Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(28)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(3)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Bielski Janusz (1934-2018)
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Brown H. Douglas
(1)
Chorąży Ewa
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Goddard Robert. J
(1)
Hyla Marek
(1)
Jastrząb Jadwiga
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kaja Barbara
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Konieczka-Śliwińska Danuta
(1)
Koppett Kat
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Miodunka Władysław T
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pachociński Ryszard (1930- )
(1)
Polańska Aurelia
(1)
Roszak Stanisław (1966- )
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Starr Julie
(1)
Surma Barbara
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Szychowiak Barbara
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Vityuk Alexander
(1)
Warchoł Krzysztof
(1)
Wiącek Grzegorz
(1)
Zhaldak Mirosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(33)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(34)
Temat
Nauczanie
(12)
Kształcenie
(8)
Metody nauczania
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Szkolnictwo
(3)
Wartość
(3)
Wychowanie
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko upośledzone
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Język angielski
(2)
Języki
(2)
Metodologia
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele
(2)
Oceny szkolne
(2)
Pedagogika
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Samokształcenie
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Uczenie się
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bibliotekarstwo szkolne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyslekcja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Komputery
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Matematyka
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metody badawcze
(1)
Multimedia
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauki społeczne
(1)
Netnografia
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Obserwacja nieuczestnicząca
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postawy
(1)
Praca umysłowa
(1)
Programy edukacyjne (informat.)
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Scenariusze imprez okolicznościowych
(1)
Shadowing (metoda nauczania)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Teoria
(1)
Uczniowie
(1)
Wielojęzyczność
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zachowanie
(1)
Zawód
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Podręczniki szkolne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wychowanie fizyczne według założeń reformy programowej systemu edukacji; 2. Metody w procesie wychowania fizycznego; 3. Formy organizacyjne procesu wychowania fizycznego; 4. Zasady nauczania – uczenia się; 5. Lekcja wychowania fizycznego; 6. Tok lekcji wychowania fizycznego; 7. Ocena osiągnięć ucznia w szkolnym wychowaniu fizycznym – próba refleksji teoretycznej i praktycznej; 8. Sport szkolny w procesie wychowania fizycznego; 9. Hospitacja w procesie wychowania fizycznego; 10. Środki dydaktyczne w procesie wychowania fizycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Z historii wychowania przedszkolnego; 2. Aktualny stan wychowania przedszkolnego w Polsce; 3. Uczestnicy (podmioty) procesu edukacyjnego w przedszkolu; 4. Placówki wychowania przedszkolnego w Polsce; 5. Założenia metodyczne pracy pedagogicznej w przedszkolu; 6. Planowanie pracy pedagogicznej w przedszkolu; 7. Diagnozowanie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Language, Learning, and Teaching, 2. First Language Acquisition, 3. Age and Acquisition, 4. Human Learning, 5. Styles and Strategies, 6. Personality Factors, 7. Sociocultural Factors, 8. Communicative Competence, 9. Cross-Linguistic Influence and learner Language, 10. Toward a Theory od Second language Acquisition
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do e-learningu, 2. Technologia, 3. Oprogramowanie - systemy e-learningu, 4. Treść szkoleniowa, 5. Usługi procesu e-learningu, 6. Inwestowanie w e-learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe koncepcje programowe a ich realizacja w zreformowanej szkole: Psychologiczne aspekty procesu uczenia się języka obcego; Możliwości wykorzystania wyników badań nad przyswajaniem języka obcego w nauczaniu; Zasady konstrukcji programu autorskiego; Programy nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Podejście do błędu językowego w programach nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Koncepcje pedagogiczne i cele zintegrowanego programu nauczania języka francuskiego i przedmiotów artystycznych dla pierwszego etapu kształcenia; Innowacyjne materiały w nauczaniu języków obcych . Europejskie projekty współpracy w ramach programu Socrates-Lingua; 2. Podręczniki do nauki języków obcych: Wybór i ocena podręczników do nauki języków obcych; rozwijanie kompetencji interkulturowej w nowych materiałach do nauczania języka angielskiego dla szkół średnich; Ukryty program w podręcznikach do nauki języków obcych; Podręczniki do nauki języka angielskiego w gimnazjum; Materiały dydaktyczne w nauczaniu języka angielskiego do celów specjalistycznych (ESP); Podręczniki elektroniczne do nauki języków obcych; 3. Kształcenie nauczycieli języków obcych: Paradygmaty wstępnego kształcenia nauczycieli języków obcych; Tworzenie programu językowego w kształceniu nauczycieli na przykładzie programu zajęć z konwersacji; Autorski program doskonalenia nauczycieli języka angielskiego w zakresie techniki oceniania i testowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak czynić studia drogą do pracy zawodowej. 2.Praca nad kwalifikacjami. 3.Uczelnia warsztatem twórczej pracy. 4.Praca nad osobowością. 5.Wiedza produktem stu diów. 6.Kształtowanie umiejętności zawodowych. 7.Zasa dy, cele i pomysły studentów na dobre studiowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: The Environment and Scope of EIB: 1. EFL, ESP and EIB - 1; 2. EFL, ESP and EIB - 2; 3. The EIB Environment; 4. The Intercultural Scope - 1; 5. The Intercultural Scope - 2; 6. Culture and the Classroom - 1; 7. Culture and the Classroom - 2; 8. Management of Programmes; 9. Marketing the EIB Product; 10. Language, Communication and Culture. Needs, Materials and Course Design: 1. Course Design - 1; Course Design - 2 Needs Analysis; 3. Course Design - 3 Putting it all together; 4. Materials for EIB. Methodology and Classroom Practice: 1. What is Appropriate Methodology; 2. Method, Postmethod of Pragmatism; 3. Teaching by Principles; 4. Balancing Techniques and Teacher Roles; 5. Lesson Planning; 6. Using Simulations and Case Studies; 7. Business Communication Skills; 8. Teaching One-to-One; 9. Learning and Learning Styles; 10. Evaluation and Assessment. Language, Communication and Culture: 1. Language Analysis - Introduction; 2. Language Analysis - Discourse; 3. Language Analysis - Conversation; 4. Language Analysis - Genre; 5. Culture and Business Communication - 1; 6. Culture and Business Communication - 2; 7. Culture and Business Communication - 3; 8. Non-verbal Communication (NVC); 9. Culture and Relationships; 10. Communication in a Virtual World.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching English to young learners / Magdalena Szpotowicz, Małgorzata Szulc-Kurpaska. - Wyd. 1 - 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2012. - 319 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Introduction. 1. Early foreign language learning in Europe. 2. Approaches, methods and techniques: 2.1. Planning courses and designing syllabuses; 2.2. Integration of English and the primary curriculum; 2.3. Language development in the school; 2.4. Non-linguistic skills in the language classroom. 3. Lesson planning: 3.1. Lesson aims and objectives; 3.2. Principles of lesson planning; 3.3. Factors influencing what happens in the classroom; 3.4. Planning lessons with different age groups; 3.5. Bank of activities. 4. Language in the classroom. 5. Classroom management: 5.1. Principles of managing YL classes; 5.2.Discipline problems; 5.3. Managing different age groups; 5.4. Bank of activities. 6. Involving parents in the proces of management: 6.1. The role of parents; 6.2. Information for parents; 6.3.Homework; 6.4. Bank of activities. 7. Teaching the language: 7.1. Teaching vocabulary; 7.2. teaching grammar; 7.3. Teaching pronunciation. 8. Oracy development: 8.1. Teaching listening; 8.2. Teaching speaking. 9. Literacy development: 9.1. Teaching reading; 9.2. Teaching writing. 10. Assessment and testing: 10.1. Assessment; 10.2. Self-assessment; 10.3. Portfolio assessment; 10.4. Testing; 10.5. Assessment and testing in differen age groups. 11. Activities and resources: 11.1. Music, songs, chants and rhymes; 11.2. Play and games; 11.3. Storytelling and using readers; 11.4. Drama and puppets; 11.5. Projects with young learners; 11.6. Art and craft activities. 12. Plurilingual education. Appendices. Glossary of terms and definitions. References.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Zasady: Przegląd; Zaufanie; Spontaniczność; Przyjmowanie propozycji; Słuchanie i świadomość; Opowiadanie; Komunikacja niewerbalna; 2. Ćwiczenia: Brzmiący krąg; Eliminacja; Emocjonalne zebranie; Fotografie i matematyka; Głupie pytania; Historia mojego imienia; Informacje; Jednostronny dialog; Karciany status; Konferencja prasowa w tajemniczym języku; Krąg pomysłów; Liczenie grupowe; Mówienie inosono; Nasiona opowiadania; Nie udało mi się; Niewidzialne piłki; Odbijanie piłki; Odpadasz; Opowiadanie z dyrygentem; Opowiadanie z wizją; Opowiadanie ze szkieletem; Poezja obrazu; Pokaz statusu; Pokaz się; Prawda czy zmyślenie; Przekazywane klaśnięcia; Przekazywanie historyjek; Przekazywanie statusu; Przełączana mowa; Rozgrzewka; Rysowanie parami; Rzucanie piłka; Schematy słów; Słowna musztra; Słowo po słowie; Snucie wizji; Spacer z zamkniętymi oczami; Splot opowiadań; Spontaniczny marketing; Strefa bezpieczeństwa; Test spostrzegawczości; Tworzenie postaci; Ubarwić- kontynuować; Wręczanie prezentów; Wywiad z ekspertem; Zgódź się; Zmiany statusu; Zwierciadło klasyczne; Zwierciadło w kręgu; Dodatek: Wątki improwizacyjne w ćwiczeniach; Cele szkoleniowe ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co ważne, co niezbędne, 2. Otaczający świat, 3. Drabina, 4. Dla mnie, dla innych, 5. Cele i środki, 6. Słowa i czyny, 7. Lista ulubionych rzeczy, 8. Labirynt, 9. Ja-inni, 10. Poznanie własnych możliwości, 11. Życie, 12. Wartość i sens życia, 13. Tajemniczy dokument, 14. Pustynia, 15. Solidarność, 16. Czas, 17. Ja i moja rodzina, 18. Pieniądz, 19. Jak karać sprawiedliwie, 20. Odkrycie pasji, 21. Jak sprawiedliwie dzielić, 22. Praca, 23. Wartości i przestrzeń życiowa, 24. Władza, 25. Odpowiedzialność we współdziałaniu, 26. Jesteśmy do siebie podobni, 27. Przyjaźń, 28. Wiedza, 29. Godność, 30. Prawa, lewa, centrum, 31. Dawanie, 32. Branie, 33. Dzień - noc, 34. Postępowanie "wzwyż", 35. Jaki jestem, co czuję, jak myślę i oceniam, 36. Autobiografia, 37. Tożsamość, 38. Nakaz-wybór, 39. Miłość, 40. Odpowiedzialność, 41. Wolność, 42. Przebaczenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Syntetyczny zarys historii dydaktyki; 2. Systemy dydaktyczne; 3. Podstawowe pojęcia dydaktyczne; 5. Metody badań dydaktycznych; 6. Dydaktyka a pozostałe nauki o wychowaniu; 7. Cele kształcenia; 8. Treść kształcenia; 9. Proces kształcenia; 10. Zasady nauczania; 11. Metody nauczania; 12. Organizacyjne formy nauczania; 13. Środki dydaktyczne; 14. Planowanie pracy dydaktycznej; 15. Kształcenie i doskonalenie zawodowe nauczycieli; 16. Co dalej z polskim systemem edukacji i dydaktyką?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki ogólnej, 2. Ogólna problematyka celów i doboru treści kształcenia, 3. Struktura procesu nauczania, 4. Zasady nauczania i ich rola w realizacji procesu nauczania, 5. Metody i formy nauczania, 6. Organizacja pracy szkolej, 7. Planowanie pracy dydaktycznej, 8. Niepowodzenia szkolne, 9. Struktura dydaktyki szkoły wyższej i jej zadania jako nauki, 10. Osobowość nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze (terapia pedagogiczna) - problemy teoretyczne 1. Problematyka terapii pedagogicznej, jej miejsce i znaczenie w procesie wychowania 1.1 Wprowadzenie 1.2 Analiza poglądów na istotę terapii pedagogicznej 1.2.1 Terapia pedagogiczna jako specjalne nauczanie i wychowanie upośledzonych osób 1.2.2 Terapia pedagogiczna jako czynnik pomocniczy w psychoterapii 1.2.3 Terapia pedagogiczna jako likwidowanie objawów 1.2.4 Terapia pedagogiczna jako oddziaływanie oparte na interferencji i teorii uczenia się 1.2.5 Oddziaływanie terapetyczno-wychowawcze jako proces ukierunkowany na osobowość wychowanka 2. Próba sformułowania teoretycznych podstaw oddziaływań terapeutyczno-wychowawczych 2.1 Założenia wyjściowe 2.2 Zarys podstaw teoretycznych oddziaływań terapeutyczno-wychowawczych 2.2.1 Wymiary sytuacji terapeutyczno-wychowawczych 2.2.2 Kategorie wpływów terapeutycznych 2.3 Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze a proces wychowania 2.4 Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze a formy psychoterapii - podsumowanie II. Metody stosowane w terapii dzieci 1. Techniki relaksacyjne 1.1 Technika relaksacyjna wg Jacobsona w wersji B. Kaji 1.2 Relaksacja wg Wintreberta 1.3 Relaksacja oparta na treningu autogennym w wersji A. Polender 2. Polskie modyfikacje Metody Bon Depart 2.1 Metoda Dobrego Startu 2.2 Alfabet Piosenek 2.3 Śpiewane litery 3. Metoda Symboli Dźwiękowych (zajęcia o charakterze muzykoterapetycznym) 3.1 Główe założenia Metody Symboli Dźwiękowych 3.2 Tok postępowania metodycznego podczas terapii Metodą Symboli Dźwiękowych 3.3 Planowanie zajęć 4. Techniki parateatralne 4.1 Technika zamiany ról 4.2 Inne techniki parateatralne 5. Metoda malowania dziesięcioma palcami 5.1 Przygotowanie do zajęć 5.2 Technika wykonania 5.3 Analiza zachowania się dziecka 6. System percepcyjno-motoryczny Kepharta 6.1 Główne założenia metody Kepharta 6.2 Rozpoznawanie zaburzeń rozwoju percepcyjno-motorycznego 6.3 Ćwieczenia usprawniające rozwój percepcyjno-motoryczny 7. Metoda Weroniki Sherborne 7.1 Założenia ogólne 7.2 Przykłady cwiczeń 8. Niedyrektywna metoda poradnictwa dla rodziców 8.1 Podstawowe założenia poradnictwa dla rodziców 8.2 Metoda prowadzenia indywidualnych rozmów z rodzicami III. Praca terapeutyczna z dziećmi przejawiającymi trudności w czytaniu i psaniu 1. Teoretyczne podstawy terapii z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu 1.1 Uwagi wstępne 1.2 Główne założenia koncepcji teoretycznej H. Spionek a problem pracy korekcyjno-kompensacyjnej 1.3 Dysleksja - specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu 1.3.1 Objawy dysleksji rozwojowej 1.3.2 Etiologia i patomechanizm powstawania dysleksji 1.3.3 Typy dysleksji 1.4 Zasady prowadzenia terapii z dziećmi przejawiającymi trudnosci w czytaniu i pisaniu 2. Organizacja pracy w zespole korekcyjno-kompensacyjnym 2.1 Zasady organizowania zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 2.2 Dokumentacja 2.3 Współpraca z rodzicami 3. Programowanie pracy korekcyjno-kompensacyjnej 3.1 Ogólne założenia dotyczące programowania zajęć 3.2 Program ogólny jako punkt wyjścia do opracowywania programów indywidualnych 3.3 Konstruowanie programów indywidualnych 3.4 Przebieg zajęć korekcyjno-kompensacyjnych - analiza wybranych konspektów IV Aneksy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej