Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(47)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Bednarski Lech
(2)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Vollmuth Hilmar J
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bednarczyk Beata
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brittain Paul
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Cascio Wayne F
(1)
Cox Roger
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dudek Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fereniec Jan
(1)
Flis Iwona
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Janik Beata
(1)
Jeżak Jan
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klich Jacek
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Leszczyński Zbigniew
(1)
Lipiński Aleksander
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Rae Leslie
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rup Wojciech
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Schermerhorn John R. Jr
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Sroślak Grzegorz
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sulich Adam
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szumigraj Marcin
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Temat
Organizacja
(25)
Zarządzanie
(20)
Przedsiębiorstwo
(19)
Kadry
(15)
Motywacja pracy
(10)
Decyzje
(9)
Przywództwo
(9)
Menedżerowie
(7)
Planowanie
(7)
Planowanie strategiczne
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Konflikt
(6)
Motywacja
(6)
Negocjacje
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Controlling
(4)
Kariera
(4)
Kontrola
(4)
Organizacja -planowanie
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Kontrola zarządcza
(3)
Szkolnictwo
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny pracowników
(2)
Oceny szkolne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo administracyjne
(2)
Produkcja
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość
(2)
Samokształcenie
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umowa
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alokacja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo
(1)
Ceny
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Geodezja
(1)
Geologia
(1)
Globalizacja
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Holdingi
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kary i opłaty ekologiczne
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncesja
(1)
Konkurencja
(1)
Kopalnie
(1)
Księgowość
(1)
Kultura
(1)
Kultura pracy
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Metoda Montessori
(1)
Miasta
(1)
Nadzór górniczy
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrót gospodarczy
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania małą firmą, 2. Tworzenie firmy, 3. Cele działania firmy, 4. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie firmy, 5. Działalność kadrowa, 6. Administrowanie majątkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie przyszłości małej firmy, 2. Organizowanie pracy w firmie, 3. Zatrudnianie, 4. Kierowanie podległym personelem, 5. Działalność motywacyjna, 6. Kontrola i działania korekcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Metodologia badań organizacyjnych II. Planowanie. Metody i techniki III. Organizowanie - istota i zakres IV. Organizowanie - wybrane metody i techniki V. Metody i techniki motywacji VI. Kontrola - metody i techniki w zarządzaniu VII. Audyt wewnętrzny jako nowoczesny instrument zarządzania i kontroli VIII. Efektywność zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 207)
I. Metody planowania i organizowania : 1. Cykl organizacyjny 2. Metoda diagnostyczna 3. Metoda prognostyczna 4. Metoda pozyskiwqnia informacji na potrzeby zarządzania 5. Normowanie pracy 6. Wartościowanie pracy 7. Analiza wartości II. Metody motywowania: 8. Zarządzanie przez komunikację 9. Zarządzanie przez konflikt 10. Zarządzanie przez cele 11. Zarządzanie przez delegowanie uprawnień 12. Metody kształtowania potencjału emocjonalnego pracowników 13. Manipulacje w zarządzaniu III. Metody kontroli : 14. Zarządzanie przez wyjątki. 15. controlling 16. strategiczna karta wyników 17. Nadzór korporacyjny IV. Metody zwiększania kreatywności i innowacyjności : 18. Twórcze zarządzanie 19. Burza mózgów 20. Metoda synektyczna 21. Metoda delficka 22. Metoda morfologiczna 23. Zarządzanie przez innowację V. Metody projektowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez innowacje V. Metody przekrojowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez technologię informacyjną 26. Telepraca 27. Zespoły wirtualna 28. Zarządzanie przez jakość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ustalenie wzajemnych relacji między celami strategicznymi organizacji. 2. Analiza strategiczna - narzędzia przygotowania analizy SWOT. 3. Biznesplan jako narzędzie projektowania, wdrażania i kontroli strategii. 4. Gwarancje pracownicze - narzędzie przełamywania oporów wobec strategii zmian w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst organizowania- organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym. Zarys teoretyczno-instytucjonalny; Ponadnarodowi normo dawcy i biznes; Kultura i organizacje. Perspektywa antropologiczna; Koncepcja klasy kreatywnej Richard Floridy- nowa rzeczywistość współczesnych organizacji?; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Ekologiczny kontekst zarządzania; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; 2. Różnorodność świata organizacji- metody i archetypy: Archetypy, opowieści archetypiczne i metafory; Sektor publiczny- specyfika i metody zarządzania; Gmina jako organizacja- zarządzanie gmina; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym. Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Małe przedsiębiorstwa- specyfika i problemy zarządzania; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; 3. Społeczne i techniczne elementy organizacji- powiązania i ewolucja: Nowe technologie w organizacjach; Struktury i projektowanie organizacji; Różnorodność kulturowa współczesnych organizacji; Gender w organizacjach; Duchowość w organizacji; Kompetencje przedsiębiorcze w tworzeniu i rozwijaniu organizacji; 4. Współczesne trendy w zarządzaniu: teoria i praktyka: Zarządzanie na rynku doznań; Współczesne koncepcje zarządzania strategicznego; Planowanie jako walka z niepewnością; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi- zaangażowanie organizacyjne; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem; Marketing krytyczny; Doradztwo naukowe jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Budowa i diagnoza organizacji uczących się; Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Negocjacje w organizacji; 5. Badanie współczesnych organizacji- wybrane metody i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Teoria aktora-sieci; Wykorzystanie teorii ugruntowanej do badań przedsiębiorczości; Opowiadania o karierze- zawodowe paradygmaty i gra dystynkcji; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym: Zarys teoretyczno-instytucjonalny; System informacyjny rachunkowości- ramy koncepcyjne; Lex mercatoria jako przykład samoregulacji prawnej handlu międzynarodowego; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; Organizacja bez granic - łańcuchy dostaw, sieci i "ekosystemy"; Gender w organizacjach. 2. Aspekty organizacji i zarządzania we współczesnych teoriach: Informacja w zarządzaniu a rachunkowość; Kultura i organizacje: Perspektywa antropologiczna; Planowanie jako walka z niepewnością; Duchowość w organizacji; Doradztwo naukowe (Action Research) jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; Teoria aktora-sieci (Actor- NetworkTheory ANT); Nowe technologie w organizacjach; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem. 3. Współczesne trendy w zarządzaniu - aspekty praktyki: Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym: Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Zarządzanie na rynku doznań; Przedsiębiorczość w małej firmie; Negocjacje w organizacji; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi - zaangażowanie organizacyjne. 4. Badania organizacji - metody badawcze i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Opowieść paradygmatyczna, pole kapitały i gra dystynkcji w opowiadaniach o karierze; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sektor Publiczny w Praktyce. Ustrój i organizacja)
Zawiera: O autorach; Wykaz skrótów; Bibliografia; Wstęp; Rozdział I. Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej 1. Pojęcie organizacji i zarządzania 2. Rodowód i ewolucja administracji publicznej 3. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań Rozdział II. Kierownictwo 1. Kierownictwo jako instytucja prawna 2. Kierownictwo jako zagadnienie organizacyjne i zarządcze Rozdział III. Planowanie strategiczne i polityka rozwojowa 1. Czym jest planowanie 2. Najważniejsze metody planowania strategicznego 3. Instrumenty prawne 4. Narzędzia do zarządzania strategicznego w samorządach 5. Ewaluacja 6. Błędy polskich strategii samorządowych Rozdział IV. Realizacja zadań publicznych 1. Uwagi ogólne 2. Formy organizacyjno-prawne realizacji zadań publicznych 3. Zlecanie zadań podmiotom zewnętrznym 4. Współtworzenie zadań publicznych Rozdział V. Zarządzanie projektami w administracji publicznej 1. Czym jest projekt i jak nim zarządzać 2. Zespół projektowy 3. Biuro zarządzania projektami i jego funkcjonalności 4. Zasady opracowywania projektu 5. Projekty publiczne 6. Zarządzanie problemowe Rozdział VI. Partycypacja społeczna 1. Partycypacja społeczna/obywatelska – definicja zjawiska 2. Infrastruktura partycypacji społecznej 3. Społeczeństwo obywatelskie 4. Budżet obywatelski jako przejaw partycypacji społecznej 5. Idea prawa do miasta 6. Nowe miejsce organizacji pozarządowych Rozdział VII. Doradztwo w administracji publicznej 1. Istota doradztwa w administracji publicznej 2. Podstawy prawne działalności doradczej 3. Organizacje międzynarodowe świadczące usługi doradcze 4. Organizacje krajowe świadczące usługi doradcze Rozdział VIII. Zarządzanie jakością w administracji publicznej 1. Geneza zarządzania jakością 2. Czym jest jakość w administracji publicznej 3. Systemy zarządzania jakością w administracji publicznej 3.1. ISO 3.2. Analiza rozwoju instytucjonalnego urzędu 3.3. Wspólnotowa Metoda Oceny – CAF 4. Narzędzia wykorzystywane do zarządzania jakością w administracji publicznej 4.1. Tajemniczy klient 4.2. Benchmarking 4.3. Narzędzia partycypacyjne w zarządzaniu publicznym 4.4. Narzędzia kwestionariuszowe Rozdział IX. Kontrola zarządcza 1. Uwagi ogólne 2. Zasady i cele kontroli zarządczej 3. Poziomy kontroli zarządczej 4. Standardy kontroli zarządczej 5. Zarządzanie ryzykiem Rozdział X. Audyt wewnętrzny 1. Definicja i istota audytu wewnętrznego 2. Podstawy prawne audytu wewnętrznego 3. Zasady i cele audytu wewnętrznego 4. Organizacja audytu wewnętrznego 5. Praktyka funkcjonowania audytu wewnętrznego Rozdział XI. Informacja i dane publiczne 1. Prawne podstawy funkcjonowania informacji publicznej 2. Zasada jawności w samorządzie terytorialnym 3. Nowe formy zbierania informacji na temat realizowanych zadań publicznych 4. Rozwój sztucznej inteligencji (AI) w administracji publicznej Rozdział XII. Organizacja urzędu 1. Schemat organizacyjny i zespół 2. Reguły organizacyjne. Statut i regulamin 3. Definicja obszarów wspólnych i odrębnych rządu i administracji samorządowej 4. Centra usług wspólnych 5. Komunikacja w administracji publicznej Rozdział XIII. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej 1. Podstawy prawne zarządzania zasobami ludzkimi 2. Systemy motywacyjne w administracji publicznej 3. Systemy oceniające 4. Doskonalenie kadr, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji 5. Ogólna charakterystyka zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział XIV. Zarządzanie kryzysowe – „nowe” wyzwanie administracji publicznej 1. Prawne podstawy zarządzania kryzysowego 2. Praktyczne aspekty zarządzania kryzysowego na szczeblu wykonawczym 3. Pandemia COVID-19 w Polsce na tle zasad zarządzania kryzysowego Rozdział XV. Najnowsze trendy w zarządzaniu publicznym 1. Zarządzanie centrum miasta jako odpowiedź na silosowość działania administracji publicznej 2. Zarządzanie wartością publiczną 3. Policy Lab 4. Interwencje behawioralne; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS): Co to jest RAPS?; Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych; Po co przeprowadza się RAPS?; Zalety i wady RAPS; Kto jest odpowiedzialny za RAPS?; „Kwintet szkoleniowy”; Klienci zamawiający RAPS; Etapy RAPS. Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych: Zastosowanie RAPS w praktyce; Sposób określania potrzeb szkoleniowych; Kto powinien przeprowadzać RAPS?; Metody przeprowadzania analizy; Etap 1 – określanie wymagań; Etap 2 – planowanie RAPS; Etap 3 – ocena istniejących potrzeb; Normy kwalifikacji zawodowych. Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych: Etap 4 i 5 – identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych; Planowanie RAPS; Analiza wyników; Dalsze działania; Etap 6 – określenie celów i treści szkolenia; Część II. Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego: Indywidualne cechy uczącego się; Style uczenia się; Preferencje dotyczące sposobu uczenia się; Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się; Model komunikacji; Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych; Cel szkolenia; Przeszkody w procesie uczenia się. Rozdział 5. Cele szkolenia: Określanie celów szkolenia na piśmie; Plan osiągania celów; Sprawdzanie listy celów; Praktyczne zastosowanie listy celów; Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy: Planowanie czynności; Lista ustalonych celów; Grupa uczących się; Ustalenie treści programu szkolenia; Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie; Rodzaje metod szkoleniowych. Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy: Planowanie czynności; Cele a grupa uczących się; Miejsce zorganizowania szkolenia; Ograniczenia czasowe; Termin rozpoczęcia i zakończenia; Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy; Ustalenie treści programu szkolenia; Formy szkolenia; Strategie szkolenia grupowego; Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze; Metody szkolenia grupowego; Kolejność materiału szkoleniowego; Szablon programu szkolenia. Część III. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. I: Cele sesji; Metody szkoleniowe. Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. II: Metody szkoleniowe; Opracowanie sesji. Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych: Ćwiczenia; Obserwacja i podsumowanie; Część IV. Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych: Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia?; Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia?; Skutki nieprzeprowadzenia oceny; Kto przeprowadza ocenę?; Proces oceny; Projektowanie procesu oceny; Zaangażowanie menedżerów liniowych. Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu: Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu; Testy sprawdzające poziom wiedzy; Ocena wiedzy lub umiejętności; Samoocena wiedzy lub umiejętności; Ocena w trakcie szkolenia. Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia: Podsumowania w kilku słowach; Metoda „znaczków”; Podsumowanie sesji; Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych; Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego: Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu; Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia; Efektywna ocena. Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym: Średnio- i długoterminowe metody oceny; Ocena długoterminowa; Czy warto przeprowadzać szkolenie?; Oszacowanie wartości szkolenia; Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem; Podsumowanie; Lektura uzupełniająca; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tradycyjne i współczesne kierunki zarządzania. 2. Organizacja. 3. Współczesne otoczenie organizacji. 4. Zarządzanie organizacją. 5. Planowanie. 6. Podejmowanie decyzji w organizacji. 7. Struktury organizacyjne. 8. Czynniki strukturotwórcze. 9. Zarządzanie zmianami. Doskonalenie organizacji. 10. Przedsiębiorczość i zarządzanie przedsiębiorczością. 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 12. Motywowanie pracowników. 13. Przywództwo w organizacji. 14. Zarządzanie grupami i zespołami. 15. Procesy kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Zarządzanie.Zagadnienia wstępne, 2. Organizacje jako obiekt badań, 3. Podejmowanie decyzji i planowanie, 4. Organizowanie, 5. Motywowanie, 6. Kontrolowanie, 7. Zarządzanie sferami działalności przedsiębiorstwa, 8. Reorganizacja a zarządzanie, 9. zarządzanie komunikowaniem się w organizacji, 10. Zarządzanie relacjami organizacji z otoczeniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do administracyjnego prawa materialnego, 2. Akta stanu cywilnego, 3. Obywatelstwo, 4. Ewidencja ludności, 5. Zmiana imion i nazwisk, 6. Dowód osobisty i paszport, 7. Oświata, 8. Szkolnictwo wyższe, 9. Powszechny obowiązek obrony, 10. Symbolika państwa, 11. Granice państwa, 12. Zgromadzenia, 13. Stowarzyszenia, 14. Związki wyznaniowe, 15. Kultura, 16. Ochrona środowiska, 17. Rozpowszechnianie informacji-prasa, radio, TV, 18. Działalność gospodarcza, 19. Geodezja, 20. Wywłaszczenia nieruchomości, 21. Prawo budowlane, 22. Prawo lokalowe, 23. Planowanie przestrzenne, 24. Drogi publiczne, 25. Ruch drogowy, 26. Poczta, 27. Ochrona zdrowia, 28. Pomoc społeczna, 29. Przeciwdziałanie bezrobociu, 30. Bezpieczeństwo i porządek publiczny, Wykaz aktów prawnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
1. Ekonomiczno-polityczne i kulturowe tło poradnictwa kariery w wymiarze globalnym; 2. Kontekst polityczny przemian w polskim poradnictwie kariery; 3. System poradnictwa kariery w resorcie pracy i polityki społecznej; 4. System poradnictwa kariery w oświacie i przyczyny jego dysfunkcjonalności; 5. System poradnictwa kariery w strukturach Ochotniczych Hufców Pracy; 6. Poradnictwo kariery w strukturach organizacyjnych zorientowanych na tworzenie sieci; 7. Poradnictwo biograficzne aktualną ideą poradnictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej