Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Aleksander Tadeusz
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Bogaj Andrzej
(1)
Draus Jan
(1)
Habura Miłosz
(1)
Holton Elwood F.III
(1)
Knowles Malcolm S
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Ligus Rozalia
(1)
Malewski Mieczysław
(1)
Nizińska Adrianna
(1)
Swanson Richard A
(1)
Terlecki Ryszard
(1)
Turos Lucjan
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Oświata dorosłych
(6)
Nauczanie dorosłych
(2)
Wychowanie dorosłych
(2)
Domy kultury
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Nauczanie
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Rynek pracy
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.199)
1. Ewolucja nazewnictwa oświaty dla dorosłych i trendy w tworzeniu jej teoretycznych podstaw. 2. Dzieje oświaty dorosłych w Polsce. 3. Tradycje domów kultury w Polsce. 4. Działalność edukacyjna instytutów rzemieślniczo-przemysłowych w latach międzywojennych. 5. Szkoły dla dorosłych. 6. Oświata pozaszkolna. 7. System kształcenia dorosłych z wykorzystaniem mediów masowych. 8. Edukacja kulturowa ludzi dorosłych - wybrane instytucje i niektóre formy jej realizacji. 9. Uniwersytet trzeciego wieku. 10. Cechy, trendy rozwojowe i funkcje społeczne edukacji dorosłych. 11. Globalizacyjne implikacje edukacji dorosłych w Polsce. 12. Oświata dorosłych w Polsce na początku XXI wieku. 13. Stan współczesnej refleksji andragogicznej w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Powstanie i rozwój andragogiki: Podstawowe pojęcia i zagadnienia andragogiki; Powstanie i rozwój andragogiki na tle tendencji rozwojowych nauk humanistycznych; Przedmiot badań andragogiki i jej miejsce w systemie nauk pedagogicznych; Ogólna charakterystyka związków andragogiki z naukami humanistycznymi; Struktura andragogiki; 2. Dorobek badawczy andragogiki w Polsce- analiza wybranych prac i zagadnień: O potrzebie analizy dorobku badawczego; Ogólna charakterystyka dorobku naukowego i badawczego w zakresie oświaty i wychowania dorosłych w Polsce Ludowej; Teoretyczne koncepcje samokształcenia i wybrane przykłady badań; Zagadnienia z dziedziny szkolnictwa dla pracujących i wybrane przykłady badań; Zagadnienia z dziedziny działalności kulturalno-oświatowej i wybrane przykłady badań; Zagadnienia oświaty rolniczej i wybrane przykłady badań; 3. Badawcze i metodologiczne zagadnienia andragogiki: Doświadczenia badawcze autora; Andragogiczny punkt widzenia w naukowych badaniach empirycznych; Planowanie badań. Potrzeby społeczne; 4. Zadania andragogiki w badaniu i rozwiązywaniu problemów edukacji permanentnej w PRL: Istota i źródła edukacji permanentnej; Społeczne i kulturotwórcze zadania andragogiki; Rola andragogiki w uogólnianiu dorobku nauk społecznych dla potrzeb sterowania rozwojem edukacji permanentnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Korzenie andragogiki. Historia i główne założenia klasycznej andragogicznej teorii uczenia się dorosły6ch: Wprowadzenie; Badanie świata teorii uczenia się; Teorie uczenia się; Teoria uczenia się dorosłych: andragogika; Teorie nauczania; Andragogiczny model procesu uczenia się; 3. Postępy w uczeniu się dorosłych. Współczesne perspektywy efektywnego uczenia się dorosłych: Andragogika w praktyce. Rozszerzenie użyteczności andragogicznego modelu; Uczenie się dorosłych w kontekście rozwoju kadr pracowniczych; Nowe perspektywy w andragogice; Poza andragogikę; Przyszłość andragogiki; 3. Uczenie się dorosłych w praktyce. Zakres, narzędzia i badania wspierające andragogikę w praktyce: Całość- część- całość w andragogicznym modelu uczenia się; Od nauczyciela do facylitatora; Uwalniania energii drzemiącej w ludziach; Kontrakty. Kilka wskazówek na temat ich wykorzystania w uczeniu się dorosłych; Przewodnik do diagnozowania i planowania rozwoju kluczowych kompetencji; Kwestionariusz Stylu Uczenia się Osoby Dorosłej opracowane przez Malcoma S. Knowlesa; Szkolenia pracownicze i związane z nimi problemy; Model rozwoju pracowników. Skutezne działanie w nowych rolach i w środowisku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiek XIX - początek cywilizacji przemysłowej 2. Systemy szkolne w XIX wieku 3. Rozwój nauk pedagogicznych w XIX wieku 4. Polska oświata pod zaborami 5. Polska myśl pedagogiczna w dobie rozbiorów 6. Wielka wojna i jej skutki 7. Świat między wojnami 8. Idee i wychowanie 9. Powojenne przyspieszenie 10. Opieka nad dzieckiem 11. Szkolnictwo 12. Szkolnictwo specjalne 13. Oświata dorosłych 14. Sport i rekreacja 15. Współczesne koncepcje pedagogiczne 16. Polska wobec wyzwań XX wieku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
1. Pedagogika pracy jako subdyscyplina pedagogiczna 2. Człowiek w środowisku pracy 3. Globalizacja a kariery zwodowe 3. Kształcenie przedzawodowe 4. Edukacja prozawodowa 5. Edukacja zawodowa 6. Edukacja dorosłych 7. Problemy rynku pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2101)
1. Paradygmatyczne ramy rozwoju teorii, 2. Teorie empiryczne, 3. Teorie "wymyślone", 4. Teorie nieformalne (praktyczne), 5. Dysycplinowa tożsamość a teoretyczność andragogiki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej