Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(7)
Autor
Chmiel Katarzyna
(1)
Colman Andrew M
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Parkinson Brian
(1)
Rheinberg Falko
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Sowa Elżbieta
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zychowicz Juliusz
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Motywacja
(4)
Decyzje
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Organizacja
(3)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Przywództwo
(2)
Stres
(2)
Kadry
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Myślenie
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Emocje; Głód i apetyt; Motywacja społeczna; Motywacja i zachowania seksualne; Stres i radzenie sobie z nim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cele stojące przed pracownikami obsługującymi klientów ;Percepcja społeczna,czyli jak spostrzegamy i jesteśmy spostrzegani przez innych;Komunikacja niewerbalna(jęz yk ciała)i komunikacja werbalna;Prawidłowe prowadzenie rozmów telefonicznych;Asertywność;Konflikt interperso nalny i sposoby jego rozwiązywania;Podstawowe zasady n egocjowania;Stres-podstawowe informacje i sposoby radz enia sobie z nim; Załączniki - testy, tabele.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstępo. 2. Wczesne koncepcje wyjaśniające: instynkty i popędy. 3. Motywacja jako relacja między osobą a otoczeniem. 4. Motywacja do osiągania sukcesu. 5. Motywacja do sprawowania władzy. 6. Analiza złożonych struktur motywacji. 7. Motywacja a wola. 8. Aktualne kierunki badań: motywy, cele a dobre samopoczucie. 9. Jak mierzy się motywację?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej