Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(44)
E-booki
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(30)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(43)
Autor
Potocki Arkadiusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Winkler Renata
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Zalewska-Turzyńska Magdalena
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davis Anthony
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hartley Peter
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kania Jan
(1)
Karbowiak Henryk
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Larkin Judy
(1)
Madyda Aneta
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Misiuk Andrzej (1958- )
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ober Józef
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Polowczyk Żaneta
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rajchel Kazimierz (1937-2020)
(1)
Regester Michael
(1)
Regulski Lech
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Skórska Anna
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobkowiak Barbara
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Stasiak Makary Krzysztof
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wawer Monika
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Wyszomirski Olgiert
(1)
Wąsowicz Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Organizacja
(23)
Komunikacja społeczna
(18)
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie
(10)
Kadry
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Decyzje
(4)
Konflikt
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacje
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Innowacje
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Public relations
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przywództwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Antropologia mediów
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Geodezja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media publiczne
(1)
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (Kraków)
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpady
(1)
Opieka społeczna
(1)
Oragnizacja
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Oświata
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo lokalowe
(1)
Prawo wyznaniowe
(1)
Przedsiębiorstwo -- kultura -- zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przemysł
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
R.I Media publiczne: za i przeciw: 1. Konflikt wokół mediów publicznych i jego uczestnicy, 2. Debata międzynarodowa, 3. Pola konfliktu. R.II Paralelizm systemowy - co kraj, to inne media publiczne: 1. Geneza i początki mediów publicznych, 2. Motywy tworzenia mediów publicznych, fale demokratyzacji i systemy medialne, 3. Przegląd sytuacji w zachodnioeuropejskich mediach publicznych, 4. Media publiczne w krajach postkomunistycznych, 5. Media publiczne poza Europą. R. III Media publiczne w kontekście zmiany społecznej: 1. Procesy wpływające na media publiczne, 2. Cztery etapy historii mediów publicznych: monopol utracony i odzyskany, 3. Racja bytu mediów publicznych na dojrzałym, wysoce konkurencyjnym rynku mediów elektronicznych. R.IV Zadania mediów publicznych w XXI wieku: 1. Media publiczne w erze cyfrowej - modele i redefinicja, 2. Przystosowanie zadań mediów publicznych do nowych warunków, 3. Media publiczne a "architektura współuczestnictwa": nowe uspołecznienie nadawców publicznych. R. V Organizacja i funkcjonowanie mediów publicznych w XXI wieku: 1. W czym tkwi sedno: w samej misji, czy także w instytucjach ją pełniących, 2. Cyfryzacja program, produkcja programowa i odbiorcy, 3. Finansowanie misji publicznej, 4. Media publiczne a zysk. R.VI Quo vadis polskie media publiczne: 1. Media publiczne na początku drogi, 2. Drogi wyjścia z kryzysu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana kultury organizacyjnej - paradygmaty, modele i metody zarządzania; 2. Kierunki zmian w kulturach organizacyjnych; 3. Kultura organizacyjna w perspektywie poznawczej. Próba operacjonalizacji; 4. Metodyka badań nad kulturą organizacyjną; 5. Pragmatyka kształtowania kultury organizacyjnej w aspekcie międzynarodowym; 6. Tożsamość organizacyjna w organizacjach wielokulturowych; 7. Budowanie kultury prawości akademickiej - przykład DePaul University; 8. Komunikacja jako element kultury organizacyjnej; 9. Kultura sieci; 10. Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy; 11. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji.

Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Infastruktura transportu drogowego; 2. Infastruktura kolei konwencjonalnych; 3. Infastruktura kolei dużych prędkości; 5. Infastruktura transportu miejskiego; 6. Infastruktura transportu lotniczego; 7. Infastruktura transportu wodnego i rurociągowego; 8. Infastruktura transportu intermedialnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Podstawowe pojęcia logistyki. 2. Strategiczne aspekty logistyki. 3. Komunikacja w logistyce. Rola informacji w logistyce. 4. Transport w logistyce. 5. Przechowywanie dóbr. Zarządzanie zapasami.6. Magazynowanie. 7. Łańcuchy dostaw i centra logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nauka o organizacji i zarządzaniu - teoria i praktyka 2. Organizacja i kierowanie - rys historyczny 3. Ewolucja nauki o organizacji i zarządzaniu 4. Strukturalne ujęcie organizacji instytucji 5. Wprowadzenie do problematyki kierowania 6. Przywództwo i dynamika procesów grupowych 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi 8. Podejmowanie decyzji w organizacjach 9. Kierowanie zmianą i rozwojem organizacji 10. Zarządzanie strategiczne 11. Komunikacja interpersonalna i rola informacji w organizacji 12. Systemy informacyjne w zarządzaniu 13. Strategia działalności promocyjnej w Policji 14. Elementy nauki administracji 15. Samorząd terytorialny jako zdecentralizowana forma administracji publicznej 16. Przeobrażenia modelu zarządzania w dziedzinie ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego w Polsce w latach 90.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do administracyjnego prawa materialnego, 2. Akta stanu cywilnego, 3. Obywatelstwo, 4. Ewidencja ludności, 5. Zmiana imion i nazwisk, 6. Dowód osobisty i paszport, 7. Oświata, 8. Szkolnictwo wyższe, 9. Powszechny obowiązek obrony, 10. Symbolika państwa, 11. Granice państwa, 12. Zgromadzenia, 13. Stowarzyszenia, 14. Związki wyznaniowe, 15. Kultura, 16. Ochrona środowiska, 17. Rozpowszechnianie informacji-prasa, radio, TV, 18. Działalność gospodarcza, 19. Geodezja, 20. Wywłaszczenia nieruchomości, 21. Prawo budowlane, 22. Prawo lokalowe, 23. Planowanie przestrzenne, 24. Drogi publiczne, 25. Ruch drogowy, 26. Poczta, 27. Ochrona zdrowia, 28. Pomoc społeczna, 29. Przeciwdziałanie bezrobociu, 30. Bezpieczeństwo i porządek publiczny, Wykaz aktów prawnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Od wioski plemiennej do wioski globalnej, czyli poszukiwanie "obiektywnego koncentratu", 2. Media w Europie w służbie władz, rynku i społeczeństwa, 3. Media w USA: między saloonem i biurem szeryfa, 4. Rok 1989 - polskie media na wolności, 5. Telewizja w Europie bez granic, 6. Dziecko przed ekranem, 7. Rewolucja cyfrowa, 8. Rynek mediów w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Społeczne aspekty zarządzania: 1. Paradoksy zarządzania potencjałem społecznym w czasach hiperkonkurencji, 2. Outplacement jako narzędzie polityki personalnej organizacji w procesie restrukturyzacji zatrudnienia, 3. Zarządzanie organizacją w warunkach kryzysu, 4. Kształtowanie kultury organizacyjnej w związku ze zmianami w organizacji, 5. Pułapki różnorodności. Zarządzanie zróżnicowaniem w organizacjach, 6. Problemy społeczne wdrożeń systemów informatycznych, 7. System zarządzania wiedzą w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja benchamrkingu w zarządzaniu potencjałem ludzkim, 9. Motywacyjna rola wizji w przedsiębiorstwie, 10. Oblicza modelu kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 11. Aspekt społeczny w Zarządzaniu Jakością - o potrzebie racjonalizmu, 12. Wyznaczniki awansów zawodowych kobiet w świetle badań empirycznych. Cz. II Kontrakt psychologiczny: 13. Kontrakt psychologiczny jako podstawa budowania kultury organizacyjnej, 14. Autorytet przełożonego w relacjach zawodowych, 15. Efektywna komunikacja warunkiem sprawnego zarządzania, 16. analiza systemu komunikacyjnego w organizacji, 17. Komunikacja w trakcje fuzji na przykładzie BP Polska Sp. z o.o., 18. Techniki PR wewnętrznego, 19. Programy praca-życie, 20. Strategie radzenia sobie z zespołem wypalenia zawodowego, 21. Zjawisko stresu we współczesnych organizacjach, 22. Wybrne cechy osobowości menedżera i ich odniesienie do procesu kierowania grupą pracowniczą w oparciu o wyniki badań empirycznych. Cz. III Prawo i etyka pracy; 23. Wybrane problemy współczesnego prawa pracy, 24. Leasing pracowniczy w świetle nowych przepisów, 25. Etyczny wymiar relacji międzyludzkich. Cz. IV Aspekty finansowe w strategii personalnej: 26. Koszty pracy i controlling personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 27. Pomiar kapitału intelektualnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja przestrzeni gospodarczej gminy; R.2 Zasady funkcjonowania przedsiębiorstw komunalnych na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie; R.3 Model zarządzania gospodarką komunalną gminy; R.4 Holding Komunalny - grupa i strategia kapitałowa gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Podstawowe zasady: Orientacja na rezultaty; Koncentracja na efektach pracy; Podejście systemowe. 2. Model HPI: Analiza biznesowa; Analiza efektywności; Wskazanie możliwych działań rozwojowych; Charakterystyka podstawowych działań rozwojowych; Rekomendacje – wybór rozwiązania; Realizacja działań rozwojowych; Ocena rezultatów. 3. Konsultant i praktyk HPI: Role i zadania konsultanta HPI; Przygotowanie i kompetencje; Możliwości edukacyjne. Zamiast zakończenia. Implikacje dla działu HR. Studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej