Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(70)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(50)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(53)
Czytelnia
(56)
Autor
Kożusznik Barbara
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gros Urszula
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lipka Anna
(2)
Morgan Gareth
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Wajda Augustyn
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adams Scott
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarek Dorota
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Douglas Mary
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Frost Peter J
(1)
Germain Juliette
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Golec Danuta
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena
(1)
Handy Charles
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jastrzębowski Zbigniew
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Magdalena
(1)
Karney Janina E
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Marianna
(1)
Kubis Iwona
(1)
Larrandaburu Iban
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Leksicka Krystyna
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lister Timothy
(1)
Magdalena Wajda
(1)
Maggi-Germain Nicole
(1)
Matczak Anna
(1)
McCormack Mark H
(1)
Mickus Francis
(1)
Milcarz Andrzej
(1)
Mink Joanna
(1)
Mroziak Barbara
(1)
Nayagom Olivier Antoine
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Piechowiak Marek
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Radmacher Sally A
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Ryk Marcin
(1)
Schaefer Klaus
(1)
Schmitt Mélanie
(1)
Schramm Tomasz
(1)
Schultz Duane P
(1)
Schultz Sydney Ellen
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Sheridan Charles L
(1)
Siara Olga
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Sobol Michał
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Sulak Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(71)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(71)
angielski
(1)
Temat
Organizacja
(34)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(17)
Przedsiębiorstwo
(16)
Praca
(15)
Motywacja pracy
(12)
Menedżerowie
(10)
Organizacje
(9)
Stosunki interpersonalne
(9)
Przywództwo
(8)
Zachowanie
(8)
Psychologia zarządzania
(6)
Zachowanie organizacyjne
(6)
Decyzje
(5)
Psychologia pracy
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Stres
(4)
Zawód
(4)
Nauczyciele
(3)
Negocjacje
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Sukces
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Czas
(2)
Etyka biznesu
(2)
Internet
(2)
Kariera
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Nauczanie
(2)
Organizacja pracy
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Postawy
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Płaca
(2)
Samorealizacja
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczenie się
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
AIDS
(1)
Ból
(1)
Choroby
(1)
Chorzy
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobro wspólne
(1)
Durkheim, Emile (1858-1917)
(1)
Dziedzictwo naturalne
(1)
Fleck, Ludwik (1896-1961)
(1)
Godność ludzka
(1)
Grupy społeczne
(1)
HIV
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Integracja pracowników
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Interes prawny
(1)
Interes prywatny
(1)
Interes społeczny
(1)
Jakość życia
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kolektywizm (psychologia)
(1)
Kompetencja (prawo)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura języka
(1)
Kultura organizacji
(1)
Marketing polityczny
(1)
Medycyna
(1)
Mentoring
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Miłość
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mężczyzna
(1)
Natura
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nałóg
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Norma językowa
(1)
Nowotwory
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(4)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Fenomen wpływu w organizacji, 2. Dylematy wpływu społecznego w relacjach interpersonalnych, 3. Wpływ grupy na jej członków w organizacji, 4. Wpływ przywódczy w organizacji, 5. Wpływ dobroczynny a nadużycia wpływu w organizacji, 6. Osłabianie wpływu a efektywność relacji społecznych w organizacji - problem deinfluentyzacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania ludzi w organizacji / Czesław Sikorski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 300 s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
Wstęp; Cz.I: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ: Warunki otoczenia organizacji, Cechy struktury organi-zacyjnej; Cz.II: TYPY ZACHOWAŃ: Zachowania na tle relacji władzy, Zachowania na tle relacji funkcjonalnych Zachowania na tle kooperacji, Zachowania na tle komunikacji; Cz.III: SPOŁECZNOKULTUROWE SKUTKI ZACHOWAŃ: Kultura organizacyjna, Wymagania stawiane członkom organizacji w epoce postprzemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania organizacyjne jako nauka; 2. Uwarunkowania zachowań indywidualnych; 3. Uwarunkowania zachowań grupowych; 4. Uwarunkowania zachowań międzyorganizacyjnych; 5. Zmiana jako element zachowań organizacyjnych; 6. Kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie; 7. Konflikty i ich wpływ na zachowania ludzi w organizacjach; 8. Dylematy i wyzwania w zakresie kształtowania zachowań organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania zachowań indywidualnych w organizacji, 2. Zachowania organizacyjne w wymiarze grupowym, 3. Komunikowanie się jako instrument kształtowania pożądanych zachowań organizacyjnych, 4. Konflikty w organizacji, 5. Kultura organizacji, 6. Przywództwo i style kierowania, 7. Wybrane teorie motywacji, 8. Procesy uczenia się organizacji jako zmiana zachowań organizacyjnych, 9. Zmiana i doskonalenie organizacji, 10. Różnorodność kulturowa w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1- 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 220 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ n a człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki ogólnej, 2. Ogólna problematyka celów i doboru treści kształcenia, 3. Struktura procesu nauczania, 4. Zasady nauczania i ich rola w realizacji procesu nauczania, 5. Metody i formy nauczania, 6. Organizacja pracy szkolej, 7. Planowanie pracy dydaktycznej, 8. Niepowodzenia szkolne, 9. Struktura dydaktyki szkoły wyższej i jej zadania jako nauki, 10. Osobowość nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Sukcesu)
Siedem kroków do skutecznego zarządzania czasem; Czym jest prawo wyczucia czasu?; Jak asertywnie zarządzać swoim czasem?; Jak zidentyfikować i unikać Złodziei Czasu?; Jak sobie poradzić z odwlekaniem?; Jak wykorzystać matrycę zarządzania czasem?; Jak zastosować zasadę Pareto?; Jak zwalczyć złe nawyki, tworzyć punkty kontrolne i ustalić priorytety?; Jak planować, tworzyć mapy myśli?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada Dilberta / Scott Adams ; przekł. Andrzej Milcarz. - Warszawa : Amber, cop. 2001. - 303 s. : rys. ; 21 cm.
(Twoja Kariera)
Wielkie otwarcie; Dlaczego biznes jest taki absurdalny; Zasada Dilberta; Jak zdołować personel; Komunikowanie się w biznesie; Wielkie kłamstwa Dyrekcji; Metody makiaweliczne (napisał Piesbert); Strategie pracownicze; Oceny okresowe; jak udawać pracowitego; Zaklnij jaj szewc. Klucz do sukcesu dla dam; jak postawić na swoim; Marketing i komunikacja; Doradztwo menedżerskie; Biznesplan; Inżynierowie, naukowcy, programiści; Zmiana; Budżet; Sprzedaż; Zebrania; Projekt; ISO 9000; Redukcja; Jak poznać, że firma goni w piętkę; Restrukturyzacja; Cementowanie drużyny; Liderzy; Nowy model firmy: WO5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zachowań w organizacji, Podstawy zachowania jednostki, Osobowość i emocje, najważniejsze teorie motywacji, Motywacja: od koncepcji do zastosowań, Indywidualne podejmowanie decyzji, Grupy w organizacji, Podstawy zachowań grupowych, Charakterystyka zespołów roboczych, Komunikacja, Przywództwo i budowanie zaufania, Władza a polityka, Konflikt i negocjacje, System organizacyjny, Podstawy struktury organizacyjnej, Technologia i projektowanie pracy, Systemy ocen i wynagrodzeń, Kultura organizacji, Zmiana i rozwój organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (12 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej