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Planowanie strategiczne
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Przedsiębiorstwo
(4)
Marketing
(3)
Zarządzanie
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Kadry
(2)
Organizacja
(2)
Analiza SWOT
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Parki technologiczne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Określanie strategii; 2. Rozwijanie zasobów; 3. Obsług klientów; 4. Poszukiwanie szans; 5. Konkurowanie z rywalami; 6. Określanie modelu biznesowego; 7. Analizowanie strategii korporacyjnej; 8. Myślenie globalne; 9. Odpowiedzialne postępowanie; 10. Dbanie o realizację strategii; 11. Zarządzanie wiedzą; 12. Zapewnianie przywództwa; 13. Tworzenie osobistych strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej