Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(35)
Autor
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Foltys Joachim
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Hecker Robert
(2)
Holland Peter
(2)
Kocot Damian
(2)
Kocot Maria
(2)
Leighton Patricia
(2)
Majewski Kamil
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Syrett Michel
(2)
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Bartosik Krzysztof
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doyle David P
(1)
Drakohrust Tetiana
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Essinger James
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gay Charles L
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jasiński Bartosz
(1)
Kania Ewa
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krakała Artur
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kruszyński Piotr
(1)
Kryska Sandra
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kupny Weronika
(1)
Kuźnik Grzegorz
(1)
Kłos Monika
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Lewandowska Hanna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Markowska Paulina
(1)
Miller Piotr
(1)
Moll Tomasz
(1)
Niemczyk Jerzy (1962-2022)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Paula
(1)
Nowicka Katarzyna
(1)
Nowicki Adam
(1)
Olszak Marcin
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Piotrowska Katarzyna
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Przybyłek Edyta
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rej-Kietla Anna
(1)
Rokicki Jarosław
(1)
Romanowska Elżbieta
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rożek Kacper
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Sikorski Piotr M
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szaban Jolanta M
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Outsourcing
(42)
Przedsiębiorstwo
(13)
Zarządzanie
(12)
Benchmarking
(6)
Kadry
(6)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Administracja publiczna
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Franczyza
(2)
Globalizacja
(2)
Informatyka
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Outplacement
(2)
Policja
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rynek pracy
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zatrudnienie dodatkowe
(2)
Zatrudnienie elastyczne
(2)
Agroturystyka
(1)
Apelacja
(1)
Banki hipoteczne
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżety gminne
(1)
Cesarstwo niemieckie (1871-1918)
(1)
Chorzy na wirusowe zapalenie wątroby typu C
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Digitalizacja
(1)
Dochody jednostek samorządu terytorialnego
(1)
Dzieci
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Faktoring
(1)
Filozofia prawa
(1)
Forfaiting
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kasacja
(1)
Kolonializm
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Korupcja
(1)
Koszty
(1)
Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Maat (postać mitologiczna)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Małżeńska umowa majątkowa
(1)
Małżeństwo
(1)
Miejsce pracy
(1)
Nieruchomości publiczne
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Orzecznictwo międzynarodowe
(1)
PRL
(1)
Państwa i terytoria zależne
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka prorodzinna
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo do dobrej administracji
(1)
Prawo do ochrony zdrowia
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo porównawcze
(1)
Prawo pracy
(1)
Projekt informatyczny
(1)
Prywatyzacja
(1)
Prywatyzacja zadań publicznych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo kurierskie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Gruzja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Czasopismo naukowe
(3)
Opracowanie
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Outsourcing w świetle współczesnych tendencji zarządzania; 2. Kluczowe aspekty koncepcji outsourcingu; 3. Wpływ outsourcingu na przedsiębiorstwo oraz proces jego zarządzania; 4. Perspektywy rozwoju koncepcji outsourcingu na tle jego stanu i znaczenia w krajach rozwiniętych i w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Czym jest outsourcing?: Koncepcja outsourcingu; Rozwój outsourcingu strategicznego; Modele outsourcingu. Cz. II Outsourcing w praktyce: Jaki model wybrać?; Określenie kontekstu; Planowanie; Wybór dostawcy usługi; Prawne aspekty outsourcingu; Problemy związane z zasobami ludzkimi; Wdrażanie i monitorowanie. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 216 s. : ry.; tab. ; 23 cm.
1. Współczesne rozwiązania w zarządzaniu przedsiębiorstwem jako tło outsourcingu; 2. Koncepcja outsourcingu; 3. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa; 4. Uwarunkowania stosowania outsourcingu w świetle przeprowadzonych badań empirycznych; 5. Skuteczny outsourcing- wytyczne projektu w świetle przeprowadzonego badania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Outsourcing w strategiach przedsiębiorstw; ?. Budowa strategii sourcingowej przedsiębiorstwa; 3. Co outsourcować? Wybór procesu; 4. Poszukiwanie i wybór dostawcy; 5. Koszty i ryzyko w projektach outsourcingowych; 6. Kontrakty outsourcingowe; 7. Przyczyny niepowodzeń w outsourcingu. Co zrobić z nieudanym kontraktem? 8. Zarządzanie emocjami a wdrażanie projektu outsourcingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering; Benchmarking; Outsourcing; Lean management; Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości; Time based management; Organizacja oparta na wiedzy; Wirtualna organizacja; Metodyka myślenia sieciowego. Cz.II Myślenie sieciowe w praktyce: Przykład zastosowania myślenia sieciowego- przedsiębiorstwo handlu samochodami; Czynnik ekologiczny w zarządzaniu; Konflikt krótko- i długookresowy planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych; Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Miejsce optymalizacji zatrudniania w zarządzaniu firmą; 2. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie; 3. Zadania Kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia; 4. Restrukturyzacja- narzędzia i procedura; 5. Racjonalizacja- działania uzupełniające; 6. Redukcja zatrudnienia; 7. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podstawy teoretyczne w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa: 1.1. Zasoby przedsiębiorstwa – definicja, typologia, cechy; 1.1.1. Definicje i typologie zasobów; 1.1.2. Od własności do dostępności zasobów; 1.1.3. Kluczowe kompetencje jako zasób przedsiębiorstwa; 1.2. Zasoby w optyce zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; 1.2.1. Ewolucja podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa; 1.2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa a zasoby; 1.2.3. Zarządzanie kompetencjami a kreacja wartości; 1.3. W kierunku procesowego zarządzania zasobami; 1.3.1. Zachwiana idea struktury funkcjonalnej organizacji; 1.3.2. Procesowe podejście w organizacji – definicja, klasyfikacje, koncepcje; 1.3.3. Koszty transakcyjne w zarządzaniu procesowym; 1.3.4. Mapowanie i rekonfiguracja procesów. Rozdział 2. Istota outsourcingu: 2.1. Outsourcing – problemy definicyjne; 2.1.1. Generacje outsourcingu; 2.1.2. Podstawowe cechy i formy outsourcingu w świetle głównych nurtów teoretycznych; 2.1.3. Outsourcing wobec wybranych form organizacyjno-zarządczych; 2.1.4. Outsourcing procesów; 2.2. Outsourcing strategiczny; 2.2.1. Cele outsourcingu; 2.2.2. Outsourcing strategiczny a outsourcing transformacyjny; 2.2.3. Przesłanki outsourcingu strategicznego; 2.2.4. Aspekty ekonomiczne – wybrane elementy. Rozdział 3. Zarządzanie outsourcingiem: 3.1. Uwarunkowania i przedmiot zarządzania outsourcingiem; 3.1.1. Przesłanki zmian w podejściu do zarządzania zasobami przez outsourcing; 3.1.2. Koncepcje zarządzania outsourcingiem; 3.2. Etapy procesu zarządzania outsourcingiem; 3.2.1. Projektowanie; 3.2.2. Wybór dostawców; 3.2.3.Transfer zasobów; 3.2.4. Zarządzanie relacjami; 3.3. Krytyczne czynniki sukcesu i porażek outsourcingu; 3.3.1. Przesłanki sukcesu; 3.3.2. Przyczyny niepowodzeń. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing : model zarządzania w podmiotach sektora ochrony zdrowia / Hanna Lewandowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 254, [2] s. : rys. , tab., wykr. ; 23 cm.
1. Outsourcing w podmiotach sektora ochrony zdrowia w świetle teorii i doświadczeń praktycznych na świecie; 2. Outsourcing w podmiotach sektora ochrony zdrowia w Polsce; 3. Metody i narzędzia oceny efektywności outsourcingu w podmiotach sektora ochrony zdrowia; 4. Ocena outsourcingu w wybranych podmiotach sektora ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w bankach komercyjnych / Anna Korzeniowska. - Warszawa : Difin, 2009. - 215, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Umiejscowienie outsourcingu w banku; 2. Czynniki wpływające na wykorzystanie outsourcingu przez banki; 3. Przesłanki i zakres stosowania outsourcingu przez banki komercyjne w Polsce; 4. Czynniki decydujące o rozwoju outsourcingu w sektorze bankowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Klaster w ujęciu historycznym i definicyjnym. 2. Identyfikacja klastra, jego cechy, struktura, uwarunkowania 3. Rodzaje klastrów i ich modele. 4.Sytuacja klastrów w Polsce w świetle badań benchmarkingowych. 5. Krajowe Klastry Kluczowe. 6. Oczekiwania i możliwości klastrów polskich. 7. Tendencje klasteringu. 8. Standardy zarządzania klastrami. 9. Klastry a Unia Europejska. 10. Istota outsourcingu. 11. Wybrane przyczyny zastosowania outsourcingu w organizacjach. 12. Identyfikowanie obszarów, funkcji w organizacji dla stosowania outsourcingu. 13. Bariery i korzyści w stosowaniu outsourcingu w organizacji. 14. Pracownik w organizacji stosującej outsourcing. 15. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniem wirtualnej przestrzeni – środowiska cyfrowego. 16.Rodzaje outsourcingu. 17. Outsourcing w konstruowaniu współczesnych organizacji. 18. Identyfikacja outsourcingu w klastrach. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Kontekst i oznaki pojawienia się współpracownika; 2. Dopasowywanie potrzeb strategicznych i kadrowych; 3. Rekrutacja współpracowników i przygotowanie się na ich przyjęcie; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a współpracownicy; 5. Regulacje dotyczące korzystania z usług współpracowników; 6. Umowy a korzystanie z usług współpracowników; 7. Stosunki pracownicze i zagadnienia pokrewne; 8. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 9. Przemyślenia i plany na przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorze; Wstęp; Rozdział 1. Optymalizacja i restrukturyzacja – definicja, zakres i cele: Kluczowe pojęcia – optymalizacja i restrukturyzacja; Cele optymalizacji w firmie; Zmiana jako kluczowy czynnik optymalizacji; Czym jest przerost zatrudnienia w organizacji; Zjawisko chomikowania pracy; Demografia jako punkt wyjścia; Zmiany a strategia; Optymalizacja – również w HR; Rozdział 2. Czynniki, które muszą być brane pod uwagę przy optymalizacji: Znaczenie puli kapitału intelektualnego (zasobów wiedzy) w utrzymaniu potencjału wiedzy organizacji; Rozdział 3. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie: Analiza zatrudnienia, organizacji pracy i struktury firmy jako punkt wyjścia optymalizacji zatrudnienia; Plan funkcji w firmie; Stanowiska – od funkcji do kompetencji; Doskonalenie struktury organizacyjnej; Rodzaje struktur organizacyjnych; Rozdział 4. Zadania kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia: Tradycyjny kierownik a restrukturyzacja; Podejście procesowe szansą dla kierowników; Menedżer – osoba, która inicjuje zmiany i odpowiada za nie; Kierownicy średniego i niższego szczebla w procesie restrukturyzacji; Relacje kierownik – pracownicy w procesie restrukturyzacji; Pomoc działu personalnego dla kierowników różnych szczebli w procesie restrukturyzacji; Rozdział 5. Restrukturyzacja – narzędzia i procedura: Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami – analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; Procedura analizy pracy; Określenie celów działań racjonalizacyjnych; Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; Rozdział 6. Racjonalizacja systemów wynagradzania: Efektywność wynagrodzeń; Przegląd sytuacji związanej z wynagrodzeniami; Racjonalizacja systemu płac zasadniczych; Racjonalizacja systemu premii i nagród; Stworzenie racjonalnych zasad podwyżek (awansu płacowego); Rozdział 7. Racjonalizacja – działania uzupełniające: Przesunięcia wewnętrzne – mobilność pozioma pracowników; Telepraca – potencjał oszczędności; Formuła zadaniowa – zadaniowy czas pracy; Outsourcing i inne formy przenoszenia wybranych funkcji na zewnątrz firmy; Podsumowanie: charakterystyka wybranych działań optymalizacyjnych w zakresie form zatrudnienia; Rozdział 8. Redukcja zatrudnienia: Konieczne zmiany w podejściu do redukcji; Polityka zwolnień – odpowiedzialne podejście pracodawcy; Odpowiednia komunikacja; Podsumowanie: przygotowywanie zwolnień – kompletna procedura postępowania; Zasady zwolnień – wytyczne do rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane: Historia, definicja, istota i formy outplacementu; Outplacement indywidualny; Czy zwolnienia monitorowane opłacają się pracodawcy? Załącznik. Procedura outplacementu – przykład dobrej praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Ludzie jako wartość nowoczesnej organizacji; Rozdział 2. Kapitał ludzki w strukturze kapitału intelektualnego organizacji; Rozdział 3. Klimat HRM jako nowa perspektywa w zarządzaniu kapitałem ludzkim; Rozdział 4. Obiektywizm zatrudnienia i traktowania personelu, a wydajność kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie; Rozdział 5. Główne podejścia do definicji kapitału ludzkiego jako podstawy zarządzania oraz obiektu metodologii rachunkowości; Rozdział 6. Marketing personalny i geneza jego koncepcji; Rozdział 7. Wspieranie kapitału ludzkiego pracowników w korporacji międzynarodowej McDonald’s; Rozdział 8. Human Resources przedsiębiorstw sektora gastronomii; Rozdział 9. Zarządzanie przez inspirację w organizacjach; Rozdział 10. Wybór partnerów outsourcingowych jako determinanta wdrażania innowacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek pracy w Polsce i w Unii Europejskiej / Jolanta M. Szaban. - Wyd. 2 uaktual. i poszerzone. - Warszawa : Difin SA , 2016 - 371 s. : tab., rys. ; 23 cm.
1. Pojęcia, teorie i modele dotyczące rynku pracy; 2. Europejski i Polski rynek pracy; 3. Zatrudnienie w UE i w Polsce; 4. Wynagrodzenia; 5. Bezrobocie i bierność zawodowa; 6. Zamożność i bieda w krajach UE i w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outsourcing / Michał Trocki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 226, [2] s. : rys., tab. ; 20 cm.
1. Outsourcing a kształtowanie struktur działalności gospodarczej: Istota outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej jako przedmiot outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej a jej struktura; Struktury działalności gospodarczej; Kształtowanie struktur działalności gospod.; Krótka historia outsourcingu; Znaczenie i perspektywy rozwoju outsourcingu; Cele gł. outsourcingu; Warunki ogólne outsourcingu; Zasady ogólne outsourcingu; Rodzaje outsourcingu; Partnerzy outsourcingu; Rynek usług outsourcingowych; Analiza funkcji jako punkt wyjścia przedsięwzięć outsourcingowych; Proces ogólny outsourcingu; Outsourcing a kluczowe kompetencje; Ograniczenia prawne outsourcingu; Insourcing. 2. Outsourcing kontraktowy: Proces outsourcingu kontraktowego; Badanie i planowanie outsourcingu kontraktowe go; Wybór partnerów negocjacyjnych i negocjowanie umowy outsorcingu. 3. Outsourcing kapitałowy: Proces outsourcingu kapitałowego; Analiza strategiczna outsourcingu kapitałowego Analiza szczegółowa outsourcingu kapitałowego; Wdrożenie outsourcingu kapitałowego. 4. Przykłady outsourcingu: Outsourcing w praktyce; Przykłady outsourcingu kontraktowego; Przykłady outsourcingu kapitałowego; Przykłady innych rozwiązań; Patologie outsourcingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Kontekst i oznaki pojawienia się współpracownika; 2. Dopasowywanie potrzeb strategicznych i kadrowych; 3. Rekrutacja współpracowników i przygotowanie się na ich przyjęcie; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a współpracownicy; 5. Regulacje dotyczące korzystania z usług współpracowników; 6. Umowy a korzystanie z usług współpracowników; 7. Stosunki pracownicze i zagadnienia pokrewne; 8. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 9. Przemyślenia i plany na przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Charakterystyka sieci międzyorganizacyjnych; 1. Elementy sieci międzyorganizacyjnych- aspekty organizacyjno-zarządcze; 2. Analiza sieci; 3. Elementy sieci- aspekty prawne; 4. Niematerialne zasoby sieci międzyorganizacyjnych; 5. Konsekwencje przynależności do sieci; II. Rodzaje sieci międzyorganizacyjnych: 6. Klasyfikacje sieci międzyorganizacyjnych; 7. Sieci kooperacyjne; 8. Sieci outsourcingowe; 9. Sieci franczyzowe i agencyjne; 10. Klastry; 11. Alians strategiczne; 12. Sieci holdingowe; 13. Sieci publicznoprawne; III. Zarządzanie sieciami międzyorganizacyjnymi: 14. Mechanizmy zarządzania sieciami międzyorganizacyjnymi; 15. Strategiczny kontekst sieci międzyorganizacyjnej; IV. Kontekst sieci międzyorganizacyjnych w naukach społecznych: 16. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy nurtów nauk o zarządzaniu; 17. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy podstawowych nurtów ekonomii; 18. Sieci międzyorganizacyjne z perspektywy podstawowych nurtów zarządzania strategicznego; 19. Metafory sieci międzyorganizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Outsourcing danych osobowych - analiza prawna, 2. Przedmiot outsourcingu danych osobowych, 3. Podmioty uczestniczące w przetwarzaniu danych osobowych, 4. Audyt w zakresie poprawności przetwarzania danych, 5. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, 6. Przekazywanie danych osobowych za granicę, 7. Outsourcing przetwarzania danych osobowych pracowników, 8. Outsourcing danych osobowych w działalności zakładów opieki zdrowotnej, 9. Outsourcing danych osbowych w działalności bankowej, 10. Outsourcing danych osobowych w działalności ubezpieczeniowej, 11. Outsourcing danych w działalnośc telekomunikacyjnej, 12. Wybór żródeł prawa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej