Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(201)
Forma i typ
Książki
(199)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(187)
dostępne
(15)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(194)
Autor
Faliszewska Jolanta
(31)
Obara Małgorzata
(21)
Misiorowska Ewa
(19)
Hryszkiewicz Ewa
(17)
Stępień Barbara
(17)
Szymańska Maria Alicja
(16)
Winiecka-Nowak Joanna
(16)
Hanisz Jadwiga
(15)
Piotrowska Małgorzata Ewa
(13)
Dymarska Jolanta
(11)
Kamińska Agnieszka
(11)
Nadarzyńska Beata
(11)
Danielewicz-Malinowska Aldona
(10)
Dominiczak Dorota
(10)
Drzycimska Bożena
(10)
Kamiński Rafał
(10)
Kołaczyńska Marzena
(9)
Petkowicz Helena
(9)
Karpińska Renata
(8)
Ogrodowczyk Małgorzata
(8)
Skwark Dorota
(8)
Nowak Zyta
(7)
Banasiak Agnieszka
(6)
Bielenica Krystyna
(6)
Bura Maria
(6)
Burdzińska Agnieszka
(6)
Kwil Małgorzata
(6)
Czesuch Jolanta
(5)
Dobrowolska Hanna
(5)
Grabowski Andrzej Marek
(5)
Guzowska Marta
(5)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana
(5)
Koman Dorota
(5)
Konieczna Anna
(5)
Królik Anna
(5)
Lenartowicz Maria
(5)
Lib Waldemar
(5)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(5)
Stanecka Zofia
(5)
Szumowski Grzegorz (1946- )
(5)
Walat Wojciech
(5)
Zdrajkowska Marta
(5)
Łukasik Stanisław
(5)
Chłopecka Kazimiera
(4)
Czerner-Wieczorek Katarzyna (1952- )
(4)
Gepert Bożena
(4)
Lewandowski Marek
(4)
Witkowska Ewa
(4)
Wojtczak Krystyna
(4)
Łukasik Stanisława
(4)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Kowalewski Michał
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Krukowska Małgorzata
(3)
Wasilewska Renata
(3)
Wójcicka Grażyna
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Białobrzeska Joanna
(2)
Czopek Jakub
(2)
Demianiuk Krzysztof
(2)
Derlatka Małgorzata
(2)
Gawlik Ewa
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Kocór Maria
(2)
Kubik Monika
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Lemańska Żanetta
(2)
Stasica Jadwiga
(2)
Wilczyńska Ewa
(2)
Adamek Irena
(1)
Angiel Joanna
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Baranowska Wanda
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Burkacka-Mielcarz Julia
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Dobrowolska Danuta (1946- )
(1)
Dojlidko Wiesław
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Dusza Bożena
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grodzka-Jurczyk Eugenia
(1)
Grusiewicz Mirosław
(1)
Gryzoń Nina
(1)
Grzegółka-Maciejewska Agnieszka
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gębora Agnieszka Katarzyna
(1)
Głażewski Michał
(1)
Hallada Marek
(1)
Jasny Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(146)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(201)
Język
polski
(201)
Odbiorca
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(7)
Szkoły podstawowe
(6)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły specjalne
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Temat
Nauczanie zintegrowane
(199)
Nauczanie początkowe
(171)
Programy nauczania
(31)
Pomoce dydaktyczne
(14)
Matematyka
(13)
Szkolnictwo
(7)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Nauczyciele
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Kształcenie
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie poczatkowe
(3)
Oświata
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Edukacja medialna
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Historia wychowania
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Oceny szkolne
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Uczniowie
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wychowanie patriotyczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Adler, Alfred (1870-1937)
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Andragogika
(1)
Antypedagogika
(1)
Autorytet
(1)
Autyzm
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Baza danych
(1)
Cele wychowania
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dieta cukrzycowa
(1)
Dietetyka
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
E-zdrowie
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja kulturalna
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Egalitaryzm
(1)
Filozofia nauki
(1)
Fonoholizm
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hermeneutyka
(1)
Hurtownia danych
(1)
Improwizacja muzyczna
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Katecheza
(1)
Klasa wojskowa
(1)
Kobieta ciężarna
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Mentoring
(1)
Metoda projektów
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe $2 DBN
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(30)
Podręcznik
(18)
Materiały pomocnicze
(8)
Scenariusz zajęć
(8)
Karty pracy ucznia
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Opracowanie
(2)
Gry i zabawy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(49)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Matematyka
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
201 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartości kontaktów dziecka z wierszem: Uczenie wartości jako jedno z podstawowych zadań edukacyjnych; Wartości przejawiające się w utworach poetyckich; Dwa światy- rzeczywisty i z marzeń- w wierszach dla dzieci; 2. Wiersz- dziecko- nauczyciel w procesie edukacyjnym: Znaczenie wiersza w zintegrowanej edukacji elementarnej; Okoliczności warunkujące obcowanie dziecka z utworem poetyckim; Działania edukacyjne sprzyjające kontaktom dziecka z wierszem; 3. Propozycje wiązania wybranych utworów poetyckich z obszarami i treściami zintegrowanej edukacji w klasach I-III: Budzenie zaciekawienia związkiem teraźniejszości z przeszłością u dzieci młodszych; Kształtowanie u dzieci postawy szacunku i otwartości dla tradycji oraz symboli narodowych; Rozpoznanie i wartościowanie codzienności przez dzieci; Inspirowanie dziecięcej dyskusji o przyjaźni i wzajemnym rozumieniu; Wiązanie przez dzieci własnych obserwacji i doznań z wierszami o tematyce przyrodniczej; Uwrażliwienie dzieci na zjawiska językowe w wierszu; Ukazywanie dzieciom roli żartobliwych wierszy w postrzeganiu i interpretowaniu rzeczywistości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Teoretyczne podstawy edukacji zintegrowanej; 1. Edukacja w okresie przemian społeczno-gospodarczych, 2. W poszukiwaniu istoty integracji, 3. Wybrane aspekty zintegrowanego kształcenia. Cz. II Praktyka edukacji zintegrowanej; 1. Planowanie pracy edukacyjnej, 2. Scenariusze zajęć w klasach I-III, 3. Zalety i wady zintegrowanej edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa: Kształcenie i wychowanie między pierwszym a drugim etapem wdrażania reformy edukacji szkolnej. I.Wielowymiarowość integracji w procesie kształcenia i wychowania: Edukacja integracyjna w reformującej się szkole; Integracja procesów kształcenia i wychowania w gimnazjum; Wielowymiarowość współczesnych idei kształcenia zintegrowanego; O spójności procesu nauczania i wychowania; Szanse i zagrożenia edukacji fizycznej w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym; Blaski i cienie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej; Indywidualizacja w doborze form i środków oddziaływania na ucznia niepełnosprawnego na lekcjach wychowania fizycznego w szkole integracyjnej; Wybrane formy aktywności artystycznej a percepcja muzyki (na polu integracji międzyprzedmiotowej na poziomie gimnazjum); Problemy edukacji zintegrowanej; Wykorzystanie piłek edukacyjnych Edubal w kształceniu zintegrowanym; Finanse i edukacja zintegrowana. II.Oczekiwanie i rzeczywiste efekty edukacji szkolnej: Pedagogika kultury fizycznej w szkole i pozaszkolnym obszarze wychowawczym; Edukacja jako wartość nadrzędna cywilizowanych społeczeństw; Edukacja estetyczna młodzieży upośledzonej - możliwości i sposoby organizacji zajęć (wstępna analiza wyników badań); Opinie uczniów klas VI o edukacji fizycznej - raport z badania w jednej szkole podstawowej; Źródła pozaszkolnej wiedzy o kulturze fizycznej oraz formy spędzania czasu wolnego przez gimnazjalistów; Wychowanie do rekreacji ruchowej w reformującej się szkole (wybrane zagadnienia); Aktywność ruchowa młodzieży gimnazjum i liceum małego miasta w czasie wolnym; Aktywność ruchowa w czasie wolnym uczniów z wybranych szkół wiejskich byłego województwa sieradzkiego; Przyczyny i niechęci do uczestnictwa w lekcjach wychowania fizycznego w opinii uczennic na różnych szczeblach edukacji (raport z badań); Stan świadomości prozdrowotnej rodziców z zakresu profilaktyki i korekcji wad postawy ciała; Wiek rozwojowy a ocena szkolna z wychowania fizycznego; Wielkość asymetrii dynamicznej a postępy edukacyjne uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej; Rzeczywiste efekty reformy oświaty a nierówności edukacyjne w percepcji nauczycieli. III.Nauczyciel, uczeń i rodzice wobec perspektyw oraz zagrożeń edukacyjnych: Blaski i cienie rywalizacji. Orientacja społeczna a ustosunkowanie się do innych ludzi, czyli o dwóch typach egoizmu; Sytuacja interpersonalna uczniów sprawiających kłopoty wychowawcze; Kompetencje wychowawcy w rzeczywistości szkolnej po reformie; Oczekiwania uczniów, rodziców i nauczycieli wobec pedagoga szkolnego; Samorząd uczniowski w szkole, jego zadania i perspektywy rozwoju w ocenach nauczycieli; Reakcja uczniów i rodziców na podręcznik do wychowania fizycznego (studium dwóch przypadków); Współpraca przedszkolna z rodzicami wyzwaniem współczesnej edukacji (sprawozdanie z badań). IV.Nauczyciel i jego miejsce w reformowaniu systemu kształcenia i wychowania dzieci i młodzieży: Nauczyciel wychowania fizycznego w oczekiwaniach uczniów a potrzeby wychowania i socjalizacji w reformującej się szkole; Kilka krytycznych uwag na temat systemu kształcenia nauczycieli wychowania fizycznego; Nauczyciel wychowania fizycznego animatorem rekreacji ruchowej w reformowanej szkole; Nauczyciel wychowania fizycznego a współczesne postulaty pedeutologiczne; Opinie studentek wybranych uczelni na temat wartości i cech koniecznych u nauczyciela wychowania fizycznego; Nauczyciel wczesnej edukacji - autokrata, demokrata czy liberał?; Nauczyciel a kształtowanie się obrazu siebie ucznia; Autorytet nauczyciela wychowania fizycznego w opinii uczniów; Nauczycielskie przejawy zachowań empatycznych w procesie kontrolowania i oceniania osiągnięć uczniów z wychowania fizycznego; Nauczyciel i ocenianie z wychowania fizycznego w opinii uczniów; Zainteresowania społeczno-kulturalne i predyspozycje głosowe studentów I roku Wydziału Wychowania Fizycznego AWF we Wrocławiu. V.Kształcenie i wychowanie fizyczne oraz zdrowotne w edukacji człowieka: Partnerzy edukacyjnej interakcji wobec potrzeby promocji aktywności fizycznej i zdrowia w szkole i środowisku; Wielopodmiotowe gry z piłką środkiem aktywizacji procesu socjalizacji uczniów; Optymalizacja procesu kształtowania postawy ciała u dzieci w młodszym wieku szkolnym z wykorzystaniem technologii komputerowych; Sport szkolny i olimpizm szansą edukacyjną reformującej się szkoły; Sport jako dziedzina edukacyjna dostępna dla każdego; Edukacja zdrowotna w klasach młodszych - potrzeby i możliwości; Poziom wiedzy o zdrowiu i bezpieczeństwie wybranych uczniów szkół szczecińskich; Rozpoznanie właściwości poznawczych i motorycznych uczniów warunkiem modyfikowania procesu wychowania fizycznego; Modelowanie procesu nauczania a efektywność uczenia się motorycznego; Aktywność ruchowa z piłkami jako wartość wzbogacająca wiedzę o uczniu i środek w osiąganiu różnych celów dydaktycznych; Technologia komputerowa w różnicowaniu procesu wychowania fizycznego - multimedialny program „aquatrener”; Zainteresowania sportowe rodziców uczniów klas sportowych i szkół mistrzostwa sportowego; Sposób na bezpieczną przerwę śródlekcyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Zmiany – Zadania – Kierunki: Wychowanie fizyczne w klasach początkowych w zreformowanym systemie oświaty; Wspomaganie rozwoju osobowości – dylematy nauczyciela przy tworzeniu programu i prowadzeniu zajęć ruchowych; Lekcja wychowania fizycznego w obliczu przemian edukacyjnych; Wyzwania stojące przed nauczycielem wychowania fizycznego przy wdrażaniu systemu kształcenia zintegrowanego na etapie wczesnoszkolnym; Rozważania nad znaczeniem wychowania fizycznego w nauczaniu zintegrowanym. Cz. II. Krytyka – Oczekiwania – Zagrożenia: Korelacja treści wychowania fizycznego z treściami innych przedmiotów; Treści realizowane podczas lekcji wychowania fizycznego w klasach młodszych; Wpływ szkolnego wychowania fizycznego na wiedzę i umiejętności uczniów klas młodszych; Ocena poziomu umiejętności ruchowych z wychowania fizycznego na etapie edukacji wczesnoszkolnej; Wymarzona lekcja wychowania fizycznego w opinii uczniów klas młodszych; wychowanie fizyczne w twórczości plastycznej dzieci; Znaczenie i realizacja treści z działu rytm-muzyka-taniec na etapie wczesnoszkolnym; Przemoc wśród dzieci w wieku wczesnoszkolnym w środowisku wielkomiejskim; Problemy kształcenia i ochrony narządu głosu w ocenie nauczycielek nauczania początkowego. Cz. III. Projekty – Rozwiązania – Propozycje: Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu integralnym klas I-III; Wychowanie fizycznego metodą zuchową; Komiks inspiracją opowieści ruchowej; Kompetencje ucznia kończącego edukację wczesnoszkolną – jak je osiągnąć na lekcjach wychowania fizycznego w klasach I-III?; Jesienna gra terenowa propozycją zajęć integralnych w klasach początkowych szkoły podstawowej; Formy rekreacyjne w lekcji wychowania fizycznego jako propozycja do realizacji podczas „trzeciej godziny” nauczania; Zabawy ruchowe w lekcji przedmiotowej w klasach nauczania początkowego; Lekcja wychowania fizycznego jako obszar wspomagający relację rodzice-dziecko; Lekcja wychowania fizycznego z wykorzystaniem piłek tenisowych jako propozycja działań nauczyciela rozwijających koordynacyjne zdolności uczniów; Projekt oceny opisowej ucznia z wychowania fizycznego i rola nauczyciela w procesie oceniania; Samoocena umiejętności ruchowych – zadania dla ucznia; Program wychowania fizycznego w szkolnictwie angielskim; W poszukiwaniu efektywności procesu szkolnego wychowania fizycznego na poziomie kształcenia zintegrowanego; Tańce grupowe i animacyjne e nauczaniu początkowym; Adaptacja pierwszoklasisty do warunków szkolnych przez zabawy i gry integracyjne; Zabawy z płachtą; Gry i zabawy z nietypowymi przyborami – propozycje; Profilaktyka przeciwurazowa w klasach I-III. Jak nauczać padów na zajęcia wychowania fizycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej