Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Hyla Marek
(1)
Mischke Herzy
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Nauczanie na odległość
(5)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Edukacja medialna
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Kadry
(1)
Komputery
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość -- szkoły wyższe -- Polska
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Badania nad możliwościami i ograniczeniami e-learningu w edukacji 2. Dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 3. Technologia informacyjne w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 4. Wybrane badania nad wykorzystaniem TI w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 5. Propozycje badań nad wykorzystaniem technologii informatycznej w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 6. Rola portali edukacyjnych w procesie e-learningu 7. Portal edukacyjny Scholaris jako przykład komputerowego wspomagania kształcenia (CAI) w nauczaniu na odległość 8. Serwer edukacyjny zbudowany na bazie serwera wirtualnego 9. Wdrażanie skuteczności dydaktycznej serwera edukacyjnego w drodze naturalnego eksperymentu pedagogicznego - koncepcja badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy pracowników; 2. Realizacja strategii zarządzania wiedzą pracowników w przedsiębiorstwach; 3. Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą; Pracowników; 4. Wykorzystanie platform e-learningowych w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badania; 5. Studium przypadku - model wdrożenia platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników na przykładzie Orange Polska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do e-learningu, 2. Technologia, 3. Oprogramowanie - systemy e-learningu, 4. Treść szkoleniowa, 5. Usługi procesu e-learningu, 6. Inwestowanie w e-learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Media a uczelnie : 1.Rola mediów w kształtowaniu wizerunku nauki i jakości ksztaćłenia, 2. Edukacja w medialnym stereotypie, 3. Debata publiczna a tworzenie polityki wobec szkół wyższych, 3. Unia Europejska a promocja i oferta edukacyjna polskich uczelni. Cz.II Znaczenie środków masowego przekazu dla promocji uczelni : 1. System komunikacji marketingowej szkoły wyższej, 2. Reklama prasowa szkół wyższych, 3. Relacje szkoła wyższa - media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni, 4. Rola informacji w środkach masowej komunikacji w kształtowaniu jakości nauczania w szkołach wyższych, 5. PR - promocja państwowej i prywatnej uczelni ekonomicznej (na przykładzie Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu), 6. Znaczenie środków masowego przekazu w promowaniu powstającej uczelni na przyładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu. CZ.III Rankingi uczelni w środkach masowego przekazu : 1. Ranking jako element systemu informacji o szkołach wyższych, 2. Biznes a (i) etyka. Promowanie uczelni i kierunków studiów za posrednictwem środków masowego przekazu, 3. Rankingi szkół wyższych na świecie - na przykładzie USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. CZ.IV Wykorzystywanie współczesnej technologoo informatycznej w zarządzaniu uczelnią oraz jej promocji : 1. Systemy teleinformatyczne środkiem kreowania wizerunku uczelni wyższych, 2. Internet na uczelni, 3. Witryna www jak wizytówka uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 4. Rola interentu w koształtowaniu wizerunku społecznego uczelni. CZ.V Wykorzystanie współczesnej technologii informatycznej w nauczaniu na odległość : 1. Studia wyższe na odległość, 2. Dedytkowane oprogramowanie wykorzystywane w kształceniu na odległość, 3. Internetowe systemy zdalnego nauczania a problem bezpieczeństwa , 4. O wykorzystywanych możliwościach zastosowania narzędzi interentowych w nauczaniu na odległość, 5. Realizacja studiów wspomaganych interentowo w Wyższej Szkole Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej