Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(30)
Autor
Siemieniecki Bronisław
(3)
Bednarczyk Henryk
(2)
Bednarek Józef
(2)
Koprowska Dorota
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Barczak Andrzej
(1)
Chrząszcz Agnieszka
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Fiedkiewicz Przemysław
(1)
Florek Jacek
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Kacak Iwona
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kusiak Jan
(1)
Lubina Ewa
(1)
Machalska Marta
(1)
Mischke Herzy
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Rycielska Ludmiła
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stecyk Adam
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Szabłowski Stanisław
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Wiak Sławomir
(1)
Winkowska-Nowak Katarzyna
(1)
Wojtkowiak Jerzy
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Łojewski Zdzisław
(1)
Łukasik Agnieszka
(1)
Żurawska Mirosława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(29)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
Nauczanie na odległość
(34)
Internet
(21)
Multimedia
(12)
Komputery
(7)
Edukacja medialna
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Informatyka
(5)
Nauczyciele
(5)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telepraca
(2)
Baza danych
(1)
Edukacja europejska
(1)
Erasmus (program)
(1)
Film
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
HTML
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Innowacje
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
LAMS
(1)
Leonardo da Vinci (program)
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość -- szkoły wyższe -- Polska
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko
(1)
Samokształcenie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieć komputerowa korporacyjna
(1)
Socrates (program)
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizja
(1)
Turystyka
(1)
Uczniowie
(1)
Unia Europejska
(1)
Uznawalność wykształcenia i kwalifikacji zawodowych
(1)
Wieś
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zawód
(1)
Zintegrowane systemy informatyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
abc eLearningu. System LAMS learning activity managment system / Adam Stecyk. - Warszawa : Difin, 2008. - 190, [2] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
Cz I. Elearning, czyli charakterystyka nauczania na odległość: Wprowadzenie do eLerningu; Typologia systemów eLerningowych; Elerning a modele nauczania; Internetowa sieć wartości- model 5c. Tendencje rozwojowe narzedzi eLerningowych; Cz. II. System LAMS: Wprowadzenie do systemu learning activity management system; Instalacja systemu LAMS; Szybki start; Moduł autora; Moduł Monitor; Moduł studenta; Moduł administracja; Cz. III. System LAMS w Polsce: Praktyczne wykorzystanie systemu LAMS. Projekt LAMS WZIEU; Metodologia opracowywania kursów on Line do nauczania w trybie eLerning i blended learning; Przykłady sekwencji LAMS
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Zawiera: Przedmowa; Relacje społeczne w przestrzeni cyfrowej; Infromation and Media Literacy (IML) w edukacji dla bezpieczeństwa; Wyzwania badań i edukacji dla potrzeb bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; „Cyfrowa” mądrość w meandrach informacji; Nauka programowania z użyciem otwartych platform sprzętowych i programowych; Technologie adaptacyjne w edukacji - oczekiwania i nieporozumienia; Gutenberg 2.0; Z badań nad komputerowym wspomaganiem nauczania; Twardy problem świadomości - implikacje pedagogiczne; Rozwijanie umiejętności uczenia się z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w liceum - wyniki badań; Współczesny e-learning - problemy socjopedagogiczne; Sokrates odwrócony, czyli o internetowej głupocie; Przestrzeń uczenia się współczesnego ucznia; Aplikacje mobilne sposobem na ciekawe zajęcia lekcyjne; Otwarte zasoby edukacyjne tworzone społecznościowo - na przykładzie projektu Otwarte Lekcje; KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się; Miejsce edukacji medialnej w cyfrowych ramach umiejętności i potrzeb uczniów; Hipermedialny dialog w edukacji artystycznej; Wpływ technologii informacyjnej na zmianę paradygmatów dydaktyki; Smombie - plemię wyznające multitasking; Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontekście uczenia się przez całe życie; Zastosowanie techniki eyetrackingu w edukacji osób ze specjalnymi potrzebami; Zachowania autoagresywne w cyberprzestrzeni jako zagrożenie procesu adolescencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Rozdział 1. Współczesny e-learning. Rozdział 2. Definicja i etapy rozwoju e-learningu. Rozdział 3. Technologie w szkoleniach. Rozdział 4. Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś. Rozdział 5. Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych. Rozdział 6. Kiedy e-learning? Rozdział 7. Podejście metodyczne. Rozdział 8. Projektowanie szkoleń w formule e-learningu. Rozdział 9. Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Rozdział 10. Alter ego w szkoleniu, czyli awatar. Rozdział 11. Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Rozdział 12. Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS). Rozdział 13. Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, m-learning. Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy. Rozdział 15. Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning). Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Library of Labour Pedagogy ; vol. 189.)
Zawiera: New technologies in counselling, education and work - Introduction. 1. Educational strategy of micro-enterprise development: 1.1. Determinants of innovation and competitiveness in micro-enterprises (Creating mechanisms for developing innovation; Competitiveness: concept and mechanisms of increasing; Determinants of and barriers to micro-enterprise development); 1.2. Continuing education of employees; 1.3. EQUAL Community initiative in Poland - Project: Entrepreneurship in the Web - Internet - an opportunity to increase competitiveness. 2. Knowledge transfer with the use of information technologies: 2.1. Principles of the knowledge-transfer model; 2.2. Situation diagnosis and micro-enterprise support needs (Barriers to micro-enterprise development; Competitive strategy-industrial sector-related specificity; Support needs; Educational needs of micro-enterprises); 2.3. Internet Counsellor for an Entrepreneur; e-Counselling with the use of IT tools; 2.5. e-learning-„Micro-entrepreneurship" in the Vortal; 2.6. e-work; 2.7. Innovation and cooperation networks (ENTERPRISE for EUROPE Transnational Partnership; TENKO Transnational Partnership; European Network of Enterprises; Polish Network of SME Innovation and Co-operation; Study visits as an element of benchmarking; i-Lab NET-International network of innovation laboratories); 2.8. Incorporating model elements into the main and local policy streams (Results, strategy, dissemination; Publication, radio and television; Conferences and seminars; Activation - Employee Knowledge Competitiveness - information and educational campaign; In the mainstream of policy). 3. Monitoring and evaluation: 3.1. Project monitoring and evaluation; 3.2. Verification of model elements. 4. Literature. 5. Annexes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-learning : tajniki edukacji na odległość / Marlena Plebańska. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Edukacja na odległość- podstawowe zagadnienia; 2. Szkolenia e-lerningowe; 3. Portale i platformy edukacyjne; 4. Usługi procesu e-nauczania; 5. Perspektywy rozwoju e-lerningu; 6. Przykłady szkoleń e-lerningowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy e-lerningu: Wprowadzenie e-lerningu; Modele kształcenia w e-lerningu; Standardy w e-lernigu; Przegląd koncepcji pedagogicznych e-lerningu; Multimedia w e-lerningu; 2. Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-lerningu: Zintegrowane narzędzia edytorskie; Edycja multimediów; Narzędzia sieciowe; Narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji; 3. E-lerning na platformie edukacyjnej: Platformy e-lerningowe; ABC platformy Modle; Inne platformy open source; Platformy online; 4. E-lerning oparta na technologii Web 2.0: Technologie internetowe Web 2.0; Aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce; Kanały RSS; Serwisy pracy grupowej; Blog edukacyjny; Social bookmarking; Webcasty; Podsumowanie; 5. Metodyka projektowania i wdrażania e-lerningu w szkole: Metody kształcenia w e-lerningu; Model behawiorystyczny nauczania; Model konstruktywistyczny uczenia się; Cechy dobrego kursu online; Konkluzje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dwa cele i dwa modele e-learningu: model minimalnych kosztów masowego kształcenia oraz model maksymalnej jakości kształcenia elitarnego (Streszczenie). E-learning i strategie społeczeństwa informacyjnego. E-learning we współczesnej szkole wyższej. Rola firm teleinformatycznych w rozwoju e-learningu. Polski Uniwersytet Wirtualny - przykład partnerstwa przywatno-publicznego w zakresie e-nauczania w Polsce. Needs for synergy towards the e-learning development. The EADTU experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
O nauczycielu, czyli w dialogu "jak nauczyciel z nauczycielem" Część I. Kompetencje współczesnego nauczyciela Niepewność-zwątpienie - jako składnik nauczycielskiej kompetencji? Kompetencje interpersonalne w zawodzie nauczycielskim Kompetencje zawodowe nauczyciela - aspekty teoretyczne i empiryczne Kompetencje społeczne nauczyciela wychowania fizycznego (doniesienie z badań) Część II. Nauczyciel jako lider szkolnej edukacji Czy innowacje w szkole są możliwe bez lidera? Żywe słowo jako istotny element kształtowania autorytetu nauczyciela. O celach i metodach kształcenia studentów oraz pedagogów w zakresie emisji głosu i kultury języka Postawa twórcza nauczyciela - znaczenie w edukacji Motywowanie nauczycieli jako wyzwanie dla współczesnego szkolnictwa Część III. Znaczenie dydaktyki w pracy nauczyciela Dydaktyka ogólna jako nauka o teoriach i praktykach systemów kształcenia Miejsce i rola podręczników elektronicznych w nowym systemie kształcenia Alternatywne kształcenie dzieci w młodszym wieku szkolnym Część IV. Nowe technologie i formy kształcenia Multimedialne wsparcie dla edukacji w naukach humanistycznych społecznych Zastosowanie korpusów tekstowych w edukacji aksjolingwistycznej Teoria fraktali dla dydaktyki jako innowacja naukowo-badawcza Media społecznościowe - narzędzie ucznia cyfrowej szkoły Część V. E-learning jako innowacja w kształceniu Skuteczność i jej ewaluacja w kształceniu na odległość Małgorzata Bartoszewicz E-learning jako forma wspomagania kształcenia w zakresie przedmiotów przyrodniczych WebQuest jako nowoczesne narzędzie dydaktyczne w zintegrowanym obszarze edukacyjnym Część VI. Problemy kształcenia przyszłych nauczycieli Prace dyplomowe w uczelni wyższej. Szanse i zagrożenia Miejsce nauk biologicznych w kształceniu nauczycieli Edukacja aksjologiczna w kształceniu akademickim studentow kierunkow pedagogiczno-artystycznych Edukacja nauczyciela: przeszłość - teraźniejszość - jutro. Wybrane zagadnienia ................301 Komponenty zainteresowań wyrażanych przez studentow pedagogiki Część VII. Praca nauczyciela a ewaluacja postępów uczniów w nauce Specyfika zawodu nauczyciela oraz jego rola w zaspakajaniu potrzeb uczniow zdolnych ..329 "Szkoła jaka jest każdy widzi" - obraz wspołczesnej szkoły w opiniach studentow pedagogiki - przyszłych nauczycieli dzieci wczesnej edukacji Uczeń zdolny w polskiej szkole - możliwości i zagrożenia Rozwoj i wychowanie ucznia czy realizacja programu - poszukiwanie nowych rozwiązań w edukacji jutra .... 367
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Wprowadzenie; 1. Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji - implikacje socjologiczne; 2. Charakterystyka bezpośredniego i synchronicznego procesu nauczania-uczenia się - ujecie kognitywistyczne; 3. Zarys koncepcji konstruktywistycznej w kształceniu online; 4. Edukacja na odległość; 5. Charakterystyka asynchronicznego procesu uczenia; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (33) 2003)
1. Strategia rozwoju Katedry (proces dydaktyczny a prace naukowo-badawcze), 2. Transmisja danych w układach automatyki z wykorzystaniem sterownika PLC firmy Siemens serii S7-200 za pomocą portu swobodnie programu wolnego, 3. Bezpieczeństwo bazy danych Oracle, 4. Optymalizacja obiektu przy jednoczesnym występowaniu ciągłych i nieciągłych zmiennych niezależnych, 5. Roboty mobilne i metody ich nawigacji, 6. Mikroprocesorowy Mo duł Dydaktyczny - zastosowanie w nauczaniu dla specjalności Systemy Sztucznej Inteligencji, 7. Architektury integracyjne systemów zintegrowanych, 8. ARIS - Architektura systemów informacyjnych zarządzania, 9. Compa bility of Private and State Universities, 10. Mechatronika jako synergetyczna synteza wielu dyscyplin, 11. Współczesne systemy inteligentnego budownictwa - przegląd systemów, 12. Nowoczesne formy nauczania na odległość, 13. Wykorzystanie hurtowni danych w systemach zdalnego nauczania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metoda projektów jako efektywne narzędzie nauki na studiach pedagogiczno-informatycznych; Wprowadzenie w Macromedia Authorware; Opracowanie pierwszego projektu w środowisku Macromedia Authorware; Zasady współpracy w Authorware z obiektami zewnętrznymi; Projektowanie interakcji w Authorware przy pomocy obiektów interaktywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Badania nad możliwościami i ograniczeniami e-learningu w edukacji 2. Dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 3. Technologia informacyjne w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 4. Wybrane badania nad wykorzystaniem TI w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 5. Propozycje badań nad wykorzystaniem technologii informatycznej w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 6. Rola portali edukacyjnych w procesie e-learningu 7. Portal edukacyjny Scholaris jako przykład komputerowego wspomagania kształcenia (CAI) w nauczaniu na odległość 8. Serwer edukacyjny zbudowany na bazie serwera wirtualnego 9. Wdrażanie skuteczności dydaktycznej serwera edukacyjnego w drodze naturalnego eksperymentu pedagogicznego - koncepcja badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyzwania dla edukacji w społeczeństwie informacyjnym, 2. Psychologiczno-pedagogiczne aspekty ksztacłenia na odległość, 3. Dydaktyka kształcenia na odległość, 4. Projektowanie i realizacja kształcenia na odległość, 5. Kierunki i uwarunkowania rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Meandry e-leraningu / Grażyna Penkowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 172, [4] s. : rys. tab. ; 23 cm.
1. Rozwój e-edukacji w Polsce i na świecie: Krótka historia rozwoju kształcenia na odległość; E-edukacja nowoczesną odmianą kształcenia zdalnego; E-learning wirtualnym środowiskiem uczenia się ; 2. Różne spojrzenia na e-edukacje: Definicje e-lerningu; Czynniki sprzyjające i opóźniające rozwój edukacji zdalnej w szkołach wyższych; Kształcenie zdalne a misja uniwersytetu; 3. Teoretyczny kontekst e-edukacji: Pedagogiczna perspektywa kształcenia online; Rola komunikowania się w e-lerningu; Standardy kształcenia zdalnego; 4. Modele e-edukacji w szkołach wyższych: Modele kształcenia zdalnego w zależności od technologii; Model e-lerningu; Jakość kursów e-lerningowych; Motywacja w e-lerningu; Model agregowany; 5. E-lerning akademicki- badania własne: Wprowadzenie kształcenia zdalnego w szkole wyższej; Prowadzenie zajęć zdalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz. I Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Znaczenie multimediów w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Zarządzanie informacją rynkową w przedsiębiorstwie; Techniki komunikacji w zarządzaniu łańcuchem logistycznym; Zasady tworzenia granicznych wielkości odchyleń w systemie controllingu strategicznego; Organizacja wirtualna jako twór współczesnej technologii; System wieloagentowy jako narzędzie wspomagające procesy zarządzania organizacją wirtualną; Organizacja fraktalne i chaotyczne. Cz. II Gospodarka elektroniczna: Zarządzanie wiedzą w organizacjach w gospodarce elektronicznej; Samorząd terytorialny w społeczeństwie informacyjnym; Kontrola w jednostkach samorządowych z wykorzystaniem systemów informatycznych; Wybrane aspekty prawne związane z za stosowaniem technologii teleinformacyjnych na rynku ubezpieczeń; Elektroniczne rozliczenia finansowe wybrane aspekty bezpiecznej realizacji. Cz. III Nauczanie zarządzania i marketingu poprzez multimedia i hipermedia: E-learning a rozwijanie kapitału intelektualnego organizacji; E-studium szansą dla MSP (małych i średnich przedsiębiorstw); Zarządzanie procesem wdrażania telepracy; Internet jako nowoczesne narzędzie edukacji oraz uzupełnienie klasycznych metod nauczania; Multimedia w świadomości studentów. Cz. IV Multimedialne technologie informacyjne: Przegląd sieciowych aplikacji multimedialnych; Transmisja głosu w sieciach komputerowych z użyciem technologii VolP; Bluetooth jako nowoczesna forma komunikacji; Rozmyty model przypominania/wyszukiwania bez klucza i bez adresu; Kanały komunikacyjne B2G i G2B; Advantages and Application of Microdoft.net Platform in Business; Wierna reprezentacja barwnych obrazów cyfrowych w Internecie. Cz. V Zarządzanie informacją: Technologie wideokonferencyjne w oparciu o nowe rozwiązania informatyczne; Zarządzanie informacją z wykorzystaniem minimalizacji funkcji Boolowskich dla oceny programów regionalnych z roku 1998; Adaptacja Inteligentnego Systemu Wspomagania Decyzji w przedsiębiorstwie wirtualnym; Systemy wieloagentowe w elektronicznym biznesie; Rola systemów ekspertowych w zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej