Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(44)
E-booki
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(43)
Autor
Potocki Arkadiusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Winkler Renata
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Zalewska-Turzyńska Magdalena
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davis Anthony
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hartley Peter
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kania Jan
(1)
Karbowiak Henryk
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Larkin Judy
(1)
Madyda Aneta
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Misiuk Andrzej (1958- )
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ober Józef
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Polowczyk Żaneta
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rajchel Kazimierz (1937-2020)
(1)
Regester Michael
(1)
Regulski Lech
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Skórska Anna
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobkowiak Barbara
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Stasiak Makary Krzysztof
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wawer Monika
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Wyszomirski Olgiert
(1)
Wąsowicz Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Organizacja
(23)
Komunikacja społeczna
(18)
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie
(10)
Kadry
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Decyzje
(4)
Konflikt
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacje
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Innowacje
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Public relations
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przywództwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Antropologia mediów
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Geodezja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media publiczne
(1)
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (Kraków)
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpady
(1)
Opieka społeczna
(1)
Oragnizacja
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Oświata
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo lokalowe
(1)
Prawo wyznaniowe
(1)
Przedsiębiorstwo -- kultura -- zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przemysł
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
50 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Rola komunikacji w procesach informacyjnych, 1. Komunikowanie się jako proces społeczny, 2. Rodzaje komunikowania się, 3. Sieci komunikacyjne, 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, II. Informacji i jej dynamika w przedsiębiorstwie, 1. Pojęcie i rodzaje informacji, 2. Ewolucja informacji, 3. Społeczne funkcje informacji w przedsiębiorstwie, III. Społeczne aspekty systemów informacyjnych w zarządzaniu, 1. Definicja systemu informacyjnego, 2. Projektowanie systemów informacyjnych, 3. Ewolucja i współczesne kierunki rozwoju systemów informacyjnych, IV. Przegląd wybranych metod projektowania i badania systemów informacyjnych zarządzania, 1. Metody projektowania systemów informacyjnych, 2. Metody badania systemów informacyjnych, Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet : media - edukacja - polityka / Żaneta Polowczyk. - Poznań : [b.w.], 2004. - 244 s. : tab. ; 21 cm.
1. Internet - globalna technologia, globalne możliwości , 2. Internet w procesie integracji z Unią Europejską, 3. E-government, 4. Wirtualne oblicze mediów, 5. Polityka edukacyjna w dobie cyfrowej, 6. Podpis elektroniczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota komunikacji społecznej, 2. Organizacyjne środowisko komunikacji, 3. Determinanty zachowań komunikacyjnych człowieka w organizacji, 4. Style interpersonalnego komunikowania się w organizacji, 5. Doskonalenie procesów interpersonalnego i grupowego komunikowania się w organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja jako pole integracji społecznej, 2. Konflikt w organizacji, 3. Wpływ konfliktu na komunikację społeczną w organizacji, 4. Komunikowanie się w sytuacji walki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie społeczne: jego istota i klasyfikacja. 2.Komunikowanie społeczne jako kompetencja. 3. Komunikowanie w realizacji funkcji zarządzania. 4. Komunikacja werbalna w zarządzaniu. 5. Komunikacja niewrbalna w zachowaniach zarządczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po co zawracać sobie tym głowę; O czym rozmawiamy. Definicje i różnice; Sposoby obserwowania i analizowania tego, co się dzieje w grupie. Jak grupy zmieniają się i rozwijają; Kto chce być przywódcą?; Co kto robi? Struktura i komunikacja; A odpowiedzią jest...grupowe rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji; Kiedy dochodzi do konfrontacji - sytuacja międzygrupowa. Grupy przystępują do pracy - zespoły w organizacjach; Grupy mogą pomóc w nauce - praca zespołowa i studenci; Grupy mogą być pomocne - praca grupowa i kilka myśli końcowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 2 popr. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1999. - 195 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Ludzie - komunikowanie się - organizacja (Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi, Wzory komunikowania się); Proces komunikowania się jego komponenty, modele; Komunikowanie się werbalne (Znaczenie słuchania, Typy słuchania); Komunikowanie się niewerbalne (Formy komunikowania się niewerbalnego, Komunikowanie się pisemne; Komunikowanie się publiczne - zebrania; Bariery warunkujące skuteczne komunikowanie się, przezwyciężanie ich; Analiza transakcyjna, jej stosowanie w kierowaniu ludźmi i w negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
R.I Media publiczne: za i przeciw: 1. Konflikt wokół mediów publicznych i jego uczestnicy, 2. Debata międzynarodowa, 3. Pola konfliktu. R.II Paralelizm systemowy - co kraj, to inne media publiczne: 1. Geneza i początki mediów publicznych, 2. Motywy tworzenia mediów publicznych, fale demokratyzacji i systemy medialne, 3. Przegląd sytuacji w zachodnioeuropejskich mediach publicznych, 4. Media publiczne w krajach postkomunistycznych, 5. Media publiczne poza Europą. R. III Media publiczne w kontekście zmiany społecznej: 1. Procesy wpływające na media publiczne, 2. Cztery etapy historii mediów publicznych: monopol utracony i odzyskany, 3. Racja bytu mediów publicznych na dojrzałym, wysoce konkurencyjnym rynku mediów elektronicznych. R.IV Zadania mediów publicznych w XXI wieku: 1. Media publiczne w erze cyfrowej - modele i redefinicja, 2. Przystosowanie zadań mediów publicznych do nowych warunków, 3. Media publiczne a "architektura współuczestnictwa": nowe uspołecznienie nadawców publicznych. R. V Organizacja i funkcjonowanie mediów publicznych w XXI wieku: 1. W czym tkwi sedno: w samej misji, czy także w instytucjach ją pełniących, 2. Cyfryzacja program, produkcja programowa i odbiorcy, 3. Finansowanie misji publicznej, 4. Media publiczne a zysk. R.VI Quo vadis polskie media publiczne: 1. Media publiczne na początku drogi, 2. Drogi wyjścia z kryzysu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana kultury organizacyjnej - paradygmaty, modele i metody zarządzania; 2. Kierunki zmian w kulturach organizacyjnych; 3. Kultura organizacyjna w perspektywie poznawczej. Próba operacjonalizacji; 4. Metodyka badań nad kulturą organizacyjną; 5. Pragmatyka kształtowania kultury organizacyjnej w aspekcie międzynarodowym; 6. Tożsamość organizacyjna w organizacjach wielokulturowych; 7. Budowanie kultury prawości akademickiej - przykład DePaul University; 8. Komunikacja jako element kultury organizacyjnej; 9. Kultura sieci; 10. Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy; 11. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji.

Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Infastruktura transportu drogowego; 2. Infastruktura kolei konwencjonalnych; 3. Infastruktura kolei dużych prędkości; 5. Infastruktura transportu miejskiego; 6. Infastruktura transportu lotniczego; 7. Infastruktura transportu wodnego i rurociągowego; 8. Infastruktura transportu intermedialnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej