Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(20)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(3)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Brobst Stephen
(1)
Bruch Heike
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Contiego Dave
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Flis Iwona
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Klauer Patricia
(1)
Krysztofiak Katarzyna
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Milcarz Andrzej
(1)
Poe Vidette
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Ruhe Dick
(1)
Schauz Ewa
(1)
Seiwert Lothar J. (1952- )
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stewart Aileen Mitchell
(1)
Stewart Grant
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Ward Michael
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zbrońska Edyta
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Zarządzanie
(10)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Organizacja pracy
(5)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Praca zespołowa
(2)
Zarządzanie czasem pracy
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Baza danych
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
Dyrektor
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inwestycje
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Patologia społeczna
(1)
Planowanie
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Praca zdalna
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Samorealizacja
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Testy
(1)
Unia Europejska
(1)
Wnioski i podania
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zespół projektowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe zasady funkcjonowania funduszy unijnych : Rodzaje funduszy unijnych, Beneficjenci, Przeznaczenie programów operacyjnych. 2.Przedsięwzięcia i projekty : Elementy wniosku o dofinansowanie z funduszy strukturalnych, Przedsięwzięcie i projekt - podstawowe definicje, Typy projektów, Procedura składania wniosków, Zarządzanie projektami, Zasady konstrukcji biznesplanu (studium wykonalności), Plan finansowy jako istotny element biznesplanu (studium wykonalności), Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, Dostosowanie wzorcowego biznesplanu do wymogów SPO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Zadania szefa działu sprzedaży; Motywacja; Styl i kultura zarządzania; Standardy wyników; Planowanie i kontrola; Organizacja; Rekrutacja i selekcja; Szkolenie sprzedawców; Zebrania sprzedawców; Rewizja sprzedaży; Sprzedaż na celująco.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Część pierwsza: Czego się nauczyliśmy, pracując w domu; Zbiorowe doświadczenie pracy zdalnej związane z pandemią COVID-19 Rozdział 1 - Samotni razem Rozdział 2 - Gdy praca wchodzi do domu Rozdział 3 - Przetrwanie czy komfort Część druga: Pracownik smart; Pomysłowe możliwości osiągnięcia dobrostanu w pracy Rozdział 4 - Poza work-life balance Rozdział 5 - Odnalezienie pasji Rozdział 6 - Uczenie się przez całe życie Rozdział 7 - Wyjście ze strefy komfortu Rozdział 8 - Rozliczenie się z technologią Rozdział 9 - Trenuj pomysłowość Część trzecia: Przedsiębiorstwo smart; Pomysłowy i korzystny rozwój organizacji Rozdział 10 - Rady dla żeglarzy Rozdział 11 - Przeciw biurokracji i głupocie Rozdział 12 - Uruchomienie odpowiedzialności Rozdział 13 - Zmiana kultury firmy Rozdział 14 - Tworzenie kontekstu Rozdział 15 - Ożywienie organizacji w rytmie jazzu; Załącznik - Osiągnięcia spółki Trivioquadrivio w zakresie pracy smart; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 252)
1. Jakość w zarządzaniu firma; 2. Fenomen norm dot. systemów zarządzania; 3. Korzyści z systemu zarządzania jakością; 4. Zarządzanie jakością a małe firmy; 5. Rodzina norm ISO 9000; 6. Wymagania normy ISO 9001; 7. Zakres systemu zarządzania jakością i możliwe wyłączenia wymagań; 8. Metodyka wdrażania systemu zarządzania jakością; 9. Wskaźniki skuteczności dla elementów systemu jakości; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Jak szacować przyszłe wolne przepływy pieniężne?; R.2 Jak określić koszty i strukturę kapitału finansującego przedsiębiorstwo?; R.3 Jak ocenić przedsięwzięcia przedsiębiorstwa?; R.4 Jak uwzględnić ryzyko?; R.5 Wybór formy organizacyjno-prawnej; R.6 Zakładamy firme krok po kroku; R.7 Podatki w firmie; R.8 Obowiązki przedsiębiorstwa wobec ZUS; R.9 Zatrudniamy pracowników; R.10 Dobór oprogramowania; R.11 Moja firma w Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcia i technologie, Architektura i infrastruktury, Czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, Cykl życia wspomagania podejmowania decyzji, Rozpoczynamy budowę hurtowni danych, Zbieranie wymagań na dane, Integracja danych, Projektowanie bazy danych dla hurtowni danych, Dostęp do danych, Szkolenie, wsparcie i rozruch, Metadane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Władza i uprawnianie, Uprawnianie siebie, Uprawnianie innych, Przewodzenie z drugiej linii, Uprawniający menedżer, Wyznaczenie kierunku i utrzymanie kontroli, Przezwyciężanie barier, Systemy doskonalenia i wynagradzania pracowników, Systemy, strategie i techniki, Przygotowanie do uprawniania, Godzina "U" i dalej, Jak nam idzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu; 1. Sali klienci. Kto to taki?: Najważniejsze słowo w biznesie; Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara; Skup uwagę na swoich klientach; 2. Rozpoznawalne ofert. Co możesz zaoferować klientom?: Czym się rzeczywiście zajmujesz?; Gdzie materialne styka się z emocjonalnym; Szukaj swojego atutu w głębi; 3. Strategie perswazji. Jak przekonać klientów?: Twoja własna platforma; Wyróżniaj się , stojąc z boku; Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć; 4. Działania kreatywne. Wyraź to: Nie przestawaj podkreślać swojego atutu; Działanie powszechnie stosowane i nieprzeciętne; Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zanim rozpoczniesz działalność gospodarczą, Cz.II Prowadzenie działalności gospodarczej, Cz.III Twoje rozliczenia, Cz.IV Twoja firma w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bilbioteka Biznesmena)
Przedmowa; 0. Wprowadzenie; Dlaczego zarządzanie czasem; Znaczenie czasu; Czy macie wystarczająco dużo czasu?; Czym jest dla Was czas?; Jak się obchodzicie ze swoim czasem; Ile czasu Wam pozostaje; Remanent czasu – czyli jaki styl pracy praktykujesz; Analiza wykorzystanego czasu; Analiza straconego czasu; Analiza pożeraczy czasu; Rola zarządzania własnym czasem; Rola podręcznika (umowa z użytkownikiem); 1. Określanie celu; Znaczenie określania celu; Określenie celu; Opracujcie pożądaną wizję swego Życia; Zróżnicowanie życzeń i celów życiowych według kryterium czasu; Stwórzcie własny obraz pożądanej kariery zawodowej; Zestawienie zbioru celów; Analiza sytuacji; Podstawowe pytania do osobistej i zawodowej analizy sytuacji; Największe sukcesy zawodowe i prywatne; Mocne i słabe strony mojej osobowości; Analiza celów i środków; Formułowanie celu; Podsumowanie i analiza; 2. Planowanie; Podstawy planowania; Zasady i reguły planowania czasu; System planowania czasu; Plan wieloletni; Plan roczny; Plan kwartalny; Plan miesięczny; Plan tygodniowy; Plan dzienny; Planowanie czasu za pomocą metody ALPEN; Zarządzanie za pomocą książki planowania czasu; Podsumowanie i ocena; 3. Podejmowanie decyzji; Konieczność podejmowania decyzji; Zasada Pareto; Wyznaczanie priorytetów za pomocą analizy ABC; Szybka analiza według zasady Eisenhowera; Podstawowe zasady delegowania; Podsumowanie i ocena; 4. Realizacja i organizacja; Organizacyjne zasady kształtowania przebiegu dnia; Naturalny rytm dnia; Zarządzanie za pomocą biorytmów; Indywidualny styl pracy – samoodciążenie; Ramowy plan dnia; Podsumowanie i ocena; 5. Kontrola; Funkcje kontroli; Kontrole przebiegu pracy; Kontrola wyników; Przegląd dnia (samokontrola); Ocena; 6. Informacja i komunikacja; Znaczenie informacji i komunikacji; Racjonalne czytanie; Metody stosowane przed czytaniem; Metody stosowane podczas czytania; Metody stosowane po przeczytaniu; Metoda SQ 3R; Racjonalne odbywanie narad; Przed naradą; Podczas narady; Po naradzie; Racjonalne rozmowy dwustronne; Odizolowanie się od odwiedzających; Planowani i przygotowanie się do zapowiedzianych odwiedzin; Traktowanie niezapowiedzianych gości; Kończenie rozmów; Racjonalne telefonowanie; Telefon jako środek racjonalizacji; Odizolowanie się; Załatwianie natychmiastowe; Oddzwanianie; Bloki telefoniczne; Przygotowanie się do rozmowy; Prowadzenie rozmowy; Racjonalne prowadzenie korespondencji; Racjonalizacja pracy za pomocą list kontrolnych i arkuszy roboczych; Podsumowanie i ocena; 7. Wdrażanie; Spojrzenie wstecz i plan przedsięwzięć; Umowa o zmianie; Wskazówki odnośnie wdrażania; Strategie ucieczki i oporu; Podsumowanie; Dziesięć złotych wskazówek uzyskania dodatkowego czasu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Style zarządzania szkołą; Sprawdź jakim jesteś dyrektorem- quiz; 1. Cz. I. Organizacja pracy szkoły: 1. Dyrektor szkoły- zadania i kompetencje; 2. Rada pedagogiczna, rada rodziców i rada szkoły- kompetencje organów szkoły; 3. Statut szkoły publicznej; 4. Organizacja nadzoru pedagogicznego w systemie oświaty; 5. Obowiązki nauczycieli, dyrektorów i pracowników nadzoru pedagogicznego; 6. Ocena pracy nauczyciela, dyrektora i innych pracowników pedagogicznych; 7. Nostryfikacja świadectw uzyskanych zagranicą; Cz. II. Wychowanie i bezpieczeństwo: 1. Szkoła bezpieczna i przyjazna- cele nowego programu wychowawczego; 2. Program wychowawczy szkoły; 3. Szkolny program profilaktyki; 4. Prawa i obowiązki ucznia; 5. Samorząd uczniowski- zadania i kompetencje; Cz. III. Współpraca z rodzicami i środowiskiem lokalnym: 1. Rodzice partnerami szkoły; 2. Instytucje i organizacje wspierające rodziców w szkole; 3. Promocja szkoły w środowisku lokalnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Drogi do Biznesu)
Istota zespołów zadaniowych (projektów); Od struktury biurokratycznej do struktury wirtualnej; Pochodzenie zespołów - trochę historii; Struktury i organizacja zespołu (projektu); Wybór kierownika i członków zespołu; Opracowanie planu; Badanie kreatywności i wyników pracy zespołu badawczo - rozwojowych; Przykłady zastosowania projektów i zespołów zadaniowych; Jak rozpocząć stosowanie systemu zadaniowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada Dilberta / Scott Adams ; przekł. Andrzej Milcarz. - Warszawa : Amber, cop. 2001. - 303 s. : rys. ; 21 cm.
(Twoja Kariera)
Wielkie otwarcie; Dlaczego biznes jest taki absurdalny; Zasada Dilberta; Jak zdołować personel; Komunikowanie się w biznesie; Wielkie kłamstwa Dyrekcji; Metody makiaweliczne (napisał Piesbert); Strategie pracownicze; Oceny okresowe; jak udawać pracowitego; Zaklnij jaj szewc. Klucz do sukcesu dla dam; jak postawić na swoim; Marketing i komunikacja; Doradztwo menedżerskie; Biznesplan; Inżynierowie, naukowcy, programiści; Zmiana; Budżet; Sprzedaż; Zebrania; Projekt; ISO 9000; Redukcja; Jak poznać, że firma goni w piętkę; Restrukturyzacja; Cementowanie drużyny; Liderzy; Nowy model firmy: WO5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej