Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(253)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(249)
Publikacje naukowe
(70)
Publikacje dydaktyczne
(43)
Publikacje fachowe
(43)
Czasopisma
(3)
E-booki
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(164)
dostępne
(135)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(145)
Czytelnia
(165)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(17)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(12)
Kojs Wojciech (1940- )
(12)
Głuchowska Hanna
(11)
Sałamacha Przemysław
(11)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(11)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(9)
Dudziec Kamila
(9)
Pelc Maria
(8)
Gajdzica Zenon (1970- )
(7)
Górska Milena
(7)
Dudek Sandra
(6)
Klasińska Barbara
(6)
Grabowska Tatiana
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Jeruszka Urszula (1952- )
(5)
Wiatrowski Zygmunt (1928- )
(5)
Żabiński Dawid
(5)
Baraniak Barbara
(4)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(4)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(4)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(4)
Gerlach Ryszard (1955- )
(4)
Kaliszewska Małgorzata
(4)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Krukowska Małgorzata
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Morańska Danuta (1963- )
(4)
Ostrowski Kazimierz
(4)
Szlosek Franciszek (1943- )
(4)
Wrońska Marta
(4)
Białoszewski Dariusz
(3)
Colonna-Kasjan Daniela
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Deptuła Maria
(3)
Grusiewicz Mirosław
(3)
Hinz Magdalena
(3)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(3)
Karpińska Anna
(3)
Kocór Maria
(3)
Korabiewska Izabela
(3)
Kowalewski Michał
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Kozerska Agnieszka
(3)
Kryk Gabriela
(3)
Kwiatkowski Stefan M
(3)
Lewandowska Monika
(3)
Lulek Barbara
(3)
Madalińska-Michalak Joanna (1965- )
(3)
Mamroł Andrzej
(3)
Markiewicz-Patkowska Julita
(3)
Małasiewicz Alicja
(3)
Muchacka Bożena
(3)
Pilch Tadeusz (1939- )
(3)
Przewoźnik Sylwia
(3)
Skibska Joanna
(3)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(3)
Urbańska Magda
(3)
Wasylewicz Magdalena
(3)
Wereszczyńska Katarzyna
(3)
Winczura Barbara (1969- )
(3)
Wojciechowska Katarzyna
(3)
Zenderowski Radosław (1974- )
(3)
Łączek Tomasz
(3)
Baran Jolanta
(2)
Batiuk Anna
(2)
Bednarczyk Henryk
(2)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(2)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Buchnat Marzena
(2)
Cesarska Danuta (1942- )
(2)
Cytowska Beata (1964- )
(2)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Dudak Anna
(2)
Dusza Bożena
(2)
Gawlik Ewa
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Hallada Marek
(2)
Hyżak Danuta
(2)
Kabat Małgorzata
(2)
Kaczmarek Żanetta
(2)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(2)
Kisiel Mirosław
(2)
Klinik Anna
(2)
Kobosko Joanna
(2)
Kochanowska Ewa
(2)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(2)
Kowal Jolanta
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Kowalska-Kantyka Małgorzata
(2)
Krakowski Krzysztof
(2)
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Kwaśniewski Jerzy (1942-2023)
(2)
Kwiatosz Karolina
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Lemańska Żanetta
(2)
Leśniewski Zbigniew
(2)
Mańka Aleksander (1966- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(76)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(89)
Kraj wydania
Polska
(256)
Język
polski
(253)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(20)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(17)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(11)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(9)
Dzieci
(9)
9-13 lat
(7)
Przedszkola
(7)
Klasa 1.
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Szkoły specjalne
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(2)
14-17 lat
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Logopedzi
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Pedagogika pracy
(30)
Nauczyciele
(24)
Szkolnictwo wyższe
(22)
Kształcenie
(21)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(19)
Szkolnictwo
(18)
Pedagogika społeczna
(17)
Nauczanie początkowe
(16)
Pedagogika
(16)
Praca
(16)
Wychowanie przedszkolne
(16)
Język dziecka
(14)
Pedagogika resocjalizacyjna
(14)
Młodzież
(13)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(13)
Rynek pracy
(13)
Kształcenie ustawiczne
(12)
Nauczanie
(12)
Terapia logopedyczna
(12)
Korekcja mowy
(11)
Nauczanie zintegrowane
(11)
Pedagogika specjalna
(11)
Spółgłoski
(11)
Wychowanie
(11)
Patologia społeczna
(10)
Rodzina
(10)
Uczniowie
(10)
Wychowanie w rodzinie
(10)
Wymowa
(10)
Zawód
(10)
Kształcenie zawodowe
(9)
Opieka społeczna
(9)
Osoby z niepełnosprawnością
(9)
Studenci
(9)
Szkolnictwo zawodowe
(9)
Dzieci
(8)
Język polski
(8)
Nauka mówienia
(8)
Oświata
(8)
Wsparcie społeczne
(8)
Diagnoza pedagogiczna
(7)
Dziecko z niepełnosprawnością
(7)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(7)
Edukacja medialna
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Metodologia
(7)
Metody nauczania
(7)
Oświata dorosłych
(7)
Percepcja wzrokowa
(7)
Więźniowie
(7)
Absolwenci szkół wyższych
(6)
Badania naukowe
(6)
Czas wolny od pracy
(6)
Efektywność nauczania
(6)
Jakość kształcenia
(6)
Kompetencje komunikacyjne
(6)
Kompetencje zawodowe
(6)
Kształcenie integracyjne
(6)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Pedagodzy
(6)
Praca kulturalno-oświatowa
(6)
Wczesna interwencja
(6)
Wsparcie edukacyjne
(6)
Historia wychowania
(5)
Integracja społeczna
(5)
Kompetencje medialne
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Pedagogika opiekuńcza
(5)
Poradnictwo zawodowe
(5)
Rehabilitacja medyczna
(5)
Socjalizacja
(5)
Spostrzeganie
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Wychowanie estetyczne
(5)
Zaburzenia mowy
(5)
Adaptacja społeczna
(4)
Czytanie
(4)
Dysertacje naukowe
(4)
Grafomotoryka
(4)
Ludzie starzy
(4)
Metody wychowawcze
(4)
Motoryka mała
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Pisanie
(4)
Polityka oświatowa
(4)
Polityka społeczna
(4)
Praca dyplomowa
(4)
Praca socjalna
(4)
Prace dyplomowe
(4)
Rodzice
(4)
Rozwój zawodowy
(4)
Samokształcenie
(4)
Socjologia rodziny
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Uczenie się
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(4)
Zmiana społeczna
(4)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(64)
1989-2000
(23)
1901-2000
(11)
1801-1900
(3)
1901-
(2)
2001-0
(2)
1701-1800
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(75)
Europa
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Rosja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Górny Śląsk
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Litwa
(1)
Malta
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Olkusz (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(147)
Karty pracy ucznia
(42)
Materiały pomocnicze
(29)
Ćwiczenia i zadania
(16)
Podręcznik
(14)
Materiały konferencyjne
(11)
Opracowanie
(10)
Księga pamiątkowa
(7)
Poradnik
(7)
Monografia
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Encyklopedia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program nauczania
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(215)
Socjologia i społeczeństwo
(64)
Językoznawstwo
(17)
Psychologia
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Medycyna i zdrowie
(10)
Nauka i badania
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Historia
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
256 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Cyfrowy Tubylec w Szkole - Diagnozy i Otwarcia ; t. 3)
Wstęp; Rozdział I Cyfrowe pokolenie w refleksji pedagogicznej i badawczych doniesieniach; Młode pokolenie pod cyfrową egidą – różne oblicza fenomenu; Cyfrowy potencjał współczesnych uczniów w perspektywie polskich raportów z badań; Muzyka w i-mózgu – muzyczne kompetencje percepcyjne cyfrowych tubylców; Edukacja muzyczna w perspektywie technologiczno-medialnej – założenia, wizje i praktyka; Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym w perspektywie mediatyzacji przestrzeni życia i edukacji; Obraz szkoły w e-kulturze dziecięcej. Analiza komunikacji internetowej dzieci w wybranych miejscach sieciowych; Трансформация механизмов социализации подростков средствами интернет; Rozdział II Ucyfrowienie przestrzeni edukacji – propozycje i zapytania; Współpraca nauczyciela i rodziców w przygotowaniu dziecka do bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; Urządzenia mobilne jako wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Wykorzystanie technik cyfrowych w działaniach promujących studia polonistyczne; Współczesne wykorzystanie zasady poglądowości w edukacji matematycznej; Technologie informacyjno-komunikacyjne a efektywna edukacja w szkole podstawowej; Dydaktyk szkolny wobec potrzeby rozwijania umiejętności uczenia się uczniów; Realizacja innowacji pedagogicznej a konwergentne kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe dzieci; Młody nauczyciel kontra komputer – o problemach nabywania kompetencji z zakresu wykorzystywania TIK w edukacji; Bibliografia; Noty o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.170)
1. Ku szkole uczącej, wychowującej, dobrze zorganizowanej - wprowadzenie, 2. Zarządzanie oświatą, 3. Jakość pracy w szkole, 4. Międzynarodowe programy edukacyjne i operacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota meto ringu; 2. Programy mentoringowe- studia przypadków: Mentoring w firmie Nestle; Mentoring w firmie DHL Express; Mentoring w banku Citi Handlowy; Intermentoring pokoleniowy w organizacji; Mentoring jako element systemu zarządzania wiedzą w administracji publicznej; program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; Program mentoringowy Vital Voices Poland; "Jestem szefową". Mentoring w ramach programu dla dziewcząt z potencjałem przywódczym; Mentoring akademicki- doświadczenia Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie; Mentoring i tuto ring- doświadczenia Collegium Wratislaviense; Program Starszy Brat Starsza Siostra jako przykład mentoringu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Metodyka empirycznych badań pedagogicznych: Pedagogika w świetle filozofii nauki; Język pedagogiki; Przedmiot i metody badań pedagogicznych; Pojęcie empirycznej metody badawczej; Metody jakościowe badań pedagogicznych; Analiza dokumentów/treści; Narzędzia/ techniki stosowane w badaniach pedagogicznych; Przykłady narzędzi badań; 9. Kilka uwag o badaniach ilościowych; 10. Proces badawczy- ujęcie systemowe; R. II. Tworzenie tekstu- pisanie pracy: 1. Praca dyplomowa: licencjat, magisterium; 2. Styl naukowy; 3. Problem badawczy jako temat pracy; 4. Analiza materiałów źródłowych; 5. Standardy (merytoryczne, warsztatowe, estetyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Medialny demontaż wizerunku sfery publicznej w Polsce. Czy odpowiedzialność i wiarygodność mediów uznać należy za relikt przeszłości? Dziennikarze i terroryści - przeciwnicy czy wspólnicy? Dziennikarz - podmiot niezaangażowany czy komunikator? Spirala ujadania i jazgotu w mediach; Lista Wildsteina a spirala ujadania i jazgotu; Zagrożenia debaty publiczne - fragmentaryzacja i mitologizacja informacji dziennikarskiej; Dziennikarstwo śledcze a standardy etyki zawodu; Prywatność a prawo - wybrane zagadnienia; "Nowiny" i "Super Nowiny" - Spór o tytuł; Różne rodzaje odpowiedzialności we współczesnych mediach; Fotografia prasowa - między etyką a sensacją; Tabloidy zmieniają konkurencję; W kręgu faktograficznej rejestracji rzeczywistości - reportaż, felieton; "Opowiedzieć coś ważnego" - reportaż prasowy w audiowizualnym świecie; Praca dziennikarza w mediach lokalnych w latach 1990-2005, na przykładzie Kielc; Status lubelskiego dziennikarza a realia wolnego rynku; Prze(dziwna) prasa bezpłatna w Mazowieckim Grodzie; Dziennikarstwo interwencyjne jako przejaw kontrolnej funkcji prasy na przykładzie dzienników woj. podkarpackiego; Szczepański i Rywin. Prasa polska o telewizyjnych aferach PRL i III Rzeczypospolitej; Interefikacja dziennikarstwa i public relation w dwóch wybranych gazetach; Dziennikarz ukraiński - zmagania z rzeczywistością polityczną na tle "pomarańczowej rewolucji"; Problemy życia społeczności lokalnych na łamach podkarpackich pism lokalnych i sublokalnych w latach 1989-2005; Rynkowe determinanty wolności mediów; Nowoczesne radio - między statyką a dynamiką; Współczesne formuły wiadomości radiowych; Radio katolickie jako owoc przemian ustrojowych w Polsce; Komisja śledcza ds. PKN Orlen w programach informacyjnych Radia Maryja i Telewizji Trwam; Między misją a komercją. Problemy finansowania mediów publicznych a odpowiedzialność nadawców; Między odpowiedzialnością a sensacją. Programy interwencyjne i kryminalne; Książka czy telewizja - łatwiejszym źródłem zdobywania wiedzy? Reforma systemu edukacji w Polsce a jej obraz w mediach; Media o edukacji - konkurent czy sojusznik przyjemnej nauki? (prezentacja wyników badań własnych); Edukacja moralna postrzegana w kontekście alfabetyzacji medialnej przez amerykańskich badaczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wieloaspektowy wymiar wychowania do pracy i przez pracę: Między edukacją a rynkiem pracy - perspektywa europejska; Wychowanie ku pracy, czyli o nieobecnym w dyskursie pedagogicznym; Uniwersytety w procesie kreowania społeczeństwa uczącego się; Wychowanie do pracy, przez pracę i w pracy problemem nie tylko pedagogiki pracy; Współczesna młodzież jako pokolenie poszukujące pracy, wartości i ideałów; Wychowanie do pracy i przez pracę jako istotny element wspomagający planowanie i realizację kariery zawodowej: Praca na rzecz Innego - szansą na urzeczywistnienie osobowe; Kształcenie ustawiczne jako forma wspierania integralnego rozwoju człowieka; Praca jako element resocjalizacji; Przywiązani do siebie, związani z pracą. Zaangażowanie w relacje rodzinne i w pracę zawodową z perspektywy teorii przywiązania (adult attachment); Znaczenie przyjaźni w procesie pracy ludzkiej; Wychowanie do pracy i poprzez pracę w różnych środowiskach wychowawczych: Wychowanie przez pracę i do pracy w przedszkolu w koncepcji pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego; Zasady wychowania przez pracę i do pracy we współczesnej rodzinie; Założenia dualnego programu kształcenia zawodowego realizowanego przez Izbę Rzemiosła i Przedsiębiorczości Pomorza Środkowego w Słupsku; Działania sióstr zakonnych na rzecz rodziny i dzieci potrzebujących w II RP. Wybrane przykłady; Wiara w wychowawczą siłę pracy - wychowanie do pracy i poprzez pracę w instytucjach penitencjarnych; Przedszkole miejscem kontynuacji wychowania do pracy i przez pracę; Niższe Seminarium Duchowne Archidiecezji Częstochowskiej jako instytucja oświatowo-wychowawcza wspierająca osobowy rozwój młodego człowieka; Determinanty poziomu aspiracji edukacyjnych dotyczących kształcenia dziecka reprezentowanych przez rodziców dotkniętych problemem ubóstwa materialnego - raport z badań; Nieletni niedostosowani społecznie a proces ich usamodzielnienia zawodowego; Ubóstwo jako czynnik różnicujący pozycję społeczno-zawodową rodziny; Dominujące i nowe tendencje w poradnictwie zawodowym: Profesja na miarę możliwości człowieka; Wspieranie rozwoju człowieka w kontekście poradnictwa przez całe życie; Proaktywność młodzieży i jej znaczenie w edukacji wspomagającej planowanie i rozwój kariery; Efektywność działań doradczych w ocenie różnych podmiotów; Nadzieja a przedsiębiorczość - psychologiczne aspekty rozwoju studentów; Kształtowanie kompetencji pożądanych przez pracodawców jako zadanie wychowawcze; Satysfakcja z pracy zawodowej u żołnierzy szeregowych; Między statycznością a dynamiką - model profesjonalnego nauczyciela a wewnątrzszkolne doradztwo w Polsce lat 80. i 90. XX wieku; Podmiotowe wyznaczniki w planowaniu kariery zawodowej - na podstawie założeń projektu "Od szkoły do kariery - metodologia doradztwa zawodowego ukierunkowanego na ucznia z wykorzystaniem narzędzia test ścieżki kariery S2CPT"; Job-coaching i coaching kariery - szanse i zagrożenia; Kariera zawodowa a wyzwania rynku pracy: Wiedza w nowej gospodarce; Sytuacja młodych ludzi na współczesnym rynku pracy; Jacy menedżerowie/pracownicy są poszukiwani na rynku pracy? Współczesny rynek pracy w ocenie studentów i absolwentów uczelni wyższych; Między rodziną a karierą zawodową. Dylemat czy orientacja na wspólny cel w planach życiowych osób znajdujących się na progu wczesnej dorosłości? Etyczne aspekty kariery zawodowej nauczycieli; Pomiędzy życiem rodzinnym a pracą zawodową. Wewnętrzna harmonia czy wewnętrzny konflikt? Wokół problemów matek powracających do pracy; Aktywność zawodowa osób z niepełnosprawnością; Macierzyństwo kobiety aktywnej zawodowo; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. MUTYZM WYBIÓRCZY JAKO ZABURZENIE O PODŁOŻU LĘKOWYM: Istota i przyczyny lęku; Zaburzenia lękowe; Epidemiologia zaburzeń lękowych; Etiologia zaburzeń lękowych; Fobia społeczna; Kryteria diagnostyczne – ICD-10; Epidemiologia fobii społecznej; Mutyzm wybiórczy; Pojęcie i istota mutyzmu wybiórczego; Kryteria diagnostyczne – ICD-10; Postacie mutyzmu wybiórczego; Etiologia mutyzmu wybiórczego; Epidemiologia mutyzmu wybiórczego; Mutyzm wybiórczy a fobia społeczna; Współwystępowanie lęku społecznego u rodziców i mutyzmu wybiórczego u dzieci; Rodzina jako źródło oddziaływań wychowawczych. 2. ZNACZENIE WCZESNEJ DIAGNOZY I TERAPII DZIECI Z MUTYZMEM WYBIÓRCZYM: Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu; Uczeń z mutyzmem wybiórczym w szkole; Rola rodziców w terapii mutyzmu wybiórczego. 3. SKUTKI BRAKU TERAPII, CZYLI NASTĘPSTWA NIELECZONEGO MUTYZMU WYBIÓRCZEGO: Fobia społeczna; Fobia szkolna; Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne; Zaburzenia opozycyjno-buntownicze; Depresja; Historia Katarzyny. 4. ANALIZA PRZYPADKÓW TERAPII MUTYZMU WYBIÓRCZEGO: Skuteczne metody terapii mutyzmu wybiórczego – wprowadzenie; Opis i analiza przypadku chłopca z mutyzmem wybiórczym i alalią motoryczną; Rola i znaczenie rodzica w terapii mutyzmu wybiórczego; Terapia pięcioletniej Poli; Przypadek Kaliny; Hania z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu; Mutyzm wybiórczy w rodzinie dwujęzycznej; Moje spotkania z Anią; Historia Ewy; Mutyzm wybiórczy u nastolatka – opowieść mamy; Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu prowadzona przez rodzica przy wsparciu koordynatora online; Podsumowanie; Nota o redaktorach naukowych i autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Samoświadomość pedeutologiczna nauczyciela akademickiego kształcącego nauczycieli. O niezbywalności autorefleksji w praktyce edukacyjnej nauczyciela akademickiego; Jakość kształcenia jako podstawowy problem szkoły wyższej; Uwagi o podmiocie kształcenia jako kryterium oferty edukacyjnej; Refleksja edukacyjna w kontekście sekratejskiego spotkania człowieka z człowiekiem; Kształcenie komunikacyjnych kompetencji studentów w odpowiedzi na potrzeby rynku pracy; Kreatywność w kształceniu nauczycieli informatyki; O co pyta współczesna pedeutologia? Część II: Doświadczenia i autorefleksje nauczycieli akademickich. O przewadze poszukiwań nad wskaźnikami - autorefleksja nauczyciela akademickiego; Kształtowanie kultury umysłowej studentów z punktu widzenia refleksyjnego praktyka; O twórczości pedagogicznej nayczyciela refleksji kilka; Rozwój umiejętności badawczych studentów; Czy uczelnia kształcąca nauczycieli wychowuje wychowawców? Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych studentów kierunków pedagogicznych; Komunikacyjny model K. Steila inspiracją do pracy własnej nauczyciela akademickiego; O nauczycielu zaangażowanym; Autonomia i sterowanie w edukacji prospektowej a kształcenie akademickie. Część III: Z perspektywy praktyka. Kompetencje interpersonalne pedagogów w opinii absolwentów; Poziom nauczycielskich kompetencji osiągany w procesie kształcenia a wymagania w miejscu pracy; Moje studiowanie z perspektywy pracy zawodowej; "Sama się dziwię, że osobowość nauczyciela akademickiego, jego stosunek do studentów jest dla nas, osób dorosłych, tak ważny".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Małej Szkoły w Polsce i na Świecie ; 3.)
Część pierwsza NAUCZYCIEL W MAŁEJ SZKOLE: Duże problemy nauczyciela małej szkoły; Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w małej szkole; Poczucie własnej skuteczności jako kategoria funkcjonowania nauczycieli w szkole; Korzyści i problemy wynikające z tworzenia klas integracyjnych w percepcji nauczycieli z małych i dużych szkół; Percepcja wybranych elementów kultury współpracy w szkole a satysfakcja zawodowa nauczycieli małych szkół gimnazjalnych; Nauczyciel małej szkoły wobec zjawiska przemocy w rodzinie; Realizacja obowiązku szkolnego przez młodsze dzieci - obawy i oczekiwania nauczycieli pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego; Metoda Montessori - szansą dla małych szkół; Etyczny (nieetyczny) wymiar zadań domowych. W stronę wyrównywania szans edukacyjnych. Część druga UCZEŃ W MAŁEJ SZKOLE: Sześciolatek u progu szkoły. Raport z badań pilotażowych w małych szkołach; Nutrition habits of children in small schools; Mała szkoła wobec problemu edukacji prorodzinnej; Uczeń - nauczyciel - rodzice. Komunikacja językowa w małym środowisku szkolnym; Voľný čas detí mladšieho školského veku; Ścieżki dydaktyczne bieszczadzkich obszarów chronionych w procesie dydaktyczno-wychowawczym uczniów lokalnych małych szkół; O poziomych relacjach między członkami rad rodziców. W kierunku budowania sieci społecznych w małej szkole wiejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bez(za)radny nauczyciel na drogach i bezdrożach współczesności - rozważania o kruchej tożsamości i racjonalnej nadziei; 2. Nie(łatwa) sztuka oswajania pedagogiki (nauczyciel miedzy tym, co można, a czego nie udaje się zmienić); 3. Między poczuciem braku a możliwością. O konieczności budowania pedagogiki nadziei; 4. Odwaga i trud bycia profesjonalnym nauczycielem w postmodernistycznej rzeczywistości edukacyjnej; Rola nauczyciela "w szkole dla wszystkich dzieci" (uwagi o integracji); Agresja w szkole. Analiza czynników zewnątrz- i wewnątrzszkolnych w genezie jej rozwoju; Doskonalenie zawodowe nauczycieli w obecnej rzeczywistości; Bycie "nauczycielem wszystkich uczniów" - czy zadanie (nie)realne?; Stereotyp nauczyciela w świadomości młodzieży (na podstawie badań przeprowadzonych w Środkowopomorskim Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Tadeusza Kotarbińskiego w Słupsku); wybrane konteksty tożsamościowego dyskursu we współczesnej pedeutologii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Niepełnosprawność, praca, ekonomia. O (nie)możliwości bycia pracownikiem z niepełnosprawnością intelektualną we współczesnej Polsce: 1.1. Znaczenie pracy; 1.2. Od pogardy dla pracy, przez jej przymus, do uznania za czynnik wyznaczający ludzką wartość i miejsce jednostki w społeczeństwie; 1.3. Praca i rynek pracy we współczesności. Społeczeństwo konsumentów i społeczne peryferia egzystencji dla nowych ubogich; 1.4. Niepełnosprawność w perspektywie materializmu. Kapitalizm – wykluczenie i utowarowienie upośledzonego ciała; 1.5. Ekonomia polityczna niepełnosprawności według Marty Russell i ekonomiczny model niepełnosprawności; 1.6. O (nie)obecności osób z niepełnosprawnością (intelektualną) na współczesnym rynku pracy. 2. Metodologia badań własnych. Konstrukcja projektu badawczego: 2.1. Określenie obszaru przedmiotowego. Problematyka badawcza; 2.2. Deklaracja paradygmatyczna. Umiejscowienie projektu w strategii jakościowej; 2.3. Teoria ugruntowana w wersji konstruktywistycznej Kathy Charmaz jako tama metodologiczna badania fenomenu pracy osób z niepełnosprawnością intelektualną; 2.4. Sposoby gromadzenia danych w ujęciu teorii ugruntowanej; 2.5. Tok postępowania badawczego i procedura analizy. Kulisy i aktorzy społeczni; 2.6. Sceny – miejsca/przestrzenie i etyczny aspekt badań. 3. Polityka zatrudnienia i system wsparcia aktywności zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną: 3.1. Założenia, cele i trendy polityki zatrudnienia i (nie)funkcjonowanie systemy wsparcia aktywności zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną; 3.2. Polityka zatrudnienia i system wsparcia aktywności zawodowej – zderzenia założeń z rzeczywistością ich implementacji. Systemowe paradoksy niepełnosprawności intelektualnej i zatrudnienia. 4. Przestrzenie, miejsca i społeczne światy pracy osób z niepełnosprawnością intelektualną: 4.1. Przestrzenie i światy społeczne projektów zatrudniania; 4.2. Przestrzenie i światy społeczne projektów zatrudniania; 4.3. Przestrzenie i światy społeczne zakładów aktywności zawodowej w perspektywie doświadczeń kierowników oraz koordynatorów wsparcia; 4.4. Zakład aktywności zawodowej jako przestrzeń społecznego świata pracy w rekonstrukcjach doświadczeń pracowników z niepełnosprawnością intelektualną; 4.5. Przestrzenie i światy społeczne spółdzielni socjalnych w optyce doświadczeń twórców i koordynatorów wsparcia; 4.6. Przestrzenie i światy społeczne spółdzielni socjalnych w percepcji pracowników z niepełnosprawnością intelektualną. 5. Znaczenia pracy i doświadczeń sytuacji pracy. Rola pracy w życiu osoby z niepełnosprawnością intelektualną: 5.1. Emancypacyjny potencjał pracy – perspektywa trenerów pracy oraz koordynatorów wsparcia; 5.2. Znaczenia nadawane pracy i doświadczeniom sytuacji pracy przez pracowników z niepełnosprawnością intelektualną. 6. Być pracownikiem z niepełnosprawnością intelektualną we współczesnej Polsce. Gra w/o emancypację: 6.1. Polityka zatrudnienia i system wsparcia aktywności zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną – polityka emancypacji czy działania pozorowane (?). Polityka równych szans versus polityka różnorodności (?); 6.2. Przestrzenie/miejsca/społeczne światy pracy osób z niepełnosprawnością intelektualną. Dyktat normy – przymus upodobnienia czy zrozumienie dla różnic (?). Kierunek ekonomii społecznej; 6.3. Stawanie się, bycie podmiotem pracy – przesuwanie granic indywidualnego doświadczenia, walka o bycie widzialnym i szansę na alternatywny sposób bycia-w-świecie (?).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Materiały okolicznościowe: Wprowadzenie; meandry jednego akademickiego życia; Zygmunt Wiatrowski - nauczyciel - przyjaciel; Profesor Zygmunt Wiatrowski - nauczyciel akademicki, działacz, bydgoszczanin; Moja przyjaźń z profesorem Zygmuntem Wiatrowskim; 70 lat życia i 25 lat przyjaźni; Kilka myśli o pedagogice pracy i pedagogu tworzącym tę dyscyplinę; Człowiek pracy, dla pracy, po pracy; W kręgu pracy organicznej; Wielce szanowany Jubilacie, czcigodny panie profesorze, drogi Zygmuncie; Refleksja okolicznościowa; Mojemu Mistrzowi; Profesor Zygmunt Wiatrowski - wizytówka na co dzień - wielostronne, sprawne i skuteczne działanie; Zygmunt Wiatrowski - zapis w nowym słowniku pedagogicznym. Cz. II 25 lat pedagogiki pracy: Wprowadzenie; Szkic do historii pedagogiki pracy; Aktualne i perspektywiczne spojrzenie na pedagogikę pracy; Przyszłość kształcenia zawodowego a badania naukowe; Dojrzewanie naukowe poprzez seminarium pedagogiki pracy; Zespół pedagogiki pracy komitetu nauk pedagogicznych PAN; Pedagogika pracy w środowisku bydgoskim; Ośrodek kształcenia i doskonalenia kadr instytutu Technologii Eksploatacji w Radomiu; Działalność pracowni doskonalenia nauczycieli przedmiotów zawodowych Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli; Udział związku Zakładów Doskonalenia Zawodowego w realizacji idei pedagogiki pracy; Nowa generacja pytań i obszarów badawczych w pedagogice pracy; Filozofia pracy jako nauka współdziałająca z pedagogiką pracy; Idea pracy a wychowanie człowieka w nowożytnych dziejach myśli pedagogicznej. Cz. III Biogramy twórców i współtwórców pedagogiki pracy: Wprowadzenie; Tadeusz Wacław Nowacki; Zygmunt Wiatrowski; Stanisław Kaczor; Wanda Rachalska; Stanisław Szajek; Kazimiera Korabiowska-Nowacka; Tadeusz Wieczorek; Stefan Michał Kwiatkowski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I 1.Świat, który potrzebuje edukacji medialnej. Poznanie, terapia i wyzwanie Część II 1.Kompetencje medialne Część III 1.Wpływ sposobów korzystania z mediów na poznawcze i emocjonalne funkcjonowanie dzieci i młodzieży. „Cyfrowi tubylcy” z psychologicznej perspektywy 2.Młodzież i nowe media: socjalizacja pod własnym nadzorem 3.Kompetencje cyfrowe gimnazjalistów w świetle badań ICILS 2013 4.Elementy edukacji medialnej w podstawie programowej kształcenia ogólnego obowiązującej w polskiej szkole od 2009 roku. Jak w świetle zapisów podstawy programowej mogą i powinny być kształtowane kompetencje medialne ucznia? 5.Techniki cyfrowego wspomagania procesu dydaktycznego 6.Film jako medium o językowej naturze. Perspektywa edukacyjna 7.Kompetencje medialne osób w wieku 50+. Bariery i rekomendacje 8.Znaczenie organizacji pozarządowych i instytucji kultury dla rozwoju edukacji medialnej w Polsce 9.Edukacyjne formy pracy bibliotek publicznych w Polsce oraz wykorzystywanie nowych technologii informacji i komunikowania 10.Edukacja medialna – rola telewizji publicznej 11.Edukacja medialna w Polsce: krajowe podejście instytucjonalne w kontekście polityki europejskiej oraz dorobku społeczności i organizacji międzynarodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 215)
Zawiera: Rodzinne uwarunkowania sytuacji trudnych w życiu dziecka: Problemy dzieciństwa we współczesnej czeskiej literaturze dla dzieci; Dzieciństwo na miarę oczekiwań rodziców – problemy i wyzwania; Przemoc wobec dziecka we współczesnej postmodernistycznej rodzinie; Opinie nauczycieli o krzywdzeniu emocjonalnym dzieci w rodzinach; Trudne dobrego(?) początki – rozważania o przemocy pre-, peri- i postnatalnej; Chowanie pod kloszem – rzecz o rodzicielskiej nadopiekuńczości; „pushy parents” dzieci w wieku przedszkolnym w kontekście reformy obniżającej wiek szkolny; Konflikt na pograniczu życia rodzinnego i zawodowego (work-life conflict). Dzieci jako „balast” w trajektorii rozwoju zawodowego; Zmiana obrazu psychologicznego funkcjonowania dziecka pod wpływem działań o charakterze ekspresyjnym i biblioterapeutycznym w sytuacjach trudnych generujących poczucie osamotnienia; Rodzina wobec potrzeb dziecka – ojciec (nie)obecny; Socio-emotional Adjustment of Adolescents Living in Disrupted Families: The Effect of Parental Divorce, Death and Labour Migration; O potrzebie obecności osób starszych w życiu rodzinnym dziecka (wybrane kwestie); Dzieciństwo w rodzinie patologicznej. Obszary i kierunki dyskusji publicystycznej w Królestwie Polskim na przełomie XIX i XX w. Edukacyjne przesłanki sytuacji trudnych w życiu dziecka: Sytuacje twórcze jako trudne sytuacje szkolne; Problemy z realizacją idei równości w edukacji. Perspektywa oglądu skupiona na rodzicach; Przekraczanie progu edukacji przedmiotowej jako sytuacja trudna w życiu dziecka. Perspektywa badawcza; Rodzinne i szkolne inhibitory kompetencji komunikacyjnych najmłodszych uczniów; Granice mojego świata są granicami mojego języka – walory kognitywnej edukacji polonistycznej; Strategie radzenia sobie gimnazjalistów w sytuacji konfliktu społecznego w zakresie osobowościowych determinant; Präventive Förderung emotionaler und sozialer Kompetenzen in der Schule als Beitrag zur Inklusion; Dziecko romskie w wieku przedszkolnym w kontekście edukacji w Republice Czeskiej; Diagnoza w edukacji przedszkolnej; Sfera społeczno-emocjonalna dziecka kończącego roczne przygotowanie przedszkolne. Doniesienia z badań; Funkcjonowanie uczniów II etapu edukacyjnego podczas zajęć matematycznych; Edukacja matematyczna jako trudna sytuacja edukacyjna ucznia z lekką niepełnosprawnością intelektualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie w Rodzinie = Family Upbringing , ISSN 2082-9019 ; T. 5.)
1. Społeczno-polityczny kontekst funkcjonowania rodziny w wybranych krajach: Koncepcja rodziny w przestrzeni litewskiej polityki rodzinnej; Rodzina w litewskiej etnopedagogice; Rodzina w strukturze wychowania obywatelskiego i państwowego na Ukrainie; 2. Dom rodzinny a kreowanie tożsamości dziecka: Język domu rodzinnego jako rdzenna wartość kreująca tożsamość międzykulturową; Kształtowanie orientacji aksjologicznych w rodzinie i w szkole w opinii nastolatków; Rola i funkcje domowego muzeum w wychowaniu rodzinnym studentów; 3. Dysfunkcje w przestrzeniach życia rodzinnego: Dysfunkcje współczesnej rodziny z perspektywy statystyki sądowej; Konflikty małżeńskie w kontekście emocji wstydu; Przemoc wobec dziecka w rodzinie; Rodzinne wzorce komunikacyjne a kompetencje językowe dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wizji sukcesu edukacyjnego; 4. Z kart historii wychowania: Rodzina w życiu wybitnych uczonych. Przykład Kazimierza Twardowskiego (1866-1938); Profesor Leon Kozłowski jako człowiek uczony, polityk i jego wpływ na archeologię wrocławską; Meile Luksiene- inicjatorka pookupacyjnej reformy oświatowej na Litwie i twórca jej kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 5)
Znaczenie elektronicznych komunikatorów dla języków mniejszościowych; Witryny internetowe; Witryny internetowe Polaków mieszkających za granicą; Użycie Internetu w języku polskim przez Polaków mieszkających w Melbourne; Użycie elektronicznych komunikatorów w języku arabskim przez mniejszości etniczne w Melbourne; Język irlandzki w komunikacji elektronicznej: badania dzieci w trzech sytuacjach językowych; Wpływ procesora tekstów w produkcję znaków kanji przez bilingwistów japońsko-angielskich; Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia: kierunki i narzędzia badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część 1. Niepełnosprawność dzieci i młodzieży: Postrzeganie niepełnosprawności jednostki przez pełnosprawność rówieśników; Predykcja stresu oksydacyjnego u młodzieży z fizjologicznie rozpoznaną dysleksją rozwojową w badaniach pletyzmograficznych; Rozumienie empatyczne jako kompetencja społeczna i emocjonalna pedagogów specjalnych. Część 2. Niepełnosprawność dorosłych: Akceptacja własnej niepełnosprawności - definicja i diagnoza zjawiska u osób z dysfunkcją ruchu; Edukacja zdrowotna osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi; Szczęśliwi mimo wszystko; Postępowanie rehabilitacyjne z chorym i niepełnosprawnym w opiece hospicyjnej i paliatywnej; Oddziaływania niespecyficzne w rehabilitacji; Pomoc osobom niepełnosprawnym w nowej perspektywie unijnej w latach 2014-2020.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I.Społeczne zagrożenia współczesnej rodziny polskiej: Zagrożenia społeczne i emocjonalne współczesnej rodziny; Wybrane aspekty nowych zagrożeń mediów cyfrowych; Zagrożenia współczesnej rodziny w świetle języka sharentingu; Dysfunkcjonalność społeczna i emocjonalna rodziny z problemem alkoholowym; Zachowania problemowe dorastających w percepcji studentów pedagogiki; Rola szkoły w kształtowaniu kompetencji komunikacyjnych w rodzinie; Dysfunkcjonalność rodziny przyczyną uzależnienia osób przebywających w świętokrzyskich ośrodkach rehabilitacyjno-readaptacyjnych; Trudności wychowawcze w szkole przejawiane przez dziewczęta i chłopców z poczuciem osamotnienia; Problemy rodzin nauczycieli na podstawie wypowiedzi autobiograficznych. II.Oddziaływania pedagogiczne w eliminowaniu trudności wychowawczych: Profilaktyka systemowa zintegrowana z procesami resocjalizacji młodzieży; Rozwój kompetencji cyfrowych oraz bezpieczne korzystanie z sieci podopiecznych placówek resocjalizacyjnych dla nieletnich; Logoterapia V.E. Frankla jako narzędzie pracy wychowawcy pracującego z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem; Pedagog wobec kryzysu współczesnej rodziny; Poglądy przyszłych pedagogów w czasach publicznej narracji na temat ideologii gender; Arteterapia - dyscyplina nowa? Próba charakterystyki; Walidacja instrumentem wspomagającym w procesie aktywizacji i reintegracji społeczno-zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura - uczestnictwo w kulturze - upowszechnianie kultury (rozumienie pojęć). 2. Uczestnictwo w kulturze artystycznej społeczeństwa polskiego i jego uwarunkowania. 3. Animacja społeczno-kulturalna. 4. Organizacja i zarządzanie instytucjami kultury. 5. Polska rzeczywistość kulturowa po 1989 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej