Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(57)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(57)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(36)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(47)
Autor
Kostera Monika
(3)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Babbie Earl R. (1938- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Becker Brian E
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bramley Peter
(1)
Brittain Paul
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gasińska Maria
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Herbut Ryszard
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Król Marek
(1)
Król Marianna
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lewandowska Małgorzata
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Machol-Zajda Lucyna
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Miernik Mirosław Aleksander
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nalepka Adam
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pałasz Lech
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sageman Marc
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sokołowski Dariusz
(1)
Sroka Jacek
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strzemińska Helena
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Stępień Beata
(1)
Stępień Kinga
(1)
Sula Piotr
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szostek Dawid
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Szynaka Edmund
(1)
Tarka Piotr
(1)
Ulrich Dave
(1)
Vassos Tom
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Zbierowski Przemysław
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ćwirko Halina
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(15)
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(8)
Kadry
(6)
Praca
(6)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Ceny
(3)
Gospodarka
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Instytucja totalna
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kształcenie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Turystyka
(2)
Wartość
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Agroturytyka
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dżihad
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Górnictwo
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Job crafting
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Keynesizm
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrakt psychologiczny
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Miasta
(1)
Mudżahedin-e-Chalq
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Oświata
(1)
Patenty
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Podatek
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawo pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czechy
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Nauka i badania
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I.Nowa Praca , lepsze życie ! - przedsięwzięcie w skrócie ; II. Wprowadzenie ; III. Informacje o projekcie ; 1. Rekrutacja , 2. Działania ; IV. Wyniki badania ewaluacyjnego : 1. Szkolenie PN. : Jako założyć i prowadzić własną firmę , 2. Szkolenie PN. : Fundusze dotacyjne bez tajemnic , 3. Doradztwo zawodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama ubezpieczeń / Jan J. Sarapata. - Warszawa : Poltext, 1998. - 147,[5] s. : rys., fot., tab. ; 20 cm.
(Ubezpieczenia)
(Ubezpieczenia)
1. Głód bezpieczeństwa, 2.W poszukiwaniu utraconej pewności; 3. Idealna firma ubezpieczeniowa; 4. Sztuka zarządzania; 5. Wizualne metafory; 6. Funkcje reklamy ubezpieczeń;7. Media reklamowe; 8. Badania - public relations - reklama; 9. Czy towarzystwa ubezpieczeniowe doceniają potrzebę reklamy?; 10. Reforma ubezpieczeń społecznych to reforma państwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Kultura organizacji. Kwestie definicyjne; 2. Rola liderów w kształtowaniu kultury organizacji; 3. Związki zawodowe jako kreator zmian: Charakterystyka polskiego ruchu związkowego; Związki zawodowe a procesy restrukturyzacji; Partycypacja pracownicza; Dialog społeczny. 4. Wpływ stron na jakość kultury. Badania własne: Metodologia badań; Przebieg badań wartości; Podusmowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu to recenzowane czasopismo naukowe, w którym publikowane są prace obejmujące różne dziedziny społecznych i humanistycznych nauk o wychowaniu fizycznym, sporcie, rekreacji, turystyce, zdrowiu i rehabilitacji. Czasopismo w nowej formule, po kilkuletniej przerwie, ukazuje się od 2007 roku. W rankingu czasopism MNiSW w 2013 roku otrzymało 5 punktów. Jest indeksowane w bazach Index Copernicus, CEJSH (the Central European Journal of Social Sciences and Humanities) oraz EBSCO. Do druku przyjmowane są artykuły zarówno w języku polskim, jak i w językach kongresowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(MUNDUS)
1. Poczatki dżihadu, 2. Ewolucja dżihadu, 3. Mudżahedini, 4. Przystąpienie do dżihadu, 5. Sieci społeczne a dżihad
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty ekspansji zagranicznej firm i strategii firm loklanych, 2.Badanie empirycznej strategii firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, 3.Implikacje praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzenie współczesnego szkolnictwa wyzszego0 ścieżki tradycji; 2. Prawno-społeczne warunki powstania i likwidacji szkół wyższych w Polsce; 3. Ustroje szkół wyższych. Rozważania modelowe. 4. Autonomia szkół wyższych; 5. Mienie i finanse szkół wyższych; 6. Pracownicy szkoły wyższej; 7. Kariery nauczycieli akademickiej; 8. Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli akademickich; 9. Odpowiedzialność dyscyplinarna studentów; 10. Organizacja studiów, stypendia oraz funkcjonowanie samorządu i organizacji studenckich; 11. Internacjonalizacja studiów i badań naukowych; 12. Organizacja i prowadzenie badań naukowych w szkole wyższej; 13. Studia doktoranckie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych, 2. Analiza popytu turystycznego w Polsce, 3. Wybrane elementy podaży turystycznej, 4. Działalność gospodarcza w turystyce - przedsiębiorstwa turystyczne, 5. Zmiany organizacyjne polskiej turystyki - rys historyczny, 6. Turystyka jako dział administracji rządowej - minister właściwy do spraw turystyki, 7. zadania innych ministrów i kierowników urzędów centralnych w zakresie turystyki, 8. Administracja rządowa w województwach - kompetencje w zakresie turystyki, 9. samorząd terytorialny - kompetencje w zakresie turystyki, 10. Wyspecjalizowane organizacje turystyczne, 11. Organizacja informacji turystycznej w Polsce, 12. Samorząd gospodarczy i organizacje zawodowe branży turystycznej, 13. Organizacje społeczne w turystyce - stowarzyszenia turystyczne, 14. badania naukowe w turystyce oraz kształcenie kadr -układ instytucjonalny, 15. Tursytyka w Polsce - ujęcie systemowe, 16. Regulacje prawne turystyki w Poslce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich w kontekście zmian otoczenia organizacji: 1.1. Zmiany w otoczeniu jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi; 1.2. Różnorodność w organizacjach i skutki; 1.3. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich; 1.4. Zarządzanie wiekiem a zarządzanie pracownikami w różnym wieku – ustalenia terminologiczne. Rozdział 2. Jednostkowe i organizacyjne charakterystyki funkcjonowania pracowników w różnym wieku: 2.1. Postrzeganie pracowników w różnym wieku i jego konsekwencje; 2.2. Pokolenia na rynku pracy – diagnoza różnic; 2.3. Zarządzanie wiekiem – poziom jednostki; 2.4. Zarządzanie pracownikami w różnym wieku – poziom organizacyjny. Rozdział 3. Wymiana pracownik-organizacja w odniesieniu do pracowników w różnym wieku: 3.1. Transakcyjny wymiar relacji pracownik-organizacja; 3.2. Kontrakt psychologiczny jako egzemplifikacja relacji pracownik-organizacja; 3.3. Uczestnictwo w organizacji – konceptualizacja pojęcia; 3.4. Uczestnictwo w organizacji – operacjonalizacja pojęcia w kontekście funkcjonowania pracowników w różnym wieku. Rozdział 4. Uczestnictwo w organizacji pracowników w różnym wieku – weryfikacja empiryczna: 4.1. Metodyka badań; 4.2. Dobór i struktura próby badawczej; 4.3. Ocena zachęt organizacyjnych i ich użyteczności przez pracowników w różnym wieku; 4.4. Wpływ zachęt organizacyjnych na poziom uczestnictwa w organizacji pracowników w różnym wieku; 4.5. Wnioski z badań. Zakończenie i rekomendacje: Kierunki przyszłych badań; Rekomendacje dla praktyki zarządzania zasobami ludzkimi. Bibliografia. Załączniki: Z.1. Ankieta badawcza; Z.2. Charakterystyki próby badawczej. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wzrost gospodarczy w krajach OECD; Analiza na poziomie makroekonomicznym: rola polityki ekonomicznej i innych czynników strukturalnych; Analiza na poziomie btanży: dynamika rynku a produktywność; Analiza na poziomie firmy: produktywność i uwarunkowania polityki;Ttechnologie informatyczne; Makroekonomiczne wskaźniki wzrostu gospodarczego; Model wzrostu uwzględniający oddziaływanie polityki ekonomicznej i uwarunkowania instytucjonalne; Metodologiczne aspekty analizy. empirycznej dotyczącej całkowitej produktywności czynników produkcji na poziomie branży; Dane z poziomu firm - aspekty metodologiczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej