Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(27)
Autor
Augustynek Andrzej
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bryła Jolanta
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cybulko Anna
(1)
Doliwa-Klepacki Zbigniew M. (1938- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Krzyminiewska Grażyna
(1)
Lysons Kenneth
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Morek Rafał
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Poklek Robert
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wilmot William W
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Negocjacje
(26)
Komunikacja społeczna
(5)
Konflikt
(5)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Grupy społeczne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Perswazja
(3)
Autoprezentacja
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Organizacje
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zachowanie
(2)
Dyskusja
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konformizm
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logika
(1)
Magazyn
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mediatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mózg
(1)
Negocjacje akcesyjne
(1)
Negocjacje policyjne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba więzienna
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Umowy zbiorowe
(1)
Umysł
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wielokulturowość
(1)
Więziennictwo
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wyd. 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 352 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1. Kultura, kultura narodowa, tożsamość narodowa 1.1.1. Pojęcie kultury 1.1.2. Pojęcie kultury narodowej 1.1.3. Pojęcie tożsamości narodowej 1.2. Biznes międzynarodowy 1.2.1. Pojęcie biznesu międzynarodowego 1.2.2. Obszary biznesu międzynarodowego 1.2.3. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa (etapy) 1.2.4. Formy orientacji międzynarodowej 1.2.5. Standaryzacja i dyferencjacja 1.3. Różnice rasowe i kulturowe 1.3.1. Rasa 1.3.2. Naród 1.3.3. Cywilizacja 1.3.4. Religia 1.3.5. Język 1.4. Pożytki z różnorodności kulturowej 1.5. Stereotypy i uprzedzenia jako bariery dla skutecznej i korzystnej komunikacji 1.5.1. Stereotypy 1.5.2. Uprzedzenia 1.6. Szok kulturowy i adaptacja kulturowa 1.6.1. Pojęcie szoku kulturowego 1.6.2. Przyczyny i okoliczności szoku kulturowego 1.6.3. Kategorie osób szczególnie narażonych na szok kulturowy 1.6.4. Proces adaptacji kulturowej 1.6.5. Uczenie się innych kultur Rozdział 2. Kultury narodowe: próba klasyfikacji 2.1. „Wielki podział" między kulturami świata biznesu 2.1.1. Kultury propartnerskie 2.1.2. Kultury protransakcyjne 2.2. Relacje jednostka-społeczeństwo 2.2.1. Kultury indywidualizmu 2.2.2. Kultury kolektywizmu 2.3. Pojmowanie władzy 2.3.1. Kultury hierarchiczne 2.3.2. Kultury demokratyczne 2.4. Status społeczny i okazywanie szacunku 2.4.1. Kultury ceremonialne 2.4.2. Kultury nieceremonialne 2.5. Sposób i styl wypowiadania się 2.5.1. Kultury wysokiego kontekstu (ogólnikowego sposobu wypowiedzi) 2.5.2. Kultury niskiego kontekstu (otwartego sposobu wypowiadania się) 2.6. Pojmowanie czasu 2.6.1. Czas linearny 2.6.2. Czas elastyczny 2.6.3. Czas cykliczny 2.7. Stosunek do czasu i harmonogramów 2.7.1. Kultury monochroniczne 2.7.2. Kultury polichroniczne 2.8. Niewerbalne sposoby zachowania 2.8.1. Kultury ekspresyjne 2.8.2. Kultury powściągliwe Rozdział 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w stosunkach międzykulturowych 3.1. Komunikowanie 3.1.1. Pojęcie komunikowania 3.1.2. Cechy procesu komunikowania 3.1.3. Funkcje komunikowania 3.1.4. Poziomy i etapy procesu komunikowania 3.1.5. Elementy komunikowania 3.1.6. Znaki i kody 3.2. Komunikacja werbalna 3.2.1. Pojęcie komunikacji werbalnej 3.2.2. Style komunikacji werbalnej 3.3. Komunikacja parawerbalna (paralangue) 3.4. Komunikacja niewerbalna 3.4.1. Pojęcie komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie w kontaktach międzykulturowych 3.4.2. Rola i funkcje komunikacji niewerbalnej 3.4.3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych 3.4.4. Elementy i techniki komunikacji niewerbalnej Rozdział 4. Różnice kulturowe w procesie negocjacji 4.1. Kultury propartnerskie 4.1.1. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 4.1.2. Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 4.1.3. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 4.1.4. Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne, o niestałej ekspresyjności 4.2. Kultury protransakcyjne 4.2.1. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu, ekspresyjne 4.2.2. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne, powściągliwe 4.2.3. Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromiczne, powściągliwe 4.2.4. Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochromiczne, o zróżnicowanej ekspresyjności Rozdział 5. Inne zagadnienia 5.1. Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowy 5.1.1. Ubiór 5.1.2. Tytułowanie 5.1.3. Wizytówki 5.1.4. Prezenty 5.1.5. Pisma (korespondencja) 5.1.6. Poczęstunki 5.2. Wartości i zwyczaje - ich znaczenie w komunikowaniu międzykulturowym 5.3. Religia i normy religijne 5.4. Stosunek do korupcji i łapownictwa 5.5. Kobiety w biznesie międzynarodowym; Bibliografia; Test sprawdzający; Klucz odpowiedzi; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 208)
1. Negocjowanie jako sposób zawierania porozumień, 2. Działania przednegocjacyjne, 3. Postępowanie podczas negocjacji, 4. Budowanie kontaktu i porozumienia, 5. Psychologiczne aspekty negocjacji, 6. Negocjowanie z cudzoziemcami, 7. Socjotechnika negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 215 s. : wykr. ; 23 cm.
1.Podstawowe zaganienia związane ze sprzedażą osobista, 2.Profesjonalny model rozmowy handlowej, 3.Zaawansowane techniki rozmów handlowych, 4.Analiza procesu sprzedaży osobistej w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zakupy zaopatrzeniowe / Kenneth Lysons. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 504 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Zakupy zaopatrzeniowe, 2. Strategie zakupów zaopatrzeniowych, 3. Organizacja zakupów zaopatrzeniowych, 4. Procedury zakupu, 5. Zakupy zaopatrzeniowe a technologia informacyjna, 6. Zasoby ludzkie w łańcuchu dostaw, 7. Jakość dóbr zaopatrzeniowych, 8. Zarządzanie zapasami, 9. Pozyskiwanie zasobów, 10. Dobra zaopatrzeniowe, 11. Magazynowanie zapasów, 12. Ceny i koszty, 13. Narzędzia pomocnicze, 14. Negocjacje, 15. Badania, ocena wyników działania i etyka w sferze zakupów zaopatrzeniowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej