Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(148)
Forma i typ
Książki
(142)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(79)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(85)
Czytelnia
(107)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(10)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(6)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(6)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(5)
Barańska Małgorzata
(4)
Godawa Grzegorz
(4)
Guz Sabina
(4)
Kaliszewska Małgorzata
(4)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Karpińska Anna
(4)
Kowalewski Michał
(4)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(4)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(4)
Bałandynowicz Andrzej
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(3)
Gerrig Richard J. (1959- )
(3)
Jaworska Aleksandra
(3)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Kochanowska Ewa
(3)
Kocór Maria
(3)
Materska Maria (1942- )
(3)
Radzicki Józef
(3)
Szlosek Franciszek (1943- )
(3)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(3)
Ciechanowska Dorota
(2)
Cudak Sławomir
(2)
Czopek Jakub
(2)
Dusza Bożena
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Jakacka Ewa
(2)
Jakacka Ewa (1964- )
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kabat Małgorzata
(2)
Kaczmarek Żanetta
(2)
Kaiser Izabella
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Krajewska Anna
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Majzner Rafał
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Maszke Albert Wojciech
(2)
Montessori Maria (1870-1952)
(2)
Morbitzer Janusz
(2)
Nycz Edward
(2)
Palka Stanisław
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Rawson Martyn
(2)
Rejzner Andrzej
(2)
Richter Tobias
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Siemieniecki Bronisław
(2)
Szczepaniak Paweł
(2)
Szewczyk Małgorzata
(2)
Urbańska Magda
(2)
Wojciechowska Katarzyna
(2)
Wrońska Marta
(2)
Zawiślak Aleksandra
(2)
Łyczewska Ewa
(2)
Świerczek Maria
(2)
Alster Agnieszka
(1)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Badora Sylwia
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bernátová Renáta
(1)
Bielski Janusz (1934-2018)
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Bröderman Smeds Mari
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Cekiera Czesław
(1)
Chorąży Ewa
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Cudak Henryk
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czaplińska-Muternilchowa Róża
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czerwińska-Rydel Anna (1973- )
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dewey John (1859-1952)
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Dzielnicka Ewa
(1)
Eller Helmut
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(148)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Pedagogika
(46)
Metody nauczania
(25)
Nauczanie
(22)
Nauczanie początkowe
(21)
Metody wychowawcze
(17)
Pedagogika specjalna
(17)
Pedagogika resocjalizacyjna
(15)
Wychowanie przedszkolne
(14)
Kształcenie
(13)
Nauczyciele
(13)
Metodologia
(11)
Wychowanie
(11)
Szkolnictwo
(10)
Metoda Dobrego Startu
(8)
Metody badawcze
(8)
Nauczanie zintegrowane
(8)
Uczenie się
(8)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Uczniowie
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Dziecko
(6)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Muzykoterapia
(6)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Niepełnosprawni
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Badania naukowe
(5)
Metoda Montessori
(5)
Psychoterapia
(5)
Rodzice
(5)
Studenci
(5)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Dziecko niewidome
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Eksperyment pedagogiczny
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy
(4)
Kształcenie nauczycieli
(4)
Metoda biograficzna
(4)
Metody szacunkowe
(4)
Młodzież
(4)
Młodzież trudna
(4)
Obserwacja pedagogiczna
(4)
Oświata
(4)
Pedagogika przedszkolna
(4)
Pisanie
(4)
Sondaże
(4)
Sprawdziany i testy
(4)
Twórczość dzieci i młodzieży
(4)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(4)
Agresywność
(3)
Biblioterapia
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Dziecko upośledzone
(3)
Innowacje
(3)
Inteligencja (psychologia)
(3)
Kara pozbawienia wolności
(3)
Kinezyterapia
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Kuratela
(3)
Mentoring
(3)
Metoda Sherborne
(3)
Motywacja
(3)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(3)
Osobowość
(3)
Pamięć
(3)
Pedagogika społeczna
(3)
Poznanie
(3)
Probacja (prawo)
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Rodzina
(3)
Samokształcenie
(3)
Sen
(3)
Socjalizacja
(3)
Statystyka
(3)
Stres
(3)
Uczucia
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Zaburzenia psychiczne
(3)
Zachowanie
(3)
Zmysły
(3)
Świadomość
(3)
Autorytet
(2)
Autyzm
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dysertacje naukowe
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(5)
2001-0
(3)
1801-1900
(2)
1901-
(2)
1989-2000
(2)
1801-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(9)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Materiały konferencyjne
(6)
Scenariusz zajęć
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(5)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Monografia
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(68)
Nauka i badania
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(6)
Historia
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
148 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Uczenie zakończone sukcesem oparte jest na dobrych relacjach; Problemy będące nieodłączną częścią 1-6 systemu oceniania; Pozbywanie się Psychologii Zewnętrznej Kontroli; W Szkołach Jakości Glasser'a nie ma porażek; Pierwszego dnia, kiedy spotkasz swoją klasę, odnosisz sukces; Argumenty przemawiające za Klasą Opartą na Umiejętnościach; Nowy sposób uczenia; Klasa Oparta na Umiejętnościach w Szkole Podstawowej; Klasa Oparta na Umiejętnościach w Szkole Ponadpodstawowej; Uczenie radości z czytania; Tworzenie więzi zastępuje dyscyplinę, Rola Dyrektora w Szkole Jakości Glasser'a. Załącznik A: Szkoły Jakości Glasser'a stan na październik 2001. Załącznik B: Instytut Williama Glasser'a. Załącznik C: Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Komputerowa diagnostyka i terapia pedagogiczna - uwagi wstępne 2. Kogniwistyka a poznanie wzrokowe. Próby kompensacji dysfunkcji narządów wzroku przy zastosowaniu narzędzi technologii informacyjnej 3. Internet jako element strategii współpracy z nauczycielami w ramach badań nad czynnikami istotnymi w nabywaniu wybranych podstawowych umiejętności szkolnych przez słabo widzące dzieci, uczące się w pierwszych klasach w ogólnodostępnych szkołach podstawowych 4. Internet a niewidomi 5. Podręczniki dla niewidomych i słabo widzących dzieci oraz młodzieży - problem edukacyjny 6. Technologia informacyjna w diagnozie i terapii sprawności ortograficznej dzieci z uszkodzeniem słuchu 7. Rozwój technologii informacyjnej szansą dla osób niepełnosprawnych 8. Praktyka komputerowej diagnostyki i terapii pedagogicznej 9. B. Michał - czyli przekraczać bariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Istota komunikacji osób głuchoniemych: Specyfika komunikacji osób z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; Znaczenie w komunikacji interpersonalnej dla osób głuchoniewidomych; Rodzaje metod komunikacji osób głuchoniemych; Rozwój umiejętności komunikacyjnych u osób głuchoniewidomych od urodzenia lub wczesnego dzieciństwa. Cz. II. Metody komunikacji alternatywnej osób głuchoniemych: Metody komunikacji alternatywnej głuchoniewidomych w ujęciu historycznym; Diagnoza preferencji i możliwości komunikacyjnych głuchoniewidomego dziecka; Mowa ciała; System jednoznacznych symboli; Narządy artykulacyjne we wczesnym okresie rozwoju i ich rola w procesie komunikacji; Język migowy jako środek porozumiewania się z osobami głuchoniewidomymi zespołem Uchera; Daktylografia od ręki; Alfabet brajlowski; Jednoręczny i dwuręczny brajl do palców; Kreślenie na dłoni liter drukowanych; Alfabet punktowy do dłoni; Metoda Lorma; Metoda Tadoma; system Komunikacji Obrazkowej PCS; Totalna komunikacja; Dobór metody komunikacji dla małego całkowicie głuchoniewidomego dziecka; Komputer w procesie komunikacji osób głuchoniewidomych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podmiotowość wychowanka w szkole. Zagadnienia teoretyczne, 2. Znaczenie dialogu w wychowaniu, 3. Metodologiczne podstawy badań, 4. Komunikacja i podmiotowość w praktyce pedagogicznej, 5. Środki komunikacji społecznej we współczesnej szkole, 6. Komunikacja zaburzona oraz sposoby jej przeciwdziałania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Część teoretyczna. 1. Przedszkole i jego rola w rozwoju dziecka. 2. Wiedza i rozwój poznawczy we wczesnych latach życia dziecka. 3. Konstruktywizm jako teoria i postulat edukacyjny. 4. Część II: Część badawcza. 4. Założenia metodologiczne badań własnych. 5. Wiedza nazewnicza jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 6. Wiedza wyjaśniająca jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 7. wiedza interpretacyjna jako obszar działań nauczycielki przedszkola. 8. Nauczycielskie rozumienie sytuacji dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język Kultura Komunikacja / red. Waldemar Pfeiffer ; Instytut Logistyki Stosowanej UAM ; T.1-2)
Część I: Gra a sprawność językowa. Strategia ludyczna w glottodydaktyce; Po co nam luka informacyjna? Gry i zabawy w glottodydaktyce - z badań własnych; Kilka uwag o dydaktycznym potencjale gier językowych na przykładzie języka niemieckiego; Gra z tekstem, czyli o kształceniu literackim na lekcjach języka obcego; Gry i zabawy językowe w ramach lekcji języka niemieckiego na przykładzie podręcznika "Hier und da"; Wybrane gry językowe na lekcjach języka rosyjskiego; Rola gier i zabaw w nauczaniu dorosłych na przykładzie francuskiego języka specjalistycznego jako obcego; Zabawy interakcyjne w nauczaniu języków obcych; Od Tolkiena do glottodydaktyki, czyli o Technice Gier Fabularnych w dydaktyce języków obcych i gustach literackich studentów; Piosenka w nauczaniu dzieci języka obcego - zabawa czy trudność? Część II: Gra a struktura języka. Gry językowe w esperanto: kilka uwag; Kontekst, fakt, działanie. Przydatność ramy kontekstowej gier w kształtowaniu i badaniu aktywności komunikacyjnej; Gra słów i obrazu w propagandzie komunistycznej na podstawie wybranych ilustracji z czasopisma "Szpilki" z lat 1946-1953. Część III: Gra a dyskurs literacki. Gra, fikcja, fantazmat; "Gra Endera" O.S. Carda, czyli życie jako gra albo gra jako życie; White Wolf - Black Dog. Metafikcja w RPG; Scenariusze narracyjnych gier fabularnych. Propozycja metody badawczej; Karciany świat "Przepowiedni Dżokera" Josteina Gaardera; Play-by-forum - inne oblicze gier fabularnych; Przyczyny popularności fantastyki i gier fabularnych w kulturze współczesnej. Część IV: Gra a interakcja dydaktyczna. Rola metody gier dydaktycznych w nauczaniu przyrody w szkole podstawowej; Gry dydaktyczne na lekcjach języka polskiego wobec tradycyjnych metod kształcenia językowego i literackiego; Wykorzystanie gier symulacyjnych w uczeniu kompetencji interkulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Program zajęć nr 1: Twórcy systemów dydaktycznych: Karta pracy A. Jan Amos Komeński (1592–1670); Karta pracy B. Jan Henryk Pestalozzi (1746–1827); Karta pracy C. Jan Fryderyk Herbart (1776–1841); Karta pracy D. Jan Władysław Dawid (1859–1914); Karta pracy E. John Dewey (1859–1952); Karta pracy F. Bogdan Nawroczyński (1882–1974). Program zajęć nr 2: Rozwój koncepcji kształcenia: Karta pracy A. Materializm (encyklopedyzm) dydaktyczny; Karta pracy B. Formalizm dydaktyczny; Karta pracy C. Utylitaryzm dydaktyczny; Karta pracy D. Koncepcja problemowo-kompleksowa; Karta pracy E. Strukturalizm; Karta pracy F. Materializm funkcjonalny. Program zajęć nr 3: Taksonomia celów kształcenia: Karta pracy A. Taksonomia celów poznawczych; Karta pracy B. Taksonomia celów praktycznych; Karta pracy C. Taksonomia celów wychowawczych; Karta pracy D. Taksonomia celów w ich operacjonalizacji. Program zajęć nr 4: Ocena programu nauczania: Karta pracy A. Poprawność konstrukcyjna programu nauczania; Karta pracy B. Wartość merytoryczna programu nauczania; Karta pracy C. Wartość dydaktyczna programu nauczania; Karta pracy D. Przydatność programu nauczania dla danego środowiska szkolnego. Program zajęć nr 5: Ogniwa procesu kształcenia: Karta pracy A. Uświadamianie celów i zadań dydaktycznych; Karta pracy B. Kierowanie procesami poznawczymi; Karta pracy C. Kształtowanie umiejętności praktycznych; Karta pracy D. Utrwalanie wiadomości i umiejętności; Karta pracy E. Sprawdzanie i ocena osiągnięć. Program zajęć nr 6: Przestrzeganie zasad kształcenia: Karta pracy A. Zasady dotyczące materiału nauczania; Karta pracy B. Zasady dotyczące motywacji ucznia; Karta pracy C. Zasady dotyczące pracy ucznia; Karta pracy D. Zasady dotyczące czynności nauczania. Program zajęć nr 7: Dyskusja dydaktyczna: Karta pracy A. Dyskusja wielokrotna; Karta pracy B. Dyskusja konferencyjna; Karta pracy C. Dyskusja panelowa (obserwowana); Karta pracy D. Dyskusja okrągłego stołu. Program zajęć nr 8: Aktywizujące metody kształcenia: Karta pracy A. Metoda przypadków; Karta pracy B. Metoda sytuacyjna; Karta pracy C. Metoda inscenizacji; Karta pracy D. Metoda symulacji; Karta pracy E. Metoda projektów. Program zajęć nr 9: Metody uczenia się w kształceniu wielostronnym: Karta pracy A. Uczenie się przez przyswajanie wiedzy; Karta pracy B. Uczenie się przez odkrywanie wiedzy; Karta pracy C. Uczenie się przez przeżywanie; Karta pracy D. Uczenie się przez działanie. Program zajęć nr 10: Wdrażanie uczniów do samokształcenia: Karta pracy A. Lekcje przedmiotowe; Karta pracy B. Lekcje wdrażające; Karta pracy C. Lekcje wychowawcze; Karta pracy D. Pozalekcyjna praca uczniów. Program zajęć nr 11: Funkcje mediów w procesie kształcenia: Karta pracy A. Media w poznawaniu rzeczywistości; Karta pracy B. Media w poznawaniu wiedzy o rzeczywistości; Karta pracy C. Media w kształtowaniu emocjonalnego stosunku do rzeczywistości; Karta pracy D. Media w przygotowaniu do działalności praktycznej. Program zajęć nr 12: Praca domowa uczniów: Karta pracy A. Rodzaje prac domowych; Karta pracy B. Sposoby zadawania pracy domowej; Karta pracy C. Obciążenie uczniów pracą domową; Karta pracy D. Sprawdzanie i ocena nauki domowej. Program zajęć nr 13: Budowanie zadań testowych: Karta pracy A. Zadania wyboru wielokrotnego; Karta pracy B. Zadania na dobieranie; Karta pracy C. Zadania typu prawda – fałsz; Karta pracy D. Zadania krótkiej odpowiedzi i zadania z luką; Karta pracy E. Zadania rozszerzonej odpowiedzi. Program zajęć nr 14: Szkolny system oceniania: Karta pracy A. Użyteczność systemu oceniania; Karta pracy B. Wspomaganie kształcenia przez system oceniania; Karta pracy C. Wielowątkowość systemu oceniania; Karta pracy D. Otwartość systemu oceniania. Program zajęć nr 15: Poziomy planowania dydaktycznego: Karta pracy A. Planowanie kierunkowe; Karta pracy B. Planowanie wynikowe; Karta pracy C. Planowanie metodyczne; Karta pracy D. Przygotowanie merytoryczne i organizacyjne. Test sprawdzający
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota meto ringu; 2. Programy mentoringowe- studia przypadków: Mentoring w firmie Nestle; Mentoring w firmie DHL Express; Mentoring w banku Citi Handlowy; Intermentoring pokoleniowy w organizacji; Mentoring jako element systemu zarządzania wiedzą w administracji publicznej; program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; Program mentoringowy Vital Voices Poland; "Jestem szefową". Mentoring w ramach programu dla dziewcząt z potencjałem przywódczym; Mentoring akademicki- doświadczenia Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie; Mentoring i tuto ring- doświadczenia Collegium Wratislaviense; Program Starszy Brat Starsza Siostra jako przykład mentoringu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Psychoomotoryka: rozwój – edukacja – terapia: Rozwój psychometryczny dziecka i jego modele; Integracja funkcji poznawczych i motorycznych; Czytanie i pisanie jako złożone czynności psychiczne nabywane; Diagnoza i terapia psychometryczna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 2. Założenia, cele i znaczenie Metody Dobrego Startu: Ogólne założenia i cele; Rola elementów słuchowo-motorycznych w Metodzie Dobrego Startu; Rola elementów wzrokowo-przestrzennych w Metodzie Dobrego Startu. 3. Geneza Metody Dobrego Startu: Le Bon Départ – pierwowzór Metody Dobrego Startu; Metoda Dobrego Startu w Polsce; Wersje i programy Metody Dobrego Startu. 4. Rodzaje ćwiczeń i struktura zajęć w Metodzie Dobrego Startu: Zajęcia wprowadzające; Zajęcia właściwe; Zajęcia końcowe. 5. Metoda Dobrego Startu w systemie oddziaływania na dziecko: Zastosowanie Metody Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju, edukacji i terapii; Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz (MSD) i Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherbone (Sherborne Developmental Movement – SDM) – komplementarne metody wspomagania rozwoju i terapii zaburzeń dziecka; Praktyczne wskazania do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. 6. Wskazówki dotyczące prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu: Sposób organizowania zajęć; Urządzenie sali i pomoce do prowadzenia zajęć; Planowanie zajęć; Kontrolowanie sposobu pracy i efektów zajęć. 7. Efektywność stosowania Metody Dobrego Startu: Ocena efektów stosowanie Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi dyslektycznymi w wieku szkolnym; Skuteczność Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym; Wpływ Metody Dobrego Startu na niektóre aspekty gotowości szkolnej; Usprawnianie integracji percepcyjno-motorycznej oraz pozytywny wpływ na poziom czytania zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu; Metoda Dobrego Startu dla dzieci bez głębszych zaburzeń rozwoju – podsumowanie badań; Dostosowanie Metody Dobrego Startu do potrzeb dzieci z głębokimi zaburzeniami rozwoju i jej efektywność; Wyniki stosowania Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi autystycznymi; Wyniki stosowania Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym; Stosowanie Metody dobrego Startu do wspomagania rozwoju i nauki języka angielskiego. Aneksy: Wzory graficzne do metody Le Bon Départ; Roczny plan zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu; Wzór pełnego scenariusza zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu (MDS) M. Bogdanowicz; Scenariusz zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu w grupie 5-6- latków w ramach rocznego obowiązkowego przygotowania do szkoły; Pomoce do zajęć; Protokół z hospitacji zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu; Materiały do kursu Metoda Dobrego Startu; Materiały do zajęć wprowadzających; Materiały do ćwiczeń ruchowo-słuchowych; Zestaw wzorów graficznych i piosenek do zajęć – przykład. Zdjęcia do podręcznika MDS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Informacja o Skali Oceny Skuteczności Metody Dobrego Startu, 2. Zastosowanie Skali Oceny Skuteczności Metody Dobrego Startu, 3. Opis podskal i ocen
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy edukacji w systemie Montessori. 2. Metodologiczne założenia badań własnych. 3. Osiągnięcia dzieci w rozwoju poznawczym. 4. Sprawność językowa dzieci. 5. Wybrane osiągnięcia szkolne dzieci. 6. Zachowania społeczne dzieci. 7. Wybrane cechy osobowości dzieci. 8. Niektóre właściwości procesu nauczania-uczenia się w szkołach Montessori.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia, Pedagogika )
1. Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne: Ruch jako czynnik rozwoju i środek terapii; Geneza metody Ruchu Rozwijającego; 3. Organizacja zajęć stymulacyjno-terapeutycznych według metody Weroniki Sherborne; Ćwiczenia stosowane w metodzie Weroniki Sherborne; Zakres zastosowań metody Weroniki Sherborne; 2. Efektywność metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne: Badania nad efektywnością metody Weroniki Sherborne prowadzone w Wielkiej Brytanii; Badania nad efektywnością metody Weroniki Sherborne prowadzone w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
1. U podstaw badań nad edukacją, 2. Planowanie procesu badawczego, 3. Metody doboru próbki badawczej, 4. Metody zbierania danych, 5. metody analizy danych ilościowych, 6. Analiza danych jakościowych, 7. Interpretacja wyników badań, 8. Schemat etnograficzny, 10. Schemat badań historycznych (BH), 9. Schemat studium przypadków (SP), 11. Schemat eksperymentalny (E), 12. Schemat quasi-eksperymentalny (QE) i przekrojowy (P), 13. Raport a badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Glottodydaktyka jako dziedzina badawcza; 2. Konceptualizacja przedmiotu badań; 3. Badania empiryczne: charakterystyka ogólna i typy badań; 4. Badania empiryczne: procedura i opracowanie wyników; 5. Redagowanie prac naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej