Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(125)
ebookpoint BIBLIO
(5)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(120)
E-booki
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(89)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(91)
Czytelnia
(92)
Autor
Barcz Jan (1953- )
(6)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta (1950- )
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Michoński Arkadiusz
(3)
Rządca Robert A
(3)
Szapiro Ewa
(3)
Baran Beata
(2)
Doliwa-Klepacki Zbigniew M. (1938- )
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Holwek Jarosław
(2)
Ilich John
(2)
Jankowski Piotr
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kwaśniak Aleksander
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Mastenbroek Willem
(2)
Morek Rafał
(2)
Murphy John
(2)
Patton Bruce
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Russill Richard
(2)
Steele Paul
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Szapiro Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Ury William
(2)
Wieloch Justyna
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(2)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(1)
Antonów Kamil
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Bajur Agnieszka
(1)
Bakalarz Tomasz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Biernat Stanisław
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Bryła Jolanta
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bures Ivan
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Bąba Michał
(1)
Błaut Robert
(1)
Casse Pierre
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Christopher Elizabeth M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cohen Herb
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dawson Roger
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dunin-Wąsowicz Maria
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Fuchs Bolko
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giedrowicz-Niewińska Aneta
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lektor
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(134)
Temat
Negocjacje
(90)
Unia Europejska
(22)
Konflikt
(16)
Integracja europejska
(15)
Komunikacja społeczna
(13)
Unia Europejska (UE)
(9)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Negocjacje akcesyjne
(7)
Organizacja
(7)
Polska
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Mediacja (prawo)
(5)
Mediacja (socjol.)
(5)
Perswazja
(5)
Prakseologia
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Rozwiązywanie konfliktów
(5)
Autoprezentacja
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Menedżerowie
(4)
Negocjacje biznesowe
(4)
Organizacja -planowanie
(4)
Savoir-vivre
(4)
Zarządzanie
(4)
Dyskusja
(3)
Grupy społeczne
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Kadry
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing
(3)
Marketing partnerski
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polska a Unia Europejska
(3)
Prawo pracy
(3)
Prawo wspólnotowe europejskie
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia
(3)
Retoryka
(3)
Wspólna Polityka Rolna UE
(3)
Zatrudnienie
(3)
COVID-19
(2)
Decyzje
(2)
Dług
(2)
Handel
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Organizacje
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo
(2)
Prawo do prywatności
(2)
Prawo karne procesowe
(2)
Prawo porównawcze
(2)
Reklama
(2)
Rolnictwo
(2)
Równość (prawo)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Swobodny przepływ kapitału
(2)
Swobodny przepływ osób
(2)
Swobodny przepływ towarów
(2)
Swobodny przepływ usług
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Transport
(2)
Unia Europejska a Polska
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Wierzytelność
(2)
Windykacja
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zbiorowe stosunki pracy
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Aksjologia prawa
(1)
Algorytmy
(1)
Apelacja
(1)
Arbitraż gospodarczy
(1)
Asystenci osób niepełnosprawnych
(1)
BHP
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Blogi
(1)
Błędy medyczne
(1)
Czas pracy
(1)
Deepfake
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobra osobiste
(1)
Donos
(1)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
1301-1400
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Ukraina
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Opracowanie
(4)
Czasopismo prawnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Psychologia
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monitor Integracji Europejskiej ; 69)
1.Wprowadzenie, 2.Kwestie gospodarcze, 3.Zobowiązania i wymagania wynikające z negocjacji w sprawie przystą pienia, 4.Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. UKIE (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. UKIE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konflikt społeczny: 1. Konflikt społeczny - pierwsze przyblizenie, 2. Warunmki powstania konfliktu, 3. Dynamika konfliktu społecznego, 4. Funkcje konfliktu, 5. zakończenie konfliktu. Cz.II Negocjacje: 6. Sztuka rozwiązywania sporów, 7. Proces przednegocjacyjny, 8. Rokowania, 9. Elementy teorii negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spontaniczne opinie Polaków o negocjacjach oraz stosunek do negocjacji akcesyjnych z Unią Europejską - wyniki badania jakościowego; Opinie Polaków o negocjacjach oraz stosunek do negocjacji akcesyjnych i integracji z Unią Europejską - wyniki badania sondażowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 490, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie; 2. Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji; 3. Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Zarys problematyki; 4. Konflikt; 5. Konflikty w organizacjach- organizacje w konfliktach; 6. Komunikacja interpersonalna; 7. Negocjacje; 8. Zasady mediacji; 9. Rodzaje mediacji; 10. Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach; 11. Etapy mediacji; 12. Kwestie etyczne w mediacji; 13. Kwestie kulturowe w mediacji; 14. Mediator: role, umiejętności, osobowość; 15. Mediacja w sprawach cywilnych; 16. Mediacja w sprawach rodzinnych; 17. Mediacja w sprawach karnych; 18. Mediacja w sprawach nieletnich; 19. Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy; 20. Mediacja w konfliktach społecznych; 21. Mediacja w prawie administracyjnym; 22. Mediacja w sprawach akademickich; 23. Mediacja a prawnicy; 24. Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution; 25. Omówienie filmu Kraken v. Kraken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. OBLIGATORYJNOŚĆ MEDIACJI. PERSPEKTYWA INTERDYSCYPLINARNA: Rozdział 1. Komunikowanie i manifestowanie jako dwie strategie - mediacja i wojna kulturowa; Rozdział 2. Mediacje rodzinne obligatoryjne z perspektywy stron konfliktu - oczekiwania i kontrowersje; Rozdział 3. Obowiązkowe mediacje w przestrzennych procedurach planistycznych i w konfliktach przestrzennych; Rozdział 4. Mediacje obligatoryjne a gotowość stron do współdziałania w mediacji. Perspektywa psychologiczna. Część II. OBLIGATORYJNE MEDIACJE W POLSCE. PERSPEKTYWA PRAWNA: Rozdział 1. Wyzwania stawiane pełnomocnikom w reprezentowaniu klientów w mediacji obligatoryjnej; Rozdział 2. Obligatoryjność działań sądu w zakresie upowszechniania mediacji w sprawach cywilnych; Rozdział 3. Mediacja jako obligatoryjny etap procedury ogłoszenia strajku; Rozdział 4. Mediacje w odpowiedzialności zawodowej lekarzy. Analiza i propozycje zmian w kierunku obligatoryjności; Rozdział 5. Obligatoryjne postępowanie mediacyjne przed sądem rodzinnym i nieletnich. CzęŚĆ III. OBLIGATORYJNE MEDIACJE NA PRZYKłADZIE WYBRANYCH KRAJÓW: Rozdział 1. Mediacje obowiązkowe a prawo do sądu w Stanach Zjednoczonych: standardy wprowadzania ograniczeń co do postępowań mediacyjnych i implikacje dla Unii Europejskiej; Rozdział 2. Aktualny stan prawny w zakresie mediacji obowiązkowych we Włoszech; Rozdział 3. System rokowań zbiorowych w Finlandii i rola mediacji obowiązkowych; Rozdział 4. Obligatoryjne mediacje w Rumunii; Mediacje obligatoryjne - wnioski z analiz prawnych, interdyscyplinarnych oraz międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Profesjonalizm sprzedawcy jako podstawa negocjacji; sztuka negocjowania; Negocjacje specyficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MIE 52. - Warszawa : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, cop. 2002. - 163, [1] s. ; 30 cm + wkładka : 12 s.
(Monitor Integracji Europejskiej ; 52)
Stosunki RP-UE; Informacja na temat planu działania w sprawie wzmocnienia administracji rządowej i sądownictwa w Polsce; Wspólne oświadczenie ministrów spraw zagranicznych Cypru, Estonii, Litwy, Łotwy, Malt y, Polski, Republiki Czeskiej, Słowacji, Słowenii i Węgier; Informacja na temat X posiedzenia Komitetu Integracji Europejskiej; Informacja na temat X posiedzenia Komitetu Stowarzyszenia RP-UE; Unia Europejska: przegląd strategii rynku wewnętrznego Przyszłość Unii Europejskiej - przygotowania do konferencji międzyrządowej 2004; Rozszerzenie UE; Oficjalne publikacje wspólnot europejskich; publikacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. UKIE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MIE 55. - Warszawa : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, 2002. - 206, [1] s. ; 30 cm.
(Monitor Integracji Europejskiej ; 55)
(Monitor Integracji Europejskiej)
Stosunki RP-UE; Informacja do raportu okresowego Komisji Europejskiej z postępów Polski na drodze do członkostwa w Unii Europejskiej; Informacja na temat posiedzenia Komitetu Integracji Europejskiej; Kalendarium wydarzeń; Harmonogram spotkań rady europejskiej podczas prezydencji duńskiej; Harmonogram spotkań UE - kraje stowarzyszone podczas prezydencji duńskiej; Unia europejska' e-europa: społeczeństwo informacyjne dla wszystkich; Posiedzenie rady europejskiej w Sewilli; Zjednoczona Europa; Średnio kresowy przegląd wspólnej polityki rolnej; Przyszłość Unii Europejskiej - przygotowania do konferencji międzyrządowej; Oficjalne publikacje wspólnot europejskich - wybór; Publikacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. UKIE (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. UKIE (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MIE 59. - Warszawa : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, 2002. - 163 s. ; 30 cm + wkładka : 8 s.
(Monitor Integracji Europejskiej ; 59)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. UKIE (1 egz.)
E-book
W koszyku

Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?

Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?

Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.

Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i:

  • przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi
  • przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi
  • poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania
  • dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników

Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Komunikacja jako podstawa udanych negocjacji, Znaczenie komunikacji niewerbalnej w negocjacjach, Kanały komunikacyjne wykorzystane w negocjacjach, Fazy negocjacji, Miejsce i czas prowadzenie negocjacji, Style i koszty negocjacji, Taktyki i techniki negocjacyjne, Sytuacje konfliktowe w negocjacjach, Wybrane aspekty negocjacji międzynarodowych, Charakterystyka dobrego negocjatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Racjonalność w negocjacjach, 2. Strategie negocjacyjne, 3. Perswazja, 4. Techniki sprzedaży, 5. Kulturowa perspektywa analizy negocjacji - wyniki badań, 6. Techniki perswazyjne - wyniki badań, 7. Mity negocjacji, 8. Negocjacje z perspektywy kultury organizacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej