Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(26)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bęben Robert
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Detyna Beata
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Francik Kamila
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Janisz Karina
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Lisiński Marek
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Płoska Renata
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sitkiewicz Franciszek
(1)
Stasiak Makary Krzysztof
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Sulich Adam
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Tor Krzysztof
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Łachut Paula
(1)
Świetlik Włodzimierz
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żebrowski Andrzej
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Temat
Otoczenie firmy
(39)
Przedsiębiorstwo
(24)
Marketing
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Zarządzanie
(9)
Organizacja
(5)
Konkurencja
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Analiza SWOT
(3)
Analiza strategiczna
(3)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Badania rynku
(2)
Banki
(2)
Ekorozwój
(2)
Globalizacja
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing-mix
(2)
Menedżerowie
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Analiza ekonomiczna
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Ceny
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Faktoring
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koszty
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muda (zarządzanie)
(1)
Negocjacje
(1)
Obligacje korporacyjne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Polityka cenowa
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Polska
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Produkt (prawo)
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płaca minimalna
(1)
Rachunkowość
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
42 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Organizacja i działanie firmy jako podmiotu autonomicznego, 3. Symulowanie interakcji podmiotu z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi / Zbigniew Olesiński. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 294 s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Charakterystyka procesów globalnych; 2. Zarządzanie we współczesnym świecie; 3. Struktury sieci; 4. Funkcjonowanie sieci; 5. Procesy integracyjne w gospodarce globalnej; 6. Systemy wsparcia; 7. Analiza wybranych przypadków; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w procesie zarządzania strategicznego, Zarządzanie projakościową i proekologiczną strategia rozwoju firmy; Produkt w orientacji marketingowej firmy, działającej w konkurencyjnym otoczeniu, Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (20 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Organizacja i zarządzanie w nowoczesnej gospodarce - dylematy racjonalności; Rozdział 2. Organizacja, jej podsystemy i struktura; Rozdział 3. Zarządzanie w zmiennym otoczeniu organizacji; Rozdział 4. Tworzenie reputacji firmy - systemu troski o klienta i korzystnego wizerunku; Rozdział 5. Wprowadzanie innowacji i doskonalenie jakości; Rozdział 6. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji operacyjnych i strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
R.1 Jak radzić sobie z problemami zasadniczego znaczenia: Jak radzić sobie z inflacją; Zarządzanie dla płynności i stabilności finansowej; Zarządzanie produktywnością; Produktywność pracownika umysłowego; Koszty utrzymania się w biznesie a złudzenie zysku. R.2 Zarządzanie z myślą o jutrze: Koncentrowanie środków na rezultatach; Jak uwalniać się od tego, co wczorajsze; Zarządzanie wzrostem; Zarządzanie innowacjami i zmianami; Strategie biznesu na jutro; Karta punktowa dla menedżerów. R.3 Zarządzanie w morzu zmian: nowa struktura ludności nowa dynamika demograficzna: Nowe realia; Podział produkcji: integracja ponadnarodowa; Nowe rynki konsumenta; Implikacje dla strategii zarządzania; Od "siły roboczej" do "sił roboczych"; Koniec obowiązkowego wieku emerytalnego; "Dwugłowy potwór"; Zapotrzebowanie na miejsca pracy w krajach rozwijających się; Potrzeba planowania w kwestii nadwyżki siły roboczej. R.4 Zarządzanie w burzliwych środowiskach: Zintegrowana gospodarka światowa; Ponadnarodowy pieniądz światowy; Koniec suwerenności; Spękana struktura polityczna świata; Kraje prawie rozwinięte w gospodarce światowej Strategie biznesu dla gospodarki światowej; Społeczeństwo pracownicze; "Władza idzie za własnością"; Czy związki zawodowe mogą przetrwać?; Przedsiębiorstwo jako instytucja polityczna; Zarządzanie w środowisku po litycznym. Wnioski: Wyzwanie wobec świata zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka otoczenia biznesu, 2. Metody badania burzliwego otoczenia biznesu, 3. Charakterystyka połączeń sieciowych, 4. Postrzeganie rzeczywistości przez organizację, 5. Umiejętność pozyskiwania przez organizację środków finansowych, 6. Umiejętność organizacji współdziałania w sieci, 7. Generowanie synergii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 2)
Zarządzanie zmianą w teorii i praktyce: Konieczność zmian oraz ogólne zasady ich wprowadzania w organizacjach; Wiedza jako czynnik sukcesu organizacji w warunkach zmienności otoczenia; Personalne strategie wdrażania zmian organizacyjnych; Modernizacja państwa - zmiany w sektorze publicznym; Zmiany w polskim szkolnictwie wyższym - dylematy rozwojowe; Zmiany w koncepcji L.E. Greinera a polskie organizacje; Zmiany formy własności w drodze prywatyzacji bezpośredniej oraz jej wpływ na dalsze funkcjonowanie przedsiębiorstwa; Zmiany strukturalne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej; Czynniki różnicujące potencjał finansowy gmin jako przesłanka zmian systemu finansów lokalnych; Dlaczego urzędy administracji samorządowej wdrażają system zarządzania jakością?; Koncepcja zarządzania zmianą na przykładzie wojewódzkiej instytucji kultury - studium przypadku; Zarządzanie zmianami w świetle badań empirycznych; Rola związków zawodowych w zarządzaniu zmianami. Metody oraz aspekty psychospołeczne zmian: Inżynieria systemów jako metoda projektowania zmian w organizacji Kult korporacyjny jako specyficzny sposób funkcjonowania organizacji w warunkach turbulentnych; Istota zmian w firmie i warunki ich skutecznego wprowadzania; Outsourcing jako forma wprowadzania zmian w organizacji; Zarządzanie kulturą organizacji w warunkach globalizacji. Zmiany na rynku finansowym i kapitałowym: Zmiana zasad funkcjonowania europejskiego rynku finansowego i kapitałowego; Sekurytyzacja aktów w Polsce - analiza rentowności; Ryzyko zmiany stopy procentowej na rynku kapitałowym; Zmiany parametrów rozkładu stóp zwrotu WIG; Pomiar zmian na rynku kapitałowym przy użyciu metody skalowania wielowymiarowego; Internetyzacja obrotu papierów wartościowych - zmiany na rynku kapitałowym; Zmiany po wprowadzenie Warsetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej