Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(111)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(78)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(85)
Czytelnia
(95)
Autor
Bańka Waldemar
(5)
Kożusznik Barbara
(4)
Listwan Tadeusz
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Daniecki Wojciech
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Lipka Anna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Cascio Wayne F
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cieciura Marek
(1)
Coates Charles
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fijałkowska Justyna
(1)
Frost Peter J
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hargrove Robert
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janik Beata
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jaxa Dębicka Anetta
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kaczmarczyk Magdalena
(1)
Karney Janina E
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Król Marianna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lister Timothy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(113)
Temat
Kadry
(104)
Organizacja
(42)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie
(33)
Motywacja pracy
(23)
Menedżerowie
(18)
Praca
(14)
Organizacja ucząca się
(12)
Innowacje
(9)
Ocena pracowników
(9)
Przywództwo
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Decyzje
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Kariera
(5)
Motywacja
(5)
Organizacje
(5)
Praca zespołowa
(5)
Płaca
(5)
Zatrudnienie
(5)
Konflikt
(4)
Logistyka
(4)
Siła robocza
(4)
Zachowanie
(4)
Gospodarka
(3)
Mentoring
(3)
Negocjacje
(3)
Oceny pracowników
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zawód
(3)
Awans zawodowy
(2)
Controlling
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kontrola
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Organizacja pracy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Płynność kadr
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Teoria organizacji
(2)
Towar
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Współdziałanie
(2)
Administracja
(1)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Czas
(1)
Energetyka
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacyjność
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Keynesizm
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty pracy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mobbing
(1)
Obrót gospodarczy
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(1)
113 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp, Przedsiębiorstwo jako system pracy; Zadania, funkcje i wymagania kwalifikacyjne w systemie pracy; Organizacja pracy indywidualnej; Zasady organizacji pracy zespołowej; Normowanie procesów pracy; Wartościowanie pracy; Organizacja przebiegu procesu kadrowego; Czas pracy i jego organizacja; Planowanie przebiegu pracy; Kontrola przebiegu pracy; Wynagrodzenie za pracę; Badania i ocena efektywności pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo turystyczne - istota, formy. 2. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa turystycznego. 3. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne. 4. Projektowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego. 5. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Finansowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 8. Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie turystycznym. 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym. 10. Kontrola i controlling w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Różnorodność i zarządzanie różnorodnością w organizacji - istota i teoretyczne podstawy: 1.1. Rys historyczny zagadnienia różnorodności; 1.2. Znaczenie terminu „różnorodność”; 1.3. Różnorodność - jej wymiary i rodzaje; 1.4. Wieloznaczność terminu „różnorodność” z perspektywy organizacji; 1.5. Definicje zarządzania różnorodnością w organizacji; 1.6. Od polityki równych szans do zarządzania różnorodnością; 1.7. Paradygmaty zarządzania różnorodnością; 1.8. Modele zarządzania różnorodnością w organizacji; 1.9. Nurt krytyczny zarządzania różnorodnością; 1.10. Miejsce zarządzania różnorodnością w naukach o zarządzaniu. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju koncepcji zarządzania różnorodnością - wybrane aspekty: 2.1. Równość, różnorodność i zarządzanie różnorodnością w organizacji - uwarunkowania instytucjonalno-prawne; 2.2. Trendy demograficzne a różnorodność zasobów ludzkich; 2.3. Wyzwania dla zarządzania organizacją z perspektywy zmian demograficznych. Rozdział 3. Zarządzanie różnorodnością w organizacji - motywy, korzyści i bariery: 3.1. Motywy implementacji koncepcji zarządzania różnorodnością w organizacji; 3.2. Zarządzanie różnorodnością wobec zmian w otoczeniu organizacji; 3.3. Korzyści z zarządzania różnorodnością w organizacji; 3.4. Dylematy pomiaru korzyści; 3.5. Bariery i wyzwania wobec zarządzania różnorodnością w organizacji. Rozdział 4. Kluczowe obszary wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w organizacji: 4.1. Przywództwo; 4.2. Kultura organizacyjna; 4.3. Komunikowanie się w różnorodnej organizacji; 4.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie różnorodnością w organizacji; 4.5. Edukacja i szkolenia w zakresie różnorodności w organizacji; 4.6. Monitorowanie i analizowanie różnorodności w organizacji. Rozdział 5. Zarządzanie różnorodnością w organizacjach w Polsce w świetle badań empirycznych: 5.1. Proces i metody badawcze; 5.2. Charakterystyka prób badawczych; 5.3. Zasięg regionalny podejmowanych działań w organizacjach; 5.4. Wiedza organizacji na temat zarządzania różnorodnością; 5.5. Charakter i zakres podejmowanych działań na rzecz różnorodności w organizacji; 5.6. Przegląd dobrych praktyk podejmowanych w organizacjach na rzecz równości i różnorodności; 5.7. Ewaluacja i monitoring danych personalnych z perspektywy różnorodności; 5.8. Korzyści i bariery w zarządzaniu różnorodnością w opinii organizacji. Rozdział 6. W kierunku organizacji otwartej na różnorodność - autorski model zarządzania różnorodnością w organizacji: 6.1. Autorski model zarządzania różnorodnością w organizacji; 6.2. Budowanie organizacji otwartej na różnorodność ? poziomy dojrzałości. Rozdział 7. Architektura zarządzania różnorodnością w organizacjach w świetle badań własnych: 7.1. Metodyka badania i charakterystyka próby badawczej; 7.2. Architektura 5P - podsumowanie; 7.3. Rozkład wskaźników architektury 5P; 7.4. Wzajemnie relacje między obszarami architektury 5P; 7.5. Uwarunkowania wewnętrzne zarządzania różnorodnością; 7.6. Wiedza na temat zarządzania różnorodnością a intensywność jego wdrażania. Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Część I. Sposoby określania wartości kapitału ludzkiego organizacji: 1. Kapitał ludzki jako źródło wartości organizacji, 2. Wartości a zarządzanie kapitałem ludzkim, 3. Kapitał intelektualny - istota, znaczenia oraz możliwości i potrzeba jego wyceny, 4. Kapitał intelektualny a kapitał ludzki, 5. Problem pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji, 6. Obniżanie kosztów czy zwiększanie wartości - dylematy dotyczące kapitału ludzkiego w organizacji, 7. Metody wyceny o oceny kapitału ludzkiego, 8. Aktywa intelektualne i ich wycena w rachunkowości: problemy klasyfikacyjne i metodologiczne, 9. Zastosowanie metody dochodowej do wyceny wartości kapitału ludzkiego w organizacji, 10. Wskaźnikowe metody pomiaru kapitału ludzkiego, 11. Wycena kapitału ludzkiego za pomocą formuły z saarbrucken, 12. W poszukiwaniu metody wyceny kapitału ludzkiego, 13. Wartość kapitału ludzkiego a forma jego zatrudnienia, 14. Wpływ nietypowego zatrudnienia na kapitał ludzki w przedsiębiorstwie, 15. Wartość kapitału ludzkiego w kontekście pracy tymczasowej, 16. Różnorodność kapitału ludzkiego a jego wycena, 17. Uwarunkowania pomiaru kapitału ludzkiego na przykładzie instytutów naukowych, 18. Wynagrodzenie rzeczywiste a płaca wynikająca z wartości kapitału ludzkiego (analiza na przykładzie płac lekarzy).Część II. Metody kreowania wartości kapitału ludzkiego organizacji: 1. Menedżer jako kreator wartości kapitału ludzkiego, 2. Wpływ niektórych koncepcji zarządzania na wartość kapitału ludzkiego, 3. Próba porównania koncepcji kapitału ludzkiego i zasobów ludzkich, 4. Znaczenie kapitału ludzkiego w procesie wdrażania zmian strategicznych, 5. Oczekiwania pracowników a działania personalne pracodawców, 6. Instrumenty kształtowania kapitału ludzkiego i jego wartości na rynku pracy, 7. Audyt potencjału kadrowego w organizacji (aspekty prawne), 8. Rola controllingu w kształtowaniu wartości kapitału ludzkiego, 9. Partycypacja pracownicza jako element programów motywacyjnych kreujących wartość kapitału ludzkiego, 10. Wpływ organizacji pracy na elementy składowe kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie wiedzą jako narzędzie kreacji kapitału ludzkiego i wartości przedsiębiorstwa, 12. Spersonalizowane kreowanie wiedzy w przedsiębiorstwie, 13. Motywacja pracowników w warunkach wdrażania koncepcji zarządzania wiedzą jako stymulator wzrostu wartości kapitału ludzkiego, 14. Dzielenie się wiedzą a wzrost wartości kapitału ludzkiego w organizacji, 15. Organizacja oparta na wiedzy. Stan zaawansowania w wybranych przedsiębiorstwach w Polsce, 16. Analiza praktycznych sposobów realizacji strategii personalizacji w zarządzaniu wiedzą jako czynników budujących wartość kapitału ludzkiego, 17. Przesłanki kreowania wysokiego transferu wiedzy w organizacjach innowacyjnych, 18. Podwyższanie wartości wiedzy dla potrzeb procesu innowacyjnego, 19. Proinnowacyjny system zarządzania jako wkład w tworzenie wartości kapitału ludzkiego (na przykładzie przedsiębiorstw farmaceutycznych), 20. Rola innowacji organizacyjnych w budowie przewagi konkurencyjnej i wartości przedsiębiorstwa, 21. Rola jakości i wartości kapitału ludzkiego w przedsiębiorczości międzynarodowej - wyniki badania, 22. Zarządzanie talentami jako dźwignia wartości przedsiębiorstwa, 23. Zarządzanie kompetencjami zorientowane na wartość kapitału ludzkiego (na przykładzie polskiej bankowości), 24. Zaufanie jako istotna zmienna kształtowania wartości kapitału ludzkiego (rozważania polemiczne), 25. Wybrane aspekty kształtowania jakości i wartości kapitału ludzkiego w jednostkach ochrony zdrowia w Polsce, 26. Jakość i wartość menedżerów ochrony zdrowia (wybrane aspekty), 27. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi jako źródło wzrostu ich wartości (na przykładzie sektora służby zdrowia), 28. Wpływ konfliktów organizacyjnych na rozwój kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie, 29. Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach Warmii i Mazur, 30. Wpływ szkoleń i derekrutacji na zmiany wartości kapitału ludzkiego, 31. Kapitał ludzki jako źródło wartości małych podmiotów gospodarczych, 32. Kreowanie kapitału ludzkiego w firmach sektora MŚP, 33. Niepełnosprawni wartością dla nowoczesnej organizacji, 34. Jakość gospodarowania zasobami ludzkimi i jakość kapitału ludzkiego w aspekcie wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Czesław Zając. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2007. - 224, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Planowanie zasobów ludzkich w organizacji, 4. Organizacja, analiza i opis stanowiska pacy, 5. Praca i zatrudnienie, 6. Dobór i adaptacja społeczno- zawodowa pracowników, 7. Motywowanie w organizacji w świetle podejść do motywowania, 8. Motywowanie w przedsiębiorstwie - instrumenty, formy i systemy motywowania, 9. Ocenianie pracowników, 10. Rozwój pracowników i menedżerów, 11. Kierowanie ludźmi. Przywództwo, 12. Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania / Adrian Buckley ; red. nauk. wyd. pol. Grażyna Gierszewska)
R.1 Wstęp i podst. pojęcia: Zarys historyczny; Funkcje kierownictwa ds. personelu; Zarządzanie personelem a ZZL; Cechy wyróżniające ZZl; Cele systemu ZZL; Problemy wdrażania; Wnioski; Bibliografia. R.2 Strategia i struktura: Strategia korporacji i strategiczne ZZL; Struktura przedsiębiorstwa; Organizacje formalne i nieformalne; Teorie nieprzewidywalności; Organizacje jako systemy otwarte; Trendy organizacyjne Wnioski; B-fia. R.3 Kultura a zmiana: Kultura społeczeństwa; Kultura organizacji; Zmiana; Zmiana kultury; Kultura a ZZL; Wnioski; B-fia. R.4 Pozyskiwanie pracowników: planowanie zasobów ludzkich: Popyt na zasoby ludzkie; Wykorzystanie zasobów ludzkich; Podaż zasobów ludzkich; Wnioski; B-fia. R.5 Pozyskiwanie pracowników- rekrutacja i selekcja: Wstępne warunki rekrutacji; Rekrutacja; Selekcja; Ośrodek oceny; Trafność i rzetelność; Minimalizacja kosztów i maksymalizacja efektywności; Wnioski; B-fia. R.6 Rozwój pracowników, zarządzanie pracą: Cele oceny; Techniki oceny; Różne ujęcia; Problemy z oceną; Wnioski; B-fia. R.7 Rozwój pracowników, zarządzanie wynagrodzeniami: Ustalanie wynagrodzeń; Typy systemów wynagrodzeń; Znaczenie teorii motywacji; ZZL a wynagrodzenia; Wnioski B-fia. R.8 Rozwój pracowników- szkolenia i rozwój osobisty: Systematyczne szkolenie; Korzyści płynące ze szkolenia Zmiana a konkurencja; Rozwój kierownictwa; Podejścia do szkolenia i rozwoju; Stały rozwój; Organizacja uczą ca się; Ocena; Wnioski; B-fia. R.9 Stosunki pracownicze: Sposoby komunikowania się; Partycypacja; Reprezentacja związków zawodowych; Konflikt; Bezpieczeństwo i higiena pracy; Wnioski; B-fia. R.10 Wnioski: uwagi krytyczne i rozwój sytuacji: Uwagi krytyczne; Rozwój ZZL; B-fia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI: Rozdział 1. Strategia zarządzania organizacją; Rozdział 2. Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Część II. BUDOWANIE ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI: Rozdział 3. Budowanie wizerunku pracodawcy; Rozdział 4. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników; Rozdział 5. Wybrane elementy procesu doboru pracowników; Rozdział 6. Procedury wprowadzenia nowego pracownika do organizacji. Część III. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE W ORGANIZACJI: Rozdział 7. Specyfika pracy zespołowej; Rozdział 8. Konflikt w organizacji; Rozdział 9. Negocjacje w organizacji; Rozdział 10. Zjawisko mobbingu we współczesnym środowisku pracy; Rozdział 11. Budowanie systemu ocen pracowniczych i wynagradzania pracowników. Część IV. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZZL: Rozdział 12. Zarządzanie zmianą i projektami z perspektywy zasobów ludzkich; Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność organizacji w zarządzaniu zespołami pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 1.1. Źródło reorientacji procesowej organizacji; 1.2. Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji; 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych – funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej; 1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji i w zarządzaniu. 2. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 2.1. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi; 2.3. Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi; 2.4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej; 2.5. Ocena dojrzałości procesów; 2.6. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych. 3. Metodyczne aspekty badań: 3.1. Problemy, cele oraz założenia badawcze; 3.2. Zakres prowadzonych badań; 3.3. Zastosowanie metody badań; 3.4. Dobór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków. 4. Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi – studia przypadków: 4.1. Model organizacji procesowej; 4.1.1. Kształtowanie modelu organizacyjnego; 4.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej. Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z o.o.; 4.2. Model kompetencji; 4.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji; 4.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo; 4.2.3. Proces oceny kompetencji. Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International; 4.3. Model wynagradzania; 4.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy. Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A.; 4.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu. Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska; 4.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego; 4.4. Model procesów personalnych; 4.4.1. Modele i standardy procesów personalnych. Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A., Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ „Baltona” S.A.; 4.4.2. Hierarchia i architektura procesów. Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A.. Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A.; 4.4.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów. Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A. 5.Podsumowanie badań oraz wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi: 5.1. Kształtowanie kultury organizacji procesowej; 5.2. Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Praca i zarządzanie zasobami ludzkimi w społeczeństwie informacyjnym: 1. Zatrudnianie i rynki pracy w warunkach społeczeństwa informacyjnego, 2. Skutki rozwoju gospodarki opartej na technologiach informacyjnych, 3. Funkcjonowanie pracownika w wirtualnych warunkach gospodarowania, 4. Telepraca i zespoły wirtualne, 5. Funkcja personalna w przedsiębiorstwach. Cz. II Rynek pracy a zarządzanie zasobami ludzkimi: 6. Presja demograficzna na rynek pracy i gospodarkę, 7. Globalizacja a rynek pracy, 8. Restrukturyzacja gospodarki a polityka rynku pracy, 9. Zmiany zakresu pojęcia " praca" a zatrudnienie, 10. W kierunku indywydualizacji stosunków pracy, 11. Związki między strategiami personalnymi, 12. Makroekonomiczne stosunki nadzatrudnienia w rolnictwie polskim. Cz. III Wiedza i uczenie się w organizacji: 13. Od szkolenia do organizacyjnego uczenia się; 14. Instytucjonalne uwarunkowania kształcenia ustawicznego; 15. Zintegrowane uczenie się organizacji a zarządzanie zasobami ludzkimi; 16. Wiedza jako instrument kariery w organizacji nowego typu; 17. Platforma Wiedzy narzędziem marketingu holistycznego; 18. Kompetencje menedżerskie w dobie globalizacji (kontekst terminologiczno-metodyczny); 19. Profil kwalifikacyjny euromenedżera; 20. Wiedza ukryta kierowników – podstawy teoretyczne i diagnoza; 21. Rozwój kompetencji pracowników bezpośredniego kontaktu w bankach. Cz. IV Strategie i metody zarządzania zasobami ludzkimi: 22. Krótkowzroczność zarządzania zasobami ludzkimi; 23. Logistyka personalna – wybrane aspekty kosztowe; 24. Dysfunkcje w sferze doboru kadry kierowniczej; 25. Kształtowanie podmiotowego charakteru ocen pracowniczych; 26. System ocen przedsiębiorstwa i jego powiązanie z wynagradzaniem; 27. Kierunki zmian w sferze wynagrodzeń w przedsiębiorstwach polskich w okresie przemian systemowych; 28. Zarządzanie karierą w polskich przedsiębiorstwach a charakterystyka „nowego” pracownika – wyniki badań; 29. Wysokość kosztów pracy w Polsce oraz w krajach należących i kandydujących do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 2/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Selected problems of professional career development of employees; Controlling in employees’ opinionsin small and medium enertprises; Klaster - wybrane aspekty analizy strategicznej klasteringu regionu; Uwarunkowania zmian relacji w kooperacji logistycznej; Ocena efektywności funduszy venture capital oraz private equity na tle publicznego rynku akcji i obligacji; Management of intellectual property in polish companies; Analiza zależności stop zwrotu z inwestycji w respect indeks z głównymi indeksami spółek społecznie odpowiedzialnych na rynkach globalnych; Cyrkularne modele biznesowe w energetyce; Analiza systemów zarządzania kryzysowego wybranych państw w aspekcie bezpieczeństwa powszechnego; Działania marketingowe w wirtualnym świecie scond life - przegląd literatury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasoby ludzkie w organizacji / Michał Adam Leśniewski, Sylwia Morawska. - Warszawa : CeDeWu , 2012. - 149,[3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi; 2. Rola polityki personalnej w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 3. Wybrane modele zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji; 4. Teoretyczna analiza modeli zarządzania zasobami ludzkimi; 5. Istota kultury organizacyjnej; 6. Kultura organizacyjna podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 653.8 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 653.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Analiza zespołów, czyli jak to się wszystko zaczęło; 2. Syndrom "Apollo"; 3. Zespoły złożone z członków o podobnych osobowościach; 4. Kreatywność w zespole; 5. Przywództwo w zespole; 6. Kluczowe role zespołowe; 7. Zespoły nieskuteczne; 8. Zespoły skuteczne; 9. Optymalna liczebność zespołu; 10. Cechy zespołowców; 11. Komponowanie zespołu; 12. Zespoły w strukturach publicznych; 13. Co teraz?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola państwa w życiu gospodarczym wg merkantylistów oraz angielskiej i francuskiej ekonomii klasycznej; Zarządzanie czynnikiem ludzkim jako źródło konkurencyjnego sukcesu na przykładzie wybranych państw wysoko rozwiniętych; Przebieg kryzysów finansowych lat 90 - próba analizy ich przyczyn, charakteru i znaczenia dla świata; Podstawowe założenia reformy polityki regionalnej Unii Europejskiej po roku 1999; Ocena sytuacji gospodarczej i politycznej w krajach Europy Środkowej i Wschodniej aspirujących do członkostwa w Unii Europejskiej pod kątem kryteriów kopenhaskich; III etap Unii Gospodarczej i Walutowej- wprowadzenie wspólnej waluty Rola sektora rolnego we współczesnej gospodarce na przykładzie Hiszpanii; Program pomocy Unii Europejskiej Phare - Struder w promocji Górnego Śląska; Ewolucja form kooperacji przemysłowej Wschód-Zachód (lat 1970-97); Motywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw przemysłu hutniczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć zarządzanie / Edward Kirejczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 337, [3] s. ; 21 cm.
Wstęp; Podstawowe pojęcia zarządzania; Organizacja formalna i władza; 1. Formułowanie celów: Ustalanie celów; Tworzenie strategii działania; 2. Planowanie działania: Sporządzanie planów gospodarczych; Rozwiązywanie problemów i decydowanie; 3. Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów oraz tworzenie struktur: Podział zadań i projektowanie struktur organizacyjnych; Pozyskiwanie pracowników; Organizowanie realizacji zadań odcinkowych; 4. Realizacja planu: Zarządzanie operacyjne; Zarządzanie personelem; Zarządzanie jakością; Zjawiska nieformalne występujące w trakcie realizacji zadań; 5. Kontrolowanie procesów rzeczowych i personalnych: Kontrola finansowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej