Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(8)
Autor
Lipa Michał
(3)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Decker Bert
(2)
Bobrowicz Maciej
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Martin Steve J
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stuart Cristina
(1)
Switzler Al
(1)
Turk Christopher
(1)
Urbański Marcin
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Perswazja
(12)
Komunikacja społeczna
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Autoprezentacja
(4)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Retoryka
(3)
Socjotechnika
(3)
Dyskusja
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Motywacja
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Menedżerowie
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Audiobooki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I.Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi. 1.Emocje, czyli zachowanie. 2.Podstawą zaufania jest dobry kontakt. II. To słowa decydują o wszystkim. 3.Jak pisać, aby klient...rozumiał. 4.Pytania, które sprzedają. III. jak napisać tekst, który będzie sprzedawał. 5.Czas na tekst...Dodatki: Przykładowy tekst perswazyjny. Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji). Lista kontrolna. reklama podprogowa - mity i fakty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wstęp; Źródła i definicje; Techniki: Geneza; Niedostępność; Argumentum ad auditorem; Argumentum ad feminam; Lubienie; Efekt przywiązania; Analogia; Argumentum ad misericordiam; Argumentum ad traditionem; Zatruwanie studni; Zwolnienie z konsekwencji; Budowanie potencjału reakcji; Argumentum ad baculum; Argumentum ad personam; Odwołanie się do autorytetu; Argumentum ad numerum; Uzasadnienie; Negatywne konsekwencje i alternatywa; Retorsio argumenti; Przyznanie się do błędu; Zadawanie pytań kierunkowych; Argumentum ad populum; Etykietowanie; Odczucia i prośba; Poznanie kryteriów; Społeczny dowód słuszności; Złoty środek; Balans; Argumentum ad vanitatem; Kontrast percepcyjny; Potwierdź i prowadź; Delegacja z odpowiedzialnością; Intensywne emocje; Argumentum ad petitio principii; Własny błąd; Stopa w drzwiach; Argumentum ad ignorantiam; Personal brand eksperta; Podłączenie do wizji; Wprowadzanie cienia; Argumentum ad nauseam; Podobieństwa; Argumentum ad lazarum; Social jiu-jitsu; Wzajemność; Argumentum a minori ad maius; Argumentum a maiori ad minus; Specjalne traktowanie; Konsekwencja; Argumentum ad novum; Nieistotny humor; Nieosiągalna doskonałość; Znajomości; Argumentum ad crumenam; Ucieczka w ogólniki (rozmydlanie); Zmiana tematu; Błahe wątpliwości; Fałszywe zwycięstwo; Potok słów; Efekt czystej ekspozycji; Efekt izolacji; Efekt kontrastu; Efekt Pollyanny; Efekt pominięcia; Efekt posiadania; Efekt potwierdzenia; Iluzja korelacji; Efekt pierwszeństwa; Autowaloryzacja, autoweryfikacja, samopoznanie; Efekt pseudopewności; Efekt skupienia; Efekt ślepej plamki; Efekt wspierania decyzji; Efekt wyniku; Efekt wyświadczonej przysługi; Iluzja wstrząsu; Niechęć do straty; Racjonalizacja zakupu; Skrzywienie zawodowe; Złudzenie kontroli; Złudzenie planowania; Błąd koniunkcji; Efekt pewności wstecznej; Efekt przekonania; Heurystyka dostępności; Heurystyka zakotwiczenia i dostosowania; Iluzja grupowania; Paradoks hazardzisty; Pozytywna retrospekcja; Zasada: szczyt - koniec; Błąd przypisania cech; Efekt grupy; Efekt aureoli; Efekt horoskopowy; Złudzenie ponadprzeciętności; Efekt projekcji; Fenomen sprawiedliwego świata; Iluzja przejrzystości; Samospełniające się przewidywania; Tendencja samoobronna; Efekt jednorodności grupy obcej; Metamodel i model Miltona; Epilog; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Przygotowanie . 1. Czym jest komunikacja . 2. Przygotowanie i planowanie prezentacji . 3. Jak skonstruować prezentację . 4. Jak przyciągnąć uwagę audytorium . 5. Jak zaplanować część wizualną . 6. jak profesjonalnie wykorzystywać pomoce wizualne . Część II : Prezentacja . 7. Przemawianie . 8. Opanowywanie tremy . 9.Ćwiczenia relaksacyjne . 10. Jak usprawnić wrażenie pewnego siebie . 11. Ustawienie głosu . 12. Szczypta humoru . 13. Jak odpowiadać na pytania . 14. Trening i próby . Część III : Praktyczne wskazówki . 15. Pisanie i czytanie tekstu na konferencję . 16. Rzut oka na miejsce wystąpienia . 17. Nawiązanie kontaktu z audytorium . 18. Perswazja , sprzedawanie i przekonywanie . 19. Kontakty z mediami . 20. Konferencje wirtualne i wystąpienia przed publicznością wielokulturową . 21. Końcowe przemyślenia .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej