Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(14)
Autor
Pąchalska Maria
(4)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Harciarek Michał
(2)
Herzyk Anna (1946- )
(2)
Sadowski Bogdan (1932- )
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Szepietowska Ewa Małgorzata
(2)
Sęk Helena (1938- )
(2)
Alochno-Janas Anna
(1)
Andruszko Robert
(1)
Arden John Boghosian
(1)
Armstrong Nicky
(1)
Binder Marek
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Daniluk Beata
(1)
Delahooke Mona
(1)
Domańska Łucja
(1)
Dzierżak Ewa
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Jarmocik Anna
(1)
Jodzio Krzysztof (1968- )
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Kaczmarek Bożydar L.J
(1)
Kalat James W. (1946- )
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kielin Jacek (1965- )
(1)
Klimek-Markowicz Katarzyna (1973- )
(1)
Kropotov Juri D
(1)
Lindenberg Barbara
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
McCann Vivian
(1)
Mroziak Barbara
(1)
Myers David G
(1)
Rostowski Jan (1935-2014)
(1)
Sacks Oliver
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Siegel Daniel J. (1957- )
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Sunderland Margot
(1)
Underhill Paco
(1)
Wojciechowski Aleksander
(1)
Zawadzka Ewa
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Zyzik Radosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Neuropsychologia
(23)
Mózg
(10)
Psychologia
(6)
Fizjologia człowieka
(5)
Uczenie się
(5)
Neuropsychologia dziecięca
(4)
Psychofizjologia
(4)
Zachowanie
(4)
Neurobiologia
(3)
Pamięć
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Psychoterapia
(3)
Stres
(3)
Stres pourazowy
(3)
Uczucia
(3)
Układ nerwowy
(3)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Genetyka zachowania
(2)
Kultura
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Psychiatria
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Psychologia sądowa
(2)
Psychologia środowiskowa
(2)
Psychopatologia
(2)
Rehabilitacja (med.)
(2)
Umysł
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Zaburzenia osobowości
(2)
Zaburzenia preferencji seksualnych
(2)
Zachowanie się zwierząt
(2)
Zmysły
(2)
Świadomość
(2)
Życie
(2)
Choroby psychiczne
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Hormony
(1)
Język
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Lęk
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Młodzież
(1)
Narząd ruchu
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Neurorehabilitacja
(1)
Osobowość
(1)
Oświadczenie woli
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika rodziny
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Popyt
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia ciała
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Regulacja emocji
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Spostrzeganie
(1)
Teoria poliwagalna
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Wrażenia
(1)
Współczucie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zaburzenia świadomości
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Biologia
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
30 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kto myśli, że naukę można przedstawiać jedynie w nudny sposób, z pewnością nie czytał jeszcze żadnej z książek Manfreda Spitzera! Wszyscy wiemy, że nadmiar cukru ma negatywny wpływ na obwód naszego pasa, ale czy wiedzieli Państwo, że cukier pomaga nam planować przyszłość? Albo że także ojcowie cierpią na depresję poporodową i że testosteron nie czyni nas automatycznie agresywnymi ludźmi? Dlaczego nastolatków tak bardzo interesuje seks i agresja oraz w jaki sposób seks i agresja zmieniają nasze myślenie? Czy konsumenci świadomie kupujący ekologiczne produkty w innych dziedzinach życia także postępują wzorowo? Dopamina i sernik to porcja solidnych badań naukowych przyprawiona szczyptą humoru. Smacznego!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Atutem pracy jest połączenie w jedną spójną całość najnowszych światowych trendów w myśleniu o mózgu (przede wszystkim teorii mikrogenetycznej) wraz ze specyficznymi wskazówkami, jak prowadzić diagnozę i terapię neuropsychologiczną chorego po urazie mózgu. Autorzy porządkują tu najnowsze osiągnięcia teoretyczne i kliniczne neuropsychologii. Przyjęty przez nich nowy paradygmat pracy mózgu oparty na teorii mikrogenetycznej umożliwił ukazanie struktur i procesów psychicznych w sposób dynamiczny. Oznacza to nowe pojmowanie neuropsychologii klinicznej jako nauki. Główna część podręcznika poświęcona jest analizie zaburzeń świadomości, procesów poznawczych, emocjonalnych i zachowania, ze szczególnym uwzględnieniem dynamiki i przenikania objawów. Dzięki temu wprowadza nas ona, w profesjonalny a zarazem przystępny sposób, w złożone problemy, z jakimi borykają się osoby z uszkodzeniem mózgu. Każdy rozdział wzbogacono analizą przypadków z praktyki autorów lub nową interpretacją przypadków klasycznych. Książka przeznaczona jest dla studentów psychologii i innych, pokrewnych kierunków, a także specjalistów, którzy zajmują się badaniami naukowymi i opieką chorych z uszkodzeniami mózgu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowoczesny i przekrojowy wykład o diagnozie i rehabilitacji neuropsychologicznej osób po urazie mózgu! Atutem pracy jest połączenie w jedną spójną całość najnowszych światowych trendów w myśleniu o mózgu (przede wszystkim teorii mikrogenetycznej) wraz ze specyficznymi wskazówkami, jak prowadzić diagnozę i terapię neuropsychologiczną chorego po urazie mózgu. Zakres tematyczny książki obejmuje: kompleksowe podejście do diagnozy zaburzeń poznawczych (w tym językowych), emocjonalnych i behawioralnych; szczegółowe, oparte na bogatym doświadczeniu klinicznym autorki, opisy technik, metod, programów i podejść terapeutycznych. Problematyka kliniczna jest zaprezentowana w każdym rozdziale zgodnie z przejrzystym i logicznym układem: teoretyczne wprowadzenie, metody diagnostyczne, ukierunkowana terapia. Tom pierwszy obejmuje takie problemy, jak zaburzenia funkcji poznawczych i emocjonalnych, w tym: świadomości, orientacji, percepcji, pamięci, uwagi oraz emocji; zaburzenia celowego ruchu zwane apraksją; zaburzenia tzw. funkcji wykonawczych. Książka przeznaczona jest głównie dla studentów psychologii, neuropsychologii, logopedii i neurologopedii, a także terapeutów i psychologów specjalizujących się w terapii poznawczej. Opinia o książce : Można powiedzieć z całą odpowiedzialnością, że podręcznik spełnia właściwe dla tej kategorii książek standardy, zawiera reprezentatywne dla neuropsychologii klinicznej zagadnienia w ich wymiarze uniwersalnym i jednocześnie wzbogaca je o wymiar aplikacyjny dotyczący funkcjonowania osób z urazami mózgu, teoretycznego objaśniania mechanizmów patologii i mechanizmów wychodzenia z patologii. (z recenzji prof. Danuty Kądzielawy)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowoczesny i przekrojowy wykład o diagnozie i rehabilitacji neuropsychologicznej osób po urazie mózgu! Atutem pracy jest połączenie w jedną spójną całość najnowszych światowych trendów w myśleniu o mózgu (przede wszystkim teorii mikrogenetycznej) wraz ze specyficznymi wskazówkami, jak prowadzić diagnozę i terapię neuropsychologiczną chorego po urazie mózgu. Zakres tematyczny książki obejmuje: kompleksowe podejście do diagnozy zaburzeń poznawczych (w tym językowych), emocjonalnych i behawioralnych; szczegółowe, oparte na bogatym doświadczeniu klinicznym autorki, opisy technik, metod, programów i podejść terapeutycznych. Problematyka kliniczna jest zaprezentowana w każdym rozdziale zgodnie z przejrzystym i logicznym układem: teoretyczne wprowadzenie, metody diagnostyczne, ukierunkowana terapia. W tomie drugim autorka omawia problemy związane z wyższymi funkcjami, takimi jak myślenie, mowa i język, tożsamość i osobowość oraz trudności z reintegracją pacjenta po urazie mózgu w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym. Wskazuje także na najpilniejsze potrzeby oraz na kierunki dalszych badań w zakresie diagnozy i rehabilitacji neuropsychologicznej osób po urazach mózgu. Książka przeznaczona jest głównie dla studentów psychologii, neuropsychologii, logopedii i neurologopedii, a także terapeutów i psychologów specjalizujących się w terapii poznawczej. Opinia o książce: Nierzadko to klinicysta musi objąć całokształt życia pacjenta, zanim okaże się skuteczny jakikolwiek, nawet najlepszy program rehabilitacji. [...] Żadna znana mi książka na temat rehabilitacji pacjentów po urazach mózgu nie traktuje tej tematyki tak efektywnie, z tak głęboką znajomością problemu, jak niniejszy podręcznik profesor Marii Pąchalskiej. (z Przedmowy prof. Jasona W. Browna)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej