Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(54)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(40)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(6)
Kacmajor Anna
(3)
Kacmajor Magdalena
(3)
Lipa Michał
(3)
Aronson Elliot
(2)
Decker Bert
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Kleszcz Ryszard
(2)
Leary Mark
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Wasilewski Jacek
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brent Mike
(1)
Brock Timothy C
(1)
Chomicz Mieczysław
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Dziuban Anna
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Green Melanie C
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gryksa Edyta
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leary Mark R
(1)
Leippe Michael R
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Maciaszek Janusz
(1)
Martin Steve J
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mosiołek-Kołasińska Katarzyna
(1)
Myers David G
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Perelman Chaim
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rusinek Michał
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Skibiński Adam
(1)
Skwara Marek
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stuart Cristina
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Switzler Al
(1)
Sławek Jolanta
(1)
Tokarz Marek
(1)
Turk Christopher
(1)
Urbański Marcin
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wanat Tomasz
(1)
Warecki Marek
(1)
Warecki Wojciech
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zgółka Tadeusz
(1)
Zgółkowa Halina
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Łysakowski Tomasz
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Temat
Perswazja
(51)
Socjotechnika
(16)
Komunikacja społeczna
(14)
Psychologia społeczna
(13)
Retoryka
(11)
Manipulacja (psychol.)
(10)
Relacje międzyludzkie
(9)
Manipulacja (psychologia)
(8)
Reklama
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Autoprezentacja
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Negocjacje
(5)
Decyzje
(4)
Dyskusja
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Język
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Język polski
(3)
Osobowość
(3)
Propaganda
(3)
Samopoznanie
(3)
Kłamstwo
(2)
Logika
(2)
Marketing
(2)
Motywacja
(2)
Polityka
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Telewizja
(2)
Agresywność
(1)
Autorytet
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Haking
(1)
Internet
(1)
Kierownictwo duchowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Ogłoszenia prasowe
(1)
Patologia społeczna
(1)
Perswzja
(1)
Politycy
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Propadanda
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przymus
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Stylizacja językowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Uczniowie
(1)
Uprzedzenia
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zapobieganie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zniewaga
(1)
Zwalczanie
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Zabór rosyjski
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Audiobooki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Religia i duchowość
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Czy skutek może być przyczyną? Przemiana myśli ( przez telewizję i dziennikarzy); Mass media w świecie; Jak mass media tworzą rzeczywistość?; Mass media - pytanie o wpływ; Ekspansja mediów; Aksjomaty medialnego świata; Manipulacja i mass media; Polityka i media. Część II: Jak oddzielić światło od cienia? Antymanipulator polityczny; Kto ulega perswazji?; Stereotypy, dziennikarze, politycy; Co wpływa na dziennikarzy?; Medialny terroryzm; Konsument wpływu; Lista Wildsteina - analiza na minus; Czwarta władza u łoża boleści - analiza na plus. Część III: Recepta na rzeczywistość - kreować czy opisywać? Rozmowa z Jackiem Żakowskim; Rozmowa z Rafałem Ziemkiewiczem; Rozmowa z Janem Pospieszalskim; Rozmowa z Kamilem Durczokiem; Rozmowa z Wojciechem Skowrońskim; Rozmowa z Antonim Dudkiem; Byłem "prześwietlany"... - krótki poradnik dla debiutantów. Zakończenie - teraz oni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi. 1.Emocje, czyli zachowanie. 2.Podstawą zaufania jest dobry kontakt. II. To słowa decydują o wszystkim. 3.Jak pisać, aby klient...rozumiał. 4.Pytania, które sprzedają. III. jak napisać tekst, który będzie sprzedawał. 5.Czas na tekst...Dodatki: Przykładowy tekst perswazyjny. Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji). Lista kontrolna. reklama podprogowa - mity i fakty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce perswazji w polityce: Perswazyjność jako wyróżnik języka polityki; definicja perswazji; Rola perswazji w procesie politycznym. 2. Inscenizacja nowego początku - perswazyjna definicja sytuacji: Środki budujące definicję sytuacji; Ogłoszenie nowego początku; Polityka jako gra. 3. Perswazyjne kreowanie wizerunku: Formy autoprezentacji; Sposób określania przeciwników; Retoryczny konflikt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kto mówi ? 2. Kto słucha ? 3. Co nas łączy ? 4. Jak to się układa ? 5. Jak to się klei ? 6. Co przekonuje ? 7. W jakim stylu ?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu, 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz, 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?, 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?, 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji", 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi?, 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne, 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Magia słowa, 2. Jak naprawdę działają słowa?, 3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie?, 4. Tajemnicza moc implikacji, 5. Odkryj potęgę presupozycji, 6. Metafory, 7. Metaprogramy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potęga perswazji. 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji. 3. Prawo dysonansu. Sekretem jest nacisk wewnetrzny 4. Prawo zobowiązania. jak sprawić, by każdy chciał ci oddac przysługę. 5. Prawo dobrego kontaktu. Zaraźliwe współdziałanie 6. Prawo aprobaty społecznej. Sztuka nacisku społecznego7. Prawo niedoboru. Spraw, by ludzie natychmiast podejmywali decyzje 8. Prawo doboru słów. Potega języka 9. Prawo kontrastu. Jak stworzyć dodatkową wartość 10. Prawo oczekiwań. Potęga sugestii. 11. Prawo zaangażowania. Wzbudzaj i podsycaj ciekawość. 12. Prawo poczucia wartości. W jaki sposób pochwały wyzwalają energię. 13. Prawo skojarzeń. Stwórz klimat. 14. Prawo równowagi. Logiczny umysł kontra emocjonalne serce. 15. Lista kontrolna opracowywana przed przeprowadzeniem procesu perswazji. Sekrety sztuki wywierania wpływu dla zaawansowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 118)
1. Perswazyjne oddziaływanie telewizji, 2. Obrona przed perswazyjnym wpływem telewizji, 3. Procesy modyfikacji postaw wobec treści wiadomości telewizyjnych - badania własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Wywieranie wpływu na ludzi: Wywieranie wpływu a manipulacja; Mechanizmy wywierania wpływu- sześć technik Cialdiniego; I jeszcze więcej technik; Specyfika wywierania wpływu w miłości; 2. Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi: Motywy autoprezentacji; Strategie autoprezentacji; 3. Perswazja: Drogi perswazji; Teoria a rzeczywistość; Jak zwiększyć skuteczność perswazji? Perswazja eksperymentalna, czyli o "praniu mózgu"; Perswazja tajemnicza, czyli o hipnozie; Perswazja nieświadoma, czyli o komunikatach podprogowych; 4. Specyfika wywierania wpływu w biznesie: Najczęstsze techniki wpływu; Taktyki oddolne; Negocjacje; Manipulacja a motywacja; Autoprezentacja w procesie rekrutacji; 5. Obrona przed wpływem innych: Propozycje Cialdiniego; Asertywność; Przerwanie automatyzmów; Obrona przed manipulacja- mechanizmy naturalne; Obrona przed manipulacją- techniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logika , dialektyka , filozofia i retoryka , 2. Argumentacja , mówca i jego audytorium , 3. Przesłanki argumentacji , 4. Wybór , obecność i prezentacja argumentów , 5. Znaczenie i interpretacja danych , 6.Techniki argumentacyjne , 7.Argumenty quasi - logiczne , 8. Argumenty oparte na strukturze rzeczywistości , 9. Argumentacja przez przykład . Ilustracje i wzór , 10. Analogia i metafora , 11. Rozszczepienie pojęć , 12. Rozległość argumentacji a siła argumentów , 13. Kolejność argumentów w mowie , 14. Imperium retoryczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Narzędzia wpływu: Klik, wrr Na skróty Wyzyskiwacze Sztuka ju-jitsu Podsumowanie Zadania sprawdzające. Rozdział 2. Reguła wzajemności: Jak działa reguła wzajemności; Wzajemność ustępstw; Technika odmowy – wycofania; Jak się obronić przed działaniem reguły wzajemności; Zadania sprawdzające. Rozdział 3. Zaangażowanie i konsekwencja: Klik i wrr raz jeszcze; Kluczem jest zaangażowanie; Jak się obronić przed manipulacją; Rozdział 4. Społeczny dowód słuszności: Zasada dowodu społecznego Przyczyna śmierci niepewność Róbcie wszystko to, co ja; Daj się obronić przed niechcianym wpływem. Rozdział 5. Lubienie i sympatia: Przyjaźń jako narzędzie wpływania na innych; Kogo lubimy i dlaczego; Warunkowanie i skojarzenia; Jak nie ulec niepożądanemu wpływowi. Rozdział 6 Autorytet: Siła nacisku autorytetu; Blaski i cienie ślepego posłuszeństwa; Opakowanie, nie zawartość; Daj się obronić przed naciskiem autorytetu. Rozdział 7. Niedostępność: Im mniej, tym lepiej; Opór psychologiczny; Warunki optymalne; Daj się obronić przed regułą niedostępności. Rozdział 8. Wpływ w mgnieniu oka: Automatyzmy pierwotne; Automatyzmy nowoczesne; W obronie uświęconych dróg na skróty; Podsumowanie; Zadania sprawdzające; Bibliografia; Indeks osobowy; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2008. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 12)
1. Wprowadzenie; 2. Sześć reguł podstawowych. Propozycja Roberta Cialdiniego; 3. "Stopa w drzwiach"; 4. Inne techniki sekwencyjne; 5. Techniki odwołujące się do mechanizmów egotystycznych i autoprezentacyjnych; 6. Wahanie, wahanie i decyzja na "tak"; 7. Blisko, bliżej, najbliżej; 8. Nastrój i pobudzenie emocjonalne; 9. Emocje kontrolujące; 10. Huśtawka emocji; 11. Wyobraźnia i przewidywanie; 12. Słowa, słowa, słowa; 13. Jak się dzisiaj czujesz?; 14. Siła dialogu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wstęp; Źródła i definicje; Techniki: Geneza; Niedostępność; Argumentum ad auditorem; Argumentum ad feminam; Lubienie; Efekt przywiązania; Analogia; Argumentum ad misericordiam; Argumentum ad traditionem; Zatruwanie studni; Zwolnienie z konsekwencji; Budowanie potencjału reakcji; Argumentum ad baculum; Argumentum ad personam; Odwołanie się do autorytetu; Argumentum ad numerum; Uzasadnienie; Negatywne konsekwencje i alternatywa; Retorsio argumenti; Przyznanie się do błędu; Zadawanie pytań kierunkowych; Argumentum ad populum; Etykietowanie; Odczucia i prośba; Poznanie kryteriów; Społeczny dowód słuszności; Złoty środek; Balans; Argumentum ad vanitatem; Kontrast percepcyjny; Potwierdź i prowadź; Delegacja z odpowiedzialnością; Intensywne emocje; Argumentum ad petitio principii; Własny błąd; Stopa w drzwiach; Argumentum ad ignorantiam; Personal brand eksperta; Podłączenie do wizji; Wprowadzanie cienia; Argumentum ad nauseam; Podobieństwa; Argumentum ad lazarum; Social jiu-jitsu; Wzajemność; Argumentum a minori ad maius; Argumentum a maiori ad minus; Specjalne traktowanie; Konsekwencja; Argumentum ad novum; Nieistotny humor; Nieosiągalna doskonałość; Znajomości; Argumentum ad crumenam; Ucieczka w ogólniki (rozmydlanie); Zmiana tematu; Błahe wątpliwości; Fałszywe zwycięstwo; Potok słów; Efekt czystej ekspozycji; Efekt izolacji; Efekt kontrastu; Efekt Pollyanny; Efekt pominięcia; Efekt posiadania; Efekt potwierdzenia; Iluzja korelacji; Efekt pierwszeństwa; Autowaloryzacja, autoweryfikacja, samopoznanie; Efekt pseudopewności; Efekt skupienia; Efekt ślepej plamki; Efekt wspierania decyzji; Efekt wyniku; Efekt wyświadczonej przysługi; Iluzja wstrząsu; Niechęć do straty; Racjonalizacja zakupu; Skrzywienie zawodowe; Złudzenie kontroli; Złudzenie planowania; Błąd koniunkcji; Efekt pewności wstecznej; Efekt przekonania; Heurystyka dostępności; Heurystyka zakotwiczenia i dostosowania; Iluzja grupowania; Paradoks hazardzisty; Pozytywna retrospekcja; Zasada: szczyt - koniec; Błąd przypisania cech; Efekt grupy; Efekt aureoli; Efekt horoskopowy; Złudzenie ponadprzeciętności; Efekt projekcji; Fenomen sprawiedliwego świata; Iluzja przejrzystości; Samospełniające się przewidywania; Tendencja samoobronna; Efekt jednorodności grupy obcej; Metamodel i model Miltona; Epilog; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorze; O redaktorce; Zespół wydania oryginalnego; Podziękowania; Przedmowa; Wprowadzenie; 1. Rzut oka na nowy świat zawodowej socjotechniki: Co się zmieniło?; Dlaczego warto przeczytać tę książkę?; Przedstawienie socjotechniki; Piramida IS; Co zawiera ta książka?; 2. Czy widzisz to, co ja?: Autentyczny przykład białego wywiadu; Nietechniczny biały wywiad; Narzędzia dla fachowców; 3. Profilowanie przez komunikację (czyli wykorzystywanie Twoich słów przeciwko Tobie): Podejście; DISC; 4. Bądź, kim tylko chcesz być: Zasady tworzenia pretekstu; 5. Wiem, jak sprawić, byście mnie lubili: Mentalność plemienna; Tworzenie relacji przez socjotechnika; Mechanizm relacji; 6. Pod wpływem: Zasada pierwsza: wzajemność; Zasada druga: zobowiązanie; Zasada trzecia: ustępowanie; Zasada czwarta: niedobór; Zasada piąta: autorytet; Zasada szósta: spójność i zaangażowanie; Zasada siódma: sympatia; Zasada ósma: dowód społeczny; Wpływ i manipulacja; 7. Tworzenie dzieła sztuki: Dynamiczne zasady ramowania; Wzbudzanie; 8. Widzę, czego mi nie mówisz: Sygnały niewerbalne to podstawa; Bazowe stany emocjonalne; Podstawowe cechy komunikatów niewerbalnych; Komfort i dyskomfort; 9. Hakowanie ludzi: Każdy może być ofiarą; Podstawowe założenia testu penetracji; Phishing; Vishing; SMiShing; Podszywanie się; Raportowanie; Częste pytania dla testerów; 10. Czy wiesz, co to M.A.P.A.?: Krok pierwszy: naucz się określać ataki socjotechniczne; Krok drugi: opracuj racjonalne i wykonalne zasady; Krok trzeci: regularnie sprawdzaj, czy zasady są przestrzegane; Krok czwarty: wprowadzaj stosowne metody szkolenia w zakresie bezpieczeństwa; Dobrze połącz składniki; Aktualizacja to podstawa; Ucz się na błędach (innych ludzi); Tworzenie kultury świadomości zagrożeń; 11. Co teraz?: Umiejętności miękkie przydatne w inżynierii społecznej; Umiejętności techniczne; Wykształcenie; Oferty pracy; Przyszłość socjotechniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria kropki nad "i" , 2. Jak za pomocą słów tworzymy światy ?, 3. Kim jesteśmy , doka zmierzamy ? , 4. Dlaczego to wydaje się prawdziwe ?, 5. Dlaczego wydaje się przekonujące ?, 6. Atrakcyjność i wygłoszenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej