Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Niemcy (Republika Federalna)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2057)
1. Związki między polityką a mediami w niemieckiej nauce o komunikowaniu. 2. Pozycja państwa i rządu federalnego w prowadzeniu polityki medialnej w RFN. 3. Formalne i programowe założenia polityki medialnej rządu federalnego. 4. Instytucjonalno-organizacyjne ramy polityki medialnej rządu federalnego. 5. Realizacja polityki medialnej rządu federalnego w latach 1949-1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej