Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(13)
Autor
Bańka Waldemar
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Konarski Stanisław
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kucharski Tomasz
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Skłodowski Henryk (1930-2018)
(1)
Stone Nan Dundes
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Wrzesiewski Tomasz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Menedżerowie
(15)
Zawód
(8)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zatrudnienie
(2)
Ankieta
(1)
Bezrobocie
(1)
Biolodzy
(1)
Choroby
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Etyka biznesu
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inżynierowie
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lekarze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny -- ekonomika
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Osobowość
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychotechnika
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Robotnicy
(1)
Rolnicy
(1)
Siła robocza
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wprowadzenie - Narodziny i rozwój nauki zarządzania, II. Teoria i praktyka funkcji menedżerskich: 1. Funkcja: planowanie, 2. Funkcja: organizowanie, 3. Funkcja: współdziałanie: wywieranie wpływu, Motywacja i motywowanie, styl kierowania, styl komunikacji, Wnioski, 4. Funkcja: kontrolowanie: Wnioski, 5. Funkcja: korygowanie, III. Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kluczowe znaczenie kompetencji społeczno-psychologicznych we współczesnych koncepcjach i praktyce systemów edukacji ekonomistów i menedżerów. O potrzebie nowej filozofii edukacyjnej. Kompetencje człowieka - tradycja i współczesność. Kompetencje społeczne we współczesnej psychologii i teorii zarządzania. Przegląd wybranych podejść i problemów. Badania nad kompetencjami menedżerów. Przegląd problemów i kierunków. Właściwości psychologiczne i poziom kompetencji społecznych a formy aktywności studentów oraz ich motywacje do edukacji psychologicznej. Synteza badań. Kompetencje społeczne menedżerów i osób bezrobotnych. Własne badania porównawcze z lat 1996-2004. Model kształcenia kompetencji społeczno-psychologicznych u studentów uczelni ekonomiczno-menedżerskich. Wybrane aspekty rozwijania kompetencji społeczno-psychologicznych. Kierunki dalszych badań w zakresie kompetencji społeczno-psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżer o tysiącu twarzy; 1. Estetyka przywództwa; 2. Opowiadanie historii biznesowych; 3. Przywództwo dramatyczne; 4. Przywództwo mitologiczne; 5. Formowanie i reformowanie instytucji menedżmentu; 6. Przywódca biznesowy w roli artysty i kapłana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Parlamentarzyści, wyżsi urzędnicy i kierownicy; 2. Specjaliści; 3. Technicy i inny średni personel; 4. Pracownicy biurowi; 5. Pracownicy usług osobistych i sprzedawcy; 6. Rolnicy, ogrodnicy, leśnicy i rybacy; 7. Robotnicy przemysłowi i rzemieślnicy; 8. Operatorzy i monterzy maszyn i urządzeń; 9. Pracownicy przy pracach prostych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 1 (44)/2004)
1. Koncepcje i pomiar jakości życia związanej ze zdrowiem, 2. Jakość życia osób niepełnosprawnych, 3. Podejście poznawczo-behawioralne w profilaktyce i promocji zdrowia, 4. Stres a choroby skóry, 5. Czynniki emocjonalne w astmie oskrzelowej i chorobie wrzodowej żołądka i dwunastnicy, 6. Jak wytrwać i nie zrezygnować. Doświadczenia z realizacji programu psychologicznej wspomagającego redukcję nadwagi u kobiet, 7. Psychologiczne wyznaczniki zachowań jedzeniowych u nastolatek z nadwagą, 8. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń zdrowotnych dzieci i młodzieży, 9. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń wobec zakażonych HIV i chorych na AIDS, 10. Konsekwencje stresu zawodowego personelu ratownictwa medycznego, 11. Zespół wypalenia zawodowego a radzenie sobie ze stresem u funkcjonariuszy policji, 12. Wsparcie społeczne jako zasób chroniący menedżerów przed negatywnymi konsekwencjami stresu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka organizacji, 2. Zasoby nowoczesnej organizacji, 3. Intuicja w działalności menedżerskiej, 4. Proces zarządzania strategicznego, 5. Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania, 6. Etyka w zarządzaniu działalnością gospodarczą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Podstawy teoretyczne przystosowania zawodowego i ich praktyczne wykorzystanie do tworzenia narzędzi badawczych oraz diagnozy. Cz. II Kwestionariusz do Badania Funkcjonowania Zawodowego Kadry Kierowniczej. Cz. III Kwestionariusz Samooceny Charakterologicznej. Cz. IV Kwestionariusz do Badania Orientacji Zawodowej. Cz. V Osobowościowe wyznaczniki efektywności poszukiwania pracy w regionie łódzkim (przegląd, analiza i ocena)
przydatności). Cz.VI Wnioski i rekomendacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem: Instrumenty stosowane w zarządzaniu; Partycypacyjny system zarządzania. Projekt zmiany paradygmatu zarządzania; Wpływ nowych koncepcji zarządzania na działania marketingowe i logistyczne przedsiębiorstw; Współcześni menedżerowie i przywódcy; Turbulentne otoczenie wyzwaniem dla dynamiki zarządzania organizacja; Zmiany w funkcjonowaniu przedsiębiorstw rodzinnych na przykładzie województwa podlaskiego; Zastosowanie analizy transakcyjnej w zarządzaniu; Wirtualizacja procesów zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Pozapłacowe narzędzie motywowania (w świetle przeprowadzonych badań); Zastosowaniu outsourcingu w restrukturyzacji samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej; 2. Konkurencyjność i zarządzanie wiedzą: Metodologiczne aspekty oceny konkurencyjności przedsiębiorstwa budowlanego; Koncepcja klastrów a zarządzanie przedsiębiorstwami w układach regionalnych; Wpływ zastosowania zasad etycznych Jana Pawła II na konkurencyjność firm; Elastyczność jak źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa handlowo- usługowego branży budowlanej; Proces zachowywania wiedzy; Wiedza jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Znaczenie procesu komunikacji dla efektywności procesu wprowadzania zmian; Modele biznesu tradycyjnego i internetowego na przykładzie handlu detalicznego; 3. Jakość i ekologia w zarządzaniu: Jakość zarządzania w instytucjach samorządowych; Model doskonałości Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM); Metoda ELMA-C wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu ekologicznym; Problemy zarządzania środowiskiem w aspekcie sanitacji obszarów wiejskich; ; Inwestycje i budownictwo: Bariery zarządzania inwestycjami rzeczowymi; Zastosowanie analizy wielokryterialnej do identyfikacji stanu użytkowania obiektu budowlanego; Deficyt zasobów kadrowych branży budowlanej w warunkach dynamicznego wzrostu budownictwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak opracować własny plan osiągnięcia sukcesu, 2. Jak być wiarygodnym, 3. Jak sprawiać wrażenie człowieka sukcesu, 4. Jak się wyróżniać, 5. Jak poznawać klienta, 6. Jak promować własną działalność, 7. Jak utrzymywać kontakty, 8. Jak wykazywać się zaangażowaniem, 9. Jak stawać się bardziej wiarygodnym, 10. Jak rozwijać relacje, 11. Jak radzić sobie w różnych relacjach, 12. Jak współpracować z klientami w fazie realizacji projektu, 13. Jak pracować na bieżąco z klientami, 14. Jak postępować z klientami w razie pojawienia się problemów, 15. Jak zarabiać, 16. Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Zmiany na rynku usług edukacyjnych: 1.Zmiany na rynku edukacji menedżerskiej w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 2.Internacjonalizacja ksztaćłenia - doświadczenia Biura Koordynacji Kształcenia Kadr, 3.Internacjonalizacji programów ksztaćłenia. Studai i mit Master of Business Administration, 4.Polityka edukacyjna wobec szkolnictwa wyższego, 5.Jakość w szkolnictwie wyższym: projekty, prawo i praktyka. Cz.II Wyzwania stawiane przez otoczenie: 1.Rynek pracy osób z wyższym wykształceniem w Poslce w latach dziewięćdziesiątych, 2.Popyt na absolwentów szkół wyższych. Przedmiot i metody analizy, 3.System prognozowania poptyu na pracę według kwalifikacji, 4.Nowy profil menedżera - wyzwanie dla procesów eduakcyjnyh, 5.Współpraca uczelni i firm w aspekcie promocyjnym na przykładzie Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej